Ik heb het genomen omdat ik er gewoonweg geen trek in heb om ernstig ziek te worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:12 schreef Harlekien2 het volgende:
Je zou maar een vaccin genomen hebben puur om je vrijheid terug te krijgen.
Zolang als nodig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je deze LP nog afspelen ?
Het zal best werken maar het Kabinet heeft zich nu in een hoek geduwd door zo stellig te zijn dat gevaccineerden 'veilig' zijn. Wat gaan ze doen als ook hier 90% gevaccineerd is? Nog steeds koppig doorgaan met de QR-code vermoed ik, want Hugo heeft ooit gezegd dat met vaccins je veilig bent.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:12 schreef Grems het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/health-55274833
So far, nearly 50 million people have had a first vaccine dose - about 86% of over-12s. More than 45 million - about 79% of over-12s - have had both doses.
[ afbeelding ]
80+ = 1724 mensen in het ziekenhuis, waarvan 9,1% ongevaccineerd en 88,57% volledig gevaccineerd
70-79 = 11,87% ongevaccineerd en 85,8% volledig gevaccineerd
Ze werken simpelweg niet.
Gaat prima met vaccin. Komende maand al weer twee concerten, al vaak uit eten geweest, zondag naar Sicilië. Eigenlijk nergens last van maatregelen verder. Ook komende tijd nergens nadeel van. En mondkapjes, ach, daar heb ik nog nooit aan meegedaan. Zal er nu nog minder vreemd op aangekeken worden dan vorig jaar denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:12 schreef Harlekien2 het volgende:
Je zou maar een vaccin genomen hebben puur om je vrijheid terug te krijgen.
Dan gaan er een aantal op achteruitquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:12 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dan moeten we toch als een gek een paar honderd zorg medewerkers omscholen naar COVID IC verpleegkundige. Gewoon dik salaris van minimaal 5000 bruto en genoeg mensen die dat wel willen doen.
Maar goed ik zal wel te simpel denken
Maar hoe keken mensen je aan in winkels enzo dan toen het verplicht was?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gaat prima met vaccin. Komende maand al weer twee concerten, al vaak uit eten geweest, zondag naar Sicilië. Eigenlijk nergens last van maatregelen verder. Ook komende tijd nergens nadeel van. En mondkapjes, ach, daar heb ik nog nooit aan meegedaan. Zal er nu nog minder vreemd op aangekeken worden dan vorig jaar denk ik zo.
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ergens dichtbij de evenaar, 30 graden voor de komende 2 weken voorspelt.
Dat vind ik nog een valide reden. Maar als je vrijwillig een goedje in je laat spuiten om je vrijheid terug te krijgen terwijl je niet bang bent voor het virus, dan vind ik dat op zijn minst merkwaardig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het genomen omdat ik er gewoonweg geen trek in heb om ernstig ziek te worden.
*Egoïste
Uit de lucht valt behalve regen vrij weinig, maar jij kunt deze heilloze weg blijven volgen of je kan beginnen te werken aan een duurzame oplossen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Omdat dat personeel niet uit de lucht komt vallen?
Er is meer personeel vertrokken afgelopen jaar dan dat er nieuwe mensen bij gekomen zijn die willen.
Punt 1 uit het lijstje, instroom beperken, is de facto weer een oproep om de samenleving op slot te gooien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)r-ten-koste-van-zorg
[..]
Het feit dat bovenstaande 5 punten nu pas als voorstel komen maakt me eerlijk gezegd wel boos. De bevolking opzadelen met hele zware maatregelen, de zorg opzadelen met een bizarre werkdruk, maar niet zelf tot het uiterste willen gaan om handvatten te bieden om die zorg te ontlasten vind ik echt laakbaar.
Gaat hier ook goed zonder vaccin. Regelmatig in het café, restaurant of in het buitenland te vinden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gaat prima met vaccin. Komende maand al weer twee concerten, al vaak uit eten geweest, zondag naar Sicilië. Eigenlijk nergens last van maatregelen verder. Ook komende tijd nergens nadeel van. En mondkapjes, ach, daar heb ik nog nooit aan meegedaan. Zal er nu nog minder vreemd op aangekeken worden dan vorig jaar denk ik zo.
Dat kan ja. Maar 'bedden buiten het ziekenhuis benutten' lees ik als zorghotels, revalidatiecentra, privéklinieken etc. Dat er (bemande) bedden zijn die niet benut worden is bizar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Punt 1 uit het lijstje, instroom beperken, is de facto weer een oproep om de samenleving op slot te gooien.
Viel denk ik wel mee. Al was het toen meer notdone dan nu natuurlijk. Als het personeel er om vroeg deed ik hem wel op, maar dat is in al die maanden maar twee keer gebeurd. Niet eens bij een gewone supermarkt, maar bij de Sligro.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:16 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Maar hoe keken mensen je aan in winkels enzo dan toen het verplicht was?
Om even aan te geven dat mijn standpunt over de QR-code bij sportwedstrijden daar los van staat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:10 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Wat is er relevant aan dat je gevaccineerd bent?
U dacht als brave burger geen maatregelen meer te zien? U weet niet hoe macht werkt?
Het helpt om een beetje in jezelf te praten. Dan denken mensen al snel: Ach, die is niet helemaal goed, laat maar gaanquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Viel denk ik wel mee. Al was het toen meer notdone dan nu natuurlijk. Als het personeel er om vroeg deed ik hem wel op, maar dat is in al die maanden maar twee keer gebeurd. Niet eens bij een gewone supermarkt, maar bij de Sligro.
Verder geen idee hoe ze me aan keken, was bezig met mezelf en met mijn boodschappen.
Half zijn uitgewerkt? Ik denk al driekwart! Al zullen ze dat natuurlijk nooit toegeven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:14 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer de boosterprik aangeraden wordt voor iedereen omdat de eerste prikken dan weer half zijn uitgewerkt. Ik heb het vermoeden dat het niet zo lang meer zal duren.. aan de andere kant klink ik bijna als een wappie volgens mij?. Ik kan het voor mezelf allemaal niet meer verklaren in ieder geval haha
Toch mooi dit, Mark en Hugo lopen een beetje te kutten en heel Nederland is boos. Ergens wel humor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:17 schreef Johannes788 het volgende:
De zoveelste leugen van hugo op beeld.
Guido Weijers zijn tweet
https://twitter.com/guidoweijers/status/1455639705127727111?s=21
Maar jij moet er dan wel steeds voor getest worden. Gedoe hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:18 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Gaat hier ook goed zonder vaccin. Regelmatig in het café, restaurant of in het buitenland te vinden.
Cijfers zijn nep!!1!quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:21 schreef Derrazi het volgende:
Wat ik dus niet snap.
Welke randdebielen testen er anno 2021 nog?
TVT is het niet zover ik heb gezocht
Niemand in mijn omgeving die nog test zover ik weet
Welke malloten zorgen voor deze overheid malaise
quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het helpt om een beetje in jezelf te praten. Dan denken mensen al snel: Ach, die is niet helemaal goed, laat maar gaan
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:21 schreef Derrazi het volgende:
Wat ik dus niet snap.
Welke randdebielen testen er anno 2021 nog?
TVT is het niet zover ik heb gezocht
Niemand in mijn omgeving die nog test zover ik weet
Welke malloten zorgen voor deze overheid malaise
Ook het bericht van Albert Schweizer eind vorig week, dat ze deze week pas weer opnieuw gingen starten met thuismonitoring van Covid patiënten maakte mij ook enorm pissig. Hoezo is men daar überhaupt mee gestopt? Leverde het te weinig declarabele DBC's op?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar 'bedden buiten het ziekenhuis benutten' lees ik als zorghotels, revalidatiecentra, privéklinieken etc. Dat er (bemande) bedden zijn die niet benut worden is bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |