abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202008179
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar jij moet er dan wel steeds voor getest worden. Gedoe hoor.

En het blijft een feit dat als bijna iedereen gevaccineerd zou zijn we nu niet weer in dit gedoe zouden zitten.
Ik vraag me die laatste zin wel af hoor. Als de instroom onder gevaccineerde ouderen zo snel gaat moet je dus blijven boosteren om 't voor te blijven. Met het tempo waarop dat soort beslissingen hier genomen worden heb ik niet dat idee.
pi_202008192
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202008193
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar jij moet er dan wel steeds voor getest worden. Gedoe hoor.

En het blijft een feit dat als bijna iedereen gevaccineerd zou zijn we nu niet weer in dit gedoe zouden zitten.
Mwah, valt mee. Is een bewuste keuze en vaak een kleine moeite. Voor mij beter om te testen dan een prik in mijn arm, puur om maar dingen te kunnen doen terwijl ik niet bang ben voor corona. En wat je nu zegt dat klopt dus niet. Mensen die gevaccineerd zijn, kunnen ook corona oplopen en anderen besmetten.

Sterker nog, als wij in een restaurant zitten dan zou jij mij kunnen besmetten. Raar hé?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 23:24:54 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 november 2021 @ 23:25:06 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202008196
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:23 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik vraag me die laatste zin wel af hoor. Als de instroom onder gevaccineerde ouderen zo snel gaat moet je dus blijven boosteren om 't voor te blijven. Met het tempo waarop dat soort beslissingen hier genomen worden heb ik niet dat idee.
Hugo zat trots te vertellen dat ze al klaar waren om te gaan boosten .... in december. Daar was die nog serieus trots op ook.
pi_202008198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:22 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
:D Dat doe ik sowieso altijd. Is dat raar dan?
Bonuspunten op de gekkieladder als je over jezelf praat in de derde persoon.

Zo, saparmurat gaat even boodschapjes doen

Saparmurat ziet lekkere broodjes

Saparmurat moet nog bier uitzoeken
pi_202008200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:23 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nou ja, er liggen toch ook best wat niet bejaarden die er anders niet gelegen zouden liggen.

Maar het verbaasde me wel dat die 3e spuit voor ouderen dan weer pas in december gedaan gaat worden. En is dat dan 1 december of 30 december? Waarom weer zo traaaaag.
pi_202008202
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:25 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hugo zat trots te vertellen dat ze al klaar waren om te gaan boosten .... in december. Daar was die nog serieus trots op ook.
Treurig weer ja. De keizer heeft weer eens geen kleren aan.
zie email 27 oktober
  dinsdag 2 november 2021 @ 23:26:51 #158
451005 Grems
Clown World
pi_202008210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:15 schreef Confetti het volgende:

[..]
Het zal best werken maar het Kabinet heeft zich nu in een hoek geduwd door zo stellig te zijn dat gevaccineerden 'veilig' zijn. Wat gaan ze doen als ook hier 90% gevaccineerd is? Nog steeds koppig doorgaan met de QR-code vermoed ik, want Hugo heeft ooit gezegd dat met vaccins je veilig bent.
Als in ieder geval 80% van de 80+ groep een vaccin heeft gehad en van de 80+ers die vanwege de aandoening
waartegen het vaccin bestemd was in het ziekenhuis liggen er meer dan 88% gevaccineerd is.

Werkt het dan?
pi_202008211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:24 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Mwah, valt mee. Is een bewuste keuze en vaak een kleine moeite. Voor mij beter om te testen dan een prik in mijn arm, puur om maar dingen te kunnen doen terwijl ik niet bang ben voor corona. En wat je nu zegt dat klopt dus niet. Mensen die gevaccineerd zijn, kunnen ook corona oplopen en anderen besmetten.

Sterker nog, als wij in een restaurant zitten dan zou jij mij kunnen besmetten. Raar hé?
Ja, maar dat is niet erg, want het gaat wel minder snel en gevaccineerde mensen komen minder snel in het ziekenhuis. Dus eigenlijk schijt aan dat ik jou besmet dan. Om het zo maar even te zeggen.
Maar ja dat is een langspeelplaat die al 100 keer gezegd is maar niet schijnt door te dringen.

Laat me raden je wil het niet omdat het niet is onderzocht en je bang bent rommel in je lijf te spuiten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 november 2021 @ 23:27:17 #160
416575 crew  Evenstar
pi_202008213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Treurig weer ja. De keizer heeft weer eens geen kleren aan.
Ik snap dat echt niet.

De vaccins zijn er, want volgens mij zijn er op dit moment geen tekorten in Nederland.

De priklocaties zijn er, want de groep 80+ is nou ook weer niet dusdanig groot dat je opeens 100.000 prikken per dag moet zetten om het binnen een paar weken te kunnen regelen.

Waar gaat het dan mis? Moet er een nieuwe werkgroep komen? Wat kost nou 4 weken tijd om te regelen terwijl je de priklocaties, gegevens en vaccins al klaar hebt liggen?
pi_202008214
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:25 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Die naam ook "Booster prik", alsof het een spuit heroïne is
pi_202008224
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:27 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik snap dat echt niet.

De vaccins zijn er, want volgens mij zijn er op dit moment geen tekorten in Nederland.

De priklocaties zijn er, want de groep 80+ is nou ook weer niet dusdanig groot dat je opeens 100.000 prikken per dag moet zetten om het binnen een paar weken te kunnen regelen.

Waar gaat het dan mis? Moet er een nieuwe werkgroep komen? Wat kost nou 4 weken tijd om te regelen terwijl je de priklocaties, gegevens en vaccins al klaar hebt liggen?
Project moet starten, kan alleen aan begin van een maand vanwege facturaties
pi_202008236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:27 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik snap dat echt niet.

“Wij doen het zorgvuldig”.
zie email 27 oktober
pi_202008242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Cijfers zijn nep!!1!
nee want anders had ik dat wel gezegd
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:22 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Is dit serieus?
Ja.

iedereen weet dat als de besmettingen stijgen het land verder op slot gaat
pi_202008244
Ik ken inmiddels meer mensen die een driede prik ( O+ driede is altijd een goed woord) hebben gehad dan dat er mensen in mijn directe omgeving corona hebben gehad :')

3 tegen 1
pi_202008249
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja, maar dat is niet erg, want het gaat wel minder snel en gevaccineerde mensen komen minder snel in het ziekenhuis. Dus eigenlijk schijt aan dat ik jou besmet dan. Om het zo maar even te zeggen.
Maar ja dat is een langspeelplaat die al 100 keer gezegd is maar niet schijnt door te dringen.

Laat me raden je wil het niet omdat het niet is onderzocht en je bang bent rommel in je lijf te spuiten.
Jij zegt dat corona weg zou zijn als iedereen zich liet vaccineren. En nu zeg je dat het minder snel gaat en gevaccineerde mensen minder snel in het ziekenhuis komen. Maar dan verspreiden ze het nog wel en zal het nooit helemaal weg gaan? En was de reden voor veel mensen om te vaccineren niet om geen corona meer op te lopen?

Dat je me besmet mag je schijt aan hebben, dat doet er niets aan onder dat het beleid gewoon niet klopt.

En nee, ik heb me niet laten vaccineren omdat ik niet bang ben voor corona. Waarom zou ik me voor iets laten vaccineren waar ik geen reden voor heb om bang voor te zijn?
pi_202008251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ken inmiddels meer mensen die een driede prik ( O+ driede is altijd een goed woord) hebben gehad dan dat er mensen in mijn directe omgeving corona hebben gehad :')

3 tegen 1
Echt? Ik ken niemand die een driede prik heeft gehad. En wel 100 mensen die corona hebben gehad...
Wat zijn dat dan voor mensen?
pi_202008258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
want het gaat wel minder snel
nee zie de nieuwe studie uit Engeland in NWS. Iets wat iedereen al wist, het vaccin maakt je niet resistent maar blijkbaar weet het RIVM het beter met hun flutonderzoekjes dan wetenschappers.
pi_202008260
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:

3 tegen 1
Hier in mijn directe vrienden/sport kring krijg is het aantal Corona gevallen nog altijd heel erg laag. Ook in deze laatste golf.
Het laatste geval wat ik persoonlijk ken met Corona was net voor een 2e vaccinatie.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202008261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Echt? Ik ken niemand die een driede prik heeft gehad. En wel 100 mensen die corona hebben gehad...
Wat zijn dat dan voor mensen?
Hoeveel zijn van die 100 op een IC beland of echt dodelijk ziek van geworden?
pi_202008270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:32 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Jij zegt dat corona weg zou zijn als iedereen zich liet vaccineren. En nu zeg je dat het minder snel gaat en gevaccineerde mensen minder snel in het ziekenhuis komen. Maar dan verspreiden ze het nog wel en zal het nooit helemaal weg gaan? En was de reden voor veel mensen om te vaccineren niet om geen corona meer op te lopen?

Dat je me besmet mag je schijt aan hebben, dat doet er niets aan onder dat het beleid gewoon niet klopt.

En nee, ik heb me niet laten vaccineren omdat ik niet bang ben voor corona. Waarom zou ik me voor iets laten vaccineren waar ik geen reden voor heb om bang voor te zijn?
Vraagje, wat ga je doen mocht je eventueel toch besmet raken en ernstig ziek worden?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 november 2021 @ 23:35:44 #172
416575 crew  Evenstar
pi_202008271
Voor diegenen die blijven roepen dat vaccins niet werken, omdat er ook gevaccineerden in ziekenhuis worden opgenomen.

Als je dat niet wil begrijpen dan is het sowieso kansloos om te discusseren. Hoe groter de groep gevaccineerden wordt, hoe hoger het percentage gevaccineerden in ziekenhuis zal gaan worden. De absolute aantallen zullen dan dalen, maar wat betreft percentage zal het aandeel gevaccineerden stijgen.
pi_202008272
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:32 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ik me heb laten vaccineren is omdat het wel duidelijk was dat dat de enige mogelijkheid was dat de maatschappij weer open kon. En dat is gelukt.
Ik ben ook niet bang voor corona. En het zal nooit helemaal weg gaan. Maar vaccineren heeft wel bijgedragen dat "we" :r zijn waar we nu zijn. Anders was nog steeds alles dicht. Dan was de hele culturele sector naar de klote.
Dat was voor mij de reden.
  dinsdag 2 november 2021 @ 23:37:46 #174
168739 Red_85
'echt wel'
pi_202008283
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:26 schreef Modus het volgende:

[..]
En zondag zit ie weer vooraan in de kerk.
Natuurlijk. Ook zonder masker en code. Anders heeft hij ruzie in zn gemeenschap.

Laffe tak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202008287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee hoor, dat ik me heb laten vaccineren is omdat het wel duidelijk was dat dat de enige mogelijkheid was dat de maatschappij weer open kon. En dat is gelukt.
Ik ben ook niet bang voor corona. En het zal nooit helemaal weg gaan. Maar vaccineren heeft wel bijgedragen dat "we" :r zijn waar we nu zijn. Anders was nog steeds alles dicht. Dan was de hele culturele sector naar de klote.
Dat was voor mij de reden.
Nou lekkere reden dan. Je laten forceren om een vaccin te nemen voor je vrijheid. En vervolgens alsnog met lege handen komen te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')