Als ik kijk naar mijn eigen grootouders is het wel een gedoe. Mijn tante en mijn moeder hebben beide een dag vrij gevraagd van werk 2 keer over. En zijn samen geweest met oma die dement is en heel eigenwijs en heel moeilijk loopt maar niet in een rolstoel wil zitten. Opa is gelukkig is redelijk gezond maar kan oma niet alleen handelen zo.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb daar opzich wel vertrouwen in. Het is voor hen ook het meest leip om ziek te worden natuurlijk.
Tja, dat gebeurd. Misschien als ze corona hadden waren ze maar heel mild ziek. Je weet het niet. Misschien ook wel.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Merendeel van zijn huisgenoten dus hetzelfde verhaal. Jong, sportief en gevaccineerd. Als een dood vogeltje op de bank voor ruim een week
Dit is echt een gok die nergens op gebaseerd is:quote:Op donderdag 4 november 2021 22:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Generiek.... aan welke maatregelen zouden we moeten gaan denken want dat cijfers, laat staan in komende week, omlaag gaan lijkt mij niet denkbaar.
* Samenkomsten van rechtswege inperken
* idem Verplichten afstandhouden
* Aantal (winkel)bezoekers beperken
* Avondklokken
* Inperking groepsgrootten
* ...
Dit onder het genot van wisselgeld van zinloze maatregelen die vooral afleiden.
CTB gerelateerde maatregelen in werk en (t)huis, lijk mij nog niet goed mogelijk omdat dit een wetswijziging vereist, wat dan een week of 4-6 zal duren voordta de haakjes in oogjes zijn gestoken.
quote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn dochter loopt gemiddeld drie keer per week zo rond![]()
Ik ken er een aantal die elke week er wel één willen hebben, mensen zijn (nofi) soms zo bang dat ze alles doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
Zouden de meeste ouderen die 2 prikken hebben gehad wel terug komen voor de boosterprik?
Combineren met de bezorgafspraken van de gourmetschotels voor vier personen die 'toevallig' gewoon héle grote eters zijn. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 4 november 2021 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hugo is druk bezig en hoopt nog voor de kerst enkele busjes gehuurd te hebben om de vaccins uit te rijden.
Liever 2G horeca dan CTB op werk. Daar gaan we toch wel dubieuze grenzen over.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is echt een gok die nergens op gebaseerd is:
- Uitbreiden CTB in extra sectoren
- CTB op werk
- Eenmaal ingevoerd, langzaam over naar 2G voor horeca
Ik heb het vermoeden dat ze eerder de CTB veel verder uitbreiden dan sectoren sluiten.
Een serologische test zou voor veel mensen wel heel nuttig zijn. Ook jonge mensen met bepaalde ziektes, hebben hun überhaupt genoeg antilichamen aangemaakt met die 2 prikken eerder dit jaar.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:29 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal die elke week er wel één willen hebben, mensen zijn (nofi) soms zo bang dat ze alles doen.
Daarom zou ik ook pleiten dat (die) mensen zich serologisch kunen testen zodat ze meer zekerheid hebben omtrent hun antilichamen en afweervermogen.
Een query maakt het leven zo heerlijk simpel. Want wat zijn die uitnodigingen meer dan wat queries?quote:
Ik denk niet dat het 'of' is, denk eerder dat het 'en' is.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever 2G horeca dan CTB op werk. Daar gaan we toch wel dubieuze grenzen over.
Nou de vaccins moet toch ook in de vriezer vervoerd worden? Lekker tussen de karbonades en kipsaté.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Combineren met de bezorgafspraken van de gourmetschotels voor vier personen die 'toevallig' gewoon héle grote eters zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel
Snel, aandelen Bofrost kopen.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou de vaccins moet toch ook in de vriezer vervoerd worden? Lekker tussen de karbonades en kipsaté.
Jaren??quote:Op donderdag 4 november 2021 22:26 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik denk dat het animo niet zo hoog zou zijn, want er is jaren verkocht dat je super beschermd bent met 2 prikken.
Ik denk wel een langzame sluiting van de horeca, om te beginnen om 22u dicht bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is echt een gok die nergens op gebaseerd is:
- Uitbreiden CTB in extra sectoren
- CTB op werk
- Eenmaal ingevoerd, langzaam over naar 2G voor horeca
Ik heb het vermoeden dat ze eerder de CTB veel verder uitbreiden dan sectoren sluiten.
Ja, en ik verwacht er geen gigantische wonderen van.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het 'of' is, denk eerder dat het 'en' is.
Iedere keer een uurtje eraf. Langzaam uitroken die handel.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk wel een langzame sluiting van de horeca, om te beginnen om 22u dicht bijvoorbeeld.
Ik denk dat dat pas na 2G zal komen.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk wel een langzame sluiting van de horeca, om te beginnen om 22u dicht bijvoorbeeld.
Dan ent je demente oma niet?quote:Op donderdag 4 november 2021 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn eigen grootouders is het wel een gedoe. Mijn tante en mijn moeder hebben beide een dag vrij gevraagd van werk 2 keer over. En zijn samen geweest met oma die dement is en heel eigenwijs en heel moeilijk loopt maar niet in een rolstoel wil zitten. Opa is gelukkig is redelijk gezond maar kan oma niet alleen handelen zo.
Heerlijkquote:Op donderdag 4 november 2021 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn dochter loopt gemiddeld drie keer per week zo rond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. En dan is die 2G voor de horeca ook al een compleet zinloze maatregel.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Liever 2G horeca dan CTB op werk. Daar gaan we toch wel dubieuze grenzen over.
Dat zei Jaap Goudsmit ook al maar ze doen net of dit niet kan allemaal of vinden het onwenselijk en niemand kan vertellen waarom. Hugo kreeg die vraag ook een keer maar lulde er maar omheen. Vreemd.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Een serologische test zou voor veel mensen wel heel nuttig zijn. Ook jonge mensen met bepaalde ziektes, hebben hun überhaupt genoeg antilichamen aangemaakt met die 2 prikken eerder dit jaar.
Als je de sector echt definitief wil opheffen is dat inderdaad een methode.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze dan weer mee, maar voor sommige mensen zijn het wel een gedoe om in de teststraat te komen. Niet iedereen heeft familie die dat doet.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan ent je demente oma niet?
Mja, het is een beetje een graag of wil niet hierbij natuurlijk. En die afweging of dat het waard is moet je zelf maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |