Dat zou wel echt heel treurig zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Competitie is een ding, maar vorig jaar mocht jij met 2 man meters uit elkaar niet eens een balletje slaan op de tennisbaan. Hoop dat zij niet op dit soort middelen teruggrijpen, maar ben er bang voor.
Ohja het IFR stokpaardje komt weer naar buiten, net als Thierry kun je dat net zo vaak blijven posten. Het gaat om de belasting van de zorg. En dit is nog met allemaal maatregelen.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Na 1.5 jaar nog niet gewoon feitelijk de cijfers naast elkaar griep / covid.
IFR is natuurlijk niet zo bijzonder met 20.000 doden die mét covid zijn overleden.
Mooi om te zien dat ze in mijn provincie niet om elk wissewasje gaan testenquote:Op donderdag 4 november 2021 15:38 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoge percentage ook nog eens positief,
273 in dit geval.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sja ok, dat kan idd zo zijn. Ik zou er inmiddels vóór stemmen. Hoe lullig ook.
De maatschappij kan niet eeuwig in de houdgreep gehouden worden vanwege een select onfortuinlijk groepje IC patienten met Covid.
En dat is natuurlijk de schuld van de ongevaccineerden.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon nu alweer 10k, gaat wel erg hard
Zal maar net je vader of moeder zijn die dat treft. Zo iemand is op zich relatief eenvoudig te redden ik vind de vergelijking met eindeloos kanker behandelen dan ook niet geheel op zn plek.quote:
Dat je nog op dat soort mensen reageert. Die snappen het niet en zullen het nooit snappen of willen het niet snappen.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja het IFR stokpaardje komt weer naar buiten, net als Thierry kun je dat net zo vaak blijven posten. Het gaat om de belasting van de zorg. En dit is nog met allemaal maatregelen.
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag pas, tot dan is het virus minder gevaarlijk.
Als je kijkt naar de grootste brandhaarden zit daar wel een verband tussen ja. En de eerste vaccinaties zijn ook al weer bijna een jaar geleden en beginnen ook uit te werken.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk de schuld van de ongevaccineerden.
Als we dit maar vaak genoeg herhalen dan gaat het sowieso gebeuren.quote:
Nee hoor, dat zijn alleen die mensen zin de ziekenhuizen en op de IC's. Daarom is die 10.000 verder ook niet zo schrikbarend.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk de schuld van de ongevaccineerden.
Doet natuurlijk allemaal geen reet, en het enige effectieve van de QR is letterlijk contact momenten verlagen middels discriminatie. Uiteindelijk loopt iedereen het toch op en komt het toch ook wel weer bij mensen die toch lak hebben aan het hele circus...quote:Op donderdag 4 november 2021 16:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat je zou gehoorzamen zou ze wel deugen, ja. Of het noodzakelijk is... Tja
Zelfde tactiek als politici. Maak het persoonlijk voor mensen door ze aan te spreken met hun dierbaren.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:21 schreef Elan het volgende:
Zal maar net je vader of moeder zijn die dat treft.
Relatief eenvoudig te redden met je zorg op orde hebben right? Zodat er geen tekort is aan bedjes enzo?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal maar net je vader of moeder zijn die dat treft. Zo iemand is op zich relatief eenvoudig te redden ik vind de vergelijking met eindeloos kanker behandelen dan ook niet geheel op zn plek.
quote:Op donderdag 4 november 2021 16:25 schreef Noek het volgende:
Over de 10!
Mooi dat de QR code zo goed werkt. Mooi ookdat we dit nog breder in gaan zetten.
Op naar de 20!
Als we over de 20 zijn dan zal ik zeker terug gaan scrollen zodat ik jullie erop kan wijzen dat ik gelijk had. Als een echt wijf. Of niet, Direstraits?
Nouja, je noemt me in ieder geval nog "die mensen"quote:Op donderdag 4 november 2021 16:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat je nog op dat soort mensen reageert. Die snappen het niet en zullen het nooit snappen of willen het niet snappen.
Ik ga overbieden met 25!quote:Op donderdag 4 november 2021 16:25 schreef Noek het volgende:
Over de 10!
Mooi dat de QR code zo goed werkt. Mooi ookdat we dit nog breder in gaan zetten.
Op naar de 20!
Als we over de 20 zijn dan zal ik zeker terug gaan scrollen zodat ik jullie erop kan wijzen dat ik gelijk had. Als een echt wijf. Of niet, Direstraits?
Relatief eenvoudig te redden met de zorg op orde hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Relatief eenvoudig te redden met je zorg op orde hebben right? Zodat er geen tekort is aan bedjes enzo?
quote:Op donderdag 4 november 2021 16:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde tactiek als politici. Maak het persoonlijk voor mensen door ze aan te spreken met hun dierbaren.
'Zeg het dat het hun geliefden zullen zijn, dan snappen ze het wel.'
Boe fucking hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |