abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202056291
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef Megumi het volgende:

[..]
Zonder vaccins, en antibiotica en dergelijke zou de mensheid wellicht niet meer bestaan.
Dat gaat wat ver maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:32:34 #202
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202056313
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
Op zich begrijp ik deze maatregel niet
Iedereen kan ziek worden wat je dan ook hebt ingespoten of niet!
Het gaat nergens meer om enkel om mensen in een hoekje te duwen..
In een Belgisch ziekenhuis liggen nu 100% enkel gevaccineerden
Wat voegt dat vaccin dan nog toe.

Helemaal niks! Nakkes Nada
En dan denk je dat we maar een pilletje moeten nemen.. van dezelfde big Pharma
8)7 8)7 8)7
Op zich is niet alles wat uit de medische wetenschap is voortgekomen slecht voor de mensheid gebleken. En big farma en ander bedrijven? Die willen winst maken ten koste van alles. Het zijn tenslotte geen liefdadigheid instellingen. Op zich zou de overheid dat dan weer moeten reguleren? Maar gezien het stemgedrag vinden de meeste mensen big farma en dergelijke prima.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202056325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:32 schreef Megumi het volgende:

[..]
Op zich is niet alles wat uit de medische wetenschap is voortgekomen slecht voor de mensheid gebleken. En big farma en ander bedrijven? Die willen winst maken ten koste van alles. Het zijn tenslotte geen liefdadigheid instellingen. Op zich zou de overheid dat dan weer moeten reguleren? Maar gezien het stemgedrag vinden de meeste mensen big farma en dergelijke prima.
Welke partijen proberen Big Pharma dan concreet aan banden te leggen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:35:54 #204
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202056343
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Even een meer inhoudelijke vraag, wat denk je dat de kans is dat iemand van een jaar of 30 in goede gezondheid is om in het ziekenhuis te belanden vanwege een corona besmetting?

Hoeveel moet de kans gereduceerd worden, in absolute termen, om het rationeel te noemen om te vaccineren? 0.1%? Dat de kans 1/1000 lager wordt om opgenomen te worden in het ziekenhuis? Of waar ligt je grens? Hoeveel nut moet de prik hebben?
Zou ik niet weten ben geen viroloog enz. Wel weet ik dat 4 van de 5 patinten onnodig op een IC liggen omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:36:20 #205
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202056345
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke partijen proberen Big Pharma dan concreet aan banden te leggen?
Niemand doet dat afdoende helaas. En dat gaat niet alleen op voor big pharma maar kijk ook maar eens hoeveel gif bedrijven mogen lozen en dergelijke maar de meerderheid van de kiezers is het daarmee eens. Op naar Rutte kabinet zoveel.
pi_202056370
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:35 schreef Megumi het volgende:

[..]
Zou ik niet weten ben geen viroloog enz. Wel weet ik dat 4 van de 5 patinten onnodig op een IC liggen omdat ze niet gevaccineerd zijn.
En jij neemt mij de maat over domheid?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik voel me niet geroepen hier verder op in te gaan. Wel zou ik zeggen dat het jammer is dat er waarschijnlijk noot een vaccin zal komen tegen domheid. :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202056371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ik ben daar ook accuut mee gestopt.
die vaccins voor op vakantie ook maar mee stoppen idd.
Plaats hier uw advertentie
pi_202056374
quote:

[..]
Wel weet ik dat 4 van de 5 patinten onnodig op een IC liggen omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Precies maar dan andersom ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:41:55 #209
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202056409
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
En jij neemt mij de maat over domheid?
[..]

Nee ik poste dat het jammer is dat er geen vaccin is tegen domheid. Even een cursus logica en dergelijke doen?
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:42:48 #210
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202056417
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Was dat maar zo dus.
pi_202056425
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee ik poste dat het jammer is dat er geen vaccin is tegen domheid.
Oh het insinueert wat, maar dat weet je zelf ook wel.
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:49:35 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202056495
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En als je nou eens het aantal patinten per vaccinatiestatus normaliseert naar vaccinatiestatus van de bevolking?

Je weet wel; zoals je zou moeten doen wanneer je cijfers met elkaar wil vergelijken. Verder klopt wat je zegt ook niet.
Huilen dan.
pi_202056557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:42 schreef Megumi het volgende:

[..]
Was dat maar zo dus.
Paar pagina's terug hoor je twee Belgische dokters zeggen dat het vooral gevaccineerden zijn die in het ziekenhuis liggen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:57:20 #214
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202056579
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Paar pagina's terug hoor je twee Belgische dokters zeggen dat het vooral gevaccineerden zijn die in het ziekenhuis liggen
En 398000 andere artsen zeggen dat het vooral de ongevaccineerden zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:57:53 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202056584
twitter

Amai! :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202056597
DOE HET VOOR JE PENIS

twitter
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:01:14 #217
189978 controlaltdelete
pi_202056615
quote:
“We gaan geen voorrang geven aan coronapatinten, daar is geen draagvlak meer voor”, zegt Frank Vermassen, hoofdarts in het UZ Gent. “Als ziekenhuis is het onze taak om alle patinten een zo optimaal mogelijke zorg te verlenen. Dat moet op een efficinte manier gebeuren, wat betekent dat het niet meer verantwoord is om n bepaalde groep patinten te privilegiren over andere. Er is geen enkele reden waarom we plaatsen moeten voorbehouden voor coronapatinten, terwijl dat voor mensen met een hartinfarct of kanker niet zou gebeuren.”
Dat is mooi, ik heb ook nooit begrepen waarom een corona voorrang op alles en iedereen moet krijgen in het ziekenhuis.

UZ Gent gaat geen bedden vrijhouden voor coronapatinten: “Het is niet verantwoord om n bepaalde groep privilege te geven”
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202056629
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:59 schreef Ali_boo het volgende:
DOE HET VOOR JE PENIS

[ twitter ]
Hoe verzinnen ze het.
Correlatie en causatie wordt ff door de blender geharkt.
pi_202056642
quote:
DOE HET VOOR JE PENIS

[ twitter ]
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:06:24 #220
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202056665
Het percentage coronapatinten in het ziekenhuis dat gevaccineerd is, is desondanks wel iets gestegen. In september was 83 procent van de ic-patinten ongevaccineerd, en van alle coronapatinten 73 procent. Tussen april en eind augustus was nog 88 procent van de patinten ongevaccineerd.

Maar deze stijging komt vooral doordat er simpelweg steeds minder ongevaccineerde Nederlanders overblijven en er naar rato iets meer gevaccineerden in het ziekenhuis komen. Inmiddels heeft 80 procent van de bevolking van 12 jaar en ouder een vaccin gekregen. De kans om als gevaccineerde in het ziekenhuis te komen blijft onverminderd klein. Volgens een woordvoerder van het Erasmus MC hebben gevaccineerden in het ziekenhuis vaak ook een gebrekkige immuunreactie, waardoor het vaccin minder goed aanslaat.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202056683
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:06 schreef mazaru het volgende:
Het percentage coronapatinten in het ziekenhuis dat gevaccineerd is, is desondanks wel iets gestegen. In september was 83 procent van de ic-patinten ongevaccineerd, en van alle coronapatinten 73 procent. Tussen april en eind augustus was nog 88 procent van de patinten ongevaccineerd.

Maar deze stijging komt vooral doordat er simpelweg steeds minder ongevaccineerde Nederlanders overblijven en er naar rato iets meer gevaccineerden in het ziekenhuis komen. Inmiddels heeft 80 procent van de bevolking van 12 jaar en ouder een vaccin gekregen. De kans om als gevaccineerde in het ziekenhuis te komen blijft onverminderd klein. Volgens een woordvoerder van het Erasmus MC hebben gevaccineerden in het ziekenhuis vaak ook een gebrekkige immuunreactie, waardoor het vaccin minder goed aanslaat.
Nog even en het is gewoon naar rato gevacced / ongevacced, vanwege langdurig werkende antistoffen die over de hele populatie aanwezig zijn omdat iedereen ofwel vaccin heeft gehad ofwel al besmet is geweest.
pi_202056685
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:04 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit moet wel gephotoshopped zijn ....... toch?
pi_202056714
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:04 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort dus weer hordes Nederlanders die mank lopen. :{
pi_202056722
twitter

Dit werd tijd.
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:16:32 #225
189978 controlaltdelete
pi_202056772
quote:
DOE HET VOOR JE PENIS

[ twitter ]
Ik lig in een deuk wat een waanzin, de corona shitshow elke dag een nieuwe aflevering.
$100 voor je kind :N
twitter
pi_202056794
twitter
pi_202056800
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vaccin is toch bewezen dodelijk, er zijn vaccinatiedoden immers.
Covid is ook dodelijk, autorijden is dodelijk, eten is dodelijk, water drinken is dodelijk.
Het leven is dodelijk, en de gemene deler...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202056817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik lig in een deuk wat een waanzin, de corona shitshow elke dag een nieuwe aflevering.
[ twitter ]
Hoe kunnen mensen niet zien dat wat er gebeurt in de wereld mijlen ver uit verhouding staat tot de noodzaak voor die maatregel?
pi_202056840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik wacht nog op berichten waar de exprets claimen dat je piemel ervanaf valt als je de shot niet neemt

Dit is de eerste pandemie naar mijn weten waar mensen gentimideerd moeten worden , omgekocht moeten worden om het vaccines te nemen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 06-11-2021 16:35:15 ]
pi_202056893
quote:
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:28:59 #231
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202056897
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee ik poste dat het jammer is dat er geen vaccin is tegen domheid. Even een cursus logica en dergelijke doen?
Lijkt me een prima idee
80% van de bevolking weet het niet toe te passen
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:30:41 #232
421867 greysbones
pi_202056910
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik wacht nog op berichten waar de exprets claimen dat je piemel ervanaf valt als de de shot niet neemt

Dit is de eerste pandemie naar mijn weten waar mensen gentimideerd moeten worden , omgekocht moeten worden om het vaccines te nemen
Mexicaanse griep waren ze ook op weg.. werd alleen abrupt gestopt
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202056918
quote:
Hoe is het toch mogelijk dat al die overheden corrupt zijn.
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:32:04 #234
421867 greysbones
pi_202056922
quote:

[..]
Je loopt velen hier de maat te nemen, maar hebt geen idee wie er dan op de IC terecht komt..
Komop nou
En 4 van de 5 you wish
Het is eerder dat 4 van de 5 gevaccineerd is
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:32:24 #235
421867 greysbones
pi_202056930
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ehhh
Money *O*
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202056967
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
allemaal op de WEF school opgeleid? misschien krijgen ze veel geld, ik weet t ook niet.
pi_202056992
Ik vind dit zo ongekend h, ze gaan alle ethische grenzen over en oer de hele complete wereld is er nergens vanuit overheden een nuchter geluid van "jullie slaan door, ga normaal doen tegen je eigen bevolking of handelsboycot".
pi_202056997
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
.. Ga je schamen.
Nope.
Situatie is vervelend, maar als je naar een ander land gaat heb je te maken met de voorwaarden die dat land daar aan stelt.
En deze zijn overkomelijk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:39:05 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057001
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je loopt velen hier de maat te nemen, maar hebt geen idee wie er dan op de IC terecht komt..
Komop nou
En 4 van de 5 you wish
Hoe kom je daarbij?
Huilen dan.
pi_202057010
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:38 schreef ludovico het volgende:
Ik vind dit zo ongekend h, ze gaan alle ethische grenzen over en oer de hele complete wereld is er nergens vanuit overheden een nuchter geluid van "jullie slaan door, ga normaal doen tegen je eigen bevolking of handelsboycot".
er reageert trouwens niemand op jouw vraag in COR. te confronterend.
pi_202057013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
allemaal op de WEF school opgeleid? misschien krijgen ze veel geld, ik weet t ook niet.
De WEF had wel een cursus genaamd , the future leaders of tomorrow of iets in die trend, Vele studenten van toen bekleden vandaag de dag een belangrijke functie in de land van herkomst
pi_202057024
pi_202057063
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf

Tel dat rijtje maar op op blz 14 voor de UK cijfers.

34% ongevaccineerd dan in GB in aanloop naar week 42 (?)
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:46:47 #244
189978 controlaltdelete
pi_202057100
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Komop nou
En 4 van de 5 you wish
Vrees het ook, de gevaccineerden zijn zelf de coronabommen. De ironie!
pi_202057163
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dit moet wel gephotoshopped zijn ....... toch?
Mag het hopen ja, blijft wel usa / cnn kan zomaar waar zijn _O-
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:52:50 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf

Tel dat rijtje maar op op blz 14 voor de UK cijfers.

34% ongevaccineerd dan in GB in aanloop naar week 42 (?)
Er werd gesteld 4 vd 5 op de IC, dus wat moet ik hiermee?
Huilen dan.
pi_202057202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Binnenkort dus weer hordes Nederlanders die mank lopen. :{
Nog meer 😳😳
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:55:47 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057227
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.
Situatie is vervelend, maar als je naar een ander land gaat heb je te maken met de voorwaarden die dat land daar aan stelt.
En deze zijn overkomelijk.
Is ook gewoon een gevalletje selectieve verontwaardiging.
Huilen dan.
pi_202057260
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er werd gesteld 4 vd 5 op de IC, dus wat moet ik hiermee?
Er ligt wel meer dan alleen Covidians op de IC.
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:01:36 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057313
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er ligt wel meer dan alleen Covidians op de IC.
en dus ..... ? Het gaat toch over de effectiviteit van vaccinaties tegen corona en niet tegen slagaderlijke bloedingen :') ?
Huilen dan.
pi_202057323
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
en dus ..... ?
Kan het zomaar dat 80% op de IC een Covidian is.
pi_202057329
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
en dus ..... ? Het gaat toch over de effectiviteit van vaccinaties tegen corona en niet tegen slagaderlijke bloedingen :') ?
Dan nog weet je niet wat de huidige cijfers zijn.

"eerder 80% / 20% t.o.v. 20/80 blijft overigens ook gewoon staan.
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:02:57 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057333
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan het zomaar dat 80% op de IC een Covidian is.
Kan zomaar. Kan ook zomaar niet. Ik vraag waar ze die data vandaan tovert.
Huilen dan.
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:03:08 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057338
Laten we eens normaliseren naar de vaccinatiegraad van verschillende leeftijdsgroepen ^O^ .

Huilen dan.
pi_202057363
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
Laten we eens normaliseren naar de vaccinatiegraad van verschillende leeftijdsgroepen ^O^ .

[ afbeelding ]
Pfoe +- 0 ziekenhuisopnames per dag (per 100.000 capita), heb ik dat risico van Covid ff onderschat zeg hey!
pi_202057416
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:38 schreef ludovico het volgende:
Niet overal hoor. Hier moeten politici, artsen, ministers en zelfs familie van sommige van hen zich waarschijnlijk voor een rechter verantwoorden voor de misdaden die zij tegen hun eigen volk hebben aangericht met hun coronabeleid:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ronabeleid~a3bbe7a3/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202057448
twitter
pi_202057511
twitter
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:28:42 #259
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_202057529
twitter

Amen!
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_202057560
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[ twitter ]

Amen!
Niet alleen het argument van niet gevaccineerden ook van Marcel Levi.
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:34:20 #261
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_202057568
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Niet alleen het argument van niet gevaccineerden ook van Marcel Levi.
En dan? Maakt dit niet minder waar.
pi_202057597
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:34 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
En dan? Maakt dit niet minder waar.
klopt, dit stuk is onzin.
pi_202057621
twitter
pi_202057632
quote:
[ twitter ]

Amen!
Wat is het nut van deze post in BNW?

En dan eindigen met Amen.. Trollen?
pi_202057667
quote:
[ twitter ]

Amen!
Dit is gewoon bullshit, drogreden "zorgkosten gaan omhoog" ja dat moeten ze ook, zorg wordt duurder en er komt ook nog eens meer zorgvraag en er is al jaren een tekort aan personeel en capaciteit.

Dan kan je zeggen dat er meer geld aan zorg is uitgegeven maar dat is klaarblijkelijk onvoldoende.

En niemand wilt met Covid op de IC belanden, Maar die kans is TE KLEIN om het land voor op slot te gooien Mathijs Bouman.

Men moet beseffen dat de zorg FORS duurder wordt, men moet beseffen dat energie fors duurder wordt (op de korte termijn) vanwege Green Deal TimmerFrans.

We zullen echt moeten accepteren dat we wat achteruit gaan in welvaart de komende jaren.
pi_202057683
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:03 schreef Isdatzo het volgende:

[ afbeelding ]
Ok Hugo
pi_202057685
Het is ook een beetje kortzichtig om als econoom te beweren dat er niet bezuinigd is op de zorg door te stellen dat de totale kosten omhoog zijn gegaan.

Sterker nog, de kosten zullen nu helemaal hoog zijn door alle extra uitgaven. Wat niet zegt dat zorgkwaliteit omhoog is gegaan.

Waarom worden mensen zo enthousiast van zulke kortzichtige stukjes tekst!? Waarom voelen mensen de behoefte om falend regeringsbeleid recht te lullen. Je kan ook niets zeggen.
pi_202057687
quote:
Klein verschilletje met Hitler's treintjes - die mensen werden beroofd, als slaven aan het werk gezet, grof mishandeld en systematisch afgemaakt.

Mooie Godwin. :') :') :')
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:47:30 #269
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_202057699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit is gewoon bullshit, drogreden "zorgkosten gaan omhoog" ja dat moeten ze ook, zorg wordt duurder en er komt ook nog eens meer zorgvraag en er is al jaren een tekort aan personeel en capaciteit.

Dan kan je zeggen dat er meer geld aan zorg is uitgegeven maar dat is klaarblijkelijk onvoldoende.

En niemand wilt met Covid op de IC belanden, Maar die kans is TE KLEIN om het land voor op slot te gooien Mathijs Bouman.
Good old Ludo weer, keihard op de feiten gewezen worden en het dan maar voor bullshit verklaren. En maar huilen als iemand uithaalt naar je..
pi_202057708
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:46 schreef _I het volgende:
Het is ook een beetje kortzichtig om als econoom te beweren dat er niet bezuinigd is op de zorg door te stellen dat de totale kosten omhoog zijn gegaan.

Sterker nog, de kosten zullen nu helemaal hoog zijn door alle extra uitgaven. Wat niet zegt dat zorgkwaliteit omhoog is gegaan.

Waarom worden mensen zo enthousiast van zulke kortzichtige stukjes tekst!? Waarom voelen mensen de behoefte om falend regeringsbeleid recht te lullen. Je kan ook niets zeggen.
Nou, dat D66 nuance spreekt mensen aan want het klinkt intellectueel.

Argumenten zoals "dan gaat de zorg premie omhoog"
Ehhhhhhhhhh serieus, dat is je argument tegen zorg capaciteit opschalen terwijl dat eigenlijk niet eens een keuze is, als er zorgvraag is moeten we die gewoon verlenen toch?
pi_202057717
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:46 schreef illusions het volgende:

[..]
Klein verschilletje met Hitler's treintjes - die mensen werden beroofd, als slaven aan het werk gezet, grof mishandeld en systematisch afgemaakt.

Mooie Godwin. :') :') :')
gelukkig hebben ze in China geen slavenkampen.
pi_202057734
twitter

Sterker nog. Waar piepen ze over. 2020 was bijna stil te noemen op de IC.

Zie je. Op 1 ding iets roepen is heel dom.
pi_202057735
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
gelukkig hebben ze in China geen slavenkampen.
Ah, dus omdat er in China slavenkampen zijn, slaat jouw post over Rusland ineens niet als een lul op eem drumstel? :') 8)7
pi_202057747
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:49 schreef _I het volgende:
[ twitter ]

Sterker nog. Waar piepen ze over. 2020 was bijna stil te noemen op de IC.

Zie je. Op 1 ding iets roepen is heel dom.
Mja maar Devlin mag even niet in dit topic posten dus laat ik even wat tegengas geven:

Covid Patint ligt langer op de IC dan normale patint dus hoeveel IC ligdagen zijn er geweest?
pi_202057749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:49 schreef illusions het volgende:

[..]
Ah, dus omdat er in China slavenkampen zijn, slaat jouw post over Rusland ineens niet als een lul op eem drumstel? :') 8)7
Near Russia.
pi_202057754
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou, dat D66 nuance spreekt mensen aan want het klinkt intellectueel.

Argumenten zoals "dan gaat de zorg premie omhoog"
Ehhhhhhhhhh serieus, dat is je argument tegen zorg capaciteit opschalen terwijl dat eigenlijk niet eens een keuze is, als er zorgvraag is moeten we die gewoon verlenen toch?
Het is kortzichtig en wrs schieten ze zichzelf in de voet, want die capaciteit is de komende jaren ook nodig voor vergrijzing en achtergestelde zorg. Er had dus sowieso wel opgeschaald mogen worden.
pi_202057768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja maar Devlin mag even niet in dit topic posten dus laat ik even wat tegengas geven:

Covid Patint ligt langer op de IC dan normale patint dus hoeveel IC ligdagen zijn er geweest?
Heej, ik gaf zelf al aan hoe dom het is om iets te zeggen op een enkele variabele. :P
pi_202057771
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Near Russia.
Ah, verkeerd gelezen. Slaat nog steeds nergens op - je denkt dat Corona-slachtoffers systematisch als slaven aan het werk worden gezet alvorens ze in de gaskamer gaan om afgemaakt te worden?
pi_202057778
quote:

[..]

quote:
18)
Mark plaatst net deze afbeelding met een simpele berekening die iedereen wilde horen van mij. Dat je de opname x behandelduur moet berekenen.
Afgelopen jaar dus drukker dan 2019, maar minder dan 2013-2016.
Dankje Mark!

Maar deze getallen zijn ook weer niet goed, want mediaan is niet gemiddeld. En outliers zijn aanwezig en wss extreem bij Covid, dus gemiddeld ligt hoger dan dit.

Bovenstaande grafiek zal dus downwards biased zijn.
pi_202057797
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:53 schreef illusions het volgende:

[..]
Ah, verkeerd gelezen. Slaat nog steeds nergens op - je denkt dat Corona-slachtoffers systematisch als slaven aan het werk worden gezet alvorens ze in de gaskamer gaan om afgemaakt te worden?
Zal nu allemaal nog wel meevallen. Maar als er nog een paar maanden van haatzaaierij plaats vindt dan sluit ik niks meer uit.
pi_202057801
quote:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Hij is ook plotseling zijn kleurtje al kwijt geraakt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202057806
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:51 schreef _I het volgende:

[..]
Het is kortzichtig en wrs schieten ze zichzelf in de voet, want die capaciteit is de komende jaren ook nodig voor vergrijzing en achtergestelde zorg. Er had dus sowieso wel opgeschaald mogen worden.
"Woon crisis"

Zelf gemaakt...

"Docenten crisis"
Zelf gemaakt

"Stikstof crisis"
Zelf gemaakt

"Klimaat crisis"
Zelf getekend bij het kruisje.

"Zorgcrisis"
Zelf gemaakt
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:59:33 #283
421867 greysbones
pi_202057842
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij?
Misschien eens naar Belgi kijken..
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202057849
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
"Woon crisis"

Zelf gemaakt...

"Docenten crisis"
Zelf gemaakt

"Stikstof crisis"
Zelf gemaakt

"Klimaat crisis"

"Zorgcrisis"
Zelf gemaakt
Energiecrisis, kredietcrisis, internetzeepbel..

Het is een aaneenschakelingen van crises geweest.

Fear boner ED problemen van al die angsten..
pi_202057858
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
"Woon crisis"

Zelf gemaakt...

"Docenten crisis"
Zelf gemaakt

"Stikstof crisis"
Zelf gemaakt

"Klimaat crisis"

"Zorgcrisis"
Zelf gemaakt
Alle menselijke problemen worden veroorzaakt door…
Vakman pur sang
pi_202057892
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:00 schreef _I het volgende:
Fear boner ED problemen
:7
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:03:09 #287
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_202057894
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:40 schreef _I het volgende:

[..]
Wat is het nut van deze post in BNW?

En dan eindigen met Amen.. Trollen?
Oh ja dat is waar ook, in BNW is de waarheid gelijk aan trillen.. die tere zieltjes van BNW ook...
pi_202057898
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:03:27 #289
421867 greysbones
pi_202057900
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:51 schreef _I het volgende:

[..]
We krijgen een dubbele vergrijzing

Dubbele vergrijzing is het verschijnsel dat niet alleen de groep ouderen een relatief groter aandeel vormt van de Nederlandse samenleving (o.a. als gevolg van de babyboom na de Tweede Wereldoorlog), maar dat ook de gemiddelde leeftijd steeds hoger komt te liggen. ...
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202057912
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Oh ja dat is waar ook, in BNW is de waarheid gelijk aan trillen.. die tere zieltjes van BNW ook...
Er is geen “de waarheid” en de mensen in de BNW lezen ook de reguliere media. Het past hier gewoon niet.
Niet zo hysterisch gelijk.
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:05:46 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057922
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Misschien eens naar Belgi kijken..
Misschien kan je mij vertellen waar ik moet kijken?
Huilen dan.
pi_202057925
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:03 schreef greysbones het volgende:

[..]

Dubbele vergrijzing is het verschijnsel dat niet alleen de groep ouderen een relatief groter aandeel vormt van de Nederlandse samenleving (o.a. als gevolg van de babyboom na de Tweede Wereldoorlog), maar dat ook de gemiddelde leeftijd steeds hoger komt te liggen. ...
Dat is idd de kern vh probleem.
Maar dat begint pas, over 10 jaar moet 1 vd 5 mensen in de zorg werken.
En ik weet niet of mensen dat wel willen.
Vakman pur sang
pi_202057931
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, naar Belgi.
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:06:22 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057933
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ok Hugo
Kom jij altijd met zulke ijzersterke argumenten of is dit een toevalstreffer?
Huilen dan.
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:06:37 #295
421867 greysbones
pi_202057937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Niet bezuinigd op de zorg??
Hoeveel ziekenhuizen zijn er de afgelopen jaren gesloten?
Hoeveel ziekenhuizen hebben nog enkel bepaalde specialisaties in huis.
Hoeveel ziekenhuizen staan op de lijst gesloten te worden..
we hebben meer dan 1000 bedden MINDER op de IC dan 2 jaar geleden.. terwijl er een dubbele vergrijzing op handen is .

En dan zeg jij dat er niet bezuinigd is??
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202057939
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is idd de kern vh probleem.
Maar dat begint pas, over 10 jaar moet 1 vd 5 mensen in de zorg werken.
En ik weet niet of mensen dat wel willen.
Hier zijn we niet op voorbereid en dat gaat ook niet lukken met dit kabinet.
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:07:04 #297
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202057946
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
Niet bezuinigd op de zorg??
Hoeveel ziekenhuizen zijn er de afgelopen jaren gesloten?
Hoeveel ziekenhuizen hebben nog enkel bepaalde specialisaties in huis.
Hoeveel ziekenhuizen staan op de lijst gesloten te worden..
we hebben meer dan 1000 bedden MINDER op de IC dan 2 jaar geleden.. terwijl er een dubbele vergrijzing op handen is .

En dan zeg jij dat er niet bezuinigd is??
Klopt.
Huilen dan.
pi_202057951
Als je vroeger in sommige culturen ouder werd en niks meer positiefs kon toevoegen aan je naasten stapte je vrijwillig van een berg of ging voorop in een veldslag.
Vakman pur sang
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:07:47 #299
421867 greysbones
pi_202057958
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Anders kijk je ook een wat hier geplaatst wordt.
Of is dat te moeilijk..
Volgens mij staat er 2 x maak een link van Belgi
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202057962
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:03 schreef greysbones het volgende:

[..]

Zeker. Dus dit wordt een jaarlijks terugkerend ritueel als er niets verandert. Ook zonder covid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')