En dat is dus niet zo. Het heet 'Plan B' omdat het alleen in effect gaat als Plan A niet voldoende meer werkt volgens de regering. Dat is een subtiel verschil. Bovendien doelde ik met mijn opmerking op Engeland zoals het nu is, niet zoals het misschien in de toekomst zou kunnen zijn. Daaraan refereren levert flink veel onnodige ruis opquote:Op donderdag 4 november 2021 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2193 MondmasQRtje
'aan het voorbereiden'
Dat klopt niet helemaal die excuses is toen verkeert vertaalt had ik begrepen. Want in Nederland zeiden ze dat de koning zijn excuses had gemaakt voor de vele doden. Maar hij had in werkelijkheid zijn excuses aangeboden dat veel ouderen mensen alleen moesten sterven omdat ze hun familie niet mochten zien.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Inclusief excuses van hun koning ja.
Ah, ja. Dus ook weer een faalland. Plan B maken en die niet voorbereiden, begrijp ik? Of is plan B juist die voorbereiding?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:29 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
En dat is dus niet zo. Het heet 'Plan B' omdat het alleen in effect gaat als Plan A niet voldoende meer werkt volgens de regering. Dat is een subtiel verschil. Bovendien doelde ik met mijn opmerking op Engeland zoals het nu is, niet zoals het misschien in de toekomst zou moeten zijn. Daaraan refereren levert flink veel onnodige ruis op.
Plezier ist verboten.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef RipCity het volgende:
Cancel Sinterklaas, kerst, nieuwjaar, en alle evenementen maar vast vanaf december.
Voor lol moet je naar het buitenland.
Ergeren is een groot woord maar de vergelijking is inderdaad vrij onzinnig.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zal jij je waarschijnlijk ook ergeren aan vergelijkingen dat klittenbandschoenen dragen om covid te voorkomen net zo effectief is als mondkapjes.
Blijft toch bizar. Zweden wordt gebruikt door mensen die van hard ingrijpen houden als voorbeeld van hoe het niet moet, terwijl er aan de andere kant mensen zijn (zoals ik) die Zweden als goed voorbeeld zien. Je kunt dus eigenlijk altijd 'ja maar Zweden' als argument gebruiken.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:30 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal die excuses is toen verkeert vertaalt had ik begrepen. Want in Nederland zeiden ze dat de koning zijn excuses had gemaakt voor de vele doden. Maar hij had in werkelijkheid zijn excuses aangeboden dat veel ouderen mensen alleen moesten sterven omdat ze hun familie niet mochten zien.
Sorry, geen idee wat je hier bedoelt. Kan aan mij liggen hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 19:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, ja. Dus ook weer een faalland. Plan B maken en die niet voorbereiden, begrijp ik? Of is plan B juist die voorbereiding?
Juist niet, ik vermoed dat onze feestjes weer populairder zullen zijn dan ooit. Waar kun je anders heenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef RipCity het volgende:
Cancel Sinterklaas, kerst, nieuwjaar, en alle evenementen maar vast vanaf december.
Voor lol moet je naar het buitenland.
Niet de medische, maar die 10 voor ¤1,- bij de Action zijn gewoon een placebo. Niks onzinnig.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:32 schreef galantis het volgende:
[..]
Ergeren is een groot woord maar de vergelijking is inderdaad vrij onzinnig.
Dat zal er ook nog bij gekomen zijn ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:30 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal die excuses is toen verkeert vertaalt had ik begrepen. Want in Nederland zeiden ze dat de koning zijn excuses had gemaakt voor de vele doden. Maar hij had in werkelijkheid zijn excuses aangeboden dat veel ouderen mensen alleen moesten sterven omdat ze hun familie niet mochten zien.
https://www.google.com/am(...)avirus-pandemic/amp/quote:“I think we have failed. We have a large number who have died and that is terrible. It is something we all suffer with,” the king told Swedish broadcaster SVT.
https://www.google.com/am(...)-europe-55347021.ampquote:Sweden's king has said his country "failed" to save lives with its relatively relaxed approach to the coronavirus pandemic.
Prime Minister Stefan Lofven said he agreed with the king's remarks.
"Of course the fact that so many have died can't be considered as anything other than a failure," Mr Lofven told reporters.
Denk het ook.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Sorry, geen idee wat je hier bedoelt. Kan aan mij liggen hoor.
Nou ja, komt eigenlijk op hetzelfde neerquote:Op donderdag 4 november 2021 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helemaal geen maatregelen meer dan maar? Omdat zo'n beetje elke maatregel meer impact heeft dan af en toe een mondkapje moeten dragen bij de kapper of in de supermarkt.
In ieder geval, wat mij betreft nemen we de huidige situatie zoals in Engeland over. Is dat in ieder geval duidelijkquote:
Jammer dat 1 april nog lang op zich laat wachten, anders hadden H&M voor de grap kunnen voorstellen om gasmaskers te gaan dragenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:19 schreef maan_man het volgende:
[..]
Alleen schoenen met klittenband dragen is ook een maatregel die weinig impact heeft. Werkt voor geen meter, maar weinig impact. Dit is een slechte maatstaf.
Ook het dragen van zulke huis-, tuin- en keukenkapjes schijnt over het grotere geheel gemeten een effect te hebben. Overigens vermoed ik dat dit dusdanig klein is dat ik 't het niet waard vind om de bevolking mee te vermoeien.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef maan_man het volgende:
[..]
Niet de medische, maar die 10 voor ¤1,- bij de Action zijn gewoon een placebo. Niks onzinnig.
Voor zover ik weet geldt dat alleen als iedereen die dingen altijd draagt, en ook altijd correct. In theorie is er dus enig effect. Hoeveel daar in de praktijk van over blijft...quote:Op donderdag 4 november 2021 19:39 schreef galantis het volgende:
[..]
Ook het dragen van zulke huis-, tuin- en keukenkapjes schijnt over het grotere geheel gemeten een effect te hebben. Overigens vermoed ik dat dit dusdanig klein is dat ik 't het niet waard vind om de bevolking mee te vermoeien.
Kinky roleplaying in de slaapkamerquote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad veel effect kunnen hebben in de privé en thuisomgeving. Maar laat dat nu net de plek zijn waar ze niet gedragen worden. In plaats daarvan vermoeien we elke Nederlander maanden lang met mondkapjes in de publieke ruimte, waar een gemiddeld mondkapje maanden oud is, of op elke willekeurige plek behalve de goede plek zit.
Maar gelukkig hebben we wel weer één opname voorkomen in het ziekenhuis.
De P staat voor Pandemie.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Plezier ist verboten.
Groetjes Bruls.
Mooi dat we in elk geval de allochtonen de schuld kunnen geven. Geeft toch een goed gevoelquote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef RipCity het volgende:
Pop-up prikpost in Eindhovense Kruisstraat stopt, niet-westerse buurtbewoners laten het afweten
https://www.ad.nl/eindhov(...)et-afweten~a331807d/
Het zijn voornamelijk de allochtonen die ons weer de volgende lockdown in helpen.
Ik vraag me sowieso af of we deze lawine nu nog gestopt krijgen. Zelfs als je zware maatregelen af zou kondigen, dan zou je vooral de ondernemers erbij naaien, maar de naleving van maatregelen die echt effectief zijn blijft dan uit.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:42 schreef Jed1Gam het volgende:
Die curve afvlakken, vraag me ook steeds meer af of het zo slim is, helemaal met een hoge vaccinatiegraad. Hogere piek daal je namelijk ook rap, anders blijven die besmettingen weer langzaam op een plateau maandenlang doorlopen.
Er wordt ook vaak verkeerd geïnterpreteerd dat men het besmetten kan stoppen, terwijl er op het allerbegin werd verteld dat men enkel kan afvlakken, aantal besmettingen blijft gelijk.
heb altijd chirurgische 98% gedragen. geen medische of non-medisch.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:39 schreef galantis het volgende:
[..]
Ook het dragen van zulke huis-, tuin- en keukenkapjes schijnt over het grotere geheel gemeten een effect te hebben. Overigens vermoed ik dat dit dusdanig klein is dat ik 't het niet waard vind om de bevolking mee te vermoeien.
Long Covid was een tijdje terug even hip, maar inderdaad, daar hoor je nu ineens niks meer van.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:54 schreef Wirelessmouse het volgende:
Is het long covid argument trouwens weer de ijskast in gegaan totdat het aantal besmettingen weer <1000 per dag is? Dat zijn met 10k besmettingen per dag toch ook wel 1k long covid patiënten per dag er bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |