Gras is groen, ijs is glad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef Max23 het volgende:
Herbert kijkt een ronde verkeerd bij het vergelijken van de rondes van Weidemann
Ja, het lijkt vaak meer op steppen. Toch kan ze, mits in vorm, daarmee vaak lang goed doorharken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:33 schreef ijs_beer het volgende:
Technisch lijkt het bij Voronina ook nergens meer over te gaan.
Antwanet 'Gunda' de Jongquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:38 schreef Toby56 het volgende:
Het lijkt wel of Antwanet ieder jaar hoger naar achteren schopt.
Je zou voor minder als je twee weken terug geopereerd bent aan nierstenen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kapotgaan met Natalia Voronina
Alsof ze überhaupt ooit tactiek heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:38 schreef Remco het volgende:
Wat een ontzettende domme tactiek van Antwanet, je weet dat je Schouten ze alleen maar helpt.
Het is niet echt een lobby. Als hij snel genoeg is om zich te ergens voor te plaatsen dan plaatst hij zich en dan kan hij aan de hand van z'n fysieke gesteldheid alsnog beslissen om ergens af te zeggen (al kan hij dat voor de World Cups niet meer maken nu hij zich gecommitteerd heeft, tenzij de plekken al binnen zijn). Het is niet alsof de Boskers en Huizinga's van deze wereld grote medaillekansen hebben. En als hij zich niet plaatst dan niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik was best geneigd om, mede door wimderons gelobby, Kramer nog het voordeel van de twijfel te geven. En ik denk dat ie in een ploegenachtervolging nog goed mee kan. Maar hij zal echt enorm moeten pieken op het OKT, want genoeg mensen die de lat voor #3 heel hoog zullen (en dan heb je de matrix nog..)
Ik wou het net zeggen... niet best.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:46 schreef ijs_beer het volgende:
Nouja, nog wel voor Pechstein binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |