Weet niet of ze in het ziekenhuis hebben gelegen.quote:
Met meer dan de helft op de IC gevaccineerde ouderen?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tja schuld.
Als je kijkt naar de IC's is het volstrekt helder dat ongevaccineerden een redelijk grote rol spelen toch?
Het wordt hier steeds feitenvrijer.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef daNpy het volgende:
Met meer dan de helft op de IC gevaccineerde ouderen?
Dat is toch logisch, met de vergrijzing en bevolkingsgroei?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is niet waar, de zorgkosten stijgen juist het hardste van alles.
Alleen kunnen die gevacineerde ouderen er niet veel aan doen toch? Dat geldt niet voor de ongevaccineerden die op de ic's liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bron? En definieer ouderen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Laatste cijfers die ik hoorde was 4 op 5 ongevaccineerd, maar wellicht heb je een bron waar dat al weer teruggehaald is.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bezuinigd op wat?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, met de vergrijzing en bevolkingsgroei?
Maar ipv daarvan is er enorm bezuinigd een aantal jaren geleden.
Als ziekenhuis zitten we al jaren in een krimpscenario. We moeten het elk jaar met minder geld doen, terwijl de zorgvraag toeneemt.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bezuinigd op wat?
Zorgpersoneel hier zit al op het hoogste van Europa. Je kunt niet geld blijven pleuren in het zorgstelsel, maar laten we wel bij feiten blijven. De zorg krijgt steeds meer geld, itt wat hier wordt gezegd dat ze geen cent kregen.
Het klopt. Ik verkondig geen mening, maar volg wetenschap hierin.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit klopt.
Gewoonweg dom of iets 'downright cynical' .. in beide wegen, ze zijn ongeschikt.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef Breedbekplevier het volgende:
[..]
Je gaat je steeds meer afvragen, wat is er nog meer aan de hand? Wat vertellen ze ons niet? Waar praten ze over en wat zeggen ze in de achterkamertjes?
Je hoeft niet bepaald gevoelig te zijn voor complottheorieën om ze ondertussen toch te overwegen.
Iets moet het gebrek aan logica kunnen verklaren tenslotte.
Zuchtquote:Op woensdag 3 november 2021 11:14 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De kans op verspreiding en infectie is ook vele malen lager na vaccinatie, vaccinatie doe je dus ook voor je medemens.
De winkels kunnen straks beter preventief sluiten, er komt geen hond meer met mondkapjes plicht.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:26 schreef Complotwappie het volgende:
Gaan de winkels de komende dagen trouwens niet overspoeld worden met mensen (waarschijnlijk met name ongevaccineerden) die na QR-invoering niet meer naar binnen mogen? Zal dat de cijfers weer lekker opvoeren als argument voor méér maatregelen de 12e?
Vandaar dat er 0 is gebeurd op het gebied van opschalen, en het volk weer de schuld krijgt van de "bestuurders".quote:Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is niet waar, de zorgkosten stijgen juist het hardste van alles.
Het kabinet welke weigert primaire data aan te leveren mag optyfen naar BNW.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bron? En definieer ouderen.
Zo niet, optyfen naar BNW.
Denk dat dat voor de feestdagen nog wel eens mee kon vallen. Misschien vanaf januari dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De winkels kunnen straks beter preventief sluiten, er komt geen hond meer met mondkapjes plicht.
150 man op de IC en het ligt vol. Wat een treurnis in een land met 17+ miljoen mensen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat aantal dat jij kent is blijkbaar toch te klein, net als er gevaccineerden zijn die denken dat ze onschendbaar zijn door een prik zullen er ook ongevaccineerden zijn die heel voorzichtig zijn maar toch liggen de IC's vol.
Kijk maar naar het buitenland, Wales 89%, Vlaanderen 70%. Die cijfers kunnen ze hier niet eeuwig verborgen houden. Als ze naar buiten komen eis ik een persoonlijk excuus van alle wappies die hier de cijfers over september blijven roeptoeteren.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Alleen kunnen die gevacineerde ouderen er niet veel aan doen toch? Dat geldt niet voor de ongevaccineerden die op de ic's liggen.
Edit: En wie zegt dat meer dan de helft gevaccineerde ouderen zijn?
Het rijks instituut voor miscalculaties tovert al 1,5 jaar met berekeningen op gegokte cijfers.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het wordt hier steeds feitenvrijer.
Dit. Zou alvast kerstinkopen gaan doen. Bol en Amazon gaan het zwaar krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De winkels kunnen straks beter preventief sluiten, er komt geen hond meer met mondkapjes plicht.
En jij hebt de waarheid wel?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het rijks instituut voor miscalculaties tovert al 1,5 jaar met berekeningen op gegokte cijfers.
Dus wat is de echte waarheid; die ze niet vertellen of die ze niet willen vertellen?
https://www.maurice.nl/20(...)e-maatregelen-nemen/quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bron? En definieer ouderen.
Zo niet, optyfen naar BNW.
zal wel hoger liggen omdat er niet alleen maar corona patiënten zijn maar veel lijkt het niet inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2021 11:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
150 man op de IC en het ligt vol. Wat een treurnis in een land met 17+ miljoen mensen.
Ben ik dan de enige die niet minder gaat winkelen? Ik winkel niet absurd veel maar ben maar wat blij dat de winkels open zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oke, dit is een iets betrouwbaardere bron. En ik denk wel dat het klopt dat de bescherming van de vaccins aan het afnemen zijn. Sterker nog, daar ben ik van overtuigd. Dus wat dat betreft heb je een punt.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
https://www.maurice.nl/20(...)e-maatregelen-nemen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |