abonnement Unibet Coolblue
pi_202035725
quote:
99s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
volgens mij volgen wij veel dezelfde twitteraars
volg hem niet hoor, las toevallig de tweets en retweets van Baudet.
Plaats hier uw advertentie
pi_202038764
Ze lopen weer angst te zaaien.Heb net die kwelbuis aangezet om het journaal te zien. Nu weer baarmoederhalskanker. Uit het niets. Ze pushen het vaccin, zelfde als met de griepprik
Wat ze er niet bij vertellen is dat het die gevaarlijke covid vaccins zijn die ze je willen toedienen. Iedereen moet en zal gevaccineerd worden.

Plus ze rotzooien met de cijfers. Alles is gemanipuleerd.
  vrijdag 5 november 2021 @ 03:30:21 #78
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_202038990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

ben geen fan van politiek maar hij is wel 1 van de weinigen die echt door heeft waar t naar toe gaat denk ik.
Nee hoor, de rest van de Kamer weet het ook en vindt het prima.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 5 november 2021 @ 05:32:07 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202039130
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

ben geen fan van politiek maar hij is wel 1 van de weinigen die echt door heeft waar t naar toe gaat denk ik.
Ja en nee.
Hij is een draaikont net als Wilders, hoort nu eenmaal bij gevalletje oppositie.
Op het moment dat er volgens hen te weinig werd gedaan moest de regering ingrijpen en veel meer actie ondernemen.
Daarna gooide de regering alles zoveel mogelijk op slot en was dat volgens de oppositie onnodig en kon alles weer open.
Daarna werd alles open weer open gegooid maar toen was het of te weinig of te snel.
En waarna alles open is en weer uit de hand loopt is men er weer vurig op tegen.

Ik neem het hen niet kwalijk maar als oppositie probeer je dat natuurlijk om tegen de regering aan te schoppen en alles te bekritiseren.
Tuurlijk dat is hun werk.
De manier waarop ... Tja.

Oh en Baudet en Wilders zijn ook erg goed in bekritiseren van alles en nog wat..
Maar ze moeten ook wel kunnen incasseren mochten ze ooit aan de macht komen.
Wilders heeft in verleden al laten zie dat ie daar niet zo heel goed in was.

Regeren is gewoon heel erg lastig in de huidige situatie..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 5 november 2021 @ 06:14:02 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039151
Goed nieuws de aangescherpte maatregelen lijken effect te hebben. *O*
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202039157
https://nypost.com/2021/1(...)funded-by-taxpayers/

Wat!? Geen wet market!?

Shocked!
pi_202039159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 06:14 schreef Megumi het volgende:
Goed nieuws de aangescherpte maatregelen lijken effect te hebben. *O*
Wat een triest bericht.

“Ik heb geen keus”
pi_202039294
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2021 06:15 schreef _I het volgende:
https://nypost.com/2021/1(...)funded-by-taxpayers/

Wat!? Geen wet market!?

Shocked!
Jawel hoor er zijn monsters genomen van die wet markets en daar is het virus in aangetroffen.

En volgens de NIH waren die proeven in het Wuhan-lab met coronavirussen die genetisch zo ver van SARS-CoV-2 afstaan dat het aantoonbaar geen verband kan hebben met de pandemie:

quote:
“Naturally occurring bat coronaviruses studied under the N.I.H. grant are genetically far distant from SARS-CoV-2 and could not possibly have caused the Covid-19 pandemic,” he said in the statement. “Any claims to the contrary are demonstrably false.”

NYT
Dat ze dat onderzoek gefinancierd hebben klopt dan weer wel :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 5 november 2021 @ 07:21:27 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202039338
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jawel hoor er zijn monsters genomen van die wet markets en daar is het virus in aangetroffen.

En volgens de NIH waren die proeven in het Wuhan-lab met coronavirussen die genetisch zo ver van SARS-CoV-2 afstaan dat het aantoonbaar geen verband kan hebben met de pandemie:
[..]
Dat ze dat onderzoek gefinancierd hebben klopt dan weer wel :D
Ja dan word de link snel gelegd natuurlijk.
Zelfde als een bedrijf aan geeft dat men een middel heeft tegen kanker.. dan denkt men gelijk aan alle kanker terwijl daar ook heel verschil tussen zit.
Ik denk dat de exacte bron heel erg lastig te achterhalen valt.
Omdat het virus zich zo snel heeft verspreid.
In tegenstelling tot de laatste ebola uitbraak die minder hard ging en dus veel makkelijker uit te vinden was waar het ontstond en wie de boosdoener was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202039466
quote:
Artsen op de spoedeisende hulp (SEH) vrezen dat ziekenhuizen de toestroom aan coronapatiënten niet meer aankunnen. De Nederlandse Vereniging van Spoedeisende Hulp Artsen (NVSHA) liet donderdagavond weten dat alle media-aandacht uitgaat naar het tekort aan bedden op de intensive care (ic), maar meldt dat ,,het probleem groter is dan dat''.

De vereniging noemt het een ,,zorgwekkende situatie" dat spoedeisende hulp-afdelingen ,,volstrekt overbelast" raken. Verschillende artsen vertellen anoniem over de situatie op de werkvloer. ,,Er rijden hier allemaal ambulances rondjes die hun patiënten niet kwijt kunnen. Dit heeft niets met ic-bedden te maken", aldus een van de artsen die zegt dat er een ,,algemeen tekort aan ziekenhuisbedden is". Een andere arts noemt het ,,twijfelachtig" of de acute zorg voor iedereen beschikbaar kan blijven.

NVSHA-voorzitter David Baden zegt dat ,,een totale verstopping van de acute zorg" dreigt. ,,De mate van vrijheid die we ons als land permitteren heeft consequenties voor de mensen in ons land", aldus Baden, die graag zou zien dat er niet alleen meer directe en concrete maatregelen komen voor de korte termijn, maar er ook iets wordt gedaan aan het personeelstekort in de zorg.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orgwekkend~af04d575/
;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202039493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 06:14 schreef Megumi het volgende:
Goed nieuws de aangescherpte maatregelen lijken effect te hebben. *O*
Ja, begreep van collega's al dat sommige vaccinatielocaties de toeloop niet aankonden.

Nu maar hopen dat de ongevaccineerde kwetsbaren overstag zijn gegaan, want uiteindelijk draait het vooral om die groep.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202039498
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
;(
Wordt tijd voor acceptatie dat we niet iedereen tot zijn 100ste kunnen laten leven misschien?
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:01:08 #88
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
;(
Wat je zou kunnen gaan doen is dat corona patiënten het privilege wat ze nu genieten standaard voorrang krijgen op kanker patiënten en dergelijke waarvoor een IC plaatst nodig is gaan verliezen. Een ziekenhuis in België gaat dat al doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202039526
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2021 06:16 schreef _I het volgende:

[..]
Wat een triest bericht.

“Ik heb geen keus”
Het is bizar dat mensen min of meer worden gedwongen inderdaad. En Ik vind het ook opmerkelijk dat sommigen denken dat dit echt de oplossing gaat zijn. Ieder weldenkend mens kan concluderen dat als een vaccinatiegraad van pakweg 85% aardig op weg is om evenveel problemen te creëren als een vaccinatiegraad van 0%, er iets niet helemaal klopt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202039533
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:01 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat je zou kunnen gaan doen is dat corona patiënten het privilege wat ze nu genieten standaard voorrang krijgen op kanker patiënten en dergelijke waarvoor een IC plaatst nodig is gaan verliezen. Een ziekenhuis in België gaat dat al doen.
Kan ik me goed voorstellen ja.
Alleen dan laat je bewust iemand die in acute ademnood is sterven die mogelijk nog wel te redden zou zijn met de juiste behandeling.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:07:45 #91
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039553
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:59 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Wordt tijd voor acceptatie dat we niet iedereen tot zijn 100ste kunnen laten leven misschien?
Dat gaat zo wie zo niet lukken. Maar verder gaat je redenatie niet op wat covid aangaat. Want daar zijn vaccins nu voor. Misschien wordt het tijd dat we niet meer accepteren dat ongevaccineerde corona patiënten standaard een privilege hebben dat ze altijd voorrang krijgen? Reserveer daar standaard een aantal IC plaatsen voor. En dan is het op is op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:09:27 #92
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039574
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Kan ik me goed voorstellen ja.
Alleen dan laat je bewust iemand die in acute ademnood is sterven die mogelijk nog wel te redden zou zijn met de juiste behandeling.
Maar dat zou voor kanker patiënten en dergelijke ook kunnen gelden. En het zou je maar gebeuren dat je aangereden bent en dat je in de ambulance sterf omdat die rondje moet rijden omdat er geen plaats is in het ziekenhuis.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202039591
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:07 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat gaat zo wie zo niet lukken. Maar verder gaat je redenatie niet op wat covid aangaat. Want daar zijn vaccins nu voor. Misschien wordt het tijd dat we niet meer accepteren dat ongevaccineerde corona patiënten standaard een privilege hebben dat ze altijd voorrang krijgen? Reserveer daar standaard een aantal IC plaatsen voor. En dan is het op is op.
Je realiseert je dat in de Vlaamse ziekenhuizen 70% van de mensen gevaccineerd is? En dat in de Nederlandse ziekenhuizen dit inmiddels 44% is?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202039592
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
;(
"heeft niets te maken met IC-bedden ... algemeen tekort aan ziekenhuisbedden..."

Oei , zouden er soms meer (serieus) zieken zijn dan gewoonlijk ?
Net nu het merendeel van de bevolking gevaccineerd is ... tekort aan ziekenhuisbedden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202039610
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je realiseert je dat in de Vlaamse ziekenhuizen 70% van de mensen gevaccineerd is? En dat in de Nederlandse ziekenhuizen dit inmiddels 44% is?
Ja maar dat doet er even niet toe ... het gaat hier enkel nog om de ONGEVACCINEERDEN , daar willen ze het over hebben ... rest is bijzaak.

Terwijl het duidelijk geen bal uitmaakt... hoe meer gevaccineerden, hoe voller de ziekenhuizen blijven lopen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:13:19 #96
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202039620
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 november 2021 06:16 schreef _I het volgende:

[..]
Wat een triest bericht.

“Ik heb geen keus”
Is het ook. Mensen een strop rond de nek aanleggen en deze steeds strakker trekken totdat ze haast geen kant meer op kunnen en dan nog steeds roepen dat het niet verplicht is maar een keus. Het is ronduit walgelijk, zo ook de mensen die dit toejuichen zijn allemaal geen knip voor de neus waard.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:13:37 #97
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039624
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je realiseert je dat in de Vlaamse ziekenhuizen 70% van de mensen gevaccineerd is? En dat in de Nederlandse ziekenhuizen dit inmiddels 44% is?
Maakt voor mij niks uit. Het gaat me er meer om waarom corona patiënten standaard de privilege voorrang hebben in ziekenhuizen. Zou wel mooi zijn als hier een maatschappelijk debat zou zijn. En ik denk dat als je hier een referendum over zou houden corona patiënten het privilege voorrang in het ziekenhuis zouden verliezen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202039629
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Is het ook. Mensen een strop rond de nek aanleggen en deze steeds strakker trekken totdat ze haast geen kant meer op kunnen en dan nog steeds roepen dat het niet verplicht is maar een keus. Het is ronduit walgelijk, zo ook de mensen die dit toejuichen zijn allemaal geen knip voor de neus waard.
Nee weet je wat pas écht triestig is ?

Dat er dan gejuicht wordt dat de maatregelen hun effect halen :r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_202039632
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:09 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar dat zou voor kanker patiënten en dergelijke ook kunnen gelden. En het zou je maar gebeuren dat je aangereden bent en dat je in de ambulance sterf omdat die rondje moet rijden omdat er geen plaats is in het ziekenhuis.
Als je logica gebruikt dan is de keus simpel: kies voor de 15 behandelingen die je kan doen bij kankerpatiënten en mensen met hartproblemen ipv die ene covid patiënt. Maar vanuit menselijk oogpunt is het afschuwelijk om die keus te maken. Er ligt iemand in de ambulance of in een ziekenhuisbed naar adem te happen en daar kies je voor die te laten stikken. Als verplegend personeel dat de eed heeft afgelegd moet dat onmenselijk zijn. Die kanker en hartpatiënten leven ook na een week nog gewoon.

Voor mij is de keus veel makkelijker te maken, maar ik kom niet oog in oog met die mensen die naar adem happen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:15:46 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039633
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Is het ook. Mensen een strop rond de nek aanleggen en deze steeds strakker trekken totdat ze haast geen kant meer op kunnen en dan nog steeds roepen dat het niet verplicht is maar een keus. Het is ronduit walgelijk, zo ook de mensen die dit toejuichen zijn allemaal geen knip voor de neus waard.
Mag je vinden natuurlijk. Maar je kan ook zeggen dat ongevaccineerden walgelijk zijn omdat zij een van de oorzaken zijn van een overbelaste zorg en de corona maatregelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')