De Staat bepaalt daarom wat veilig is en wat niet. Niet de medische feiten.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:02 schreef josja het volgende:
[..]
Drie supermarkten vanochtend, welgeteld 1 kap gezien. En vanaf zaterdag ben je een halve moordenaar als je er geen draagt, heel apart hoe dat werkt.
Feitelijk leggen we de maatschappij nu ook weer half plat.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien omdat we dat al anderhalf jaar proberen en nu nog steeds op het punt zijn dat we maatregelen nodig hebben blijkbaar? Ik zeg ook niet dat ik er fan van zou zijn om nu al per direct over te gaan op YOLO/acceptatie, enkel dat we voor de toekomst niet moeten vergeten dat dat ook gewoon een optie kan zijn. Als we anders elk jaar de maatschappij plat moeten leggen...tja, dan vind ik wel dat we ook een keer naar die optie moeten kijken.
Heb je QR code bij de hand?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:11 schreef Mammietje het volgende:
*gaat over tot acceptatie van de beste zitplek om op de cijfertjes te wachten.....![]()
* neemt plaats op anderhalve meter afstand van niet-Romeoquote:Op woensdag 3 november 2021 15:11 schreef Mammietje het volgende:
*gaat over tot acceptatie van de beste zitplek om op de cijfertjes te wachten.....![]()
Wij zijn wel van een avondklok en lockdown gegaan naar coronapas in dierentuinen en bij amateursportquote:Op woensdag 3 november 2021 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien omdat we dat al anderhalf jaar proberen en nu nog steeds op het punt zijn dat we maatregelen nodig hebben blijkbaar? Ik zeg ook niet dat ik er fan van zou zijn om nu al per direct over te gaan op YOLO/acceptatie, enkel dat we voor de toekomst niet moeten vergeten dat dat ook gewoon een optie kan zijn. Als we anders elk jaar de maatschappij plat moeten leggen...tja, dan vind ik wel dat we ook een keer naar die optie moeten kijken.
We waren goed op weg.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap je wel hoor en ik deel ook je mening, maar denk dat het voor volledige "acceptatie" als in alles maar laten gaan nog net iets te vroeg is
Toen was de horeca dicht. Nu niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We waren goed op weg.
Nu zijn we 12 maanden terug in de tijd.
*raakt tikkie agressief....quote:Op woensdag 3 november 2021 15:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
* neemt plaats op anderhalve meter afstand van niet-Romeo
Ja. En als we het nu doen is het een grote waarschijnlijkheid dat dat volgend jaar ook weer nodig is. En zo door. Vinden we het over vijf jaar nog steeds helemaal prima dat er niks is gedaan met de capaciteit en dat we nog steeds elke herfst en winter naar maatregelen moeten grijpen? Accepteren we dan nog steeds de ''maar de zorg'' counter? Ik in ieder geval niet; het is imo niet meer proportioneel allemaal.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Feitelijk leggen we de maatschappij nu ook weer half plat.
Kwestie van weken.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen was de horeca dicht. Nu niet.
Volgende week nieuwe maatregelen daar zit ongetwijfeld alles dicht bij.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen was de horeca dicht. Nu niet.
Nederland gidsland.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgende week nieuwe maatregelen daar zit ongetwijfeld alles dicht bij.
Poahhhhhquote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 9.109 nieuw gemelde positieve testen
- 161 nieuwe ziekenhuisopnames
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
Announce Vegetaquote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
Zoals voorspeld Woendag een berg extra besmettingen. Is al 3 weken zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
WAUW! Netjes!quote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
Ik vind het ook nog te vroeg om alles los te laten, maar ik denk niet dat ik het nog steeds begrijp als we over twee jaar dezelfde discussie hebben zeg maar. Zo langzaam aan moet er gewoon gekeken worden naar de lange termijn; elke winter met maatregelen rondgooien alsof het niks is....tja.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij zijn wel van een avondklok en lockdown gegaan naar coronapas in dierentuinen en bij amateursport![]()
Ik snap je wel hoor en ik deel ook je mening, maar denk dat het voor volledige "acceptatie" als in alles maar laten gaan nog net iets te vroeg is.
WAS UW LUL STUKquote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
Eens al kwam die avondklok uiteindelijk ook pas eind januari en is het nu pas november. Al zijn de kroegen (nog) gedeeltelijk open, dus vanuit dat opzicht pure winstquote:Op woensdag 3 november 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij zijn wel van een avondklok en lockdown gegaan naar coronapas in dierentuinen en bij amateursport![]()
Ik snap je wel hoor en ik deel ook je mening, maar denk dat het voor volledige "acceptatie" als in alles maar laten gaan nog net iets te vroeg is.
Had iedereen de 9000meme net weer opgeruimd....quote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
Godsamme... ik ga maar vast op zoek naar een paar gewichten voor thuis, en ander werkquote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
Groei van maar 25%. We zijn bijna bij de topquote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
Zal me oprecht verbazen als de horeca eind november nog steeds open is met dezelfde openingstijden. Als ze überhaupt nog open zijn. Weten allemaal dat de horeca altijd als eerste de sjaak is.quote:
Ik kan gewoon naar het werk en sporten, wat vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef josja het volgende:
[..]
Godsamme... ik ga maar vast op zoek naar een paar gewichten voor thuis, en ander werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |