abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 november 2021 @ 17:25:16 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202016633
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer door.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 17:27:18 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 3 november 2021 @ 17:29:07 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202016684
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:27 schreef maily het volgende:
De OP mag wel weer eens bijgewerkt worden :@
Als je 'm aanlevert, wijzig ik 'm.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 17:31:34 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202016704
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je 'm aanlevert, wijzig ik 'm.
Ik heb expres geen nieuwe geopend.
pi_202016718
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:31 schreef maily het volgende:

[..]
Ik heb expres geen nieuwe geopend.
Ik had perongeluk de laatste post maar kan geen nieuwe openen :@
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 17:33:53 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202016726
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:33 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik had perongeluk de laatste post maar kan geen nieuwe openen :@
Duidelijk :D

Dus het is aan @Perrin ~O>
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 november 2021 @ 17:48:59 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202016836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 16:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Beetje inhalen is zeker niet gek, goed juist. Wel heb ik een licht vermoeden dat de aandacht voor zijn zoontje bij André wel erg afhangt van zijn relatiestatus.
Ik denk dat je dat laatste wel in bold mag vermoeden, :D.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Volgens Yv is A er in zijn therapie achter gekomen dat hij Mo terug wil. En Yv denkt dat Monique, die zich het afgelopen jaar zo heeft beheerst en zo chique heeft gedragen, haar sneren op Insta payback zijn. Maar Yv denkt ook dat deze twee weer bij elkaar gaan komen. Haar advies aan Mo is: als hij je nu terug wil, wil hij je volgend jaar ook nog wel. Laat hem nu nog maar even kruipen.
Ik hoop dat ze dat doet, want het is oprecht goed advies, :+. Andre verdient haar eigenlijk niet eens (meer), maar als hij 'echt veranderd' is in 30 dagen ( o|O ) dan kan je 'm net zo goed laten zweten.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef -Spring het volgende:

[..]
Dat ja. Yvonne zegt dat tijdens het uitmaken Sarah zoiets heftigs heeft gedaan dat zelfs zíj het te onethisch vindt om het melden. Het zou iets zijn in de lijn van dr labiliteit. Andre vond dat zo psycho en zou er zo van geschrokken zijn dat ie heeft besloten het contact volledig te verbreken.
:o Ik ben stiekem wel benieuwd, :@. Misschien lekt het nog wel eens uit. Maar waarom zou Sarah een geheimhoudingsplicht hebben moeten tekenen (stond in een andere post)? Ja, ok, 'in verband met de docu' maar why? Hebben ze haar ook gefilmd? Verwachten ze vage uitspattingen van Sarah in de media als er (n)iets over haar gemeld wordt of dat ze gaat reageren (zoals Yv B-) ) op allerlei andere zooi uit de docu?

Ik snap het niet helemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 03-11-2021 19:16:21 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 november 2021 @ 17:50:25 #8
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202016851
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:33 schreef maily het volgende:

[..]
Duidelijk :D

Dus het is aan @:Perrin ~O>
Gewoon een copy/paste van Barbie's OP doen, maar dan met alle liefjes van Antwee, :'). Binnen 5 seconden klaar. Zit immers nu ook een afkickkliniek voor Andre bij, dus die kunnen we ook mooi overnemen, :! .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 3 november 2021 @ 17:52:38 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202016869
En waarom een geheimhoudingsverklaring? Ik denk omdat de docu niet meer interessant is als alles voor die tijd al op straat ligt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202016889
Ik moet bekennen dat ik Yvonne helemaal heb uitgekeken. _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202017153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Yvonne helemaal heb uitgekeken. _O-
Knap :Y
pi_202017236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:15 schreef -river- het volgende:

[..]
Knap :Y
Ja wel vermakelijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 3 november 2021 @ 18:21:02 #13
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202017237
Doet 't niet? :?

[ Bericht 77% gewijzigd door Dazalbest op 03-11-2021 18:35:06 ]
pi_202017251
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:21 schreef Dazalbest het volgende:
[poll=3061]
Nou nee
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 november 2021 @ 18:38:09 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202017475
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:52 schreef Lienekien het volgende:
En waarom een geheimhoudingsverklaring? Ik denk omdat de docu niet meer interessant is als alles voor die tijd al op straat ligt.
Oh zo, daar had ik nog niet aan gedacht, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 18:53:34 #16
184769 crew  Deisyy
pi_202017678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Yvonne helemaal heb uitgekeken. _O-
Echt?! Ik trek haar echt niet, en al helemaal niet 22 minuten achter elkaar.

Dankbaar voor jullie samenvattingen _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202019140
Is de nieuwe Yvonne nog wat? 22 minuten lijkt wel erg veel…..
SOONY
pi_202019184
Als Mo Dre terugneemt dan is voor mij het hoofdstuk van meelezen wel gesloten. _O-
Er zijn toch grenzen. :')
Is zij zo stapelgek op de fame dat ze dit leven accepteert? Wat een voorbeeld voor haar kind. Gelukkig heeft ze geen dochter. (En ja, ook dom voorbeeld voor haar zoon, maar iig niet een dochter die ziet hoe mama zich laat gebruiken.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 3 november 2021 @ 20:41:19 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202019230
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als Mo Dre terugneemt dan is voor mij het hoofdstuk van meelezen wel gesloten. _O-
Er zijn toch grenzen. :')
Is zij zo stapelgek op de fame dat ze dit leven accepteert? Wat een voorbeeld voor haar kind. Gelukkig heeft ze geen dochter. (En ja, ook dom voorbeeld voor haar zoon, maar iig niet een dochter die ziet hoe mama zich laat gebruiken.)
Deze post is alvast gequote om je over een tijdje onder je neus te wrijven.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202019236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Deze post is alvast gequote om je over een tijdje onder je neus te wrijven.
Niet nodig, hiervoor ook ten tijden van Bridget de boel een poos ontvolgd. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202019256
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:32 schreef DKUp het volgende:
Is de nieuwe Yvonne nog wat? 22 minuten lijkt wel erg veel…..
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Deze is echt niet te doen, tenzij je er een shot game van maakt en drinkt bij bij elke x dat ze Juice/juicy zegt.

De familie van Soelen is Yvonne nu wel echt zat denk ik, ze insinueert iets ernstigs over Sarah, maar wil niet zeggen wat het is. En André heeft het samen met mama uitgemaakt in Spanje: in Altea (Sarah eerst over laten vliegen) en in aanwezigheid van ouders brieven voorgelezen die hij in de kliniek zou hebben geschreven, Sarah een geheimhoudingscontract laten tekenen ivm de documentaire en daarna alle contact verbroken, behalve dat ze elkaar voor de optiek nog volgen op Instagram.

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef -Spring het volgende:

[..]
Dat ja. Yvonne zegt dat tijdens het uitmaken Sarah zoiets heftigs heeft gedaan dat zelfs zíj het te onethisch vindt om het melden. Het zou iets zijn in de lijn van dr labiliteit. Andre vond dat zo psycho en zou er zo van geschrokken zijn dat ie heeft besloten het contact volledig te verbreken.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Volgens Yv is A er in zijn therapie achter gekomen dat hij Mo terug wil. En Yv denkt dat Monique, die zich het afgelopen jaar zo heeft beheerst en zo chique heeft gedragen, haar sneren op Insta payback zijn. Maar Yv denkt ook dat deze twee weer bij elkaar gaan komen. Haar advies aan Mo is: als hij je nu terug wil, wil hij je volgend jaar ook nog wel. Laat hem nu nog maar even kruipen.
Plus dat de Stiefbank André gaat uitkopen, want hij wil het appartement niet en kan het geld wel gebruiken.

Als hier ook maar iets van waar is, geldt die geheimhoudingsverklaring hopelijk slechts tot de documentaire is uitgebracht, want hoe Sarah nu NB op haar verjaardag wordt weggezet is echt te lelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door JourneyBlue op 03-11-2021 20:55:11 ]
pi_202019448
Pa Soel zal wel wachten dat de boel verkocht is dat die dan ontploft
Twinning = boring
pi_202019854
Je moet er toch niet aan denken dat je moeder bff's is met twee van je exen _O-
pi_202019892
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:24 schreef Phoebster het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je moeder bff's is met twee van je exen _O-
Mijn moeder deed dat ook altijd. Doet nog steeds. :{
pi_202020063
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:43 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Plus dat de Stiefbank André gaat uitkopen, want hij wil het appartement niet en kan het geld wel gebruiken.

Als hier ook maar iets van waar is, geldt die geheimhoudingsverklaring hopelijk slechts tot de documentaire is uitgebracht, want hoe Sarah nu NB op haar verjaardag wordt weggezet is echt te lelijk.

Dat geslurp uit die plastic Starbucks-beker met rietje en dat valse gelach bewaar ik dan wel voor morgen :+
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')