Meestal werd zo'n burgemeester wel verleid door het vrouwelijke deel van het ikvertrekduo. Ik trek zeg maar.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:19 schreef Yaku het volgende:
Eerste keer in geschiedenis van Ik Vertrek dat de Burgemeester geen zin heeft om te komen? ...
Die tactiek is vooral erg succesvol gebleken bij vrouwelijke burgemeesters.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:04 schreef riazop het volgende:
Meestal werd zo'n burgemeester wel verleid door het vrouwelijke deel van het ikvertrekduo. Ik trek zeg maar.
Dan komt ie wel hoor.
scissor me timbersquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tactiek is vooral erg succesvol gebleken bij vrouwelijke burgemeesters.
Je refereert aan welke aflevering?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Die tactiek is vooral erg succesvol gebleken bij vrouwelijke burgemeesters.
Tientallen uit het verleden.quote:
Dat was een hele kleine wijngaard. Het plan was niet om een wijngaard te beginnen, het was een leuk dingetje dat er toevallig ook bij zat.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Cynix ® het volgende:
We hebben toch ook eens zo'n stel gehad die een wijngaard kocht en toen bleken alle wijnranken ziek en die moesten allemaal gerooid worden? Kan natuurlijk, maar als je er ook maar énige kijk op hebt zou je zoiets voor de aankoop al moeten zien. Zij hadden uiteraard nergens naar gekeken.
Ze kan ook courgettes kweken in haar tuin, dus moet goed komen.quote:
En anders gewoon piepers een optie?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
Ze kan ook courgettes kweken in haar tuin, dus moet goed komen.
Lijken liggen onder de mangobomenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk, letterlijk, geen lijken uit de kast.
Dan is het daar idd viesheet (40 graden)quote:Op donderdag 18 november 2021 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In de zomer wel bloedheet op zo'n heuvel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |