Ik denk dat een positieve test geen invloed heeft op een ziekenhuisopname. Die mensen komen daar terecht omdat er hun gezondheid zorgwekkend achteruit ging.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:23 schreef KingRadler het volgende:
[..]
minder mensen komen in het ziekenhuis terecht en sterven thuis.
iedereen gevaccineerd of niet , dit gaat gewoon gebeuren,quote:Op donderdag 4 november 2021 15:25 schreef josja het volgende:
Maar echt, wat moet je hier nou nog mee? Die lapjes voor je snufferd en halfbakken codes controleren gaat hier niet meer helpen. Ik wil niet weer de hele bende dicht
Die zal wel vervroegd worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Is die persco van 12 november eigenlijk definitief?
Testen voor Toegang, voor iedereen. 1g versie invoeren, klaar.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dit nog omdraaien??
We moeten hopen dat het rap gaat dalen, want als je de komende weken rond de 8-10k besmettingen blijft hangen, blijft de druk op de zorg giga hoog en ga je dus - zoals Kuipers zegt - heel snel naar de 2000+ mensen in de ziekenhuizen en dus een periode met zeer strenge maatregelen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:25 schreef josja het volgende:
Maar echt, wat moet je hier nou nog mee? Die lapjes voor je snufferd en halfbakken codes controleren gaat hier niet meer helpen. Ik wil niet weer de hele bende dicht
Ja dat zou mij ook niet verbazen. Een golf met 10K aan besmettingen per dag is teveel voor onze zorg.quote:
Tja, vorige jaar was het nog even volhouden wij werken met zijn alle toe naar een oplossing. Maar nu,....quote:Op donderdag 4 november 2021 15:26 schreef Arizona het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat er weer sectoren dichtgaan, maar niet dat mensen zich nog gaan houden aan maximaal 2 personen thuis ontvangen en dat soort dingen. Ondanks de oplopende cijfers is het draagvlak daarvoor in mijn omgeving 0,0 .
Ik lees alleen louter waarheid hierin.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de cijfers dalen komt dat door de werken van de VVD.
Als de cijfers stijgen ligt het aan de ongehoorzame burger.
Snap het nou.
met andere woorden ze weten het helemaal niet. dit is 1 groot experiment.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:56 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat alleen vaccineren idd niet voldoende is met onze huidige IC capaciteit. Maar wellicht gaan die medicijnen daar ons bij helpen of de natuurlijke (langdurige) immuniteit. We blijven hopen op betere tijden.
Geen klap opgeschoten dus met 12 maanden geleden. Proficiat.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We moeten hopen dat het rap gaat dalen, want als je de komende weken rond de 8-10k besmettingen blijft hangen, blijft de druk op de zorg giga hoog en ga je dus - zoals Kuipers zegt - heel snel naar de 2000+ mensen in de ziekenhuizen en dus een periode met zeer strenge maatregelen.
Hebben ze daar alvast wat auto's in de fik gezet ja?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:26 schreef MichaelScott het volgende:
In Altena hebben ze ook een feestje gehad zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |