abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 10:51:27 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202041273

Powered by @ToT

Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda's, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen

BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & friends *O*

Ps; lees ook vooral deze post door als je vragen hebt over TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

We hebben dit topic:
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Verder: lees de OP hier even.
En vooral, pas je aan!

Denk je, nou hier wil ik wel een oogje in het zeil houden, graag, hier is je kans:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Geen QR code nodig >:O

En het bloemetje neem ik even mee:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 10:52:52 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202041287
Alleen feedback, al het andere gaat hierin:
BNW / BNW Daar gaan we weer.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:02:33 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202041383
Gaat dit topic over the doors of perception of dat andere werkje van hem ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 11:04:09 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202041403
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Gaat dit topic over the doors of perception of dat andere werkje van hem ;)
Whehehe, over Brave New World, alhoewel hij met Doors of Perception zeker visioenen had :')

pi_202042134
Mooie OP!
  zondag 7 november 2021 @ 17:51:36 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_202073711
Huxley is toch die dame uit Demolition Man?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_202087734
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
https://www.bing.com/sear(...)xley+brave+new+world
Denk dat jij in de war bent met Liz Hurley of een andere filmster? :P
  Admin dinsdag 9 november 2021 @ 00:09:25 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202093820
He is zover lieve BNW-ers, ik ben de komende dagen niet aanwezig.

Maak elkander niet af :*

Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 17:44:03 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_202205345
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Yo Ben jij er ook nog 8-)
A child is born with no state of mind.
  woensdag 17 november 2021 @ 18:41:41 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202221424
Ik merk op dat elk covid nieuwtje een niet topic krijgt, is dat nu nodig? Er zijn ondertussen meer dan 10 covid topics.
Beetje onnodig lijkt me.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202223681
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:41 schreef theguyver het volgende:
Ik merk op dat elk covid nieuwtje een niet topic krijgt, is dat nu nodig? Er zijn ondertussen meer dan 10 covid topics.
Beetje onnodig lijkt me.
BNW draait op volle toeren , prima toch :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 18 november 2021 @ 06:57:47 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202226163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Klopt maar is het echt nodig om voor elke brainfart een apart topic te maken.
Kan prima in dat ene topic dacht ik zo.
pi_202229972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De Covid Shitshow ook een enorme onderwerp met veel aspecten is en dus heeft heel veel ruimte nodig.
Als alles moet in een draad gepost zou dat heel snel vol en echt een grote teringzooi zijn...en ook moeillijk om te volgen.... en te modden.Verschillende draaden veel overzichtelijker zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:10:29 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202262095
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef Tingo het volgende:

[..]
De Covid Shitshow ook een enorme onderwerp met veel aspecten is en dus heeft heel veel ruimte nodig.
Als alles moet in een draad gepost zou dat heel snel vol en echt een grote teringzooi zijn...en ook moeillijk om te volgen.... en te modden.Verschillende draaden veel overzichtelijker zijn.
Ja en nee beetje overzichtelijker mag wel want nu bestaat +-70% van BNW uit covid topics.

Eens dat het veel aandacht verdiend.
Maar het is nu behoorlijk onoverzichtelijk zooitje.
pi_202265349
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja en nee beetje overzichtelijker mag wel want nu bestaat +-70% van BNW uit covid topics.

Nee.

Ga dan maar lekker in de CORona subforum zeiken.
Dat jij niet de tijd (of gewoon de mental capacity) heeft om alles te volgen is jouw probleem.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2021 @ 21:08:16 #16
88815 The_Emotion
98.3
pi_202268257
quote:

[..]

Eens wel, door covid lijkt al het andere BNW- gerelateerde zaken ondergesneeuwd te raken.
Waar zijn de Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen met hun snode plannen en is de aarde nog wel plat?
Zulke zaken waren wel interessant om te lezen al dan niet met een korrel zout.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 21 november 2021 @ 00:10:16 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202272372
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Eens wel, door covid lijkt al het andere BNW- gerelateerde zaken ondergesneeuwd te raken.
Waar zijn de Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen met hun snode plannen en is de aarde nog wel plat?
Dat maar elke sheet word een apart topic.
En dat hoeft niet, misschien een paar categorie maken, werd in verleden ook gedaan is het wat overzichtelijker.
  zondag 21 november 2021 @ 00:13:18 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202272480
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nee.

Ga dan maar lekker in de CORona subforum zeiken.
Dat jij niet de tijd (of gewoon de mental capacity) heeft om alles te volgen is jouw probleem.
Zeiken nog wel, nee gaat me er gewoon omdat er te veel is terwijl het in feite gaat om 1 ding.
Nergens voor nodig beetje samenvoegen in duidelijke topics en overzichtelijk maken.
Dat is toch geen ramp.

Bijvoorbeeld politiek corona
Wereldwijd corona
Algemeen corona
Binnenland corona.

Om even een voorbeeldje te geven.
Mag ook anders als maar beetje overzichtelijk is.
pi_202272965
quote:

[..]

Ben het in deze eens met Tingo. Maakt niet uit hoeveel topics er over dit onderwerp gaan. Het is nu eenmaal Hot en elke dag komen er nieuwe dingen naar voren. Diverse meningen. Bovendien hebben we ruimte zat op BNW.
pi_202272980
quote:

[..]
Ja, vind het ook echt jammer dat die onderwerpen bijna niet meer aan bod komen.
pi_202273496
quote:

[..]
Laatste nieuws over 'Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen' kan je ook gewoon posten als je dat allemaal zo interessant vind.
pi_202273506
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ben het in deze eens met Tingo. Maakt niet uit hoeveel topics er over dit onderwerp gaan. Het is nu eenmaal Hot en elke dag komen er nieuwe dingen naar voren. Diverse meningen. Bovendien hebben we ruimte zat op BNW.
Precies.
Het hele corona shitshow een enorme, belangrijke indruk op onze levens en veel ruimte nodig heeft.
  † In Memoriam † zondag 21 november 2021 @ 02:28:44 #23
88815 The_Emotion
98.3
pi_202273529
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 02:05 schreef Tingo het volgende:

[..]
Laatste nieuws over 'Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen' kan je ook gewoon posten als je dat allemaal zo interessant vind.
Tijdje terug BNW / Welke illustere organisaties spelen hun rol? geopend, maar het is al snel weggezakt.
Ook over flat earth en het betwijfelen van de maanlanding zie ik tegenwoordig weinig naar boven borrelen.
BNW was voor de aluhoedjes, nu gekaapt door 'wappies'

Wel mee eens dat covid een ingrijpende verandering voor ons allen is en ook dient besproken te worden, maar het is ook blindstaren. Terwijl er in complotland veel meer zou moeten spelen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202273544
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2021 02:28 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Tijdje terug BNW / Welke illustere organisaties spelen hun rol? geopend, maar het is al snel weggezakt.
Ook over flat earth en het betwijfelen van de maanlanding zie ik tegenwoordig weinig naar boven borrelen.
BNW was voor de aluhoedjes, nu gekaapt door 'wappies'

Wel mee eens dat covid een ingrijpende verandering voor ons allen is en ook dient besproken te worden, maar het is ook blindstaren. Terwijl er in complotland veel meer zou moeten spelen.
Jammer voor je dan....maar er veel belangrijker zaken aan de gang zijn.

Ik zie geen 'wappies' of 'aluhoedjes' hier.
  † In Memoriam † zondag 21 november 2021 @ 05:19:16 #25
88815 The_Emotion
98.3
pi_202273717
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 02:36 schreef Tingo het volgende:

[..]
Jammer voor je dan....maar er veel belangrijker zaken aan de gang zijn.

Ik zie geen 'wappies' of 'aluhoedjes' hier.
Dan eerst mijn excuses voor het stempelen.

Maar wel aangegeven dat BNW wel voor het bredere plaatje zou moeten staan, ook nu covid in de schijnwerpers staat, zijn nog steeds mysterieuze zaken gaande die achter het gordijn verdwijnen. Ook daar zou BNW een schuin oogje op moeten houden.
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')