Wel in de Benelux.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Albert is niet de eigenaar van de rechten op de naam Wendy's.
Lijkt mij stiekem lekkerder dan die snackbar in Goes. Ziet er uit als zo'n standaard friture. Die heb je ook in elke stad of dorpsstraat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zodat er in Nederland nog meer van die Amerikaanse baggerrestaurants komen.
"Eigenaar Raymond Warrens noemde in 1988 de snackbar in het centrum van Goes naar zijn dochter Wendy, evenals de oprichter van de Amerikaanse fastfoodketen zo'n twintig jaar eerder. De snackbar in Goes legde in 1995 het merkenrecht op de naam Wendy's vast voor de Benelux."quote:
Oh, heeft Albert de rechten dan overgenomen van Raymond? En heeft Albert dan niet eens een dochter die Wendy heet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:39 schreef PirE het volgende:
[..]
"Eigenaar Raymond Warrens noemde in 1988 de snackbar in het centrum van Goes naar zijn dochter Wendy, evenals de oprichter van de Amerikaanse fastfoodketen zo'n twintig jaar eerder. De snackbar in Goes legde in 1995 het merkenrecht op de naam Wendy's vast voor de Benelux."
Nee, de rechten op de naam liggen bij Raymond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, heeft Albert de rechten dan overgenomen van Raymond? En heeft Albert dan niet eens een dochter die Wendy heet?
Dat zou het verhaal alleen maar nog meer bizar maken. Dan is het gewoon een trollactie naar die Amerikaanse burgerketen
Ik begrijp het niet meer helemaal. Albert is bedrijfsleider en in dienst bij Raymond die de merkrechten in de Beneluxquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Nee, de rechten op de naam liggen bij Raymond.
Beta soyboy gespotquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof we iets missen aan de Amerikaanse Wendy's
Oprotten met die dikzakkenwinkels. Wij willen Quinoa en Fresh Fruit winkels.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, heeft Albert de rechten dan overgenomen van Raymond? En heeft Albert dan niet eens een dochter die Wendy heet?
Baas Raymond danquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]![]()
Raymond Warrens heeft een dochter, Wendy. Die Raymond heeft in 1988 de snackbar "Wendy's" opgericht die sinds 1990 door Albert van der Hoek wordt uitgebaat, vòor Raymond die nog steeds eigenaar is.
Blijkbaar hebben ze die poging wel gedaan, maar pas na wat rechtzaken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
In plaats van al die rechtszaken hadden ze hem een paar miljoen moeten geven
Net gegoogled en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:28 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is er behalve in Rusland nergens in Europa meer een Wendy's.
https://www.wendys.com/en-ukquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:28 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is er volgens Wikipedia behalve in Rusland nergens in Europa meer een Wendy's en in Azie zitten ze alleen in Japan, UAE, Indonesie en de Filipijnen.
Ken jij Wendy's gepofte aardappel met broccoli en kaassaus?quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof we iets missen aan de Amerikaanse Wendy's
Wendy’s is wel een van de betere tenten onder de Amerikaanse burgerketens idd. (Voor zover dat wat zegt).quote:Op woensdag 3 november 2021 03:23 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Ken jij Wendy's gepofte aardappel met broccoli en kaassaus?![]()
(Was mijn eerste snack in de VS, ik kon meteen de helft van mijn vooroordelen inleveren)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |