Het leven is dodelijk, en de gemene deler...quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vaccin is toch bewezen dodelijk, er zijn vaccinatiedoden immers.
Covid is ook dodelijk, autorijden is dodelijk, eten is dodelijk, water drinken is dodelijk.
Hoe kunnen mensen niet zien dat wat er gebeurt in de wereld mijlen ver uit verhouding staat tot de noodzaak voor die maatregel?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk wat een waanzin, de corona shitshow elke dag een nieuwe aflevering.
$100 voor je kind![]()
[ twitter ]
Ik wacht nog op berichten waar de exprets claimen dat je piemel ervanaf valt als je de shot niet neemtquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk wat een waanzin, de corona shitshow elke dag een nieuwe aflevering.
$100 voor je kind![]()
[ twitter ]
Lijkt me een prima ideequote:Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee ik poste dat het jammer is dat er geen vaccin is tegen domheid. Even een cursus logica en dergelijke doen?
Mexicaanse griep waren ze ook op weg.. werd alleen abrupt gestoptquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik wacht nog op berichten waar de exprets claimen dat je piemel ervanaf valt als de de shot niet neemt
Dit is de eerste pandemie naar mijn weten waar mensen geïntimideerd moeten worden , omgekocht moeten worden om het vaccines te nemen
Hoe is het toch mogelijk dat al die overheden corrupt zijn.quote:
Je loopt velen hier de maat te nemen, maar hebt geen idee wie er dan op de IC terecht komt..quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zou ik niet weten ben geen viroloog enz. Wel weet ik dat 4 van de 5 patiënten onnodig op een IC liggen omdat ze niet gevaccineerd zijn.
Ehhhquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat al die overheden corrupt zijn.
allemaal op de WEF school opgeleid? misschien krijgen ze veel geld, ik weet t ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat al die overheden corrupt zijn.
Nope.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je loopt velen hier de maat te nemen, maar hebt geen idee wie er dan op de IC terecht komt..
Komop nou
En 4 van de 5 you wish
Het is eerder dat 4 van de 5 gevaccineerd is
er reageert trouwens niemand op jouw vraag in COR. te confronterend.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:38 schreef ludovico het volgende:
Ik vind dit zo ongekend hè, ze gaan alle ethische grenzen over en oer de hele complete wereld is er nergens vanuit overheden een nuchter geluid van "jullie slaan door, ga normaal doen tegen je eigen bevolking of handelsboycot".
De WEF had wel een cursus genaamd , the future leaders of tomorrow of iets in die trend, Vele studenten van toen bekleden vandaag de dag een belangrijke functie in de land van herkomstquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
allemaal op de WEF school opgeleid? misschien krijgen ze veel geld, ik weet t ook niet.
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdfquote:
Vrees het ook, de gevaccineerden zijn zelf de coronabommen. De ironie!quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je loopt velen hier de maat te nemen, maar hebt geen idee wie er dan op de IC terecht komt..
Komop nou
En 4 van de 5 you wish
Het is eerder dat 4 van de 5 gevaccineerd is
Mag het hopen ja, blijft wel usa / cnn kan zomaar waar zijnquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit moet wel gephotoshopped zijn ....... toch?
Er werd gesteld 4 vd 5 op de IC, dus wat moet ik hiermee?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf
Tel dat rijtje maar op op blz 14 voor de UK cijfers.
34% ongevaccineerd dan in GB in aanloop naar week 42 (?)
Nog meer 😳😳quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Binnenkort dus weer hordes Nederlanders die mank lopen.
Is ook gewoon een gevalletje selectieve verontwaardiging.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Situatie is vervelend, maar als je naar een ander land gaat heb je te maken met de voorwaarden die dat land daar aan stelt.
En deze zijn overkomelijk.
Er ligt wel meer dan alleen Covidians op de IC.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er werd gesteld 4 vd 5 op de IC, dus wat moet ik hiermee?
en dus ..... ? Het gaat toch over de effectiviteit van vaccinaties tegen corona en niet tegen slagaderlijke bloedingenquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er ligt wel meer dan alleen Covidians op de IC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |