abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202012908
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens, de golven qua ziekenhuisopnames worden elke keer lager, dus als dat doorzet mag je toch hopen dat de zorg het op een bepaald moment wel aan kan.
Dat mag je hier niet zeggen want dan heeft de FOK!-lynchmob straks niets meer te doen. Dan moeten ze weer gaan vitten op tokkies en asielzoekers.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202012911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:09 schreef daNpy het volgende:

[..]
Met de huidige vergrijzing die nog een jaar 15+ aan gaat houden, hoeveel mensen gaan er dan precies duimen zitten te draaien?
We lopen achter, zitten onder EU niveau én zijn al jaren geleden door de WHO gewaarschuwd.

Het verschil tussen de overheid en een gezinskasboekje is dat als er bespaard moet worden, het gezin minder uit moet geven, maar de overheid meer belasting gaat heffen. Genoeg geld bij de overheid wat beter besteed kan worden imo.
Dat weet ik maar aan de laatste verkiezingsuitslag te zien vinden mensen het wel best. Dus dan is dit het.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202012930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Wel grappig dat die QR-code nu ook benodigd is op het terras terwijl dat seizoen toch nagenoeg ten einde is.
Ik denk het juist niet, veel terrassen worden nu juist overdekt met kachels, dus feitelijk zijn het dan binnenlokaties.

Tenzij je echt al overtuigd bent dat de horeca weer compleet dicht moet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202012958
quote:
Wel grappig dat die QR-code nu ook benodigd is op het terras terwijl dat seizoen toch nagenoeg ten einde is.
Dat is dan toch ook de reden waarom zo'n QR-code daar nodig is? :) De meeste terrasjes zitten vol met zeil en plastic en dan is het verschil met binnen erg klein.
  Redactie Sport woensdag 3 november 2021 @ 12:34:50 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202012987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

:{
Dat doen ze dan maar enkel voor ongevaccineerden. En dan moeten ze lekker opschieten met die boosters.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202012988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:57 schreef Questular het volgende:
Er zullen vast harde cijfers zijn die b.v. laten zien dat sportscholen het as van het kwaad zijn in deze pandemie en dat net daar een nieuw beleid nodig is? Toch?
Ik ben vanaf gisteren gesloten/failliet. Iedereen is dood.
Het was vreselijk.
Go hard or go home
pi_202013154
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat aantal dat jij kent is blijkbaar toch te klein, net als er gevaccineerden zijn die denken dat ze onschendbaar zijn door een prik zullen er ook ongevaccineerden zijn die heel voorzichtig zijn maar toch liggen de IC's vol.
Ik wilde er mee aangeven dat er nu wel heel makkelijk groepen over 1 kam worden geschoren. Alsof ongevaccineerden de schuld van alles zijn. Waar kennen we dit toch van?
pi_202013216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat doen ze dan maar enkel voor ongevaccineerden. En dan moeten ze lekker opschieten met die boosters.
We weten niet of de vaccins dan al vrijwel zijn uitgewerkt.

We moeten ons laten leiden door de feiten, niet door een QR-code. Dus ook de gevaccineerden kunnen hun borst nat maken.
pi_202013217
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zorgpersoneel op het hoogste wat?

De bevolking groeit alleen maar en vergrijst, terwijl het aantal Ic bedden per inwoner gedaald is.
Salaris.

Daarnaast zet Nederland in op korte bezetting van IC bedden waardoor je er minder nodig hebt. Hoeveel IC bedden je moet hebben zegt in dat opzicht ook niet alles.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_202013251
Op de radio waarom mensen zich niet laten vaccineren en wie.
Wijken met vnl een niet westerse achtergrond. Verloren vertrouwen in de overheid.
Religie. Mensen die bang zijn dat het vaccin te snel is ontwikkeld.

En dat vond ik heel gek want ik lees hier alleen maar dat het mensen zijn die het doen om interessant en dwars te zijn. Verwacht de rectificatie later vandaag.
Go hard or go home
pi_202013263
twitter

Covid-19: Researcher blows the whistle on data integrity issues in Pfizer’s vaccine trial
https://www.bmj.com/conte(...)e&utm_campaign=usage
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 12:51:57 #262
236264 crew  capricia
pi_202013268
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

:{
Boem.
Nou, maak je borst maar nat. Verduisteringsgordijnen vast van zolder halen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202013278
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik wilde er mee aangeven dat er nu wel heel makkelijk groepen over 1 kam worden geschoren. Alsof ongevaccineerden de schuld van alles zijn. Waar kennen we dit toch van?
Haha echt he. Je mag de vergelijking eigenlijk niet maken. Maar als je hier al mensen hoort die roepen dat ongevaccineerden naar een eiland toe moeten of een kogel moeten vangen dan gaat het toch aardig die kant op.
  Redactie Sport woensdag 3 november 2021 @ 12:53:31 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202013295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:50 schreef Noek het volgende:
Wijken met vnl een niet westerse achtergrond. Verloren vertrouwen in de overheid.

En dat vond ik heel gek want ik lees hier alleen maar dat het mensen zijn die het doen om interessant en dwars te zijn. Verwacht de rectificatie later vandaag.
Ach dit zijn toch wel de bekende redenen, toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202013301
quote:

Het is natuurlijk veel makkelijker om vooraf al er vanuit te gaan wat de redenen zijn en die af te fikken. Zo worden hier al niet gevaccineerden weggezet als FvD aanhangers en gehersenspoeld oid.
pi_202013312
quote:

Volgens mij is er al heel veel gezegd over "gelovigen". Dat is een grote groep en die hebben ze ook opgezocht in dat interview. Ergens in een grote stad volgens mij.

Na de "gelovigen" zijn het in mijn optiek (dus geen feiten) idd veelal mensen die dwars willen zijn. Daarvan is een groot deel vrij jong en dus minder van invloed op de zkhs opnames.

Dus ja, ik zou mij eerst richten op de groepen uit het interview. De groepen die daarna komen zal ook wel helpen maar in mindere mate.

Zo goed?
  woensdag 3 november 2021 @ 12:54:45 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202013316
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
jij hebt het zelf over schuld, ik zeg alleen maar dat ongevaccineerden niet bijdragen aan de oplossing en daar doen die paar voorzichtige vrienden van jou niets aan af.
pi_202013324
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Plezier ist verboten.
Geen eerste levensbehoefte.
pi_202013325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:52 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Haha echt he. Je mag de vergelijking eigenlijk niet maken. Maar als je hier al mensen hoort die roepen dat ongevaccineerden naar een eiland toe moeten of een kogel moeten vangen dan gaat het toch aardig die kant op.
En je reageert hiermee op een post die gaat over groepen over 1 kam scheren?!
pi_202013330
quote:
QR code voor de berging waar de meubelen staan opgeslagen :+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202013342
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:55 schreef Mammietje het volgende:

[..]
En je reageert hiermee op een post die gaat over groepen over 1 kam scheren?!
Neen. Ik praat over de radicalisering en ernstige fantasieën van bepaalde personen over niet gevaccineerden.
pi_202013374
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Boem.
Nou, maak je borst maar nat. Verduisteringsgordijnen vast van zolder halen.
Is toch prachtig.
Nu met vaccins staat je hetzelfde lot te wachten en het voorwerk is nog kutter dan voorgaande jaren.

This. Is. Just. Fine. !
Go hard or go home
pi_202013379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Neen. Ik praat over de radicalisering en ernstige fantasieën van bepaalde personen over niet gevaccineerden.
Extremen heb je aan beide zijden.
Welkom op FOK!
pi_202013392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:55 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Geen eerste levensbehoefte.
Leven is de enige eerste levensbehoefte.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202013433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Leven is de enige eerste levensbehoefte.
Het bezitten van een geldige QR code is de enige levensbehoefte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')