Geen zorgen. Toevallig hadden ze vorige maand al bedacht om 5.000. extra boa's in te huren om hierbij te assisteren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:58 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Tsja, dit is zo de verantwoordelijkheid afschuiven op ondernemers en zo. Dat je dan QR codes moet gaan checken in je winkel oid en je dan mensen de toegang moet ontzeggen met alle gevolgen van dien.
De overheid heeft de toolbox vervangen voor de QR code. Net noemde Wouter de Winther bij Jinek dat het kabinet gelooft dat het alternatief voor de QR code lockdowns en avondklokken enzo is.quote:
Ik zou me kapot lachen als de plaatselijke FC een boa de deur kan wijzen omdat die geen geldige QR-code heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:00 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Geen zorgen. Toevallig hadden ze vorige maand al bedacht om 5.000. extra boa's in te huren om hierbij te assisteren.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hugo heeft ook aandelen.
Dat mag hij niet zeggen.
Idd. Beter voeren ze de QR code in voor de gehele buitenruimte en als je niet gevaccineerd bent een kogel door je kopquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:55 schreef Ronald het volgende:
[..]
En niet alleen kerken, ook die andere leuke gebedshuizen, ook wel moskeeën genoemd worden massaal bezocht door (niet westerse) ongevaccineerden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het kan prima, maar ze hebben het verzuimd in de wetgeving op te nemen, terwijl ze de kans wel hadden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef dick_laurent het volgende:
Deze al gezien trouwens?
[ afbeelding ]toppie weer hoor...
Waar gaan ze die vandaan halen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:00 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Geen zorgen. Toevallig hadden ze vorige maand al bedacht om 5.000. extra boa's in te huren om hierbij te assisteren.
Ik ben van mening dat de QR code niet past bij mijn Hertog-Jan religie. Kroegen uitzonderen dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef dick_laurent het volgende:
Deze al gezien trouwens?
Al die pro vaccinatie lui beginnen nog harder door te slaan dan de wappiesquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Jij snapt het.
@:Trein2000 geen zorgen, de verplichting komt net zo goed voor de booster shots en coronapas op het werk.
[..]
Idd. Beter voeren ze de QR code in voor de gehele buitenruimte en als je niet gevaccineerd bent een kogel door je kop
Uit de zorgquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Waar gaan ze die vandaan halen?
En God is ook een DJ, dus discotheken vallen onder artikel 6.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de QR code niet past bij mijn Hertog-Jan religie. Kroegen uitzonderen dus
Gaat wat beloven in de TK.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:58 schreef chratnox het volgende:
Overigens, van der Staaij is boos op 'papa' de Jonge bij Op1
Lulkoek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef dick_laurent het volgende:
Deze al gezien trouwens?
Banketbakkers ook dan ajb.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de QR code niet past bij mijn Hertog-Jan religie. Kroegen uitzonderen dus
Dat is een goede. De QR van een BOA moet je toch ook scannen als uitbater?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou me kapot lachen als de plaatselijke FC een boa de deur kan wijzen omdat die geen geldige QR-code heeft.
het zou wel eens leuk zijn als we echt vuurwerk kregen in de kamer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb wel een gevoel dat wat Janneke schrijft kan kloppen, dat die QR bij sportwedstrijden het wisselgeld wordt in het debat morgen.
Die zie ik nog wel sneuvelen en dan lijkt het weer een 'overwinning'.
Nee ben niet gevaccineerd en geen vaccinazi.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:03 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Al die pro vaccinatie lui beginnen nog harder door te slaan dan de wappies
Alsof het 1950 is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef dick_laurent het volgende:
Deze al gezien trouwens?
Nee hoor, het is gewoon een personele issue.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:04 schreef Ronald het volgende:
Wat ik best treurig vind ten opzichte van een jaar geleden, is het gegeven dat de vaccins eigenlijk maar matig lijken te werken op de lange termijn. Oudjes moeten alweer aan de booster en de rest straks ook.
Een jaar geleden was er tenminste nog een gevoel dat dat Pfizer de doorbraak was om er definitief af te komen. Nu lijkt het bijna een uitzichtloze situatie.
Dat is het ook. De vorige winter waren we met lockdowns en al onderweg naar de uitgang. Nu zijn we met allerlei beperkingen onderweg naar niets.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:04 schreef Ronald het volgende:
Wat ik best treurig vind ten opzichte van een jaar geleden, is het gegeven dat de vaccins eigenlijk maar matig lijken te werken op de lange termijn. Oudjes moeten alweer aan de booster en de rest straks ook.
Een jaar geleden was er tenminste nog een gevoel dat dat Pfizer de doorbraak was om er definitief af te komen. Nu lijkt het bijna een uitzichtloze situatie.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:59 schreef maan_man het volgende:
Vroeger hadden ze nog een idee. Het kwam meestal niet uit, maar zij hadden een idee. Avondklok + maatregel x en y zorgt waarschijnlijk voor z aantal minder besmetting.
Nu heb ik het gevoel dat nergens meer een idee achter zit. Gewoon een mengelmoes aan vaak slecht doordachte regels. Het wordt er niet beter op.
Waarom corona patienten niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:03 schreef Gia het volgende:
Dus straks moeten bezoekers en personeel voor een ziekenhuis een QR-code hebben.
Zou dat dan ook gaan gelden voor een poli-bezoek? Zo ja, voor alle patiënten, behalve corona-patiënten?
Werkt het toch verbindend zo'n persco.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje iedereen maatregelendebiel geworden vanavond.
Of je nu wel of niet gevaccineerd bent
Ik ben zelden zo blij geweest dat ik precies bij het ingaan van maatregelen even weg ga uit dit land.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje iedereen maatregelendebiel geworden vanavond.
Of je nu wel of niet gevaccineerd bent
quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is het ook. De vorige winter waren we met lockdowns en al onderweg naar de uitgang. Nu zijn we met allerlei beperkingen onderweg naar de ondergang naar niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |