De Neusquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
een van die twee is die lijp met dat rare amsterdamse accent?
Belgen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
een van die twee is die lijp met dat rare amsterdamse accent?
Oeh, Aliensquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Dat buitenaardswezen is Hardwell....gokje
Oke, jij wint, van de week wordt ie hier bezorgdquote:
Peace brotherquote:
Nouja ik kijk dat niet maar verder wel gezellig dat je er bentquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lig al een paar weken vanaf mijn bed naar de masked singers te kijken, geen fut om op de pc te zitten, nou voor de gezelligheid hoef je dat ook niet te doen....
Is jouw pc niet gezellig?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lig al een paar weken vanaf mijn bed naar de masked singers te kijken, geen fut om op de pc te zitten, nou voor de gezelligheid hoef je dat ook niet te doen....
ach, prik er doorheen en maak er lol om maar dat is ook teveel gevraagd, jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:39 schreef chufi het volgende:
Soms is het wel gezellig maar soms ook niet ... Maar Masked singers vind ik wel iets te gemaakt .. uit de Endemol molen .. Spanje geeft al die programma's ook al ..
Tis me net ff teveel somsquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ach, prik er doorheen en maak er lol om maar dat is ook teveel gevraagd, jammer maar helaas.
quote:
Zekerquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:09 schreef Sodeknetters het volgende:
De herfst is wat betreft kleuren wel mijn favoriete jaargetijde inderdaad.
Ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Al word ik ook zeer blij van ontluikend fris groen in de lente
Hey Chanelquote:
Verotte dorre dode zooiquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Zeker. Het onstuimige weer van de herfst kan me ook wel bekoren. Hou er wel van.
gelukkig wel kleurrijk. wat een stilte hier vanmorgenquote:
Goede middag marbcquote:
Geeft dat niet juist motivatie? Zo van ik blijf trainen tot ik haar of hem weer inhaal?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:20 schreef D. het volgende:
Ik was net, heel gemotiveerd, aan het hardlopen in het bos. Werd ik ingehaald door iemand die wel 2x zo snel leek te gaan.
Daar ging de motivatie
Nou, 2x zo snel is meer een niveau wat voor mij niet (meer) haalbaar is denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geeft dat niet juist motivatie? Zo van ik blijf trainen tot ik haar of hem weer inhaal?
Dat ligt eraan of je het echt wilquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, 2x zo snel is meer een niveau wat voor mij niet (meer) haalbaar is denk ik
Dat is wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik dit filmpje.![]()
Oom @:engine, had je dit al gezien.
Tevens goedemiddag allen.
Kan me er wat bij voorstellen. Ben coronamoe, maar ja, wie nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te zien.![]()
Die wappiestream heb ik precies 20 seconden volgehouden.
Goedemiddagquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik dit filmpje.![]()
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen. Ben coronamoe, maar ja, wie niet
Die max 5% (waar je overigens wel gelijk in hebt volgens mij) maakt meer heisa dan de rest. Dat merk je op internet, social media en ik met name in mijn werk. De meerderheid die gewoon een mening heeft en het verder wel best vind hoor je niet. Het zijn de extremen aan beide kanten die de polarisatie voeden. Beetje net als met zwarte piet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:14 schreef suzi1 het volgende:
hoe kan je daar nou zo'n last van hebben als bijna 85% is gevaccineerd?
van die overige 15 zullen ze echt niet allemaal losgaan her en der
dus zeg dat je van max 5% 'last' hebt, dan is dat toch iets wat je zelf opzoekt?
Ja zo lief zoals hij achter mama aanhuppeltquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik dit filmpje.![]()
Inderdaad. Het is wat het is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Maar die coronamaatregelen, daar kan ik mijn weg wel mee vinden. Dat is gewoon accepteren wat het is.
Word alleen schijtziek van die wappies en hun idioterie.
Karrona is feek dat hebt op feesoek gestaan !11quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is wat het is.
Weer 12.000 vandaag. Als ze maar van de meet afblijven
Heb je wel een geldige QR code Oma ????quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de horeca na komend weekend zwaar beperkt zal worden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een zelftest waarbij je een staaf van 20 cm en Dm in je anus moet proppenquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat de horeca na komend weekend zwaar beperkt zal worden.
Maak jij de bijbehorende YT even?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een zelftest waarbij je een staaf van 20 cm en Dm in je anus moet proppen
Om nog iets aan die wappies te hebben .....quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Maar die coronamaatregelen, daar kan ik mijn weg wel mee vinden. Dat is gewoon accepteren wat het is.
Word alleen schijtziek van die wappies en hun idioterie.
Ik ben geen wappie en ben netjes geprikt maar ik vind het wel allemaal waanzinquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om nog iets aan die wappies te hebben .....
[ afbeelding ]
Dan ging het niet over jouquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben geen wappie en ben netjes geprikt maar ik vind het wel allemaal waanzin
Zon virus wat nu globaal rondgaat heb je echt niet zomaar onder controlequote:Op zaterdag 6 november 2021 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ging het niet over jou
En ben het met je eens hoor.
Heb vanmiddag mijn QR moeten laten zien in de sportschool. Echt zo nuttig
Waarom ga je naar een sportschool ?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ging het niet over jou
En ben het met je eens hoor.
Heb vanmiddag mijn QR moeten laten zien in de sportschool. Echt zo nuttig
Ah het grote licht is hierquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:14 schreef suzi1 het volgende:
hoe kan je daar nou zo'n last van hebben als bijna 85% is gevaccineerd?
van die overige 15 zullen ze echt niet allemaal losgaan her en der
dus zeg dat je van max 5% 'last' hebt, dan is dat toch iets wat je zelf opzoekt?
Doe maar nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 17:03 schreef suzi1 het volgende:
wil je dat ik ook een lichtje op jou schijn,
[ afbeelding ]
Todat suzi1 een brainfart laatquote:
Om te sportenquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een sportschool ?
Gelukkig welquote:
Dansen dan?quote:
Ik heb geklikt maar spijt ervanquote:
Oh please daar had ik in de jaren 90 al een hekel aanquote:
Dat moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh please daar had ik in de jaren 90 al een hekel aan
Pfff eindelijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
pfff ik post wel niks meer hier zoek het maar uit
Jajajajajajaquote:
Okquote:
Zoek het zelf uitquote:
Trek je conclusiequote:
Kopje koffie erbij?quote:
Nee daar ga je van achteruit lopenquote:
Soms weet je het nietquote:
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je wel een geldige QR code Oma ????
Wil je graag even scannen?quote:
Daar kan ik verder niets aan doen.quote:
Alweer een tijd afgebroken zelfs.quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:58 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is alweer een tijdje dicht, inderdaad.
Goedemorgen
Wat voor saus zou je daarbij serveren?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:34 schreef drakin het volgende:
Kijk een soort wezel met vlekjes![]()
[ afbeelding ]
Een lollifantensausje?quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor saus zou je daarbij serveren?
In een democratie soms ja, maar dat is het hier niet,quote:
Kunnen we ook over stemmenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In een democratie soms ja, maar dat is het hier niet,
dus,
Neuh
Je stemt maar wat je wil, de uitslag negeren we tochquote:
Wayne Gretzky moet in de aanvalquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben vergeten mijn team op tijd aan te passen
echt welquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wayne Gretzky moet in de aanval
Hopelijk pakt dat goed uitquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ben vergeten mijn team op tijd aan te passen
We?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je stemt maar wat je wil, de uitslag negeren we toch
Ben er niet gerust op. We zullen t wel zien.quote:
Wat had je willen kopen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben er niet gerust op. We zullen t wel zien.
Ze willen een klimaatloos bestaanquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
Ah er was een klimaatmars vandaag. Waren ze vóór of tégen het klimaat![]()
vragen vragen
Tegen volgens mijquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
vragen vragen
Voor het klimaatquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
vragen vragen
tja geen idee eigenlijk. Kon nog niet zo heel veel. Ik zie wel.quote:
quote:
quote:
oké danquote:
Ik heb 2 rode auto's gekochtquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
tja geen idee eigenlijk. Kon nog niet zo heel veel. Ik zie wel.
die had ik al geloof ikquote:
hmmmmquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog goed dat je niets hebt aangepast dan
Gewoon afschaffen lijkt mij het handigstquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
vragen vragen
Lijkt me ook wel een ideequote:Op zaterdag 6 november 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen lijkt mij het handigst
Die schijnt best aardig gitaar te kunnen spelenquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:33 schreef Prisha het volgende:
Ik heb kaartjes gescoord voor Joe Bonamassa. Die komt in april in Ziggo. Erg benieuwd, die stond al een tijdje op mijn wenslijstje.
Best wel ja. Schrok van de prijs van die krengen maar goed. Je leeft maar één keer en zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Die schijnt best aardig gitaar te kunnen spelen
quote:
Ik denk dat de Islanders gaan winnen hoorquote:
RIC en TSU?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Islanders gaan winnen hoor
ja klopt ik heb geen live feed vanavond.quote:
Dan zullen we in een spoiler juichen als Max de pole paktquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja klopt ik heb geen live feed vanavond.
Ik post de Q results gewoon daar waar altijdquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zullen we in een spoiler juichen als Max de pole pakt
nee joh ben je gek, niet nodig ik ben ook andere dingen aan het doen dus juich maar raak hoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zullen we in een spoiler juichen als Max de pole pakt
Ik begin alvastquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh ben je gek, niet nodig ik ben ook andere dingen aan het doen dus juich maar raak hoor
Ik wacht nog 12 minutenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh ben je gek, niet nodig ik ben ook andere dingen aan het doen dus juich maar raak hoor
neequote:
We gaan toch allemaal dood, wat kan ons het nog boeien?quote:
Wat is een pole award?quote:
mehquote:
Op je brommertjequote:
Ik zag het ... maar tot 2 uur ... dan is de nacht weer voorbij...quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
He, het is weer nacht van de popmuziek
Niet lang genoeg voor jou?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het ... maar tot 2 uur ... dan is de nacht weer voorbij...
Ik trek dat semi popi gedoe van Matthijs en Leo niet meer zo goedquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet lang genoeg voor jou?
Weet niet of ik 2 uur ga halen hoor
Das een reden om niet te kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik trek dat semi popi gedoe van Matthijs en Leo niet meer zo goed
Heb het in een windowtje op de stream, met de mute-knop onder de vingersquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een reden om niet te kijken
Ha toevallig heb ik daar eerder op de avond ook naar zitten kijken.quote:
Tis een beetje in het nieuws de laatste dagen... maar dan moet je dus op een waddeneiland gaan zitten in de vuurturen bv.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha toevallig heb ik daar eerder op de avond ook naar zitten kijken.
Was begonnen met eea uit te zoeken om dat noorderlicht te kunnen zien.
Ja en dan geluk hebben dat t niet bewolkt isquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een beetje in het nieuws de laatste dagen... maar dan moet je dus op een waddeneiland gaan zitten in de vuurturen bv.
Voor op je lijstje?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja en dan geluk hebben dat t niet bewolkt is![]()
Ik zit nu aan Noorwegen (Tromso) of Zweden (Abisko) te denken
Of de ruimte inquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja en dan geluk hebben dat t niet bewolkt is![]()
Ik zit nu aan Noorwegen (Tromso) of Zweden (Abisko) te denken
quote:higher than our orbit🤩, and we flew right above the centre of the ring
Is er een northern light agenda, voorspelling iets?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat stond toch al op de planning...?
Dat Prisha de ruimte in zou gaan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat stond toch al op de planning...?
Dit is toch een partij mooiquote:
Geen idee... ik volg dat nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er een northern light agenda, voorspelling iets?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://ahseeit.com//king(...)27294-6874514036.jpg
Dat zijn de leuke dingen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goed feestje gehad
Om 12 uur vanmiddag vriend verrast die maandag 50 wordt... bubbles , lunch... en tot daarnet toe feestje
Het is dat ik anders geen vervoer had... anders was ik er nu nogquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen.Maar lange dag vanaf 12 uur al.
Lekker doorhalenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goed feestje gehad
Om 12 uur vanmiddag vriend verrast die maandag 50 wordt... bubbles , lunch... en tot daarnet toe feestje
Dat is altijd zo jammer dat het nog leuk is en je moet mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is dat ik anders geen vervoer had... anders was ik er nu nog
Niets van gemerkt... kampvuurtje buiten... dansvloertje binnen...quote:
Klinkt als een heel leuk feestje.quote:Op zondag 7 november 2021 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets van gemerkt... kampvuurtje buiten... dansvloertje binnen...
quote:
Mijn ritme is gebroken van de week, moest weer naar kantoorquote:
Wil het al wel heel lang in t echt zien. Moet toch maar eens gaan gebeuren.quote:
Prachtig!quote:
Gaat je lukken Prishquote:Op zondag 7 november 2021 00:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wil het al wel heel lang in t echt zien. Moet toch maar eens gaan gebeuren.
Ik hoop hetquote:
Dat is wel de juiste instellingquote:
Succes Prish.. we gaan de fotos liken natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2021 01:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wel de juiste instelling![]()
Ok ik ga t gewoon doen
Is ook prachtig om te zien lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha toevallig heb ik daar eerder op de avond ook naar zitten kijken.
Was begonnen met eea uit te zoeken om dat noorderlicht te kunnen zien.
Morguh aloaquote:
Heb er net een gepakt lekkerquote:
Ja lijkt mij ook. Mysterieus ook wel. Het pulseert ook als het ware.quote:Op zondag 7 november 2021 04:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook prachtig om te zien lijkt mij.
Kan het mij voorstellen, las vanmorgen dit hier op FOK In travel van @Fogel misschien heb je daar ook wat aanquote:Op zondag 7 november 2021 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Mysterieus ook wel. Het pulseert ook als het ware.
Hoeveel en hoe intens je het ziet hangt van de zon af. Die gaat door een 11 jarige cyclus heen met meer en minder activiteit. Hoe meer activiteit, hoe beter je het noorderlicht ziet.
We zijn net uit een periode van laag activiteit gekomen dus het gaat de komende jaren beter worden. Ik denk dat 2022 misschien dan net te vroeg is.
Ik heb ook wat sites die ik volg, die de aurora voorspelling geven, en de intensiteit en zo. Zo gaaf en mooi en ahhhh ik wil het gewoon zien!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:40 schreef Fogel het volgende:
Qua noorderlicht is er deze herfst al vrij veel activiteit geweest, geen idee in hoeverre dat zo blijft.
Maar hoe noordelijker je zit, en hoe minder lichtverontreiniging je hebt, hoe groter je kans om er iets van mee te krijgen.
Klopt wat hij schrijft. Er zijn behoorlijke solar flares geweest idd.quote:Op zondag 7 november 2021 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het mij voorstellen, las vanmorgen dit hier op FOK In travel van @:Fogel misschien heb je daar ook wat aan
[..]
Ja mij ook. En het blijft volgens mij altijd een gok of je het wel of niet ziet.quote:Op zondag 7 november 2021 09:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt wat hij schrijft. Er zijn behoorlijke solar flares geweest idd.
Het lijkt me zó magisch mooi
Dat is het mooie eraan. Je moet een beetje geluk hebben om het te zienquote:Op zondag 7 november 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mij ook. En het blijft volgens mij altijd een gok of je het wel of niet ziet.
ZO jammer zijn als je er bent en je krijgt het niet te zien.
Dat is waar, maar wel zuur als je speciaal daarvoor gaat en je ziet het niet.quote:Op zondag 7 november 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is het mooie eraan. Je moet een beetje geluk hebben om het te zien
Proberen zo goed mogelijk te plannen door statistieken goed te bestuderen. En dan een plek uitzoeken waar het naast het Noorderlicht ook nog mooi is op zich.quote:Op zondag 7 november 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mij ook. En het blijft volgens mij altijd een gok of je het wel of niet ziet.
ZO jammer zijn als je er bent en je krijgt het niet te zien.
Geluk...maar je kan toch van tevoren "huiswerk" doen, statistieken bekijken en zo de kans net iets groter maken dat je het wel ziet.quote:Op zondag 7 november 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de geschikte tijd uitgezocht hebt tegen de tijd dat je wil gaan.quote:Op zondag 7 november 2021 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Proberen zo goed mogelijk te plannen door statistieken goed te bestuderen. En dan een plek uitzoeken waar het naast het Noorderlicht ook nog mooi is op zich.
Maar idd. Als dat het doel op zich is en je ziet het niet dan is dat flink balen....én het is niet echt een goedkoop tripje van wat ik zo zie
Ik weet niet hoe het er begin volgend jaar eruit gaat zien met dat hele covid gedoetje, dat maakt het iets lastiger plannenquote:Op zondag 7 november 2021 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de geschikte tijd uitgezocht hebt tegen de tijd dat je wil gaan.
Er het zal verder natuurlijk wel heel mooi zijn daar zal genoeg te zien zijn.
Maar dat ene dat betoverende wil je toch heul graag zien
Geluk dwing je ook afquote:Op zondag 7 november 2021 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |