abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202012095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:02 schreef Questular het volgende:

[..]
En bedankt hé.
Weet niet of ze in het ziekenhuis hebben gelegen.

Anders weet ik niet waar dat op zou slaan.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 3 november 2021 @ 11:29:04 #152
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202012096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Tja schuld.
Als je kijkt naar de IC's is het volstrekt helder dat ongevaccineerden een redelijk grote rol spelen toch?
Met meer dan de helft op de IC gevaccineerde ouderen?
Nee, niet echt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202012110
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef daNpy het volgende:
Het wordt hier steeds feitenvrijer. :D
  woensdag 3 november 2021 @ 11:30:17 #154
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_202012112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dat is niet waar, de zorgkosten stijgen juist het hardste van alles.
Dat is toch logisch, met de vergrijzing en bevolkingsgroei?
Maar ipv daarvan is er enorm bezuinigd een aantal jaren geleden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202012113
quote:

[..]
Nee, niet echt.
Alleen kunnen die gevacineerde ouderen er niet veel aan doen toch? Dat geldt niet voor de ongevaccineerden die op de ic's liggen.

Edit: En wie zegt dat meer dan de helft gevaccineerde ouderen zijn?
pi_202012117
quote:

[..]
Nee, niet echt.
Bron? En definieer ouderen.

Zo niet, optyfen naar BNW.
pi_202012118
quote:

[..]
Nee, niet echt.
Laatste cijfers die ik hoorde was 4 op 5 ongevaccineerd, maar wellicht heb je een bron waar dat al weer teruggehaald is.

Dan nog, 50% gevaccineerden op een doelgroep van >85% is ook een teken dat de vaccinaties dus werken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_202012143
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is toch logisch, met de vergrijzing en bevolkingsgroei?
Maar ipv daarvan is er enorm bezuinigd een aantal jaren geleden.
Bezuinigd op wat?
Zorgpersoneel hier zit al op het hoogste van Europa. Je kunt niet geld blijven pleuren in het zorgstelsel, maar laten we wel bij feiten blijven. De zorg krijgt steeds meer geld, itt wat hier wordt gezegd dat ze geen cent kregen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_202012155
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Bezuinigd op wat?
Zorgpersoneel hier zit al op het hoogste van Europa. Je kunt niet geld blijven pleuren in het zorgstelsel, maar laten we wel bij feiten blijven. De zorg krijgt steeds meer geld, itt wat hier wordt gezegd dat ze geen cent kregen.
Als ziekenhuis zitten we al jaren in een krimpscenario. We moeten het elk jaar met minder geld doen, terwijl de zorgvraag toeneemt.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:34:52 #160
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202012189
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dit klopt.
Het klopt. Ik verkondig geen mening, maar volg wetenschap hierin.

De kans om besmet te raken verlaagd. Om nuance in te brengen, het ziekteverloop is milder, de duur van besmettelijkheid kan daardoor minder worden.
Maar zolang men besmet is is de viral load vrijwel hetzelfde, ben je als gevaccineerde dus gewoon even besmettelijk.

Voor de duidelijkheid, dit is geen tekst tegen vaccinatie. Vaccinatie helpt! Het is zelfs essentieel bij de bestrijding van dit virus.
Maar het levert geen volkomen veiligheid op. Je kan besmet raken en zolang je dat bent ben je besmettelijk.

Als we het hebben over de qr situaties is de ongevaccineerde die zeer recent getest is veiliger dan de ongeteste gevaccineerde.
Nogmaals, ik pleit voor vaccinatie. Dat verminderd de kans op besmetting en op ernstige complicaties. Daarnaast pleit ik voor meer testen, zodat zowel gevaccineerden als ongevaccineerden verspreiding voorkomen. En zodoende de zwakkeren die wel of niet gevaccineerd zijn beschermen.
Dat zal voorkomen dat de ic overbelast wordt. Ennis nodig om het virus in te dammen.

Goede en goedkope sneltesten zijn van groot belang. Zeker nu zovelen gevaccineerd zijn en vaker weinig tot geen symptomen hebben, maar wel besmettelijk zijn.
Vele gevaccineerden worden dragers ipv lijders. Dat is prima mits ze niet verspreiden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_202012195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef Breedbekplevier het volgende:

[..]
Je gaat je steeds meer afvragen, wat is er nog meer aan de hand? Wat vertellen ze ons niet? Waar praten ze over en wat zeggen ze in de achterkamertjes?

Je hoeft niet bepaald gevoelig te zijn voor complottheorieën om ze ondertussen toch te overwegen.

Iets moet het gebrek aan logica kunnen verklaren tenslotte.
Gewoonweg dom of iets 'downright cynical' .. in beide wegen, ze zijn ongeschikt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202012198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:14 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]
De kans op verspreiding en infectie is ook vele malen lager na vaccinatie, vaccinatie doe je dus ook voor je medemens.
Zucht
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202012210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:26 schreef Complotwappie het volgende:
Gaan de winkels de komende dagen trouwens niet overspoeld worden met mensen (waarschijnlijk met name ongevaccineerden) die na QR-invoering niet meer naar binnen mogen? Zal dat de cijfers weer lekker opvoeren als argument voor méér maatregelen de 12e?
De winkels kunnen straks beter preventief sluiten, er komt geen hond meer met mondkapjes plicht.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:37:59 #164
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202012221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dat is niet waar, de zorgkosten stijgen juist het hardste van alles.
Vandaar dat er 0 is gebeurd op het gebied van opschalen, en het volk weer de schuld krijgt van de "bestuurders".
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202012225
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het kabinet welke weigert primaire data aan te leveren mag optyfen naar BNW.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202012227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De winkels kunnen straks beter preventief sluiten, er komt geen hond meer met mondkapjes plicht.
Denk dat dat voor de feestdagen nog wel eens mee kon vallen. Misschien vanaf januari dan?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 3 november 2021 @ 11:38:32 #167
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202012229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat aantal dat jij kent is blijkbaar toch te klein, net als er gevaccineerden zijn die denken dat ze onschendbaar zijn door een prik zullen er ook ongevaccineerden zijn die heel voorzichtig zijn maar toch liggen de IC's vol.
150 man op de IC en het ligt vol. Wat een treurnis in een land met 17+ miljoen mensen.
pi_202012240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Alleen kunnen die gevacineerde ouderen er niet veel aan doen toch? Dat geldt niet voor de ongevaccineerden die op de ic's liggen.

Edit: En wie zegt dat meer dan de helft gevaccineerde ouderen zijn?
Kijk maar naar het buitenland, Wales 89%, Vlaanderen 70%. Die cijfers kunnen ze hier niet eeuwig verborgen houden. Als ze naar buiten komen eis ik een persoonlijk excuus van alle wappies die hier de cijfers over september blijven roeptoeteren.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:39:27 #169
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202012251
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Het wordt hier steeds feitenvrijer. :D
Het rijks instituut voor miscalculaties tovert al 1,5 jaar met berekeningen op gegokte cijfers.
Dus wat is de echte waarheid; die ze niet vertellen of die ze niet willen vertellen?
pi_202012258
quote:

[..]
Dit. Zou alvast kerstinkopen gaan doen. Bol en Amazon gaan het zwaar krijgen.
pi_202012266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef daNpy het volgende:

[..]
Het rijks instituut voor miscalculaties tovert al 1,5 jaar met berekeningen op gegokte cijfers.
Dus wat is de echte waarheid; die ze niet vertellen of die ze niet willen vertellen?
En jij hebt de waarheid wel?
  woensdag 3 november 2021 @ 11:40:31 #172
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202012270
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

https://www.maurice.nl/20(...)e-maatregelen-nemen/
  woensdag 3 november 2021 @ 11:41:35 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202012288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:38 schreef daNpy het volgende:

[..]
150 man op de IC en het ligt vol. Wat een treurnis in een land met 17+ miljoen mensen.
zal wel hoger liggen omdat er niet alleen maar corona patiënten zijn maar veel lijkt het niet inderdaad
pi_202012295
quote:

[..]
Ben ik dan de enige die niet minder gaat winkelen? Ik winkel niet absurd veel maar ben maar wat blij dat de winkels open zijn. :) Afgelopen jaar vond ik toch wel kutter dan kut met alles dicht.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_202012300
quote:
Oke, dit is een iets betrouwbaardere bron. En ik denk wel dat het klopt dat de bescherming van de vaccins aan het afnemen zijn. Sterker nog, daar ben ik van overtuigd. Dus wat dat betreft heb je een punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')