De Neusquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
een van die twee is die lijp met dat rare amsterdamse accent?
Belgen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
een van die twee is die lijp met dat rare amsterdamse accent?
Oeh, Aliensquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
Dat buitenaardswezen is Hardwell....gokje
Oke, jij wint, van de week wordt ie hier bezorgdquote:
Peace brotherquote:
Nouja ik kijk dat niet maar verder wel gezellig dat je er bentquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lig al een paar weken vanaf mijn bed naar de masked singers te kijken, geen fut om op de pc te zitten, nou voor de gezelligheid hoef je dat ook niet te doen....
Is jouw pc niet gezellig?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lig al een paar weken vanaf mijn bed naar de masked singers te kijken, geen fut om op de pc te zitten, nou voor de gezelligheid hoef je dat ook niet te doen....
ach, prik er doorheen en maak er lol om maar dat is ook teveel gevraagd, jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:39 schreef chufi het volgende:
Soms is het wel gezellig maar soms ook niet ... Maar Masked singers vind ik wel iets te gemaakt .. uit de Endemol molen .. Spanje geeft al die programma's ook al ..
Tis me net ff teveel somsquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ach, prik er doorheen en maak er lol om maar dat is ook teveel gevraagd, jammer maar helaas.
quote:
Zekerquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:09 schreef Sodeknetters het volgende:
De herfst is wat betreft kleuren wel mijn favoriete jaargetijde inderdaad.
Ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Al word ik ook zeer blij van ontluikend fris groen in de lente
Hey Chanelquote:
Verotte dorre dode zooiquote:Op zaterdag 6 november 2021 00:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Zeker. Het onstuimige weer van de herfst kan me ook wel bekoren. Hou er wel van.
gelukkig wel kleurrijk. wat een stilte hier vanmorgenquote:
Goede middag marbcquote:
Geeft dat niet juist motivatie? Zo van ik blijf trainen tot ik haar of hem weer inhaal?quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:20 schreef D. het volgende:
Ik was net, heel gemotiveerd, aan het hardlopen in het bos. Werd ik ingehaald door iemand die wel 2x zo snel leek te gaan.
Daar ging de motivatie
Nou, 2x zo snel is meer een niveau wat voor mij niet (meer) haalbaar is denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geeft dat niet juist motivatie? Zo van ik blijf trainen tot ik haar of hem weer inhaal?
Dat ligt eraan of je het echt wilquote:Op zaterdag 6 november 2021 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, 2x zo snel is meer een niveau wat voor mij niet (meer) haalbaar is denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |