abonnement Unibet Coolblue
pi_202434744
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 19:40 schreef EP3 het volgende:
Grey Area is rauwer, grimmiger, speelser en aanstekelijker.
Nummers als _O_ Offence, Venom, Therapy, Boss, 101FM _O_ komen hier nog altijd snoeihard binnen.

Fenomenaal album.
Ja, ook heel goed. Wat puntiger ook. Maar ik vind persoonlijk toch de variatie op de laatste plaat net wat aantrekkelijker, denk ik. Scheelt niet veel hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_202434774
Hadden jullie trouwens een beetje leuke Spotify Wrappeds dit jaar?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_202435493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:59 schreef methodmich het volgende:
Hadden jullie trouwens een beetje leuke Spotify Wrappeds dit jaar?
Ik heb een filmpje van Froukje die verteld dat ze het leuk vindt dat ze in mijn Wrapped zit..

Nu vindt ik Froukje uiteraard heel tof, maar het feit dat Spotify weer een nieuwe onzin feature op de proppen komt is wel wat jammerlijk.

Voor de rest veel Froukje dus, en verwoed, True Widow, Skroetbalg en Univers Zero en deze die ik alweer vergeten was :@
nee, jij dan!
pi_202439467
Dat is wel ontzettend lief van Froukje natuurlijk. Leuk! _O_
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 2 december 2021 @ 22:09:17 #56
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202442112
Ik heb dus geen idee wie Froukje is.
Maar het zal wel weer zo'n fluisterfeeks met tenenkrommende teksten zijn.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202442631
+1

We worden gewoon oud, Do.
Aldus.
  donderdag 2 december 2021 @ 22:38:44 #58
461242 Geluiden
Mountains & websites
pi_202442698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:59 schreef methodmich het volgende:
Hadden jullie trouwens een beetje leuke Spotify Wrappeds dit jaar?
Voor het tweede jaar op rij de meeste plays voor Mount Eerie. Helaas is dat best ironisch, omdat Phil juist een uitgesproken tegenstander van Spotify is. Ik heb het dit jaar enigszins gecompenseerd door ook een aantal lp’s uit zijn webshop te bestellen.

Er zijn sowieso veel meer artiesten die terecht aangeven dat al die wrapped lijsten leuk zijn, maar ze er zelf nauwelijks financieel iets van terugzien.
pi_202443364
Spotify :') als liefhebber van muziek ga je die uitzuigers toch geen geld geven.

Ik neem aan dat als ik het zou hebben er een zooi aan synthmuziek uit zou komen
Etcetera

Froukje klinkt wel okay, maar hoe is een liedje uit 2020 song van het jaar in 2021?
  donderdag 2 december 2021 @ 23:52:26 #60
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202443614
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef Z het volgende:
+1

We worden gewoon oud, Do.
Ik vrees het ook, Z.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202444294
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:08 schreef EP3 het volgende:
Ik ook niet, Nor. Niet nodig.
Hoe?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_202444295
En Froukje is best leuk hoor :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 3 december 2021 @ 07:53:02 #63
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_202444570
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:59 schreef methodmich het volgende:
Hadden jullie trouwens een beetje leuke Spotify Wrappeds dit jaar?
Net bekeken, ik zal toch eens een family account moeten nemen, denk ik.
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:42:41 #64
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_202445011
Het jaar is trouwens helemaal nog niet voorbij. Alice Phoebe Lou heeft net een prachtplaat uit.

pi_202445074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:38 schreef Geluiden het volgende:

[..]
Voor het tweede jaar op rij de meeste plays voor Mount Eerie. Helaas is dat best ironisch, omdat Phil juist een uitgesproken tegenstander van Spotify is. Ik heb het dit jaar enigszins gecompenseerd door ook een aantal lp’s uit zijn webshop te bestellen.

Er zijn sowieso veel meer artiesten die terecht aangeven dat al die wrapped lijsten leuk zijn, maar ze er zelf nauwelijks financieel iets van terugzien.
Ooit hebben we vanuit dit topic gecorrespondeerd met Phil met de vraag hoe de Calvé-olifant op The Glow Pt. 2 terechtgekomen is. Er was een Nederlandse connectie. Ik ben vergeten hoe het precies zat.
Aldus.
pi_202445258
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 december 2021 07:53 schreef Beregd het volgende:

[..]
Net bekeken, ik zal toch eens een family account moeten nemen, denk ik.
:Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_202445390
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:48 schreef Z het volgende:

[..]
Ooit hebben we vanuit dit topic gecorrespondeerd met Phil met de vraag hoe de Calvé-olifant op The Glow Pt. 2 terechtgekomen is. Er was een Nederlandse connectie. Ik ben vergeten hoe het precies zat.
[ afbeelding ]
Klopt. Jij was ergens het Calvéboek tegengekomen en ik had daarna mailtje naar Phil gestuurd. Kreeg toen beetje onverwachts snelle reactie, haha. Dit was toentertijd z'n antwoord:

quote:
Hi Max,
There's no great story really. I worked in a used book store in high school so there was always a bunch of old random books and magazines from around the world. I found the cover of that Calve Delft cookbook under one of the shelves ones, torn off from the book itself, just a scrap on the floor. I liked the picture and pinned it up on my wall. This was probably 1995 or 1996. 5 years later I still had the picture pinned on my wall, although it was a different wall. I kept it with me as I moved from house to house, eventually to Olympia, Wash. As I was finishing the Glow pt. 2 I realized that an elephant tending his own fire in a winter pine forest was exactly the feeling of the album so I used it. I tried to find more information on the illustrator, Leo Visser, but couldn't.
That's the story.
thanks
Phil
Heb 'm als bedankje voor zijn snelle reactie toen alle info doorgestuurd die ik over Leo Visser kon vinden. Die man zat heel vaak te schetsen in Artis, dus kan best dat die olifant op de voorkant in Artis stond.
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:09:00 #68
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202445986
Oja, dat verhaal heb ik eerder gehoord.
Ik heb dat altijd maar n vreemde tekening gevonden. Die olifant klopt werkelijk voor geen meter, :D.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:10:11 #69
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202446000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 06:44 schreef Norrage het volgende:

[..]
Hoe?
Benedenladen. .
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202454485
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 december 2021 07:53 schreef Beregd het volgende:

[..]
Net bekeken, ik zal toch eens een family account moeten nemen, denk ik.
Ja, dat is wel een aanrader.

En inderdaad wel ironisch dat het bij @Geluiden dan Mount Eerie was!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 3 december 2021 @ 23:35:17 #71
461242 Geluiden
Mountains & websites
pi_202458758
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:52 schreef methodmich het volgende:

[..]
Ja, dat is wel een aanrader.

En inderdaad wel ironisch dat het bij @:Geluiden dan Mount Eerie was!
Hij gaat er zelf wel goed mee om...

twitter
pi_202464118
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:48 schreef Z het volgende:

[..]
Ooit hebben we vanuit dit topic gecorrespondeerd met Phil met de vraag hoe de Calvé-olifant op The Glow Pt. 2 terechtgekomen is. Er was een Nederlandse connectie. Ik ben vergeten hoe het precies zat.
[ afbeelding ]
Wil deze LP overigens zo graag kopen, maar me nog nergens gelukt. Zal wss alleen kunnen via overschepen via discogs oid vanuit Amerika?
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:27:37 #73
461242 Geluiden
Mountains & websites
pi_202466802
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Wil deze LP overigens zo graag kopen, maar me nog nergens gelukt. Zal wss alleen kunnen via overschepen via discogs oid vanuit Amerika?
Er is af en toe een herdruk beschikbaarheid via zijn eigen website https://www.pwelverumandsun.com/. Kost je wel een tientjes aan verzendkosten, maar dat maakt minder uit als je gelijk een paar platen bestelt. Kan ik aanbevelen, zelfs de tape om de doos is door hem ontworpen.
pi_202470906
The Glow Pt 2 fantastisch. Die plaat van vorig jaar ook trouwens heel fijn!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 5 december 2021 @ 14:13:50 #75
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_202479595
Potverdikke wat een fijne plaatje is die 2e van Pip Blom geworden O+
Door mijn sociale media stop kwam de release compleet als een verrassing.
Vooral deze staat hier op repeat:
nee, jij dan!
  zondag 5 december 2021 @ 15:35:29 #76
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202480574
Ik ben geen muzikant, dus ik heb geen idee hoe die ellenlange sessies in studio's werken, maar ik krijg bij Get Back wel sterk de indruk dat de nummers daar ter plekke bedacht worden en ze ze vervolgens spelenderwijs (her)vormen en perfectioneren.

Werkt het zo? Of bestaan de ideeën voor een nummer grotendeels al, voordat ze de studio betreden.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202490799
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 15:35 schreef EP3 het volgende:
Ik ben geen muzikant, dus ik heb geen idee hoe die ellenlange sessies in studio's werken, maar ik krijg bij Get Back wel sterk de indruk dat de nummers daar ter plekke bedacht worden en ze ze vervolgens spelenderwijs (her)vormen en perfectioneren.

Werkt het zo? Of bestaan de ideeën voor een nummer grotendeels al, voordat ze de studio betreden.
The Beatles zijn natuurlijk een verhaal apart en uniek in hun soort. Je moet je voorstellen hoe hoog de druk was. De sessies die gevolgd worden in deze documentaire begonnen 5 weken (!) nadat The White Album werd uitgebracht, met 30 gloednieuwe liedjes van ze. ‘Hey Jude’ uit diezelfde periode staat niet eens op dat album. Wat maar een paar maanden na ‘Lady Madonna’ als non-album single was, en allerlei andere nieuwe liedjes tussendoor. En slechts luttele maanden voor die tijd brachten ze de ‘Magical Mystery Tour’-EP en film uit met heel veel nieuwe liedjes, en dat was dan weer louter een paar maanden na ‘Sgt. Pepper’, enzovoorts enzovoorts. 213 opgenomen liedjes in minder dan 7 jaar, da's niet niks, dus werden inderdaad liedjes vaak ter plekke geschreven.
  maandag 6 december 2021 @ 00:54:51 #78
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202491643
Ja, uiteraard zijn/waren The Beatles 'n uitzonderlijk creatieve en productieve band.
Het is eigenlijk absurd dat die lui zoveel kwaliteit in zo'n korte tijd op plaat hebben gekregen.

Tegenwoordig kijken we er niet vreemd van op wanneer een band er 4 of 5 jaar over doet om 1 studioalbum uit te brengen.

Heb inmiddels de complete documentaire gezien. Weliswaar terwijl ik met andere dingen bezig was.
Absoluut de moeite waard. En _O_ het optreden bovenop het dak van de studio _O_ wordt fantastisch in beeld gebracht.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 6 december 2021 @ 08:17:46 #79
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_202492322
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 23:38 schreef Aisumasen het volgende:

[..]
The Beatles zijn natuurlijk een verhaal apart en uniek in hun soort. Je moet je voorstellen hoe hoog de druk was. De sessies die gevolgd worden in deze documentaire begonnen 5 weken (!) nadat The White Album werd uitgebracht, met 30 gloednieuwe liedjes van ze. ‘Hey Jude’ uit diezelfde periode staat niet eens op dat album. Wat maar een paar maanden na ‘Lady Madonna’ als non-album single was, en allerlei andere nieuwe liedjes tussendoor. En slechts luttele maanden voor die tijd brachten ze de ‘Magical Mystery Tour’-EP en film uit met heel veel nieuwe liedjes, en dat was dan weer louter een paar maanden na ‘Sgt. Pepper’, enzovoorts enzovoorts. 213 opgenomen liedjes in minder dan 7 jaar, da's niet niks, dus werden inderdaad liedjes vaak ter plekke geschreven.
Laat ons eerlijk zijn, er zit tussen de pareltjes ook behoorlijk wat rommel tussen die 213 nummers. Veel dingen waar bands tegenwoordig niet meer mee zouden wegkomen.
pi_202492725
Hear, hear.
Aldus.
pi_202493246
quote:
2s.gif Op maandag 6 december 2021 08:17 schreef Beregd het volgende:

[..]
Laat ons eerlijk zijn, er zit tussen de pareltjes ook behoorlijk wat rommel tussen die 213 nummers. Veel dingen waar bands tegenwoordig niet meer mee zouden wegkomen.
Nah, inderdaad wat covers van de eerste 4 albums zijn lang niet zo sterk als de covers die ze live deden, maar het unieke aan The Beatles is juist dat de fillers op 1 hand te tellen zijn. En ook dan voornamelijk uit de beginperiode komen waar ze 2 albums, een film en 3/4 non-album singles per jaar maakten.

The Beatles' hun zwakste composities zouden juist bij veel bands tegenwoordig hun beste liedjes zijn.
  maandag 6 december 2021 @ 09:58:29 #82
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202493413
Wanneer je 'n berg aan vooruitstrevende en tijdloze albums weet uit te brengen voor je 30e doe je het als band niet bepaald slecht, hoor. Kritiek willen leveren op The Beatles is zoiets als willen pissen over de schilderijen van Rembrandt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202493600
Ik wordt altijd wat opstandig van blinde adoratie. Van welke artiest dan ook. De Beatles waren natuurlijk uitzonderlijk maar dat wil niet zeggen dat anderen ook niet fantastisch waren. En ik vind McCartney een eikel die na de Beatles vooral toch heel matig werk geleverd heeft.

Aldus.
  maandag 6 december 2021 @ 10:13:43 #84
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202493657
Ik heb ook een schijthekel aan blinde adoratie, Z. Het is in mijn geval dan ook adoratie met de ogen ( en oren ) wijd open.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202493748
Weet niet of ik het hier al gemeld had, maar voor mij is Mercurial World van Magdalena Bay album van het jaar. Doe er je voordeel mee. :P

Synthpop, maar dan in een heel modern en alternatief jasje.
  maandag 6 december 2021 @ 10:20:15 #86
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_202493768
Ikzelf heb ook niet zo'n overdreven adoratie voor de beatles. Ze hebben een hoop prachtige songs, zeker die van Lennon, waar ik met plezier naar luister. Maar ook een hoop kinderlijke nummers zoals all you need is love, obladi, yellow submarine, let it be, ... waar Abba nog nauwelijks mee weg zou komen. En toen ze begonnen te experimenteren was het ook niet altijd geslaagd te noemen.
Ik hoor echt wel meer dan vijf fillers.

een 6.3 zou ik ze geven.

Ik zou trouwens niet weten waarom je op the beatles (of op Rembrandt) geen kritiek zou mogen leveren.
pi_202493788
quote:
2s.gif Op maandag 6 december 2021 10:10 schreef Z het volgende:
Ik wordt altijd wat opstandig van blinde adoratie. Van welke artiest dan ook. De Beatles waren natuurlijk uitzonderlijk maar dat wil niet zeggen dat anderen ook niet fantastisch waren. En ik vind McCartney een eikel die na de Beatles vooral toch heel matig werk geleverd heeft.

[ afbeelding ]
The Beatles heeft geloof ik niet zoveel met blinde adoratie te maken: er zijn boeken vol geschreven over alle menselijke rotzooi die plaatsvond achter de legende. Waar het hem voor veel mensen in zit, waaronder ikzelf, is de ongekende creativiteitsexplosie die heeft plaatsgevonden tussen die vier gasten. Hun vroege werk ligt mij ook wat minder, maar vanaf Rubber Soul is het compleet ongekend in de popgeschiedenis wat ze hebben gepresteerd. Daar mogen mensen best lyrisch over zijn.
  maandag 6 december 2021 @ 10:31:15 #88
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202493957
Ja, het is soms een uitdaging, maar ik probeer de kunst wel altijd los te zien van de kunstenaar.
Anders houden we niks meer over.

quote:
2s.gif Op maandag 6 december 2021 10:20 schreef Beregd het volgende:

een 6.3 zou ik ze geven.

Nu doe je het er gewoon om, :D.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202494124
Dat soms naïeve karakter van hun nummers vind ik zelf een kracht - laten we het draaglijke lichtheid van het bestaan noemen. Als ik een matige maandagochtend heb, kun je mij prima opvrolijken met iets infantiels als Yellow Submarine. Ik heb vaker behoefte aan dat soort momenten, dan dat ik mezelf nog verder de ellende in werk met zwartgallige, complexe nummers. Muzikaal en tekstueel is het gewoon uiterst effectief allemaal.

De ogenschijnlijke eenvoud van hun werk ligt mij heel goed, maar ik snap ook dat anderen het niet zo goed trekken. Dat gezegd hebbende, vind ik het vrij platte kritiek waar ik niet zoveel mee kan.
  maandag 6 december 2021 @ 10:47:05 #90
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202494187
Eens, Max.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202494307
Voor de liefhebber was Daniel Lohues een tijdje terug te gast bij de podcast 'Groenteman in de Kast'. Waar ze ook heerlijk op in gingen (na 45 min) wat The Beatles nu goed maakt. Ik heb niet zoveel met podcasts, maar dit soort dingen kan ik echt uren naar luisteren :D

https://www.volkskrant.nl(...)roenteman-in-het-ni/
nee, jij dan!
  maandag 6 december 2021 @ 11:15:44 #92
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_202494535
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 10:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat soms naïeve karakter van hun nummers vind ik zelf een kracht - laten we het draaglijke lichtheid van het bestaan noemen. Als ik een matige maandagochtend heb, kun je mij prima opvrolijken met iets infantiels als Yellow Submarine. Ik heb vaker behoefte aan dat soort momenten, dan dat ik mezelf nog verder de ellende in werk met zwartgallige, complexe nummers. Muzikaal en tekstueel is het gewoon uiterst effectief allemaal.

De ogenschijnlijke eenvoud van hun werk ligt mij heel goed, maar ik snap ook dat anderen het niet zo goed trekken. Dat gezegd hebbende, vind ik het vrij platte kritiek waar ik niet zoveel mee kan.
Tuurlijk is het fijn af en toe wat lichtere muziek te horen (al zal ik daar zelf dan wat minder snel voor naar the beatles grijpen). Mijn punt is meer dat als je af en toe zin hebt in een bak friet, het niet moet verkocht worden als is het een driesterrenmenu. En nogmaals, er zijn veel songs van hen die ik wel graag hoor.

Ik zal ook wel vertekend zijn. Op de radio in ons ouderlijk huis, waar steeds nostalgische radiozenders opstonden, hoorde ik the beatles met hun meezingers echt te veel. Dan was ik als kind toch blij om er af en toe Elvis of the rolling stones ertussen te horen.
  maandag 6 december 2021 @ 11:23:59 #93
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_202494623
Een bak friet??? Godverdomme, Beregd. We hebben het hier niet over Corry en de Rekels, hoor.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_202494627
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 10:56 schreef Gehenna het volgende:
Voor de liefhebber was Daniel Lohues een tijdje terug te gast bij de podcast 'Groenteman in de Kast'. Waar ze ook heerlijk op in gingen (na 45 min) wat The Beatles nu goed maakt. Ik heb niet zoveel met podcasts, maar dit soort dingen kan ik echt uren naar luisteren :D

https://www.volkskrant.nl(...)roenteman-in-het-ni/
Gijs is zo'n type met een blinde Beatles-adoratie. Dat Lohues interview is wel leuk! Net als zijn interview met Talma.
Aldus.
pi_202494652
Misschien speelt bij mij ook mee dat ik het opvallend vind dat mensen vaak blijven hangen in oude muziek (ik noem de Top 2000). Niks mis mee, maar oud. En er gebeurt zoveel nieuws. Waar ze niet open voor lijken te staan.
Aldus.
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 11:40:51 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_202494817
Een bak friet _O-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202495770
quote:
2s.gif Op maandag 6 december 2021 11:26 schreef Z het volgende:
Misschien speelt bij mij ook mee dat ik het opvallend vind dat mensen vaak blijven hangen in oude muziek (ik noem de Top 2000). Niks mis mee, maar oud. En er gebeurt zoveel nieuws. Waar ze niet open voor lijken te staan.
Is ook wel een beetje mens eigen natuurlijk. Daarnaast is dat in mijn ogen nog wat verstevigd door de hele playlist cultuur. Men luistert naar allerlei playlists en heeft vaak geen enkel idee hoe het nummer heet en wie de artiest is.

Als ze dan iets bij naam dienen te noemen, komen ze natuurlijk al gauw terecht bij het oude en bekende.
  maandag 6 december 2021 @ 13:08:44 #98
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_202496151
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Een bak friet _O-.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7
pi_202511010
Naar aanleiding van de eerste jaarlijstjes die (nu al :? ) binnendruppelen Dry Cleaning 'ontdekt'. In de stroom postpunk die dezer tijden overal vandaan komt was deze me even ontschoten maar erg gaaf.
What Would Goku Do
pi_202511538
Wat was ik hier graag bijgeweest :o

https://www.leguesswho.nl/news/microphones-live-lgw21

[ Bericht 40% gewijzigd door Norrage op 07-12-2021 15:34:39 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')