Klinkt goed inderdaad. Ik kwam er net niet tussen in de wachtrij, is al uitverkocht. Wel heel prijzig, dus vind het ook weer niet zo'n ramp dat ik ¤75 bespaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:09 schreef Z het volgende:
Is The Smile al aan bod gekomen hier? Ik vind het wel erg lekker klinken. 27 mei Paradiso.
Da's de nieuwe band van Thom en Johnny van Radioheadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:43 schreef Norrage het volgende:
Wtf is the smile als het al 75,- kost?
Ik heb iets gemist kennelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Da's de nieuwe band van Thom en Johnny van Radiohead
Mooie aanleiding om nu even al deze songs op Spotify te beluisteren en te kiezen! Of nee, wacht...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Geluiden het volgende:
Ik heb mijn Joni Mitchell-fase nog niet gehad.
Ik zit in de controle-groep.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Geluiden het volgende:
Ik heb mijn Joni Mitchell-fase nog niet gehad.
Wel een heel stemmige plaat. Ik mis de hoekigheid af en toe wat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef Norrage het volgende:
Prachtig die Black Country, New Road zeg. Wat rustiger en daardoor wat indringender en samenhangender dan de vorige![]()
Voor mij toch maar 'California', alleen de wijde stereo-mix al, en het afwijkende metrum.quote:
Vorig jaar tijdens een Glastonbury-stream gepresenteerd: https://www.bilibili.com/video/BV1xf4y1h7nn (Chinees linkje onder de radar van de Westerse copyright-jagers)quote:
Heerlijke plaat. Doet weer denken aan AC waar ik 15 jaar terug zo enthousiast van werd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef Z het volgende:
Annimal Collectieve ook enigszins stemmig. Ook een mooie plaat.
Hij is weer leuk jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:04 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heerlijke plaat. Doet weer denken aan AC waar ik 15 jaar terug zo enthousiast van werd.
Alles na MPP vond ik toch ietwat teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |