Wat zou voor Bruls nou een eerste levensbehoefte zijn? Behalve bittergarnituur.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:55 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Geen eerste levensbehoefte.
Prima stuk en stuitend om te zien dat ook veel Fokkers in de overheidstruc trappen om ongevaccineerden maar de zondebok toe te spelen.quote:
Zo kan deze opmerking ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Neen. Ik praat over de radicalisering en ernstige fantasieën van bepaalde personen over gevaccineerden.
Hij is zelf bang voor corona want obesitasquote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zou voor Bruls nou een eerste levensbehoefte zijn? Behalve bittergarnituur.
Hij is al lang en breed gevaccineerd dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hij is zelf bang voor corona want obesitas
Toch leeft het beeld vaak dat het alleen aan de wappie zijde extreem is.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Extremen heb je aan beide zijden.
Welkom op FOK!
Tuurlijk niet. Maakt nog kans op genoeg andere ziektes voor op de IC met zijn eetpatroon. Gezond kan hij niet zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is al lang en breed gevaccineerd dus dat zal wel meevallen.
Gelukkig heeft hij er wel flink werk van gemaakt sinds het begin van de pandemie om af te vallen. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maakt nog kans op genoeg andere ziektes voor op de IC met zijn eetpatroon. Gezond kan hij niet zijn
Dat is weer een andere discussie en daar helpen strengere coronamaatregelen ook niet tegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:09 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maakt nog kans op genoeg andere ziektes voor op de IC met zijn eetpatroon. Gezond kan hij niet zijn
Vond het ook een duidelijk en prima stuk, alleen die laatste alinea met "Alleen samen krijgen we Corona onder controle" krijg ik echt jeuk vanquote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Prima stuk en stuitend om te zien dat ook veel Fokkers in de overheidstruc trappen om ongevaccineerden maar de zondebok toe te spelen.
Voor de slechte of selectieve lezer misschien.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:08 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Toch leeft het beeld vaak dat het alleen aan de wappie zijde extreem is.
Maar dacht je nu echt dat je immuun zou worden door dat vaccin?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Twee maal gevaccineerd, aan maatregelen gehouden en nu toch positief getest (pcr).
Ik baal als een stekker.
Na de uitslag van de pcr test nog even een zelftest gedaan.
Gewoon ff kijken wat daar de uitslag zou zijn.
Volgens de zelftest negatief![]()
Of stokje niet goed genoeg door mijn neus gehaald, of zo onbetrouwbaar als de neten die test.
Nee, maar aangezien ik zo min mogelijk risico loop (wegens verminderde weerstand) hield ik de kans echt voor zo klein, dat ik het toch niet echt verwacht had.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:11 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar dacht je nu echt dat je immuun zou worden door dat vaccin?
In de breedte heeft hij wel meer dan 2 prikken nodig.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is al lang en breed gevaccineerd dus dat zal wel meevallen.
Ja, die kreet is nogal 2020, ook voor mij. Ik blijf niet bezig.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vond het ook een duidelijk en prima stuk, alleen die laatste alinea met "Alleen samen krijgen we Corona onder controle" krijg ik echt jeuk van![]()
Waarschijnlijk omdat ik dat nu échtwel genoeg heb gehoord en het in mijn bescheiden mening nooit echt mogelijk zal zijn corona onder "controle" te houden.
Tenminste, niet zonder grote offers aan je samenleving / economie te vragen.
Heb je wel een idee hoe/waar je het opgelopen hebt?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien ik zo min mogelijk risico loop (wegens verminderde weerstand) hield ik de kans echt voor zo klein, dat ik het toch niet echt verwacht had.
Frustrerend. Ik hoop dat je klachten meevallen?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien ik zo min mogelijk risico loop (wegens verminderde weerstand) hield ik de kans echt voor zo klein, dat ik het toch niet echt verwacht had.
Maar hoe voel je je? Echt beroerd of meer categorie snottebel?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je wel een idee hoe/waar je het opgelopen hebt?
Beterschap in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |