Dat is al decennia zo en onderdeel van die cultuur. Ik denk dat het overgrote deel gewoon doucht.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:59 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Weet je dat er bij heel veel sporten niet eens gedoucht wordt. Hoorde laatst van collega's dat hockeyers over het algemeen helemaal niet douchen op de club.
Alsof bouwvakkers kunnen douchen voordat ze de auto instappen nadat ze een dag hebben lopen zweten in de hitte.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En douchen dan als je uit speelt en 30 minuten moet rijden? Allemaal leuke gedachtes op papier..
Kleedkamers zijn vaak een apart deel van het complex en je hebt vaak in de gang bij kleedkamers of ín de kleedkamer zelf aparte toiletten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over welke toiletten hebben we het hier? Er is toch al een coronacheck in de kantine (of die behoort er te zijn). Ga je me nu vertellen dat er ook nog iemand bij de deur van de wc moet staan controleren?
Indien ja:en
flikker maar mooi op met je neurotische controledrang Den Haag.
Oke ja, die toiletten dus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kleedkamers zijn vaak een apart deel van het complex en je hebt vaak in de gang bij kleedkamers of ín de kleedkamer zelf aparte toiletten.
Dat een vaccinatie thuis dan ook weer zoveel gedoe is. Met wachttijden. Man, man, man.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik las net ook het verhaal van Stan met autisme en een verstandelijke beperking die niet meer naar de Efteling kan. Ook om verdrietig van te worden.
Mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren willen vrijstelling van coronapas
In Gent houden ze slechts niet meer standaard bedden leeg voor covid-patiënten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:01 schreef deedeetee het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)op-de-gang~a6432c4a/
Tsja dan leg je corona patiënten toch op de gang ? Begint idd erg irritant te worden dat ze steeds maar weer voorrang krijgen. Zelfs het zorgpersoneel is er volgens mij nu wel klaar mee. Die willen gewoon hun normale werk kunnen uitvoeren. Het is niet hun werk om capaciteit te creëren. Dat had de overheid afgelopen anderhalf jaar maar beter moeten doen.
https://www.pzc.nl/gent/u(...)%2Fwww.google.com%2F
Je zou een punt hebben als de IC-capaciteit ook buiten de pandemie niet ontoereikend was.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen waarom.
Heb je meer bedden dan plan je ook meer zorg in in de non-pandemie tijden. Komt er een pandemie en moet je de reguliere zorg afschalen, dan loopt je achterstallige zorg dus ook veel harder op dan wanneer je normaliter minder capaciteit hebt.
Het is dus lood om oud ijzer.
Heb je veel reguliere zorgcapaciteit, dan lopen je achterstanden navenant harder op als wanneer je minder zorgcapaciteit hebt.
Verder zijn de kosten ook niet geheel onbelangrijk. Als deze pandemie voorbij is en men gaat inderdaad het aantal bedden verdubbelen en jij en ik moeten pp 500 Euro per maand betalen voor de verzekering met een eigen risico van 1000 euro... dan zijn we die pandemie allang weer vergeten
Het alternatief is dat deze groep zich laten opnemen voor een een dagbehandeling zodat ze onder narcose alsnog geprikt worden zei Hugo in de tweede kamer.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat een vaccinatie thuis dan ook weer zoveel gedoe is. Met wachttijden. Man, man, man.
Hopeloos dit. Ik zal de comment wel wat vaker herhalen.quote:
Ja lelijk, maar micromanagement in een crisissituatie is moeilijk, dus ik snap het wel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik las net ook het verhaal van Stan met autisme en een verstandelijke beperking die niet meer naar de Efteling kan. Ook om verdrietig van te worden.
Mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren willen vrijstelling van coronapas
Het is gewoon pestgedrag van onze criminele minister Hugo de J. Daarom wilde uij ook per se een QR code voor toiletbezoek in horeca en nu ook de terrassen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over welke toiletten hebben we het hier? Er is toch al een coronacheck in de kantine (of die behoort er te zijn). Ga je me nu vertellen dat er ook nog iemand bij de deur van de wc moet staan controleren?
Indien ja:en
flikker maar mooi op met je neurotische controledrang Den Haag.
In Roemenië houden ze parkeerplekken vrij voor Covid-patienten en kun je daar met een zuurstoffles naast je auto wachten op je bedje. Misschien ook iets voor Gentquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Gent houden ze slechts niet meer standaard bedden leeg voor covid-patiënten.
Maar heb je dan klachten of is het puur preventief? Als ik klachten zou hebben en toch mensen zou moeten ontmoeten, dan zou ik het wel doen ja. Gelukkig sinds de pandemie klachten vrij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 07:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik laat me wel testen want ik heb de verantwoordelijkheid over mn zaak en de mensen waar ik mee werk.
Wel gelijk weer gedoe want een dag niet werken is gedoe.
Dus hopelijk snel de uitslag. God, ben het spuug en spuugzat.
De IC is buiten de pandemie toereikend in Nederland. Een paar keer is het voorgekomen dat individuele ziekenhuizen kortstondig vol lagen, maar middels spreiding is dat toen opgelost.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je zou een punt hebben als de IC-capaciteit ook buiten de pandemie niet ontoereikend was.
700 extra IC bedden kost natuurlijk ook geen 500/maand op je zorgverzekering. Daarnaast, er zijn nog veel meer knoppen waaraan gedraaid kan worden om die inkomsten te krijgen, dat is niet alleen zorgverzekering.
Verder gaat alles goed met je?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is gewoon pestgedrag van onze criminele minister Hugo de J. Daarom wilde uij ook per se een QR code voor toiletbezoek in horeca en nu ook de terrassen.
Hij begint wild om zich heen te slaan nu mensen nog niet naar Hem luisteren.
Stan kan niet naar de priklocaties vanwege de drukte, nu heeft hij geen pas en kan niet nu naar de f*cking Efteling.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |