Ik wil weten wat voor vulling deze heeft. Chipolata?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
Dames en heren. Ik hoef er denk ik weinig woorden aan vuil te maken.
Alstublieft:
[ afbeelding ]
Als mensen minder gaan testen dan maken de ziekenhuizen minder winst?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dan maken de ziekenhuizen ook minder winst.
Ik had het over de vrouwen die verkleed zijn als verpleegsters.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:20 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lekker in de buitenlucht. Fris briesje op je snoet.
12K zal de wel ongeveer de piek wordenquote:Op donderdag 4 november 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk ontlopen die elkaar toch ook niet veel, of wel?
minder mensen komen in het ziekenhuis terecht en sterven thuis.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Als mensen minder gaan testen dan maken de ziekenhuizen minder winst?
Deze is gevuld met pure wanhoop.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil weten wat voor vulling deze heeft. Chipolata?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
4 gemeentes met 1 besmettingen
19 gemeentes met 2-4 besmettingen
8 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
@_serial_
Waarom zou je een gebouw een mondkapje laten dragen?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snel een QR voor het zwembad en een mondkapje voor de snackbar!
Hoe kunnen wij dit nog omdraaien??quote:Op donderdag 4 november 2021 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland hep een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |