Het verbaast mij wel dat Volt het steunt. Ik twijfelde eerst nog of ik op Volt moest stemmen: blij dat ik het niet gedaan heb zeg!quote:Op woensdag 3 november 2021 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alsof dat iemand ook maar verbaast
Speciaal voor @dick_laurentquote:Op woensdag 3 november 2021 15:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch een gemiste kans om geen vegeta-taart te maken, dick! Deze ziet er ook wel mooi uit
vaccineren in het openbaar, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gevangenisstraf zou meer op zijn plaats zijn.
Hahaha, lol.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:21 schreef devlinmr het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)cinatiebewijzen.html
Dat ze maar een flinke boete mogen krijgen
Eerst kop kaal en dan vaccinerren.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
vaccineren in het openbaar, dat zal ze leren
Bergkamp gaat wel met hem mee. Misschien heeft die ook genoeg van die Hugo.quote:
Thanks, maar ik heb nooit echt Dragonball gekeken. De referentie viel dus niet direct bij mij.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Speciaal voor @:dick_laurent
[ afbeelding ]
Wat zei hij?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:23 schreef Evenstar het volgende:
Van Haga
Edit: Hij heeft hier wel een punt trouwens, en dat zegt wat.
Ik hoop dat we begin december nog snel even het land uit kunnen; als ze daarna de grenzen weer sluiten voor gevaccineerden dan is dat maar zo, maar ik hoop niet dat het pas in juni weer kan straksquote:Op woensdag 3 november 2021 15:19 schreef Evenstar het volgende:
Straks kan ik niet eens emigreren omdat niemand de vieze Hollanders nog wil
Dat hebben wel meer de Vriesen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:25 schreef Evenstar het volgende:
de Vries is wel een heel irritant huisvrouw type trouwens. Wat een air heeft ze joh ....
Dat je de ongevaccineerde zorgmedewerkers niet kan missen (i.v.m. invoeren coronapas).quote:
Dat zag echt niemand aankomen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat je de ongevaccineerde zorgmedewerkers niet kan missen (i.v.m. invoeren coronapas).
Hey, ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 3 november 2021 15:27 schreef Breedbekplevier het volgende:
[..]
Dat zag echt niemand aankomen natuurlijk.
Dat gaat voor heel veel sectoren gelden.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat je de ongevaccineerde zorgmedewerkers niet kan missen (i.v.m. invoeren coronapas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |