Vetkrijt is dan een leuk idee inderdaad. Of van die dikke potloden. Ik vond het vroeger ook altijd heerlijk om creatieve dingen te doen met mijn dochter, zoals tekenen. Maar ook kleien was favoriet. Maar daarvoor zal ze wel iets ouder geweest zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna 15 maanden![]()
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus![]()
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas
Dat is het ook, en ik vind dat je een kind lekker vroeg moet laten kennis maken met creativiteitquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een leuk idee, gaat ook steeds leuker worden als er meer uitkomt
Dan doe je hem nuquote:Op woensdag 3 november 2021 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had zo'n leuke want het is woensdag
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vetkrijt is dan een leuk idee inderdaad. Of van die dikke potloden. Ik vond het vroeger ook altijd heerlijk om creatieve dingen te doen met mijn dochter, zoals tekenen. Maar ook kleien was favoriet. Maar daarvoor zal ze wel iets ouder geweest zijn denk ik.
Nee johquote:
We posten gewoon effe doorquote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee johZo belangrijk is het ook niet en ik vind het een leuke TT
Dikpunters?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namen
joh, ik post graag kunstquote:
Ah kijk aan, daar kijk ik nooit eigenlijk maar leukquote:Op woensdag 3 november 2021 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
joh, ik post graag kunst![]()
LIT / Beeld van de Dag Art Installation
Ik kwam er alleen pasgeleden achter dat mijn gyazo gifjes niet meer bij de video's zichtbaar zijn![]()
Maar ik ben gek op kunst
Dat ga ik even opschrijven , kan ik misschien met die zoekterm weer verder kijken . Thnx!!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dikpunters?
Maar googlen op dikke kleurpotloden voor peuters levert allerlei verschillende namen en potloden op.
Dikpunters zijn viltstiften zie ik net. Ik weet even niet hoe die dikke potloden dan heten.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ga ik even opschrijven , kan ik misschien met die zoekterm weer verder kijken . Thnx!!
Oh jaquote:
Je hebt ook potloden ervan zag ik net , misschien heten ze dan andersquote:Op woensdag 3 november 2021 12:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dikpunters zijn viltstiften zie ik net. Ik weet even niet hoe die dikke potloden dan heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |