I'm not a number, I'm a free man!quote:Op woensdag 3 november 2021 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nu jij nog. Haha, grapje hoor.
Toch hoor ik dat dagelijks.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In november 2021 nog met berichten komen over BESMETTINGEN om te "bewijzen" dat vaccinatie niet werkt .....
Ik geef het op. Is het in zweden beter op Fok.se?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In november 2021 nog met berichten komen over BESMETTINGEN om te "bewijzen" dat vaccinatie niet werkt .....
Het is echt niet te geloven. Weet ook soms niet meer of zij het opzettelijk doen of gewoon echt niet snappen hoe het werk. Dat tweede is toch ondertussen wel vaak genoeg uitgelegd. Ik hoop daarom dat het gewoon opzettelijk "trollen" is, want anders is het niet zo gek dat wij nog steeds in de rotzooi zitten.quote:
RVP snel verplicht maken, anders krijgen we polio en dergelijken weer terugquote:Op woensdag 3 november 2021 13:48 schreef Breedbekplevier het volgende:
[..]
Niet inzien hoeveel schade dit gaat opleveren op de lange termijn...
Het vertrouwen in 'de overheid' zal dalen tot ver onder het vriespunt.
Vooralsnog heeft die hele vaccinatieronde ons volgens Van Dissel exact drie weken tijdswinst opgeleverd ten opzichte van vorig jaar, dat is toch redelijk beperkt en zorgelijk te noemen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oktober 2019 hier. Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelden naar concerten ga.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fuck ja zeg.... mijn laatste concert (oude stijl, dus gewoon volle bak mensen op elkaar gepakt) was letterlijk maart 2020
Toch heb ik vaak het idee dat mensen dat echt niet snappen of weten. Maar niet iedereen zit hier de hele dag te lezen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven. Weet ook soms niet meer of zij het opzettelijk doen of gewoon echt niet snappen hoe het werk. Dat tweede is toch ondertussen wel vaak genoeg uitgelegd. Ik hoop daarom dat het gewoon opzettelijk "trollen" is, want anders is het niet zo gek dat wij nog steeds in de rotzooi zitten.
Als de opnames dalen volgen te IC's vanzelf natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef Evenstar het volgende:
Opname cijfers zijn niet slecht. Dat IC nu hoger is is niet gek en was verwacht.
Klopt het dat er nu een plateau lijkt te komen voor normale opnames?
Kliniek uitstroom hoogste in lange tijd! Hopen dat het gewone uitstroom is en weinig overlijdens.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
IC instroom hoogste in bijna een half jaar..
Ik vind het echt niet raar. Als iemand zich er weinig mee bezig houdt en tussen zn werk door zn prikje is gaan halen omdat ie dan alles weer kon zal diegene nu best kunnen denken: Ja hallo, wat zijn we er dan mee opgeschoten?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch heb ik vaak het idee dat mensen dat echt niet snappen of weten. Maar niet iedereen zit hier de hele dag te lezen natuurlijk.
Dat het ons ook heel wat meer vrijheid heeft opgeleverd vergeten wij even voor het gemak? Festivals, concerten, horeca open, geen mondkapjes, geen 1,5 meter, vakanties, volle stadions, pretparken, dierentuinen etc. etc.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft die hele vaccinatieronde ons volgens Van Dissel exact drie weken tijdswinst opgeleverd ten opzichte van vorig jaar, dat is toch redelijk beperkt en zorgelijk te noemen.
Omdat het niet relevanter wordt als je het elk kwartier blijft herhalen.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef Nober het volgende:
Waarom is dit niet relevant?
[ afbeelding ]
Ja, daarom vraag ik of opnames nu een plateau hebben bereikt. De IC cijfers zullen wel een paar dagen hoog blijven, maar als opnames nu stabiliseren/dalen dan is dat voorzichtig een goed teken.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de opnames dalen volgen te IC's vanzelf natuurlijk.
Dat is zijn handelsmerkquote:Op woensdag 3 november 2021 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, iedere keer als ik denk, nou dat gaat de goede kant op met de cijfers, weet Jor_dii er weer een negatief randje aan te maken.
Ik denk dat het vaak niet opzettelijk is. Vond zelf ook gisteren dat ze tijdens de persco er ook niet weer heel erg duidelijk over zijn. Het wordt wel gezegd, maar het wordt enorm afgezwakt gebracht.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven. Weet ook soms niet meer of zij het opzettelijk doen of gewoon echt niet snappen hoe het werk. Dat tweede is toch ondertussen wel vaak genoeg uitgelegd. Ik hoop daarom dat het gewoon opzettelijk "trollen" is, want anders is het niet zo gek dat wij nog steeds in de rotzooi zitten.
Te vroeg voor nu, maar als het zo blijft..quote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef Evenstar het volgende:
Opname cijfers zijn niet slecht. Dat IC nu hoger is is niet gek en was verwacht.
Klopt het dat er nu een plateau lijkt te komen voor normale opnames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |