Ik verleng mijn vakantie vast.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal me oprecht verbazen als de horeca eind november nog steeds open is met dezelfde openingstijden. Als ze überhaupt nog open zijn. Weten allemaal dat de horeca altijd als eerste de sjaak is.
Waarom van QRuimelvlaai?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongons en meisjos, wat een prachtige cijferts weer.....
Vandaag dan maar een QR cupcake voor iedereen. Kunnen we vast wennen, niet?![]()
[ afbeelding ]
Heb je er al aan gedacht om je eigen bakkerij te beginnen?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag dan maar een QR cupcake voor iedereen. Kunnen we vast wennen, niet?![]()
[ afbeelding ]
Goed nieuws van Jor_Diiquote:Op woensdag 3 november 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Groeipercentage zakt verder richting 35%
Terecht ook wel. Helaas.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal me oprecht verbazen als de horeca eind november nog steeds open is met dezelfde openingstijden. Als ze überhaupt nog open zijn. Weten allemaal dat de horeca altijd als eerste de sjaak is.
QR code de prullenbak in, daarvoor in plaats horeca en niet essentiele winkels dicht, thuiswerken verplicht, het is het een of het ander.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgende week nieuwe maatregelen daar zit ongetwijfeld alles dicht bij.
Ik ook, nu nog wel. Maar als dit zo doorgaat sta ik er niet van te kijken als de gyms (mijn werk) weer dicht gaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kan gewoon naar het werk en sporten, wat vreemd.
33 nieuwe IC opnames is gelijk aan het aantal overlijdens. Dat valt opquote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 9.109 nieuw gemelde positieve testen
- 161 nieuwe ziekenhuisopnames
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch anders dit moment zonder onze goede vriend @:Zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
28 gemeentes met 2-4 besmettingen
10 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Nee, want ik heb een hekel aan dingen bakken.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht om je eigen bakkerij te beginnen?
Toch een gemiste kans om geen vegeta-taart te maken, dick! Deze ziet er ook wel mooi uitquote:Op woensdag 3 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Fries worden :pquote:Op woensdag 3 november 2021 15:19 schreef Evenstar het volgende:
Straks kan ik niet eens emigreren omdat niemand de vieze Hollanders nog wil
Heb ik liever dat ze met maatregelen komen richting kerkgangers. Of overgaan naar een 2G systeem. Of deze keer toch echt aan de ouderen en kwetsbaren vragen meer verantwoordelijk te nemen i.p.v. ook jongeren te straffen uit solidariteit; waarvan inmiddels wel bewezen is dat die altijd zo eenzijdig is. Dan raak je tenminste de plekken waar er wat meer winst te behalen valt.quote:
in welke zin koekoek?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 9.109 nieuw gemelde positieve testen
- 161 nieuwe ziekenhuisopnames
- 33 nieuwe IC-opnames
- 33 nieuwe overlijdens
KOEKOEK!
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch een gemiste kans om geen vegeta-taart te maken, dick! Deze ziet er ook wel mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |