Ik werd ook pre corona tot zaken gedwongen door de overheid waar ik niet achter sta. Dat is nogal inherent aan een rechtstaat waar collectieve afspraken gelden.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:58 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe zou jij je voelen als je op deze manier gedwongen wordt door de overheid om iets te doen waarbij je niet achter staat.
Oeh, terwijl het toch zo'n goed middel is in de pandemie. Nu gaat de zorg de zorg overspoelen.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:03 schreef Janneke141 het volgende:
Het OMT is tegen de coronapas in de zorg (voor zowel bezoekers als medewerkers). Dat betekent dat ze met goed fatsoen straks niet kunnen gaan adviseren dat een QR-code op de werkplek een goed idee is, toch?
Ben ook wel nieuwsgierig wat gemeente kantoren en andere overheidsinstellingen gaan doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:03 schreef Janneke141 het volgende:
Het OMT is tegen de coronapas in de zorg (voor zowel bezoekers als medewerkers). Dat betekent dat ze met goed fatsoen straks niet kunnen gaan adviseren dat een QR-code op de werkplek een goed idee is, toch?
OMT weer lekker op de NIMBY tourquote:Op woensdag 3 november 2021 07:03 schreef Janneke141 het volgende:
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
OMT weer lekker op de NIMBY tour
Ja dat is ook zo, ik raak het overzicht een beetje kwijt. Alles veranderd de hele tijd, is gewoon verwarrend.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:57 schreef groenen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar vorig jaar waren er geen QR codes en was horeca tot 14 oktober op anderhalve meter en daarna gesloten.
Qua sportwedstrijden mocht je met maximaal 4 mensen sporten.
Alleen de zorg is belangrijk. Mensen met niet-essentiele beroepen laat het OMT bij voorkeur nog altijd stikken zonder QR.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
OMT weer lekker op de NIMBY tour
Het is wat.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:17 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Alleen de zorg is belangrijk. Mensen met niet-essentiele beroepen laat het OMT bij voorkeur nog altijd stikken zonder QR.
Serieus dan pas? Ik dacht dat ze daar vrij snel mee zouden starten. Ofja, hoopte vooral.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:53 schreef Noek het volgende:
Dus vanaf februari starten ze met het boosteren van de mensen die nu de zorg overspoelen.
FEBRUARI
Tot die tijd maken we het leven zo skeer en moeilijk mogelijk en zien we dan wel verder.
Zie je mondkapjes? Geen QR. anders? Wel QRquote:Op woensdag 3 november 2021 07:13 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik raak het overzicht een beetje kwijt. Alles veranderd de hele tijd, is gewoon verwarrend.
Vanaf december eerst 80+. Februari kan iedereen die wil, dus gok dat dan de groepen die in aanmerking komen klaar zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus dan pas? Ik dacht dat ze daar vrij snel mee zouden starten. Ofja, hoopte vooral.
December.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:53 schreef Noek het volgende:
Dus vanaf februari starten ze met het boosteren van de mensen die nu de zorg overspoelen.
FEBRUARI
Tot die tijd maken we het leven zo skeer en moeilijk mogelijk en zien we dan wel verder.
Ja maar die eerste boosterprikken in andere landen zijn symbolisch.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus dan pas? Ik dacht dat ze daar vrij snel mee zouden starten. Ofja, hoopte vooral.
80-ers in dec, 60 plussers in februari maakte ik op.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 3 november 2021 07:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar die eerste boosterprikken in andere landen zijn symbolisch.
Ik vind van wel, de zorg uitsluiten van deze regel en andere sectoren verplichten lijkt me vreemd.quote:
https://www.rijksoverheid(...)s-en-zorgmedewerkersquote:Op woensdag 3 november 2021 07:23 schreef Noek het volgende:
Wie heeft er sinds gisteren alle vertrouwen in dat we het tij gaan keren?
[..]
80-ers in dec, 60 plussers in februari maakte ik op.
Nou ja, daarmee vererger je het probleem natuurlijk wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:23 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik vind van wel, de zorg uitsluiten van deze regel en andere sectoren verplichten lijkt me vreemd.
Alsof het voor de zorg een verschil zou makenquote:Op woensdag 3 november 2021 07:23 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik vind van wel, de zorg uitsluiten van deze regel en andere sectoren verplichten lijkt me vreemd.
Het is nog maar begin nov. In januari een uitnodiging.quote:Vanaf januari ontvangen de circa 4 miljoen 60-plussers naar verwachting ook een uitnodiging voor een boostervaccin.
Kennelijk wel, want anders zou het OMT zich geen zorgen hoeven te maken over de kwaliteit die onder druk komt te staan bij invoering.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof het voor de zorg een verschil zou maken
Fijn dat ze opkomen voor misschien 2 procent van de ziekenhuismedewerkers die zich niet hebben laten vaccineren.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want anders zou het OMT zich geen zorgen hoeven te maken over de kwaliteit die onder druk komt te staan bij invoering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |