abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:31:08 #1
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006161


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202006320
PYR 22% down vandaag voor de fijnproevers die een goed instapmoment zoeken
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:43:07 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202006384
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
PYR 22% down vandaag voor de fijnproevers die een goed instapmoment zoeken
Dima bij de Porsche en KTMdealer geweest _O_

RIP Dima
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:51:29 #4
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006527
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
PYR 22% down vandaag voor de fijnproevers die een goed instapmoment zoeken
30$ volgende week _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202008594
Ik heb een oude backup gevonden van een bitcoin wallet app die ik in 2014 gebruikte om usenet indexers mee te betalen. Na heel wat pogingen eindelijk weten te decrypten en ik kan de backup succesvol laden in die app maar nu moet ik 81 maanden syncen. Dat duurt echt mokerlang.
pi_202008817
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:20 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een oude backup gevonden van een bitcoin wallet app die ik in 2014 gebruikte om usenet indexers mee te betalen. Na heel wat pogingen eindelijk weten te decrypten en ik kan de backup succesvol laden in die app maar nu moet ik 81 maanden syncen. Dat duurt echt mokerlang.
Enig idee hoeveel bitcoin daar op staat?
Zijn er geen IT wonderen die je kunt toepassen? ;(
  woensdag 3 november 2021 @ 06:52:37 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202009065
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:20 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een oude backup gevonden van een bitcoin wallet app die ik in 2014 gebruikte om usenet indexers mee te betalen. Na heel wat pogingen eindelijk weten te decrypten en ik kan de backup succesvol laden in die app maar nu moet ik 81 maanden syncen. Dat duurt echt mokerlang.
Meestal kan je wel een grote update handmatig plaatsen. Om welke wallet software gaat het ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 3 november 2021 @ 07:01:43 #8
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202009090
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:20 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een oude backup gevonden van een bitcoin wallet app die ik in 2014 gebruikte om usenet indexers mee te betalen. Na heel wat pogingen eindelijk weten te decrypten en ik kan de backup succesvol laden in die app maar nu moet ik 81 maanden syncen. Dat duurt echt mokerlang.
Wees blij dan is het als het goed is nog meer waard.

En ja hoeveel heb je erop staan. Gvd wat baal ik dat ik op m'n oude hardware geen wallets heb.
Man of Steal.
  Forum Admin woensdag 3 november 2021 @ 07:10:33 #9
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_202009146
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
PYR 22% down vandaag voor de fijnproevers die een goed instapmoment zoeken
Heeft #ANONIEM gecasht?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 november 2021 @ 07:46:23 #10
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_202009328
Eindelijk weer groene dildo’s in m’n portfolio :B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_202009785
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:20 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een oude backup gevonden van een bitcoin wallet app die ik in 2014 gebruikte om usenet indexers mee te betalen. Na heel wat pogingen eindelijk weten te decrypten en ik kan de backup succesvol laden in die app maar nu moet ik 81 maanden syncen. Dat duurt echt mokerlang.
Kun je je private keys niet dumpen en inladen in Electrum?

En wist je ineens je wachtwoord weer of heb je hem op een andere manier decrypt? Ik heb ook nog een wallet waar ik niet in kom.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 3 november 2021 @ 09:11:20 #12
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_202010219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
PYR 22% down vandaag voor de fijnproevers die een goed instapmoment zoeken
Nou ja, hij zit nu nog goed tegen de all-time high.. Wat je vaak bij dit soort boosts zie is dat de waarde eerst nog harder daalt naar bijvoorbeeld USD 15, om vervolgens de tweede piek in te zetten.

Maargoed, mijn kristallen bol moet weer eens in de oplader, dus zeker weet ik het niet. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_202010610
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Meestal kan je wel een grote update handmatig plaatsen. Om welke wallet software gaat het ?
Gaat om deze Android app: https://play.google.com/s(...)h.wallet&hl=en&gl=US

quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:38 schreef dimmak het volgende:

[..]
Kun je je private keys niet dumpen en inladen in Electrum?

En wist je ineens je wachtwoord weer of heb je hem op een andere manier decrypt? Ik heb ook nog een wallet waar ik niet in kom.
Ik wist naar tig keer raden m'n wachtwoord ineens weer. Het is nu gelukt om m'n private keys te dumpen maar er zit niets meer in deze wallet... wat een deceptie ;(
pi_202010630
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 00:20 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een oude backup gevonden van een bitcoin wallet app die ik in 2014 gebruikte om usenet indexers mee te betalen. Na heel wat pogingen eindelijk weten te decrypten en ik kan de backup succesvol laden in die app maar nu moet ik 81 maanden syncen. Dat duurt echt mokerlang.
Hangt een beetje van de wallet af, maar vaak kan je een snapshot van de blockchain gebruiken ipv elke transactie te syncen. Als je je private keys kan exporteren kan het nog simpeler uiteraard, maar met sommige oudere wallets (e.g. Multibit) gaat dat niet.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 3 november 2021 @ 10:29:33 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202011214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:42 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Gaat om deze Android app: https://play.google.com/s(...)h.wallet&hl=en&gl=US
[..]
Ik wist naar tig keer raden m'n wachtwoord ineens weer. Het is nu gelukt om m'n private keys te dumpen maar er zit niets meer in deze wallet... wat een deceptie ;(
F
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 3 november 2021 @ 10:33:24 #16
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_202011280
Ada, vet, btc en xrp gaan mooi.

Lambo besteld :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_202011920
Ik kom een seed phrase tegen in mijn oude agenda. Echter als ik via MEW die invul krijg ik meer dan 100 adressen ervoor waar in ieder geval geen ETH in staat. Nu wil ik kijken of er iets aan tokens in staan maar moet ik dan elk adres handmatig checken? Of zit ik helemaal verkeerd?

*Edit gevonden! Maar liefst 380 vhto *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door tgev op 03-11-2021 12:41:19 ]
  woensdag 3 november 2021 @ 11:35:59 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202012197
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:19 schreef tgev het volgende:
Ik kom een seed phrase tegen in mijn oude agenda. Echter als ik via MEW die invul krijg ik meer dan 100 adressen ervoor waar in ieder geval geen ETH in staat. Nu wil ik kijken of er iets aan tokens in staan maar moet ik dan elk adres handmatig checken? Of zit ik helemaal verkeerd?
Dan was die seed phrase waarschijnlijk niet van MEW. Wellicht van een andere wallet? Ik had hetzelfde met een oude seed, die bleek uiteindelijk van mijn Enjin wallet te zijn 8)7
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202012354
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef Piva het volgende:
Even terug on topic

21/oct/21
[https://twitter.com/BitcoinMagazine/status/1451210196131454984]
---------
19/oct/21
De eerste Bitcoin ETF in de VS is goedgekeurd en er begint handel in deze ETF (grootste ETF introductie qua volume ooit!)
---------
15/oct/21
Australian pension fund considers crypto investment - $63 billion AUM
---------
12/oct/21
MONTREAL -- The Caisse de dpt et placement du Qubec (CDPQ) - $400 million invested
---------
26/oct/21
South Korea’s public pension fund, the Korean Teachers’ Credit Union (KTCU), $40.2 billion AUM
---------
7/sept/21
Bitcoin is een wettig betaal middel geworden in El Salvador. Je kunt overal mee betalen en tegen 0 euro kosten geld ontvangen vanuit het buitenland. Het land bespaard hiermee honderden miljoenen aan kosten van westerse banken en bedrijven.. Geld wat een arm land als El Salvador prima beter kan gebruiken...
---------
2021
MicroStrategy heeft heel zijn cash balans van het bedrijf in bitcoin gestopt en bezit op moment van schrijven 114k bitcoin ($7.2 billion). Gezien de CEO door had dat in de afgelopen 18 maanden geld met 20+% aan waarde verloor dmv inflatie. Hierdoor moest de CEO wel een beter alternatief zoeken. Gezien de enorme winst geboekt in bitcoin is dit duidelijk gelukt.
---------
5/oct/2021
U.S. Bank announces new cryptocurrency custody services for institutional investment managers
---------
Fidelity capital management met $4200 miljard onder beheer is al jaren bezig met bitcoin, het mined zelfs bitcoin in hun kantoor!
---------

Als Nederland nu stappen gaat nemen om dit juist tegen te werken ga je als land juist enorm achter lopen op de technologische ontwikkelingen die wereldwijd wel plaats vinden. Je gaat hiermee de burgers financieel gezien enorm benadelen.

Uiteindelijk maakt het mij persoonlijk niet uit wat de Nederlandse Overheid gaat doen. Ik heb mijn kapitaal veilig staan in Bitcoin. En wereld wijd is er geen stoppen aan de "genie is out of the bottle".

The bitcoin game theory is on!
Even een cross posting van een ander topic. Bizar eigenlijk hoe veel institutionele beleggers wereldwijd in korte tijd aan de gang zijn gegaan met bitcoin!

De retail belegger is druk bezig met de nieuwste hond munt hype terwijl de institutionele belegger het langzaam overneemt in bitcoin land.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2021 11:47:35 ]
pi_202012603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:22 schreef dimmak het volgende:
Onchain? Je transactie wordt meteen de mempool ingeschoten, op dat moment krijg je je bevestiging. Pas na 3 bevestigingen van de blockchain (afhankelijk van de betaalprovider, soms meer), dus ongeveer half uur, van de blockchain geloven ze je ook echt. Dit is om double spending tegen te gaan.

Laatst een VPN gekocht en zodra de transactie verzonden was naar de mempool kreeg ik toegang en bevestiging per mail. (Ze kunnen namelijk als de betaling er niet door is de service stopzetten.

Elke provider en situatie is anders denk ik.
pi_202012699
quote:
3s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Dan was die seed phrase waarschijnlijk niet van MEW. Wellicht van een andere wallet? Ik had hetzelfde met een oude seed, die bleek uiteindelijk van mijn Enjin wallet te zijn 8)7
Ah thanks, op die fiets. Dan begint nu de zoektocht naar de juiste wallet haha
  woensdag 3 november 2021 @ 12:29:19 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202012904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:46 schreef Piva het volgende:

[..]
Even een cross posting van een ander topic. Bizar eigenlijk hoe veel institutionele beleggers wereldwijd in korte tijd aan de gang zijn gegaan met bitcoin!

De retail belegger is druk bezig met de nieuwste hond munt hype terwijl de institutionele belegger het langzaam overneemt in bitcoin land.
Alleen senielen zijn anti crypto imo
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 3 november 2021 @ 13:47:20 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202014035
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef tgev het volgende:

[..]
Ah thanks, op die fiets. Dan begint nu de zoektocht naar de juiste wallet haha
Succes, ik hoop voor je dat je hem vind :) Misschien even kijken wat er in de tijd dat je die wallet had populair was als wallet?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202014195
quote:
3s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Succes, ik hoop voor je dat je hem vind :) Misschien even kijken wat er in de tijd dat je die wallet had populair was als wallet?
Thanks! In deze wallet zat helaas alleen voor een paar euro VTHO.

Onlangs nog wel 2 wallets gevonden waar een restje ETH in zat. Beide ooit vergeten omdat het niks waard was toen, nu toch zo'n 500 dollar
pi_202014206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Alleen senielen zijn anti crypto imo
Maar het is dan ook nog eens zo dat ze denken dat ze het volledig begrijpen. |:(
pi_202014244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:03 schreef Piva het volgende:

[..]
Laatst een VPN gekocht en zodra de transactie verzonden was naar de mempool kreeg ik toegang en bevestiging per mail. (Ze kunnen namelijk als de betaling er niet door is de service stopzetten.

Elke provider en situatie is anders denk ik.
Dat is toch precies hoe ik het beschrijf. :) Maar na 3 bevestigingen kijken ze ook echt of de betaling erdoor is anders draaien ze het terug. Nu is het sowieso lastig om te double spenden maar die beveiliging is er uiteindelijk wel natuurlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 3 november 2021 @ 14:23:57 #27
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202014479
quote:
Ethereum’s net issuance flips negative following meme coin frenzy. Ethereum’s net issuance flipped negative last week for the first time since early September as more ETH was burned than created, a result of high network activity. The London Hard Fork upgrade — implemented on August 5th — introduced a fee burning mechanism which permanently takes a portion of ETH supply out of circulation with every block produced.
https://blog.kaiko.com/meme-coins-and-the-metaverse-2606a78ef769

Bullish on $ETH _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202015564
twitter


Aanrader voor een ieder. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202019204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:11 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Nou ja, hij zit nu nog goed tegen de all-time high.. Wat je vaak bij dit soort boosts zie is dat de waarde eerst nog harder daalt naar bijvoorbeeld USD 15, om vervolgens de tweede piek in te zetten.

Maargoed, mijn kristallen bol moet weer eens in de oplader, dus zeker weet ik het niet. :7
21% up vandaag, je denkt te veel na. Gewoon all-in gaan!
pi_202019260
quote:
En wanneer worden de fees normaal.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 3 november 2021 @ 20:53:20 #31
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202019370
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
En wanneer worden de fees normaal.
Wat is er nu dan mis met de fees
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202020928
twitter


@Elan

En jij dacht dat ik bullish was met mijn 1 miljoen target.

$100 miljoen bij 2035! En dat door n van de grootste asset managers in de wereld. We must be onto something here

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2021 22:13:51 ]
pi_202021851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:12 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]

@:elan

En jij dacht dat ik bullish was met mijn 1 miljoen target.

$100 miljoen bij 2035! En dat door n van de grootste asset managers in de wereld. We must be onto something here
Ah goed nieuws, dan kan ik nog tien jaar lang full retard in alts gaan en daarna op mijn gemak overstappen naar Bitcoin :)
pi_202022088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:12 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]

@:elan

En jij dacht dat ik bullish was met mijn 1 miljoen target.

$100 miljoen bij 2035! En dat door n van de grootste asset managers in de wereld. We must be onto something here
Vrij doorzichtig om zo'n bericht naar buiten te brengen nadat je zelf net stevig hebt ingekocht. Maar blijkbaar zijn er mensen dom genoeg om het voor waar aan te nemen.
blablablabla
pi_202022415
Daar gaat SHIB.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 3 november 2021 @ 23:21:56 #36
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202022472
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Vrij doorzichtig om zo'n bericht naar buiten te brengen nadat je zelf net stevig hebt ingekocht. Maar blijkbaar zijn er mensen dom genoeg om het voor waar aan te nemen.
Vind het nog een voorzichtige schatting. Over 20 jaar heeft Bitcoin alle fiat vervangen. Dan is zo'n prijs nog laag
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202022996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:18 schreef viceversa het volgende:
Daar gaat SHIB.
Mooi lekker naar beneden met die zooi.
pi_202023066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:18 schreef viceversa het volgende:
Daar gaat SHIB.
Snel wat ingeslagen, hij zou maar op een $1 komen.
  donderdag 4 november 2021 @ 07:17:11 #39
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202023449
quote:
4s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:46 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Snel wat ingeslagen, hij zou maar op een $1 komen.
buy the dip niffo
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202023606
Hoogste inflatie in 20 jaar. _O_
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 08:33:20 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202023896
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:51 schreef PicoMMP het volgende:
Hoogste inflatie in 20 jaar. _O_
https://www.ad.nl/politie(...)losief-toe~aa49b8ac/

Bitcoingenot _O_
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  donderdag 4 november 2021 @ 08:44:16 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202024027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:51 schreef PicoMMP het volgende:
Hoogste inflatie in 20 jaar. _O_
Inflatie is het fundament van onze economie _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202024118
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:51 schreef PicoMMP het volgende:
Hoogste inflatie in 20 jaar. _O_
_O_
Uitvinder van de biersmiley.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 4 november 2021 @ 09:45:03 #44
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202024674
Inflatie is tijdelijk! Inflatie is goed voor de economie! De lonen mogen niet omhoog!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 10:03:45 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202024809
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_202024824
"Helaas jongens, ik kan niet betalen, bitcoin ligt eruit".

Oh nee :D
pi_202025003
quote:
Knab irritant als ING niet werkt.
pi_202025439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Knab irritant als ING niet werkt.
Ik heb een creditcard bij ICS. En zowat 50% van de keren dat ik wil inloggen (voor administratie oid), licht de server er uit. Kapot irritant iig.
pi_202025457
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ah goed nieuws, dan kan ik nog tien jaar lang full retard in alts gaan en daarna op mijn gemak overstappen naar Bitcoin :)
Uiteraard. Gewoon je Etherium op 0.075 BTC tegen $100 mil omwisselen naar bitcoin!
pi_202027384
twitter


Lekker draadje
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 4 november 2021 @ 14:08:17 #51
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_202027398
Iemand hier die meedoet aan WX Token IDO van Waves?
pi_202027722
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:08 schreef Repeating het volgende:
Iemand hier die meedoet aan WX Token IDO van Waves?
Ik ben een beetje "token moe".
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 4 november 2021 @ 14:46:12 #53
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202027751
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:08 schreef Repeating het volgende:
Iemand hier die meedoet aan WX Token IDO van Waves?
Ze hebben wel steeds meer van hetzelfde lijkt het wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202027840
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ben een beetje "token moe".
Ben je bitcoin maxi geworden :D
pi_202027853
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:56 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ben je bitcoin maxi geworden :D
Dat is een ander uiterste.

Wel mag je voorzichtig vragen of een nieuw token of blockchain iets toevoegt aan wat er al is, behalve het spekken van de ontwikkelaars.

En dan heb ik het niet over meme-tokens, want dan weet je het antwoord sowieso al :P
pi_202027905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:08 schreef Repeating het volgende:
Iemand hier die meedoet aan WX Token IDO van Waves?
Yep, je kan er niet echt op verliezen, in het ergste geval inleg terug maar ik zie het wel meer waard worden. Het hele platform begint een langzaam aan voldoende liquiditeit te krijgen en swop.fi&vires.finance zijn ook goed in elkaar zittende en werkende producten.

Het waves platform heeft echt nog wel potentie wat mij betreft en vires is voor mij een prima plek om USDT te staken tegen goed rendement.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stokkie_ op 04-11-2021 15:18:49 ]
pi_202027912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is een ander uiterste.

Wel mag je voorzichtig vragen of een nieuw token of blockchain iets toevoegt aan wat er al is, behalve het spekken van de ontwikkelaars.

En dan heb ik het niet over meme-tokens, want dan weet je het antwoord sowieso al :P
:S___D
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 4 november 2021 @ 15:14:28 #58
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202028012
Shiba heeft een mooie dip nu. Snel bijhalen.

:')
Man of Steal.
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 15:14:44 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202028014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:14 schreef SuperNeger het volgende:
Shiba heeft een mooie dip nu. Snel bijhalen.

:')
:')
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_202028026
Ben benieuwd of de Shiba hodlers uit dit topic hun zakjes nog hebben.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 4 november 2021 @ 15:30:38 #61
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202028214
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef dimmak het volgende:
Ben benieuwd of de Shiba hodlers uit dit topic hun zakjes nog hebben.
Het gaat eerst altijd ff naar beneden voor het weer omhoog gaat. Hoorde mensen zeggen dat het richting de $0.01 gaat.
Man of Steal.
pi_202028215
SLP _O_
pi_202028262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:30 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Het gaat eerst altijd ff naar beneden voor het weer omhoog gaat. Hoorde mensen zeggen dat het richting de $0.01 gaat.
Ja misschien wel naar een dollar. Zoveel mogelijk kopen nu.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 4 november 2021 @ 16:03:58 #65
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202028678
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:34 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja misschien wel naar een dollar. Zoveel mogelijk kopen nu.

Man of Steal.
pi_202028692
quote:
:D
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 17:48:25 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202030163
twitter
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_202031508
FIAT coiners not gonna make it

twitter
pi_202031669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef dimmak het volgende:
Ben benieuwd of de Shiba hodlers uit dit topic hun zakjes nog hebben.
Wel grappig dat de fok users de exit liquidity waren van 1 shiba whale :')
  donderdag 4 november 2021 @ 19:55:14 #70
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_202032472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Piva het volgende:

[..]
Wel grappig dat de fok users de exit liquidity waren van 1 shiba whale :')
Noem je me nou dik :’)

Ben ik er mooi op tijd uitgesprongen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_202032763
Shiba is niks mensen beter koop allemaal Dogelon Mars !
  Redactie Frontpage donderdag 4 november 2021 @ 20:07:36 #72
4530 crew  Crazy Harry
pi_202032852
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:04 schreef Sjemmert het volgende:
Shiba is niks mensen beter koop allemaal Dogelon Mars !
Alleen al vanwege de kutnaam niet
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202032940
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:07 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Alleen al vanwege de kutnaam niet
Niet gaan huilen als ELON straks op 1 cent staat dan :6
pi_202033231
Er zit momenteel ook 70 miljoen in Santa Coin terwijl de "devs" een paar maanden geleden onder vrijwel dezelfde naam een rugpull hebben gedaan :')
pi_202034138
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef dimmak het volgende:
Ben benieuwd of de Shiba hodlers uit dit topic hun zakjes nog hebben.
Ja zeker .
Iets van 2.5miljoen.
Waarom denk je dan ?
Grote renten bij binance.
Krijgen dagelijks gratis een zooi er bij.
Maar ik denk dat veel mensen hun winst aan het afromen zijn wegens de DOT coin.

Maar goed elke coin zakt .
Als ik kijk dat zelfs btc maar blijft hangen op 61k terwijl maar weken terug bijna 69k aan tikte .
En je ziet het zelfde met anderen coins die nu aan het zakken zijn als een gek.
Pas Shiba er gewoon bij als altcoin.

Dus nee ik verwacht dat het wel weer terug gaat klimmen in de weekend.

Het is tenslotte donderdag en vrijdag komt er aan.
En dan zakt alles toch als een gek .
pi_202035545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Maar ik denk dat veel mensen hun winst aan het afromen zijn wegens de DOT coin.
:?
  donderdag 4 november 2021 @ 21:50:44 #77
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202035625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef dimmak het volgende:
Ben benieuwd of de Shiba hodlers uit dit topic hun zakjes nog hebben.
Ik heb er winst uit gepakt en laat nog een klein beetje staan. :) Je leest zo ontzettend veel tegenstrijdige berichten dat het ontzettend moeilijk is om te bepalen wat nou klopt (als dat al te bepalen is). Ene kant zit vol op het "Shiba Inu is een pump and dump scheme"-orgel en adviseert zo snel mogelijk uit te stappen als je nog winst hebt, andere kant beweert dat dit echt anders is dan alle voorgaande meme coins, ondanks de 'whales' toch steunt op een groeiende community en steeds meer use cases gaat krijgen.

Als totale leek zoals ik is het dan wel moeilijk in te schatten waar nu de meeste waarheid in zit. Is dat echt objectief vast te stellen? Uiteindelijk is het toch ook deels afhankelijk van het vertrouwen van mensen en valt dat (neem ik aan) niet volledig te voorspellen? Nogmaals, afgezien van de whales.
pi_202035831
Nieuwe ATH voor NSFW :o

Zal wel weer wat inkakken als de rest van de markt rood blijft, maar toch. Market cap alsnog maar 14 miljoen, zit nog veel groei in
pi_202037301
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:47 schreef viceversa het volgende:

[..]
:?
Binance en anders excange hebben een dot waar je extra anderen coins kan maar verdienen.
Alleen ben je wel 90 dagen kwijt.
pi_202039699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:46 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Binance en anders excange hebben een dot waar je extra anderen coins kan maar verdienen.
Alleen ben je wel 90 dagen kwijt.
Dat is echt niet waarom mensen SHIB nu verkopen.

https://www.crypto-inside(...)ief-dump-aanstaande/
pi_202039799
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:22 schreef viceversa het volgende:

[..]
Dat is echt niet waarom mensen SHIB nu verkopen.

https://www.crypto-inside(...)ief-dump-aanstaande/
Het word verspreid over meerderen wallets.

Zo wat ?
Als de man had willen dumpen was het al gebeurt namelijk.
Denk eerder dat het verdeelt gaat worden.
En wie weet is het wel van excange zelf ?
Zie dat namelijk ook wel voor aan.
Hoe komen ze anders aan Shiba coins als iedereen in een hardware wallet stoppen.

Maar goed als het wel gebeurt laat het dan gebeuren.
Als de markt het dan op pakt is er niks aan de hand.

Maar ja er zijn meerderen die veel siba hebben gekocht in die tijd en die gaan ook uitkeren.

Ik zal het zelfde doen met anderen coins als ik zo veel geld er voor terug gaat krijgen.
pi_202039825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:50 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik heb er winst uit gepakt en laat nog een klein beetje staan. :) Je leest zo ontzettend veel tegenstrijdige berichten dat het ontzettend moeilijk is om te bepalen wat nou klopt (als dat al te bepalen is). Ene kant zit vol op het "Shiba Inu is een pump and dump scheme"-orgel en adviseert zo snel mogelijk uit te stappen als je nog winst hebt, andere kant beweert dat dit echt anders is dan alle voorgaande meme coins, ondanks de 'whales' toch steunt op een groeiende community en steeds meer use cases gaat krijgen.

Als totale leek zoals ik is het dan wel moeilijk in te schatten waar nu de meeste waarheid in zit. Is dat echt objectief vast te stellen? Uiteindelijk is het toch ook deels afhankelijk van het vertrouwen van mensen en valt dat (neem ik aan) niet volledig te voorspellen? Nogmaals, afgezien van de whales.
Het feit dat ze de halve supply aan Vitalik schonken en deden alsof hij een supporter was van het project was eerder dit jaar als super sketchy. Waarom vertrouw je developers die een coin als grap hebben gemaakt dat ze het leiderschap hebben om er echt iets van te maken, als er projecten zijn die zich op dat gebied al hebben bewezen n momenteel een lagere market cap hebben (dus meer potentie voor groei)?
pi_202040285
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:50 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik heb er winst uit gepakt en laat nog een klein beetje staan. :) Je leest zo ontzettend veel tegenstrijdige berichten dat het ontzettend moeilijk is om te bepalen wat nou klopt (als dat al te bepalen is). Ene kant zit vol op het "Shiba Inu is een pump and dump scheme"-orgel en adviseert zo snel mogelijk uit te stappen als je nog winst hebt, andere kant beweert dat dit echt anders is dan alle voorgaande meme coins, ondanks de 'whales' toch steunt op een groeiende community en steeds meer use cases gaat krijgen.

Als totale leek zoals ik is het dan wel moeilijk in te schatten waar nu de meeste waarheid in zit. Is dat echt objectief vast te stellen? Uiteindelijk is het toch ook deels afhankelijk van het vertrouwen van mensen en valt dat (neem ik aan) niet volledig te voorspellen? Nogmaals, afgezien van de whales.
Wat denk je dat de toekomst is voor een memecoin?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202040401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:30 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Het gaat eerst altijd ff naar beneden voor het weer omhoog gaat. Hoorde mensen zeggen dat het richting de $0.01 gaat.
Daar gaat het zeker naar toe.

Gewoon 5 jaar laten staan.

De grote klap zal zeker een keer komen.

Shiba is gewoon verschrikkelijk populair.
Ajax is mijn leven!
pi_202040408
Haha, Shiba fanboys hier.
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:31:03 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202040450
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:50 schreef Repentless het volgende:

andere kant beweert dat dit echt anders is dan alle voorgaande meme coins, ondanks de 'whales' toch steunt op een groeiende community en steeds meer use cases gaat krijgen.

Ja heel gek. Dit hebben we nog nooit gezien bij meme-coins. Ongekend!
Huilen dan.
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:32:13 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202040464
Memecoins, mooi man.

Je geld stoppen in memecoins met een marketcap zo groot als JP Morgan Chase :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202040493
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef fathank het volgende:
Memecoins, mooi man.

Je geld stoppen in memecoins met een marketcap zo groot als JP Morgan Chase :')
Er zijn de afgelopen week toch een aantal mensen multimuljonair geworden door deze memecoin

Waar gaat het allemaal om? om Geld verdienen

ik had voor 100 euro 15 miljoen shibas gekocht....dom van me

ik had 1000 euro moeten investeren dan had ik meer als 10000 euro verdiend....
Ajax is mijn leven!
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:47:04 #89
131603 Afwazig
Serious business
pi_202040633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:08 schreef Repeating het volgende:
Iemand hier die meedoet aan WX Token IDO van Waves?
Ik heb er wel wat USDN ingegooid. Via de smart contract krijg je gegarandeerd is USD waarde terug dus qua dat kun je niet verliezen. Enkel in Waves / BTC waarde. Dus het ergste wat je kan gebeuren is dat je op dat gebied rendement misloopt maar in USD/fiat value verlies maken kun je nooit dat is wel top. En ook de reden waarom ik er iets in heb gegooid. Een beetje zekerheid.
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:20:40 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202040941
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:35 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Er zijn de afgelopen week toch een aantal mensen multimuljonair geworden door deze memecoin

Waar gaat het allemaal om? om Geld verdienen

ik had voor 100 euro 15 miljoen shibas gekocht....dom van me

ik had 1000 euro moeten investeren dan had ik meer als 10000 euro verdiend....
Zelden zoveel domheid hier gelezen

En dat zegt wat.

Shiba heeft nu een marketcap van ~30 miljard? Hoe lang duurt het denk je voordat je van 1000 euro een miljoen hebt gemaakt?

Mensen die er multimiljonair mee zijn geworden waren er vroeg bij en hebben hun coins gedumpt op de mensen die nu kopen.

Maar goed ik denk wel dat een marketcap van 3000 miljard te doen moet zijn _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202040984
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:20 schreef fathank het volgende:
En dat zegt wat.
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202040985
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:35 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Er zijn de afgelopen week toch een aantal mensen multimuljonair geworden door deze memecoin

Waar gaat het allemaal om? om Geld verdienen

ik had voor 100 euro 15 miljoen shibas gekocht....dom van me

ik had 1000 euro moeten investeren dan had ik meer als 10000 euro verdiend....
Als het ooit naar 0.01 gaat. Dan kan je nu toch nog steeds 1000 investeren?

Heck, ik zou 10k lenen als ik jou was!

Edit: het is zelfs in de uitverkoop vandaag, wacht niet te lang dus!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2021 10:29:14 ]
pi_202041052
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:20 schreef fathank het volgende:

[..]
Zelden zoveel domheid hier gelezen

En dat zegt wat.

Shiba heeft nu een marketcap van ~30 miljard? Hoe lang duurt het denk je voordat je van 1000 euro een miljoen hebt gemaakt?

Mensen die er multimiljonair mee zijn geworden waren er vroeg bij en hebben hun coins gedumpt op de mensen die nu kopen.

Maar goed ik denk wel dat een marketcap van 3000 miljard te doen moet zijn _O_
Mischien beter lezen fat boy

ik had over dat als ik 1000 euro gekocht dat het 10000 euro ...was geweest

Bovendien de hoeveelheid munten die er nu uitstaan bij Shiba kan juist een voordeel zijn in de toekomst dat de munt echt gebruikt kan worden

Wat heb je aan munten die eigenlijk maar beperkt zijn in hoeveelheid? Die kunnen in de praktijk nooit levensvatbaar zijn.

Mocht Crypto ooit in de toekomst een toegevoegde waarde hebben in het maatschappelijke leven dan kunnen alleen munten overleven met een hele grote marketcap

Shiba heeft de toekomst :z
Ajax is mijn leven!
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:33:07 #94
62913 Blik
The one and Only!
pi_202041081
al mijn VET en BTC ingeruild in SHIB na deze dump.

de dood of de gladiolen, all or nothing
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:34:18 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202041092
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Mischien beter lezen fat boy

ik had over dat als ik 1000 euro gekocht dat het 10000 euro ...was geweest

Bovendien de hoeveelheid munten die er nu uitstaan bij Shiba kan juist een voordeel zijn in de toekomst dat de munt echt gebruikt kan worden

Wat heb je aan munten die eigenlijk maar beperkt zijn in hoeveelheid? Die kunnen in de praktijk nooit levensvatbaar zijn.

Mocht Crypto ooit in de toekomst een toegevoegde waarde hebben in het maatschappelijke leven dan kunnen alleen munten overleven met een hele grote marketcap

Shiba heeft de toekomst :z
Helemaal goed vriend. Stop je er geen geld in dat je niet kan missen? Voedselbank is geen pretje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202041316
Als jullie toch van de dog tokens zijn, Algorand heeft er nu ook eentje. Je kan eenvoudig swappen op tinyman.org

https://tinychart.org/asset/384303832
pi_202041332
In 2017 waren er zoveel veelbelovende projecten waar je niks meer van hoort. Dus als je profit hebt, pak die dan ook deze bullrun.

*cough bitconnect
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 november 2021 @ 10:58:57 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202041344
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef viceversa het volgende:
In 2017 waren er zoveel veelbelovende projecten waar je niks meer van hoort. Dus als je profit hebt, pak die dan ook deze bullrun.

*cough bitconnect
Bullrun? Waar?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 november 2021 @ 10:59:40 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202041356
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef Blik het volgende:
al mijn VET en BTC ingeruild in SHIB na deze dump.

de dood of de gladiolen, all or nothing
Ik twijfel ook hl erg nu :')

Eigenlijk moet ik dat niet doen, want dan dondert het geheid in elkaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202041360
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bullrun? Waar?
Ach kom, jij hebt heus wel profits. :P
pi_202041366
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef Blik het volgende:
al mijn VET en BTC ingeruild in SHIB na deze dump.

de dood of de gladiolen, all or nothing
Nee, dit kan niet
pi_202041369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik twijfel ook hl erg nu :')

Eigenlijk moet ik dat niet doen, want dan dondert het geheid in elkaar.
Jij moet het tegenovergestelde doen van wat je intutie zegt, dan komt het goed.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:04:10 #103
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202041404
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef viceversa het volgende:
In 2017 waren er zoveel veelbelovende projecten waar je niks meer van hoort. Dus als je profit hebt, pak die dan ook deze bullrun.

*cough bitconnect
Lisk
Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(jahaaaahaa)

waren mooie FOK shills.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:12:51 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202041517
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 november 2021 @ 11:25:56 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202041638
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:59 schreef viceversa het volgende:

[..]
Ach kom, jij hebt heus wel profits. :P
Sinds de zomer echt amper.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 november 2021 @ 11:26:31 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202041643
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:00 schreef viceversa het volgende:

[..]
Jij moet het tegenovergestelde doen van wat je intutie zegt, dan komt het goed.
:D

Ik weet je te vinden als het fout gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage vrijdag 5 november 2021 @ 11:28:36 #107
4530 crew  Crazy Harry
pi_202041662
Ethereum holders kunnen Shiba maar beter dankbaar zijn

https://www.coindesk.com/(...)-leading-eth-burner/
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:29:35 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_202041675
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Lisk
Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(jahaaaahaa)

waren mooie FOK shills.
Universa _O-

Echt een shitshow.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 5 november 2021 @ 11:33:29 #109
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202041709
Tips @Oriente
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:34:27 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202041718


Chooochooooo

@fathank
@Wereldgozer
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:49:32 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202043591
VET _O_
CRO _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:50:46 #112
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_202043609
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:49 schreef fathank het volgende:
VET _O_
CRO _O_
Hoe gaat het met cardano @Elan?
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:52:15 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_202043624
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:49 schreef fathank het volgende:
VET _O_
CRO _O_
Dit ja, lekker dagje potver *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_202043989
VTHO gaat ook wel lekker hoor _O_
pi_202044027
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Hoe gaat het met cardano @:Elan?
twitter
blablablabla
pi_202044458
Loopring heeft er weer zin in.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 november 2021 @ 15:54:00 #117
4530 crew  Crazy Harry
pi_202044786
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:22 schreef viceversa het volgende:
Loopring heeft er weer zin in.
logisch
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 5 november 2021 @ 15:55:30 #118
62913 Blik
The one and Only!
pi_202044798
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:49 schreef fathank het volgende:
VET _O_
CRO _O_
En BNB _O_
  vrijdag 5 november 2021 @ 16:54:53 #119
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202045491
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja heel gek. Dit hebben we nog nooit gezien bij meme-coins. Ongekend!
Leuke reacties hier soms. :') Is dit topic alleen voor de pro's, of is het heel misschien ook toegestaan om wat vragen te stellen als je zelf aangeeft een leek te zijn?
pi_202045743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:54 schreef Repentless het volgende:

[..]
Leuke reacties hier soms. :') Is dit topic alleen voor de pro's, of is het heel misschien ook toegestaan om wat vragen te stellen als je zelf aangeeft een leek te zijn?
Het probleem is denk ik niet dat je een newbie bent. Ook niet dat je gokt op memecoins. Maar het is een soort... overmoedigheid wat soms naar voren komt. En het feit dat memecoins door sommige news m worden aangezien voor de nieuwe Bitcoin is gewoon storend.
pi_202045903
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:30 schreef fantasyboy het volgende:
Mocht Crypto ooit in de toekomst een toegevoegde waarde hebben in het maatschappelijke leven dan kunnen alleen munten overleven met een hele grote marketcap

Shiba heeft de toekomst
Dus om die reden gaat Shibu naar de dollar?
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 5 november 2021 @ 17:41:29 #122
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202045995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:54 schreef Repentless het volgende:

[..]
Leuke reacties hier soms. :') Is dit topic alleen voor de pro's, of is het heel misschien ook toegestaan om wat vragen te stellen als je zelf aangeeft een leek te zijn?
Ik vind je gewoon een hele nare schrijfstijl hebben. Waarom moet je in iedere post vertellen dat je maar een beginner bent die het voor de leuk doet en het gaat maar om een paar tientjes en wat nu als Shiba 1 dollar wordt!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202046159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:33 schreef Piva het volgende:

[..]
Dus om die reden gaat Shibu naar de dollar?
Dat zou 1 van de belangrijkste redenen kunnen zijn voor elke cryptomunt.

Wat heb je aan munt met een lage marketcap die veel waard is maar niet aan de vraag kan voldoen als serieus betaalmiddel? dat noem ik pas een meme.

Dan kan het nooit een serieus betaalmiddel worden voor de grote massa.

Stel je voor je heb 1 bankbiljet maar 10 mensen willen die bankbiljet hebben om een flesje cola te betalen.Dan is dat ene bankbiljet veel waard maar er zijn 9 cola flesjes onverkoopbaar omdat we maar 1 bankbiljet hebben.

Dus in de praktijk is die ene bankbiljet met zijn unieke waarde niets waard als betaalmiddel voor degene die een flesje cola moet verkopen.

Crypto wil een serieus betaalmiddel worden? Dan mot je aanbod hebben die aan de vraag kan voldoen. En dat is dus bij de meeste cryptos het probleem.

Shiba heeft voldoende aanbod.
Ajax is mijn leven!
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:04:40 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202046262
Waterdicht.

All-in gegaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:07:47 #125
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202046294
Waar slaat het op om zo denigrerend en superieur te doen tegen users als Repentless, Fantasyboy, Mirandaforyou etc. omdat zij Shiba hebben gekocht? Ik vind het alleen maar mooi om de nieuwe users te zien hier met hun begin. Deze users kunnen de miljonairs van de volgende bullrun zijn (2024) terwijl het gros hier nog veilig hun ETH of BTC holden, hopende op een x 2 tegen die tijd.

Oke, denken dat een Shiba 1 cent waard kan worden, is surrealisctisch, maar daar komen ze zelf nog wel achter als ze meer begrijpen over de market cap. In ieder geval hebben ze nu al mooie winsten gemaakt, door Shiba in de dip te kopen. Iets wat de meeste hodlers niet durven of nooit gedaan hebben. Iets wat meer respect voor de nieuwelingen aub.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 5 november 2021 @ 18:09:05 #126
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202046300
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:55 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Dat zou 1 van de belangrijkste redenen kunnen zijn voor elke cryptomunt.

Wat heb je aan munt met een lage marketcap die veel waard is maar niet aan de vraag kan voldoen als serieus betaalmiddel? dat noem ik pas een meme.

Dan kan het nooit een serieus betaalmiddel worden voor de grote massa.

Stel je voor je heb 1 bankbiljet maar 10 mensen willen die bankbiljet hebben om een flesje cola te betalen.Dan is dat ene bankbiljet veel waard maar er zijn 9 cola flesjes onverkoopbaar omdat we maar 1 bankbiljet hebben.

Dus in de praktijk is die ene bankbiljet met zijn unieke waarde niets waard als betaalmiddel voor degene die een flesje cola moet verkopen.

Crypto wil een serieus betaalmiddel worden? Dan mot je aanbod hebben die aan de vraag kan voldoen. En dat is dus bij de meeste cryptos het probleem.

Shiba heeft voldoende aanbod.
Van user @Plots moet ik dit serieus nemen maar het lukt me echt niet jongens
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202046377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:55 schreef fantasyboy het volgende:
Wat heb je aan munt met een lage marketcap die veel waard is maar niet aan de vraag kan voldoen als serieus betaalmiddel? dat noem ik pas een meme.
Gelukkig was satoshi je net even voor en heeft satoshi's bedacht.

De prijs daarvan is op dit moment 0.00053 euro.

Dus net zoals je geliefde Shiba. Maar dan zonder fabeltjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2021 18:17:31 ]
pi_202046389
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Van user @:plots moet ik dit serieus nemen maar het lukt me echt niet jongens
Misschien kan @Plots nog wat toevoegen zodat er wat meer logica in zit.
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:17:42 #129
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202046401
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Van user @:plots moet ik dit serieus nemen maar het lukt me echt niet jongens
Hahah die posts zijn toch mooi. Je hoeft het niet serieus te nemen.

Iedereen is onderaan begonnen. Misschien heeft hij wel gelijk -> Betalen we over 10 jaar niet meer met de euro, dollar of de japanse yen, maar met Doge, Shiba, BTC en ETH.
pi_202046448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:17 schreef Plots het volgende:

[..]
Hahah die posts zijn toch mooi. Je hoeft het niet serieus te nemen.

Iedereen is onderaan begonnen. Misschien heeft hij wel gelijk -> Betalen we over 10 jaar niet meer met de euro, dollar of de japanse yen, maar met Doge, Shiba, BTC en ETH.
Dat zou wel heel handig zijn. Dan staat Shiba op 1 dollar en heeft de shiba whale:

$142,857,142,857,142 Dat is slechts 450x zoveel als Elon Musk heeft

Toegegeven 450 is dan toch wel weer fantastisch, misschien zit er een kern van waarheid in.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:17 schreef Plots het volgende:
Hahah die posts zijn toch mooi. Je hoeft het niet serieus te nemen.
Het probleem zit hem daar niet zo zeer ik. Ik neem al de altcoins niet serieus.

Het probleem zit hem in dat deze users een hele hoop geld gaan verliezen en ook nog eens een hele hoop andere niets vermoedende "investeerders" aantrekt.

Lees je eens in op de XRP army, bitconnect. Of n van de andere honderden scam coins.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2021 18:29:59 ]
pi_202046557
First ethical rule in crypto: If you see fraud and do not say fraud, you are a fraud.
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:30:42 #132
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_202046562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:21 schreef Piva het volgende:

[..]
Dat zou wel heel handig zijn. Dan staat Shiba op 1 dollar en heeft de shiba whale:

$142,857,142,857,142 Dat is slechts 450x zoveel als Elon Musk heeft

Toegegeven 450 is dan toch wel weer fantastisch, misschien zit er een kern van waarheid in.
Like gegeven, omdat je het hebt uitgerekend.
pi_202046744
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Van user @:plots moet ik dit serieus nemen maar het lukt me echt niet jongens
Dat krijg je als je heel het jaar door een kerstmuts op je kop heb

Lsst ik nog even verder doorgaan op deze materie.

In de praktijk

Kunnen we btc als betaalmiddel ooit serieus nemen?

Nee!

Het is net als een schilderij die tegen de muur hangt en 10 miljoen euro waard is. Het hangt er maar je kan er voor de rest geen reet mee.

Dat is bitcoin ook.

Snapt de grote massa dit? Nee. De grote massa zijn een stel koeien die achter elkaar lopen en elkaar gaat volgen.

Er moeten straks 10 koeien in de sloot belanden voordat de grote massa in de gaten krijgt wat er aan de hand is en dan zal BTC massaal gedumpt gaan worden en weer een koers van 2000 krijgen. Het is een golfbeweging die zich over een langere periode van 5 jaar afspeelt.

BTC is gewoon een digitaal spel van vraag en aanbod.

Meer zal het nooit zijn omdat overheden nooit digitale munten zullen accepteren. Dat Elon Musk zegt dat een Tesla betaald kan worden met een crypto en daar dan snel van terug komt zegt al genoeg. Het is belastingtechnische onuitvoerbaar om de BTW te gaan verrekenen op een betaling die gedaan is door een cryptomunt. Maar daar komt Elon Musk niet mee naar buiten. Maar ik wel 8)7

Crypto is een spel van vraag en aanbod. Ja en ik doe mee aan dat digitale spel van vraag en aanbod :)
Ajax is mijn leven!
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:44:55 #134
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202046794
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:41 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Dat krijg je als je heel het jaar door een kerstmuts op je kop heb

Lsst ik nog even verder doorgaan op deze materie.

In de praktijk

Kunnen we btc als betaalmiddel ooit serieus nemen?

Nee!

Het is net als een schilderij die tegen de muur hangt en 10 miljoen euro waard is. Het hangt er maar je kan er voor de rest geen reet mee.

Dat is bitcoin ook.

Snapt de grote massa dit? Nee. De grote massa zijn een stel koeien die achter elkaar lopen en elkaar gaat volgen.

Er moeten straks 10 koeien in de sloot belanden voordat de grote massa in de gaten krijgt wat er aan de hand is en dan zal BTC massaal gedumpt gaan worden en weer een koers van 2000 krijgen. Het is een golfbeweging die zich over een langere periode van 5 jaar afspeelt.

BTC is gewoon een digitaal spel van vraag en aanbod.

Meer zal het nooit zijn omdat overheden nooit digitale munten zullen accepteren. Dat Elon Musk zegt dat een Tesla betaald kan worden met een crypto en daar dan snel van terug komt zegt al genoeg. Het is belastingtechnische onuitvoerbaar om de BTW te gaan verrekenen op een betaling die gedaan is door een cryptomunt. Maar daar komt Elon Musk niet mee naar buiten. Maar ik wel 8)7

Crypto is een spel van vraag en aanbod. Ja en ik doe mee aan dat digitale spel van vraag en aanbod :)
@Hexagon ben jij het?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:48:08 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202046835
Nee want ik doe er juist niks mee. Maar hij snapt het zeker
pi_202046860
User Hexagon die in dit topic post. Daar ga ik een NFT van minten.
pi_202046918
User Hexagon die in dit topic post. Daar ga ik een Hexacoin van maken.



[ Bericht 22% gewijzigd door TheFreshPrince op 05-11-2021 19:12:07 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 5 november 2021 @ 19:06:39 #138
4530 crew  Crazy Harry
pi_202047084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:21 schreef Piva het volgende:

Het probleem zit hem daar niet zo zeer ik. Ik neem al de altcoins niet serieus.

Het probleem zit hem in dat deze users een hele hoop geld gaan verliezen en ook nog eens een hele hoop andere niets vermoedende "investeerders" aantrekt.
Je klinkt precies als een bitcoin-scepticus in 2011
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage vrijdag 5 november 2021 @ 19:06:56 #139
4530 crew  Crazy Harry
pi_202047089
Radix *O*
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 19:32:56 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202047382
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:41 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Dat krijg je als je heel het jaar door een kerstmuts op je kop heb

Lsst ik nog even verder doorgaan op deze materie.

In de praktijk

Kunnen we btc als betaalmiddel ooit serieus nemen?

Nee!

Het is net als een schilderij die tegen de muur hangt en 10 miljoen euro waard is. Het hangt er maar je kan er voor de rest geen reet mee.

Dat is bitcoin ook.

Snapt de grote massa dit? Nee. De grote massa zijn een stel koeien die achter elkaar lopen en elkaar gaat volgen.

Er moeten straks 10 koeien in de sloot belanden voordat de grote massa in de gaten krijgt wat er aan de hand is en dan zal BTC massaal gedumpt gaan worden en weer een koers van 2000 krijgen. Het is een golfbeweging die zich over een langere periode van 5 jaar afspeelt.

BTC is gewoon een digitaal spel van vraag en aanbod.

Meer zal het nooit zijn omdat overheden nooit digitale munten zullen accepteren. Dat Elon Musk zegt dat een Tesla betaald kan worden met een crypto en daar dan snel van terug komt zegt al genoeg. Het is belastingtechnische onuitvoerbaar om de BTW te gaan verrekenen op een betaling die gedaan is door een cryptomunt. Maar daar komt Elon Musk niet mee naar buiten. Maar ik wel 8)7

Crypto is een spel van vraag en aanbod. Ja en ik doe mee aan dat digitale spel van vraag en aanbod :)
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_202047430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:41 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Het is belastingtechnisch onuitvoerbaar om de BTW te gaan verrekenen op een betaling die gedaan is door een cryptomunt.
Volslagen onzin.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:40:46 #142
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202047518
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:18 schreef viceversa het volgende:

[..]
Het probleem is denk ik niet dat je een newbie bent. Ook niet dat je gokt op memecoins. Maar het is een soort... overmoedigheid wat soms naar voren komt. En het feit dat memecoins door sommige news m worden aangezien voor de nieuwe Bitcoin is gewoon storend.
Dat heb ik toch nergens gedaan? Ik snap ook wel dat het een memecoin is en dat er geen basis onder ligt zoals bij Bitcoin en Ethereum. Marketcap etc. begint inmiddels ook wat meer duidelijk te worden en dat 1 cent wiskundig gezien eigenlijk onmogelijk is.

Ik geef continu aan dat ik een leek ben en probeer hier het e.e.a. te leren, o.a. door vragen te stellen. Een daarvan is dus: hoe weet je bij een Shiba Inu of andere memecoin op welke waarde je berichten moet schatten? Hoe kun je verifiren of berichten over aanstaande daadwerkelijke use cases (zoals inderdaad ook bij andere memecoins de wereld in worden geslingerd, ook door nepaccounts) een kern van waarheid kunnen bevatten of dat objectief is vast te stellen dat het complete bullshit is die simpelweg pertinent onmogelijk is?

Ik snap het 'DYOR'-mantra wel, maar een van die manieren van die 'R' is dus vragen stellen op een forum als dit, waar ik overtuigd ben van de kennis van zaken van de users hier. Dat is niet met de illusie om miljonair te worden met 100 Euro 'investering', maar wel om erachter te proberen te komen wanneer het verstandig is om je winst te pakken (als die er is). En wat de verschillen zijn met een munt als Dogecoin, die slechts door wat tweets van Musk op een prijsniveau is gekomen dat niemand ooit had verwacht. Wat ook nog de vraag oproept hoe ver de invloed van het aloude 'supply and demand' reikt, vs. het totaal aantal beschikbare tokens.
  vrijdag 5 november 2021 @ 20:14:01 #143
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202048097
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik vind je gewoon een hele nare schrijfstijl hebben. Waarom moet je in iedere post vertellen dat je maar een beginner bent die het voor de leuk doet en het gaat maar om een paar tientjes en wat nu als Shiba 1 dollar wordt!
Kerel, wat jij wilt. Jouw allereerste reactie in deze topicreeks op mij was: "Als mensen weer totale shitcoins als eerste munt kopen zit er een correctie aan te komen".

Voor het overige deel heb je enkel wat sarcastische prietpraat mijn kant op geslingerd met continu dezelfde strekking, zoals deze: "Voor 20 euro aan piratemoon gekocht. Over gelezen op YouTube en staat een gedreven community achter. Heb 10 triljoen stuks. Als die allemaal een euro waard worden!".

Misschien ben je hoogsensitief en vormt er zich een enorme kortsluiting in je hoofd als je geconfronteerd wordt met iemand die nieuw hierin is, gewoon wat vragen stelt en niet jouw exceptionele intelligentie bezit. Dat weet ik niet, maar die indruk wek je in ieder geval. Als je daar niet tegen kunt, negeer mij gewoon. Simpel. Dat scheelt je ontzettend veel ergernis.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 5 november 2021 @ 20:25:52 #144
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202048231
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:14 schreef Repentless het volgende:

[..]
Kerel, wat jij wilt. Jouw allereerste reactie in deze topicreeks op mij was: "Als mensen weer totale shitcoins als eerste munt kopen zit er een correctie aan te komen".

Voor het overige deel heb je enkel wat sarcastische prietpraat mijn kant op geslingerd met continu dezelfde strekking, zoals deze: "Voor 20 euro aan piratemoon gekocht. Over gelezen op YouTube en staat een gedreven community achter. Heb 10 triljoen stuks. Als die allemaal een euro waard worden!".

Misschien ben je hoogsensitief en vormt er zich een enorme kortsluiting in je hoofd als je geconfronteerd wordt met iemand die nieuw hierin is, gewoon wat vragen stelt en niet jouw exceptionele intelligentie bezit. Dat weet ik niet, maar die indruk wek je in ieder geval. Als je daar niet tegen kunt, negeer mij gewoon. Simpel. Dat scheelt je ontzettend veel ergernis.
Fijn dat je mijn reacties nog even terug leest. Doe er ook eens iets mee want deze act begint een beetje zielig te worden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 5 november 2021 @ 20:41:22 #145
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202048441
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Fijn dat je mijn reacties nog even terug leest. Doe er ook eens iets mee want deze act begint een beetje zielig te worden
Nogmaals: negeer me gewoon en reageer niet meer op me. Dat lijkt me voor jezelf een stuk beter. Blijkbaar speelt er zich een heel scenario m.b.t. mijn intenties om hier te posten in je hoofd af, dat je ontzettend moeilijk kunt verwerken en waarbij je de enorme drang voelt om dat aan de kaak te stellen. Het resultaat is echter slechts dat je wat emotioneel instabiel overkomt.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 5 november 2021 @ 20:44:23 #146
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202048493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:41 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nogmaals: negeer me gewoon en reageer niet meer op me. Dat lijkt me voor jezelf een stuk beter. Blijkbaar speelt er zich een heel scenario m.b.t. mijn intenties om hier te posten in je hoofd af, dat je ontzettend moeilijk kunt verwerken en waarbij je de enorme drang voelt om dat aan de kaak te stellen. Het resultaat is echter slechts dat je wat emotioneel instabiel overkomt.
Ik heb het gewoon niet op je act. Bijzonder dat je daar zulke lappen tekst aan moet wijden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 5 november 2021 @ 21:08:44 #147
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202048836
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik heb het gewoon niet op je act. Bijzonder dat je daar zulke lappen tekst aan moet wijden
Je vindt het dus echt heel moeilijk om het gewoon te laten en hebt een onbedwingbare drang om me te 'ontmaskeren' als een 'act', omdat ik niet volgens jouw standaarden en regels communiceer. Als je een paar simpele zinnetjes al als "hele lappen tekst" betitelt, heb je blijkbaar nog meer neuroses.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 5 november 2021 @ 21:12:28 #148
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202048888
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:08 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je vindt het dus echt heel moeilijk om het gewoon te laten en hebt een onbedwingbare drang om me te 'ontmaskeren' als een 'act', omdat ik niet volgens jouw standaarden en regels communiceer. Als je een paar simpele zinnetjes al als "hele lappen tekst" betitelt, heb je blijkbaar nog meer neuroses.
Jij stelt een vraag, ik geef antwoord. En vervolgens begin je mijn pohi te ontleden met alle bijkomende heisa. Als een antwoord je niet bevalt negeer het dan.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 5 november 2021 @ 21:26:41 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202049074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:07 schreef Plots het volgende:
Waar slaat het op om zo denigrerend en superieur te doen tegen users als Repentless, Fantasyboy, Mirandaforyou etc. omdat zij Shiba hebben gekocht? Ik vind het alleen maar mooi om de nieuwe users te zien hier met hun begin. Deze users kunnen de miljonairs van de volgende bullrun zijn (2024) terwijl het gros hier nog veilig hun ETH of BTC holden, hopende op een x 2 tegen die tijd.

Oke, denken dat een Shiba 1 cent waard kan worden, is surrealisctisch, maar daar komen ze zelf nog wel achter als ze meer begrijpen over de market cap. In ieder geval hebben ze nu al mooie winsten gemaakt, door Shiba in de dip te kopen. Iets wat de meeste hodlers niet durven of nooit gedaan hebben. Iets wat meer respect voor de nieuwelingen aub.
Of nieuwelingen proberen iets op te steken IPV complete kwats te blijven verkondigen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 november 2021 @ 21:41:08 #150
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202049284
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Jij stelt een vraag, ik geef antwoord. En vervolgens begin je mijn pohi te ontleden met alle bijkomende heisa. Als een antwoord je niet bevalt negeer het dan.
Ik vroeg in een reactie op een andere user of dit topic alleen voor de pro's is en het toegestaan is wat vragen te stellen. Ik wend mij dus helemaal niet direct tot jou. Daar reageer jij op dat je vindt dat ik een nare schrijfstijl heb en stelt vervolgens een vraag aan mij. Dat is geen antwoord op een vraag, maar slechts een ongevraagde mening over mijn schrijfstijl aangevuld met de wedervraag waarom ik dat op die manier doe. Je kunt dan nu wel heel geforceerd een poging doen om ad rem te zijn en de bal terug te kaatsen door tegen mij te zeggen dat ik het moet negeren, maar je spreekt mij rechtstreeks aan.

Daarnaast ontleed ik je pohi niet, ik grijp terug op je directe reacties op mij die vanaf het eerste moment negatief dan wel sarcastisch zijn. Aangezien dat slechts iets meer dan een maand geleden is, kan ik daarvoor gewoon uit mijn geheugen putten. Zo moeilijk is dat niet wanneer iets zo recent is. Voor de letterlijke tekst is het dan wel handig om even terug te kijken, maar dat lijkt me logisch.
pi_202049311
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Volslagen onzin.
Onzin in de zin van dat het wel mogelijk is als je systemen aanpast, onmogelijk zolang regeringen crypto niet zullen accepteren als betaalmiddel en geen miljarden willen steken in hun systemen om het mogelijk te maken.

Crypto is nog steeds nergens op gebaseerd.

Van normale valuta kan je nog zeggen dat de goud voorwaarden de onderliggende waarde dekken. Wat dekt crypto? Luchtkastelen en het vraag en aanbod systeem zonder onderliggende waarde.

El Salvador is het enige land in de wereld waar BTC wordt geaccepteerd. Typische een land die je kan omschrijven als bananenrepubliek met een inflatie van hier naar tokyo en waar de criminaliteit groot is. En waar het belasting systeem waarschijnlijk zo currupt is als de maffia.
Ajax is mijn leven!
  Redactie Frontpage vrijdag 5 november 2021 @ 21:52:07 #152
4530 crew  Crazy Harry
pi_202049423
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:42 schreef fantasyboy het volgende:
Van normale valuta kan je nog zeggen dat de goud voorwaarden de onderliggende waarde dekken.
Nee, dat kan je niet.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 5 november 2021 @ 21:52:09 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202049424
Ga door
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202049467
Ik verdenk user @fantasyboy van lsd gebruik
pi_202049637
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:52 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Nee, dat kan je niet.
In prinipe is het ook zo dat de goud voorraden het monetair stelsel anno 2021 niet meer helemaal door goud gedekt kan worden. Er is daar het valuta anker systeem voor opgezet die tegenwoordig het stelsel dekt met als belangrijkste munt de Dollar.

Maar dan dwalen we van het crypto naar normaal geld.

Dat wil ik hier niet bespreken. Dalijk krijg ik een standje van de mods. Daar zit ik niet op te wachten.
Ajax is mijn leven!
pi_202049698
Uiteindelijk barst de bubbel ja.
Tot die tijd moeten we eerst veel geld verdienen.
Vakman pur sang
pi_202049770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:41 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Het is net als een schilderij die tegen de muur hangt en 10 miljoen euro waard is. Het hangt er maar je kan er voor de rest geen reet mee.

Dat is bitcoin ook.
Auw. Iemand heeft nog wat basiskennis nodig. Weet je waarom bitcoin is gecreerd? Hint: je kunt een schilderij er niet voor gebruiken.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 november 2021 @ 22:33:51 #158
4530 crew  Crazy Harry
pi_202049878
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:10 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
In prinipe is het ook zo dat de goud voorraden het monetair stelsel anno 2021 niet meer helemaal door goud gedekt kan worden. Er is daar het valuta anker systeem voor opgezet die tegenwoordig het stelsel dekt met als belangrijkste munt de Dollar.

Maar dan dwalen we van het crypto naar normaal geld.

Dat wil ik hier niet bespreken. Dalijk krijg ik een standje van de mods. Daar zit ik niet op te wachten.
Volgens mij moeten we een vergelijking met ouderwets geld gewoon kunnen bespreken. Juist een van de redenen waarom crypto bestaat is omdat het ouderwetse geld niet voldoet in een eerlijke wereld.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202049900
Maar shib stijgt opeens weer :o .
pi_202049904
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:42 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Onzin in de zin van dat het wel mogelijk is als je systemen aanpast, onmogelijk zolang regeringen crypto niet zullen accepteren als betaalmiddel en geen miljarden willen steken in hun systemen om het mogelijk te maken.

Het is onzin.

Bedrijf ontvangt een betaling in bitcoin ter waarde van of $ en draagt over dat bedrag netjes de BTW af.

En of het bedrijf die bitcoin dan inwisselt of niet heeft geen effect.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 november 2021 @ 22:37:11 #161
4530 crew  Crazy Harry
pi_202049918
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
Maar shib stijgt opeens weer :o .
Uiteraard, hij is toch nog niet bij $0,1? :P
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202049951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:37 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Uiteraard, hij is toch nog niet bij $0,1? :P
Ik denk niet dat het zover komt. Anders zitten we allemaal in the Matrix. Maar bij deze gefeliciteerd @fantasyboy ^O^ .

[ Bericht 6% gewijzigd door wizarddragon op 05-11-2021 22:40:29 (Naam) ]
  vrijdag 5 november 2021 @ 22:52:14 #163
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_202050081
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:40 schreef wizarddragon het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het zover komt. Anders zitten we allemaal in the Matrix. Maar bij deze gefeliciteerd @:fantasyboy ^O^ .
Kijk nou jij ook nog steeds hier
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 5 november 2021 @ 23:31:05 #164
62913 Blik
The one and Only!
pi_202050462
Ik zit bijna 4 jaar in dit topic en heb sinds 2 weken ook SHIB.

YOLO en fuck de rest ;)

Ps: het waren de gratis earn muntjes van coinbase die ik naar SHIB heb geruild ;)
  vrijdag 5 november 2021 @ 23:42:38 #165
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_202050575
CRO gaat ook echt bizar hard omhoog.
Ik heb een paar dagen geleden voor 16 cent ingekocht. Staat nu op 32 cent

https://www.coingecko.com/nl/coins/crypto-com-coin
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_202051067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Hoe gaat het met cardano @:Elan?
pi_202052090
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Dit is best wel een slimme actie van een goed doel. ALGOMEOW
pi_202052282
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Volgens mij moeten we een vergelijking met ouderwets geld gewoon kunnen bespreken. Juist een van de redenen waarom crypto bestaat is omdat het ouderwetse geld niet voldoet in een eerlijke wereld.
In principe zal al het papiergeld uiteindelijke verdwijnen.

Dan zal je in de toekomst alleen nog maar met je pasje of je telefoon betalen of geimplantaarde middelen in je lichaam,

Wat is het verschil tussen bitcoin en via je wallet van Apple betalen. Ik zie het verschil niet.

Waarom zouden we dan crypto nodig hebben? Er zijn al legale digitale betaalmiddelen,
Ajax is mijn leven!
pi_202052505
Voor de mensen die nog GMR hebben, ze gaan binnenkort over naar v2. Als je niet meegaat zijn je coins straks niks meer.

pi_202052992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:06 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Je klinkt precies als een bitcoin-scepticus in 2011
Gewoon lekker heel je uitkering in Shiba gooien, wie weet wordt het ooit wel een dollar waard!

Of je leert in ieder geval wat wiskunde en kritisch denken. win win


Nog wat nieuws geleerd, Mortaxx heeft een enorme kortsluiting! :')

En El Salvador is n grote scam aan het opzetten met een hoax bitcoin gezien dat bitcoin nooit een betaalmiddel kan zijn.



[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2021 10:16:44 ]
pi_202053074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:42 schreef fantasyboy het volgende:
Van normale valuta kan je nog zeggen dat de goud voorwaarden de onderliggende waarde dekken.
Gast, je loopt zo'n 50 jaar achter :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:01 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
In principe zal al het papiergeld uiteindelijke verdwijnen.

Dan zal je in de toekomst alleen nog maar met je pasje of je telefoon betalen of geimplantaarde middelen in je lichaam,

Wat is het verschil tussen bitcoin en via je wallet van Apple betalen. Ik zie het verschil niet.

Waarom zouden we dan crypto nodig hebben? Er zijn al legale digitale betaalmiddelen,
Het probleem van betalen zit hem niet in het feit of Apple betalingen mogelijk zijn. Of er genoeg digitale betaalmiddelen aanwezig zijn.

Het probleem zit hem in dat fiat geld een fraude is. De opbouw van het hele fiat systeem is verkeerd en oneerlijk. Van banken tot aan de federal reserve. Met manipulatie in dat systeem op zowat elke hoek.

Je bent daar zelf ook slachtoffer van doordat je denkt dat het huidige geld systeem dan ook maar iets te maken heeft met het goud dat sommige landen (claimen) te bezitten.

Zoals in El Salvador te zien is een betaling doen met bitcoin net zo eenvoudig als een betaling met digitale wallet zoals Apple. Het verschil zit hem in dat de ene een vrij systeem is dat decentraal wordt bestuurd door de users. En waarbij inflatie van te voren voor de komende 100 jaar bekend is.

Het Apple systeem dat gebruik maakt van digitaal geld uitgegeven door centrale banken brengt een ongelimiteerd aantal problemen met zich mee. Zie China bijvoorbeeld. Of het koopkracht verlies van de sterkste fiat munt de dollar die over de afgelopen 100 jaar zo goed als al zijn waarde verloren heeft.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2021 10:37:09 ]
pi_202053649
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:21 schreef Piva het volgende:

[..]
Gast, je loopt zo'n 50 jaar achter :')
[..]
Het probleem van betalen zit hem niet in het feit of Apple betalingen mogelijk zijn. Of er genoeg digitale betaalmiddelen aanwezig zijn.

Het probleem zit hem in dat fiat geld een fraude is. De opbouw van het hele fiat systeem is verkeerd en oneerlijk. Van banken tot aan de federal reserve. Met manipulatie in dat systeem op zowat elke hoek.

Je bent daar zelf ook slachtoffer van doordat je denkt dat het huidige geld systeem dan ook maar iets te maken heeft met het goud dat sommige landen (claimen) te bezitten.

Zoals in El Salvador te zien is een betaling doen met bitcoin net zo eenvoudig als een betaling met digitale wallet zoals Apple. Het verschil zit hem in dat de ene een vrij systeem is dat decentraal wordt bestuurd door de users. En waarbij inflatie van te voren voor de komende 100 jaar bekend is.

Het Apple systeem dat gebruik maakt van digitaal geld uitgegeven door centrale banken brengt een ongelimiteerd aantal problemen met zich mee. Zie China bijvoorbeeld. Of het koopkracht verlies van de sterkste fiat munt de dollar die over de afgelopen 100 jaar zo goed als al zijn waarde verloren heeft.
Heb je niet een bepaalde mogelijkheid tot inflatie nodig om crisis op te vangen? Zoals met de corona crisis. Zonder leningen en geld 'bijdrukken' wordt dat lastiger.
pi_202053767
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:21 schreef Piva het volgende:

[..]
Gast, je loopt zo'n 50 jaar achter :')
[..]
Het probleem van betalen zit hem niet in het feit of Apple betalingen mogelijk zijn. Of er genoeg digitale betaalmiddelen aanwezig zijn.

Het probleem zit hem in dat fiat geld een fraude is. De opbouw van het hele fiat systeem is verkeerd en oneerlijk. Van banken tot aan de federal reserve. Met manipulatie in dat systeem op zowat elke hoek.

Je bent daar zelf ook slachtoffer van doordat je denkt dat het huidige geld systeem dan ook maar iets te maken heeft met het goud dat sommige landen (claimen) te bezitten.

Zoals in El Salvador te zien is een betaling doen met bitcoin net zo eenvoudig als een betaling met digitale wallet zoals Apple. Het verschil zit hem in dat de ene een vrij systeem is dat decentraal wordt bestuurd door de users. En waarbij inflatie van te voren voor de komende 100 jaar bekend is.

Het Apple systeem dat gebruik maakt van digitaal geld uitgegeven door centrale banken brengt een ongelimiteerd aantal problemen met zich mee. Zie China bijvoorbeeld. Of het koopkracht verlies van de sterkste fiat munt de dollar die over de afgelopen 100 jaar zo goed als al zijn waarde verloren heeft.
Dus crypto criminalteit is kleiner dan het huidige monetair stelsel dat van alle kanten wordt gecontroleerd?

Is er nu al een officieel orgaan die crypto beoordeelt en officieel erkend is in de wereld?

Criminelen maken in toenemende mate gebruik van cryptomunten. ... Transacties in cryptomunten gaan grotendeels anoniem. Daarom worden ze ook steeds meer gebruikt door criminelen om illegaal verkregen geld wit te wassen en zo de politie, de belastingdienst en veiligheidsdiensten een stap voor te blijven.

Het is een ongeloofwaardig verhaal als jij zegt dat crypto een betrouwbaarder systeem is dan het huidige monetair stelsel.
Ajax is mijn leven!
pi_202053836
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:21 schreef Piva het volgende:

En waarbij inflatie van te voren voor de komende 100 jaar bekend is.

Hoe bereken je die inflatie?

Misschien wat flauw, maar in mei van dit jaar kon je met 0,002 BTC een winkelwagen vol boodschappen kopen. Twee maanden later kon je met datzelfde bedrag nog maar een halve winkelwagen aan boodschappen kopen.
pi_202053908
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:42 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Hoe bereken je die inflatie?

Misschien wat flauw, maar in mei van dit jaar kon je met 0,002 BTC een winkelwagen vol boodschappen kopen. Twee maanden later kon je met datzelfde bedrag nog maar een halve winkelwagen aan boodschappen kopen.
Dat is het probleem met digitale munten :)

De euro heeft een stabiele koers die internationaal wat kan fluctueren. Bij inflatie merk je dat alleen door prijsstijgingen van het product.

Op het moment dat de BTC een lagere of een hogere koers krijgt heeft dat direct invloed op jouw koopkracht en hoe jouw winkelmand eruit gaat zien.
Ajax is mijn leven!
pi_202054164
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:42 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Hoe bereken je die inflatie?

Misschien wat flauw, maar in mei van dit jaar kon je met 0,002 BTC een winkelwagen vol boodschappen kopen. Twee maanden later kon je met datzelfde bedrag nog maar een halve winkelwagen aan boodschappen kopen.
Ik heb het hier niet over prijs inflatie maar over geldontwaardering door printen van meer eenheden.

Bitcoin is volatiel, daar heb je gelijk in. Maar dat neemt in de toekomst af. Daarnaast neem een kijkje naar een 10 jarige chart. Wil je liever euro's hebben of bitcoin als je daarna hebt gekeken?
pi_202054220
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:33 schreef fantasyboy het volgende:
Dus crypto criminalteit is kleiner dan het huidige monetair stelsel dat van alle kanten wordt gecontroleerd?
Ik weet niet hoe je hier opeens bij komt. Maar ja, zeker te weten. De meeste crimanilteit wordt gewoon gefinancieerd met euros en dollars ondanks al die zogenaamde controlles... Gezien criminalteit groter is dan een de 2miljard mcap van crypto...

quote:
Is er nu al een officieel orgaan die crypto beoordeelt en officieel erkend is in de wereld?
El Salvador? De nederlandse belastingdients, fidelity?

quote:
Criminelen maken in toenemende mate gebruik van cryptomunten.
Dat klopt. De grootste criminelen stelen geld van nietswetende investeerders door ze mooie verhalen te beloven in Shiba.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:33 schreef fantasyboy het volgende:
Het is een ongeloofwaardig verhaal als jij zegt dat crypto een betrouwbaarder systeem is dan het huidige monetair stelsel.
Wat maakt het dan precies onbetrouwbaar?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2021 12:20:22 ]
pi_202054304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:51 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Dat is het probleem met digitale munten :)

De euro heeft een stabiele koers die internationaal wat kan fluctueren. Bij inflatie merk je dat alleen door prijsstijgingen van het product.

Op het moment dat de BTC een lagere of een hogere koers krijgt heeft dat direct invloed op jouw koopkracht en hoe jouw winkelmand eruit gaat zien.
Mijn boodscappen mandje is twee keer zo groot als 11 maanden geleden!

Je moet wel een small brainer zijn dat je liever een stabiele -10% hebt over diezelfde periode.
pi_202054431
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:14 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik heb het hier niet over prijs inflatie maar over geldontwaardering door printen van meer eenheden.
Je gebruikt het in een betoog over het praktische nut van bitcoin voor de eindgebruiker. Het is in het dagelijks leven natuurlijk gebruikelijk om inflatie te zien als de stijging van het algemeen prijspeil. Dat is ook wat er uiteindelijk voor de eindgebruiker toe doet.

Alle betogen over hyperinflatie voor de euro komen ook altijd daar op neer: een (extreme) stijging van het algemeen prijspeil. Het is wat vreemd om dan bij bitcoin opeens een andere definitie te hanteren.

quote:
Bitcoin is volatiel, daar heb je gelijk in. Maar dat neemt in de toekomst af. Daarnaast neem een kijkje naar een 10 jarige chart. Wil je liever euro's hebben of bitcoin als je daarna hebt gekeken?
Ik heb liever bitcoin (heb ik ook een beetje). Maar dat maakt het nog geen nuttige valuta voor de economie als geheel. De meeste mensen (ook in dit topic) hodlen bitcoin voor het leven. Hartstikke mooi voor die mensen, maar volkomen dodelijk voor investeringen in economische groei.
pi_202054532
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:34 schreef Heph844 het volgende:
Je gebruikt het in een betoog over het praktische nut van bitcoin voor de eindgebruiker. Het is in het dagelijks leven natuurlijk gebruikelijk om inflatie te zien als de stijging van het algemeen prijspeil. Dat is ook wat er uiteindelijk voor de eindgebruiker toe doet.

Alle betogen over hyperinflatie voor de euro komen ook altijd daar op neer: een (extreme) stijging van het algemeen prijspeil. Het is wat vreemd om dan bij bitcoin opeens een andere definitie te hanteren.
Omdat de create van de nieuwe bitcoin tot het einde (21 miljoen), vast staat. Kan je precies uitrekenen wat er per jaar bij komt.

Zoals bij het fiat geld inflatie komt van geld creatie. Dat er vorig jaar de geld hoeveel met 30% toe nam. Gaat de komende jaren voor veel inflatie zorgen. De centrale bankier zal beweren van niet natuurlijk, maar dat nu de hoogste inflatie sinds 20 jaar berijkt hebben laat duidelijk zien van wel.

Prijspeil stijgt na en aan de hand van geldcreatie, en niet andersom.

Oook goed te zien in bitcoin dat hoe lager het jaarlijkse creatie is, hoe hoger de prijs in vergelijking met fiat en goud.

quote:
Maar dat maakt het nog geen nuttige valuta voor de economie als geheel.
Klopt en dat beweer ik ook nergens. Bitcoin is voor de mensen in een goed werkend systeem op dit moment alleen nuttig als store of value. Maar we weten beide dat wat we in NL hebben een luxe is. Voor de unbanked en mensen die in niet zo stabiele regios van de wereld wonen bied bitcoin al een ultieme uitkomst. (Zie El Salvador, Nigeria, etc).

Uiteindelijk gaat het ook hier in het westen de ultieme betalingsysteem worden. Maar dat is misschien pas over 20 jaar oid.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2021 12:47:39 ]
pi_202054679
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Piva het volgende:

[..]
Omdat de create van de nieuwe bitcoin tot het einde (21 miljoen), vast staat. Kan je precies uitrekenen wat er per jaar bij komt.

Zoals bij het fiat geld inflatie komt van geld creatie. Dat er vorig jaar de geld hoeveel met 30% toe nam. Gaat de komende jaren voor veel inflatie zorgen. De centrale bankier zal beweren van niet natuurlijk, maar dat nu de hoogste inflatie sinds 20 jaar berijkt hebben laat duidelijk zien van wel.

Prijspeil stijgt na en aan de hand van geldcreatie, en niet andersom.
Het prijspeil stijgt natuurlijk niet automatisch als de geldhoeveelheid stijgt. Was het maar zo eenvoudig. In Japan proberen ze al decennia lang de inflatie aan te wakkeren met bizarre hoeveelheden geld. Tot nu toe zonder succes.

Inflatie is (als ik het me goed herinner) M*V, dus Money*Velocity. Je kan de geldhoeveelheid wel vergroten maar als de omloopsnelheid daalt, doet het alsnog geen reet.

quote:
Klopt en dat beweer ik ook nergens. Bitcoin is voor de mensen in een goed werkend systeem op dit moment alleen nuttig als store of value. Maar we weten beide dat wat we in NL hebben een luxe is. Voor de unbanked en mensen die in niet zo stabiele regios van de wereld wonen bied bitcoin al een ultieme uitkomst. (Zie El Salvador, Nigeria, etc).

Uiteindelijk gaat het ook hier in het westen de ultieme betalingsysteem worden. Maar dat is misschien pas over 20 jaar oid.
Als store of value doet het tot nu toe goed dienst ja. Eigenlijk doen alle assets het prima, over de waarde van mijn woning en aandelen mag ik ook niet klagen. Het is wachten op de onvermijdelijke klap en dan kijken welke assets cht overeind blijven.

Als betalingssysteem zie ik geen toekomst voor crypto, althans niet zolang centrale overheden nog macht hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2021 13:00:42 ]
pi_202054712
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:58 schreef Heph844 het volgende:
de geldhoeveelheid stijgt. Was het maar zo eenvoudig. In Japan proberen ze al decennia lang de inflatie aan te wakkeren met bizarre hoeveelheden geld.
Klopt. Maar als je inflatie wilt creren is het altijd mogelijk. Meestal is het ook geen echte toevoeging van de geld supply, meer het opkopen van assets en het creren van een "wealth effect".

Als je net zoals in 2020 iedereen massaal geld geeft, krijg je wel degelijk echte kei harde prijs inflatie die we nu kunnen waarnemen. Dat had Japan ook kunnen doen ipv aandelen opkopen.

De schulden in de wereld zijn te hoog. Hiervoor zal de enige echte optie toch echt inflatie worden.

En prima dat sommige mensen graag aan dat systeem deel nemen. Ik waardeer mijn tijd, energie en kapitaal daar te veel voor en heb in bitcoin de uitkomst gevonden.
pi_202054753
Price of tomorrow van Jeff Booth is een geweldig boek over dit onderwerp.

https://www.amazon.nl/Pri(...)Future/dp/1999257405

Inflatie, deflatie, de kracht van technologie. Echt een aan rader voor iedereen!
  zaterdag 6 november 2021 @ 13:28:24 #184
139324 Plots
Luctor et Emergo
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 6 november 2021 @ 13:33:29 #185
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202055020
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:07 schreef Piva het volgende:
Price of tomorrow van Jeff Booth is een geweldig boek over dit onderwerp.

https://www.amazon.nl/Pri(...)Future/dp/1999257405

Inflatie, deflatie, de kracht van technologie. Echt een aan rader voor iedereen!

Heb je deze reeks gezien?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 6 november 2021 @ 14:11:26 #186
4530 crew  Crazy Harry
pi_202055485
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:28 schreef viceversa het volgende:
Voor de mensen die nog GMR hebben, ze gaan binnenkort over naar v2. Als je niet meegaat zijn je coins straks niks meer.

Ik vind die migraties, die je helaas de laatste tijd wel vaker ziet, altijd erg verdacht.
Duidelijk wordt in dit filmpje dat een snapshot maken geen probleem is, dus die gegevens hebben ze. Waarom dan niet simpelweg een airdrop van V2 munten?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202055555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:13 schreef Piva het volgende:

[..]
Gewoon lekker heel je uitkering in Shiba gooien, wie weet wordt het ooit wel een dollar waard!

Of je leert in ieder geval wat wiskunde en kritisch denken. win win


Nog wat nieuws geleerd, Mortaxx heeft een enorme kortsluiting! :')

En El Salvador is n grote scam aan het opzetten met een hoax bitcoin gezien dat bitcoin nooit een betaalmiddel kan zijn.

stukje best of both worlds genot @Wereldgozer
U MAD?
pi_202055645

Moest lachen om die vergelijking van dat feestje aan begin van de video, herkenbaar wel.
blablablabla
  Redactie Frontpage zaterdag 6 november 2021 @ 14:46:07 #189
4530 crew  Crazy Harry
pi_202055803
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:13 schreef Piva het volgende:

[..]
Gewoon lekker heel je uitkering in Shiba gooien, wie weet wordt het ooit wel een dollar waard!

Och och, probeer je gevat te doen jochie?
Lastig he? Als iemand je een spiegel voor je houdt.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202056065
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:28 schreef viceversa het volgende:
Voor de mensen die nog GMR hebben, ze gaan binnenkort over naar v2. Als je niet meegaat zijn je coins straks niks meer.

Bedankt voor de update :) Dacht dat deze munt al dood was.
What Would Goku Do
pi_202056439
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:24 schreef Piva het volgende:

[..]
Mijn boodscappen mandje is twee keer zo groot als 11 maanden geleden!

Ja dat is voor hoe lang het duurt he....?

De prijs van BTC is nog niet zo lang geleden van 60000 naar 2000 gekelderd. Kijken of jouw mandje dan nog vol is.... :)
Ajax is mijn leven!
pi_202056590
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:44 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Ja dat is voor hoe lang het duurt he....?

De prijs van BTC is nog niet zo lang geleden van 60000 naar 2000 gekelderd. Kijken of jouw mandje dan nog vol is.... :)
onjuiste weergave van gebeurtenissen gespot
What Would Goku Do
pi_202056620
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:44 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Ja dat is voor hoe lang het duurt he....?

De prijs van BTC is nog niet zo lang geleden van 60000 naar 2000 gekelderd. Kijken of jouw mandje dan nog vol is.... :)
Leugens.
blablablabla
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 16:35:52 #194
18653 crew  D.
pi_202056966
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:44 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Ja dat is voor hoe lang het duurt he....?

De prijs van BTC is nog niet zo lang geleden van 60000 naar 2000 gekelderd. Kijken of jouw mandje dan nog vol is.... :)
Je mag hier best je eigen afwijkende mening hebben, of doen alsof, en er zijn er genoeg hier waar nooit iets serieus uit lijkt te komen, maar als je gewoon onwaarheden gaat lopen verkondigen (en da’s iets anders dan flauwe grapjes) dan ga ik je posts verwijderen.
pi_202057587
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:35 schreef D. het volgende:

[..]
Je mag hier best je eigen afwijkende mening hebben, of doen alsof, en er zijn er genoeg hier waar nooit iets serieus uit lijkt te komen, maar als je gewoon onwaarheden gaat lopen verkondigen (en da’s iets anders dan flauwe grapjes) dan ga ik je posts verwijderen.
Ik heb de getallen ruim genomen. Ik had geen zin om de echte getallen te posten. Iedereen weet wat er in 2017 gebeurd is en wat daarna is gebeurd.

Moet ik daarvoor de exacte getallen voor gaan opzoeken.

Al mijn po=st zijn gewoon de realiteit wat er met crypto aan de hand is

crypto zal nooit realiteit worden in europa en ook niet in amerika. Zelfs niet in Azie. China wil er niets mee te maken hebben

En toch bestaat er een crypto wereld.

Precies wat ik zei:

Crypto is een vraag en aanbod spel. Meer is het niet.
Ajax is mijn leven!
pi_202057623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:37 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Ik heb de getallen ruim genomen. Ik had geen zin om de echte getallen te posten. Iedereen weet wat er in 2017 gebeurd is en wat daarna is gebeurd.

Moet ik daarvoor de exacte getallen voor gaan opzoeken.

Al mijn po=st zijn gewoon de realiteit wat er met crypto aan de hand is

crypto zal nooit realiteit worden in europa en ook niet in amerika. Zelfs niet in Azie. China wil er niets mee te maken hebben

En toch bestaat er een crypto wereld.

Precies wat ik zei:

Crypto is een vraag en aanbod spel. Meer is het niet.
Wat meer bescheidenheid als iemand die nieuw is in crypto mag wel. Er is zoveel te leren, maar jij lijkt bij alles al te weten hoe het (niet) zit.
pi_202057673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:44 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Ja dat is voor hoe lang het duurt he....?

De prijs van BTC is nog niet zo lang geleden van 60000 naar 2000 gekelderd. Kijken of jouw mandje dan nog vol is.... :)
Weet je waarom we nu in een bull run zitten?
pi_202057674
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:39 schreef viceversa het volgende:

[..]
Wat meer bescheidenheid als iemand die nieuw is in crypto mag wel. Er is zoveel te leren, maar jij lijkt bij alles al te weten hoe het (niet) zit.
Je heb het tegen iemand die al meer dan 30 jaar meeloopt op de financile markten....
Ajax is mijn leven!
pi_202057680
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:45 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Je heb het tegen iemand die al meer dan 30 jaar meeloopt op de financile markten....
Maakt je geen crypto expert.
pi_202057728
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:44 schreef viceversa het volgende:

[..]
Weet je waarom we nu in een bull run zitten?
De AEX en de Dow Jones hebben ook nog nooit zo hoog gestaan.

Het is een grote golf nadat de wereld economieen bijna een jaar hebben stil gestaan door Corona.

De AEX ging binnen een jaar van rond de 435 naar nu 800 plus

Het is een hype.

Er komt straks vanzelf een grote correctie. Want dat gebeurt altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door fantasyboy op 06-11-2021 17:54:43 ]
Ajax is mijn leven!
pi_202057794
Deze podcast is trouwens een aanrader voor iedereen die meer wil leren over oa Ethereum:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim Ferriss heeft nog meer interessante podcasts over crypto en blockchain.

[ Bericht 2% gewijzigd door viceversa op 06-11-2021 18:05:13 ]
pi_202057803
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:49 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
De AEX en de Dow Jones hebben ook nog nooit zo hoog gestaan.

Het is een grote golf nadat de wereld economieen bijna een jaar hebben stil gestaan door Corona.

De AEX ging binnen een jaar van rond de 435 naar nu 800 plus

Het is een hype.

Er komt straks vanzelf een grote correctie. Want dat gebeurt altijd.
Bitcoin halving.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 november 2021 @ 18:01:25 #203
4530 crew  Crazy Harry
pi_202057863
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:37 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Ik heb de getallen ruim genomen. Ik had geen zin om de echte getallen te posten. Iedereen weet wat er in 2017 gebeurd is en wat daarna is gebeurd.

Moet ik daarvoor de exacte getallen voor gaan opzoeken.

Al mijn po=st zijn gewoon de realiteit wat er met crypto aan de hand is

crypto zal nooit realiteit worden in europa en ook niet in amerika. Zelfs niet in Azie. China wil er niets mee te maken hebben

En toch bestaat er een crypto wereld.

Precies wat ik zei:

Crypto is een vraag en aanbod spel. Meer is het niet.
Ja, je zal met nauwkeurigere getallen moeten komen wanneer je zoiets plaatst. Niemand hier weet wat jij bedoelt met 'niet zo lang geleden'.
In crypto betekent dat hooguit een paar maanden terug, en dat maakt je stelling onwaar.
Daarnaast is bitcoin nooit van 60000 naar 2000 gegaan, nog eens onwaar dus.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:06:32 #204
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202057935
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:45 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Je heb het tegen iemand die al meer dan 30 jaar meeloopt op de financile markten....
Bijzonder hoeveel uitglijders je dan maakt in de crypto wereld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202058056
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:01 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Ja, je zal met nauwkeurigere getallen moeten komen wanneer je zoiets plaatst. Niemand hier weet wat jij bedoelt met 'niet zo lang geleden'.
In crypto betekent dat hooguit een paar maanden terug, en dat maakt je stelling onwaar.
Daarnaast is bitcoin nooit van 60000 naar 2000 gegaan, nog eens onwaar dus.
Klopt het was onwaar

Iedereen kan die grafiek opzoeken. Ik vond het niet zo interresant om met de echte cijfers te komen. Dat boeit niemand. Iedereen weet wat ik bedoel. Ik zat er heel erg naast ik had het idee dat die koers naar 2000 waa gegaan maar dat blijkt niet zo te zijn. Wat een blunder van me. ik geef het toe. Ik volg zoveel dingen op de beurs enzo dat ik er naast zat met deze getallen.

Vraag je af hoe het mogelijk is dat na de val naar 5000 BTC ineens op 60000 staat.

Blijkbaar hebben mensen heel veel vertrouwen in BTC, maar waarop dat gebasseerd is weet niemand.

BTC bestaat bijna 13 jaar en er is nog steeds niets concreets dat deze munt ooit echt tot leven zal komen.
Ajax is mijn leven!
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 18:22:40 #206
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202058149
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:15 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Klopt het was onwaar

Iedereen kan die grafiek opzoeken. Ik vond het niet zo interresant om met de echte cijfers te komen. Dat boeit niemand. Iedereen weet wat ik bedoel. Ik zat er heel erg naast ik had het idee dat die koers naar 2000 waa gegaan maar dat blijkt niet zo te zijn. Wat een blunder van me. ik geef het toe. Ik volg zoveel dingen op de beurs enzo dat ik er naast zat met deze getallen.

Vraag je af hoe het mogelijk is dat na de val naar 5000 BTC ineens op 60000 staat.

Blijkbaar hebben mensen heel veel vertrouwen in BTC, maar waarop dat gebasseerd is weet niemand.

BTC bestaat bijna 13 jaar en er is nog steeds niets concreets dat deze munt ooit echt tot leven zal komen.
Deze man :')
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 6 november 2021 @ 18:23:07 #207
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202058160
Bedankt Hans, laat dit topic nu maar weer over aan de pro’s.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 november 2021 @ 18:27:38 #208
4530 crew  Crazy Harry
pi_202058226
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:15 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Klopt het was onwaar

Iedereen kan die grafiek opzoeken. Ik vond het niet zo interresant om met de echte cijfers te komen. Dat boeit niemand. Iedereen weet wat ik bedoel. Ik zat er heel erg naast ik had het idee dat die koers naar 2000 waa gegaan maar dat blijkt niet zo te zijn. Wat een blunder van me. ik geef het toe. Ik volg zoveel dingen op de beurs enzo dat ik er naast zat met deze getallen.

Vraag je af hoe het mogelijk is dat na de val naar 5000 BTC ineens op 60000 staat.
De vraag is meer hoe het kan dat terwijl BTC op ~65K staat hij voor enkele secondes crashed naar zo'n lage koers en direct daarna weer terug is op ~65k
quote:
Blijkbaar hebben mensen heel veel vertrouwen in BTC, maar waarop dat gebasseerd is weet niemand.
Het is vertrouwen in het concept, in een valuta die in principe gelijk is voor iedereen. Iedereen kan (in theorie, de praktijk is anders) minen, meedoen in het netwerk beveiligen, meebepalen wat er met de valuta gebeurd.
Dit in tegenstelling tot normale valuta waarbij alles ondoorzichtig bepaald wordt en niemand mee kan doen tenzij je tot een bepaalde elite behoort.

Alle decentrale cryptovaluta zijn op diezelfde principes gestoeld, maar velen voegen nog het een en ander toe ten opzichte van bitcoin.

quote:
BTC bestaat bijna 13 jaar en er is nog steeds niets concreets dat deze munt ooit echt tot leven zal komen.
Als je dat denkt, kijk je niet goed.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202058750
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:45 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Je heb het tegen iemand die al meer dan 30 jaar meeloopt op de financile markten....
Ah dat verklaart een hoop. Een boomer die vastgeroest zit in de "traditionele" financile wereld.
pi_202058804
Blijkbaar hebben mensen heel veel vertrouwen in fiat, maar waarop dat gebasseerd is weet niemand.

Quote gefixed
pi_202058811
Oh;

Gebasseerd :')

@onlogisch
pi_202058824
quote:
Nope, is ie goed? Vind Robert maar irritant ovr het algemeen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:12:22 #213
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202058877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:37 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Ik heb de getallen ruim genomen. Ik had geen zin om de echte getallen te posten. Iedereen weet wat er in 2017 gebeurd is en wat daarna is gebeurd.

Moet ik daarvoor de exacte getallen voor gaan opzoeken.

Al mijn po=st zijn gewoon de realiteit wat er met crypto aan de hand is

crypto zal nooit realiteit worden in europa en ook niet in amerika. Zelfs niet in Azie. China wil er niets mee te maken hebben

En toch bestaat er een crypto wereld.

Precies wat ik zei:

Crypto is een vraag en aanbod spel. Meer is het niet.
Lol Vechain is gewoon geaccrediteerd door de CCP :B
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202058911
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:45 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Je heb het tegen iemand die al meer dan 30 jaar meeloopt op de financile markten....
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:02 schreef fantasyboy het volgende:
Alles wijst erop dat het richting de 0.01 gaat.
Wat ben ik blij dat ik met behulp van Satoshi's uitvinding mijn kapitaal tegen zulke mensen kan beschermen.

Slechte pensioenfonds manager gespot. _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2021 19:15:01 ]
pi_202058964
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:15 schreef fantasyboy het volgende:

[..]
Klopt het was onwaar

Iedereen kan die grafiek opzoeken. Ik vond het niet zo interresant om met de echte cijfers te komen. Dat boeit niemand. Iedereen weet wat ik bedoel. Ik zat er heel erg naast ik had het idee dat die koers naar 2000 waa gegaan maar dat blijkt niet zo te zijn. Wat een blunder van me. ik geef het toe. Ik volg zoveel dingen op de beurs enzo dat ik er naast zat met deze getallen.

Vraag je af hoe het mogelijk is dat na de val naar 5000 BTC ineens op 60000 staat.

Blijkbaar hebben mensen heel veel vertrouwen in BTC, maar waarop dat gebasseerd is weet niemand.

BTC bestaat bijna 13 jaar en er is nog steeds niets concreets dat deze munt ooit echt tot leven zal komen.
NGMI
Uitvinder van de biersmiley.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 6 november 2021 @ 19:50:17 #216
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202059254
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:08 schreef Piva het volgende:

[..]
Nope, is ie goed? Vind Robert maar irritant ovr het algemeen.
Is even geleden maar heb ze allemaal geluisterd dus denk dat het best onderhoudend was

Robert is niet zo veel aan het woord wanneer hij iemand te gast heeft. Vind ik wel prettig
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 6 november 2021 @ 19:53:37 #217
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202059284
Ik ben het nft wereldje ingestapt jongens.

Op defikingdoms kun je door 2 heroes/nft's te kruisen een nieuwe maken die dan weer een combinatie van de kenmerken van de ouders heeft (met wat random mutaties). Heb met investering van zo'n 500 dollar er eentje gemaakt door zo'n 8k waard is _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202060026
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben het nft wereldje ingestapt jongens.

Op defikingdoms kun je door 2 heroes/nft's te kruisen een nieuwe maken die dan weer een combinatie van de kenmerken van de ouders heeft (met wat random mutaties). Heb met investering van zo'n 500 dollar er eentje gemaakt door zo'n 8k waard is _O_
Cryptokitties revisited.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Redactie Frontpage zondag 7 november 2021 @ 02:21:10 #219
4530 crew  Crazy Harry
pi_202065272
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202065370
twitter
pi_202065601
Waarom gaat BNB nu weer zo omhoog?

Niet dat ik het erg vind :D
pi_202065679
Mijn hele portfolio is helaas geliquideerd omdat gebruiker suijkerbuijk mij garandeerde dat in het weekend alles omlaag zou gaan
pi_202065685
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 07:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waarom gaat BNB nu weer zo omhoog?

Niet dat ik het erg vind :D
Door de gekte in het shitcoincasino denk
pi_202065967
quote:
Ik heb al moons :9 Al zijn die nu nog niet zoveel waard.
  zondag 7 november 2021 @ 09:50:29 #225
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202066257
Is bitvavo kut omdat ze altijd pas zo laat met nieuwe coins komen? Aan ene kant mooi want je weet dat er niet zo snel zooi op zal komen maar aan de andere kant is de coin meestal al flink gepumped voor je er aan mee kan doen. Dus je zal nooit echt x10 of x100 potentie hebben daar (uitzonderingen daargelaten). Welk platform raden jullie nog meer aan ernaast die wel gewoon op tijd is? Natuurlijk wel meer risico maar ook grotere winkansen.
Man of Steal.
  zondag 7 november 2021 @ 09:51:19 #226
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202066266
En verder raden jullie ElonDogeCumRocketMoonMissionMarsShotINUbabyChristmas aan?
Man of Steal.
  Moderator zondag 7 november 2021 @ 09:52:46 #227
18653 crew  D.
pi_202066278
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:50 schreef SuperNeger het volgende:
Is bitvavo kut omdat ze altijd pas zo laat met nieuwe coins komen? Aan ene kant mooi want je weet dat er niet zo snel zooi op zal komen maar aan de andere kant is de coin meestal al flink gepumped voor je er aan mee kan doen. Dus je zal nooit echt x10 of x100 potentie hebben daar (uitzonderingen daargelaten). Welk platform raden jullie nog meer aan ernaast die wel gewoon op tijd is? Natuurlijk wel meer risico maar ook grotere winkansen.
Als je 'dat soort coins' wil kopen moet je op Pancakeswap zitten :Y
pi_202066543
quote:
Leuk man, nog meer karmafarmers op reddit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202066740
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:52 schreef D. het volgende:

[..]
Als je 'dat soort coins' wil kopen moet je op Pancakeswap zitten :Y
En Tinyman.org :) Voor tokens.

Of Uniswap, maar die fees zijn het bijna niet waard.
pi_202066904
Zo ging mijn inleg 4x bij Akita Inu token. :') Maar er zijn ook wel serieuze projecten op Algorand.

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Hier kan je lezen hoe je swapped op tinyman.org om er snel bij te zijn bij nieuwe tokens, met akita inu als voorbeeld.

Hier kan je de tokens vinden op de algorand blockchain: https://tinychart.org/
pi_202069251
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:51 schreef SuperNeger het volgende:
En verder raden jullie ElonDogeCumRocketMoonMissionMarsShotINUbabyChristmas aan?
In it for the tech _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202070979
Mooie zondag dip!
  Redactie Frontpage zondag 7 november 2021 @ 17:27:00 #233
4530 crew  Crazy Harry
pi_202073199
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 09:50 schreef SuperNeger het volgende:
Is bitvavo kut omdat ze altijd pas zo laat met nieuwe coins komen? Aan ene kant mooi want je weet dat er niet zo snel zooi op zal komen maar aan de andere kant is de coin meestal al flink gepumped voor je er aan mee kan doen. Dus je zal nooit echt x10 of x100 potentie hebben daar (uitzonderingen daargelaten). Welk platform raden jullie nog meer aan ernaast die wel gewoon op tijd is? Natuurlijk wel meer risico maar ook grotere winkansen.
Hotbit
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202074373
Zojuist in Decentralized Community Investment Protocol gestapt, market cap 7 miljoen

https://dcip.finance/

Team is volledig Nederlands, dus als het fout gaat ga ik persoonlijk verhaal halen :)
pi_202078389
Godver, ik kan morgen mooi flessen gaan zoeken voor de statiegeld. Die gegarandeerde weekend dip is er niet gekomen en nu ben ik rekt.

Misschien heeft onze financiele guru nog wat tips om het deze week op de stock market goed te maken?
  Redactie Frontpage zondag 7 november 2021 @ 21:59:33 #236
4530 crew  Crazy Harry
pi_202079083
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 21:38 schreef Piva het volgende:
Godver, ik kan morgen mooi flessen gaan zoeken voor de statiegeld. Die gegarandeerde weekend dip is er niet gekomen en nu ben ik rekt.

Misschien heeft onze financiele guru nog wat tips om het deze week op de stock market goed te maken?
Niet de financile guru maar amc heeft een leuke aandeelhouder erbij dus dat kan voor wat extras zorgen.
Musk gaat 10% van zn aandelen Tesla verkopen, zn broer is m vrijdag (voorkennis!!!) al voorgegaan. Dus een short als je vroeg bent of koop de dip als je later erbij bent.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202079642
NSFW 312% up deze week, sex sells _O_
pi_202080763
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2021 18:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zojuist in Decentralized Community Investment Protocol gestapt, market cap 7 miljoen

https://dcip.finance/

Team is volledig Nederlands, dus als het fout gaat ga ik persoonlijk verhaal halen :)
Thanks, misschien kunnen we dan samen gaan met de FOK! knokploeg.

Ook wat in gestopt.
Tevens wat in DYOR en KNVOY (stond op Reddit Moonshots).

Kijken hoeveel rug pulls ik kan halen deze maand :+

disclaimer: dit is geen investeringsadvies, niet goed; geld weg. Been there, done that.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 00:16:46 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202080791
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Thanks, misschien kunnen we dan samen gaan met de FOK! knokploeg.

Ook wat in gestopt.
Tevens wat in DYOR en KNVOY (stond op Reddit Moonshots).

Kijken hoeveel rug pulls ik kan halen deze maand :+

disclaimer: dit is geen investeringsadvies, niet goed; geld weg. Been there, done that.
Instructies niet duidelijk, all-in DYOR gegaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202080871
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Instructies niet duidelijk, all-in DYOR gegaan.
R.I.P. ;(
pi_202080875
Bondly lijkt ook weer iets te herstellen, staat iig weer boven m'n (redelijk) recente aankoopprijs van $0,10
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 8 november 2021 @ 01:43:25 #242
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202081040
Zo Bitcoin begint de week goed
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202081131
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 00:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Thanks, misschien kunnen we dan samen gaan met de FOK! knokploeg.

Ook wat in gestopt.
Tevens wat in DYOR en KNVOY (stond op Reddit Moonshots).

Kijken hoeveel rug pulls ik kan halen deze maand :+

disclaimer: dit is geen investeringsadvies, niet goed; geld weg. Been there, done that.
Ik ben je na een uur research gevolgd in KNVOY, 700k market cap en 187 holders _O_
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 07:02:44 #244
18653 crew  D.
pi_202081369
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2021 18:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zojuist in Decentralized Community Investment Protocol gestapt, market cap 7 miljoen

https://dcip.finance/

Team is volledig Nederlands, dus als het fout gaat ga ik persoonlijk verhaal halen :)
Zou een leuk project kunnen zijn :Y

Gisteren ook wat gekocht, en da’s inmiddels al +60%, dus ik voel de FOMO :P
  maandag 8 november 2021 @ 07:07:22 #245
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_202081384
Mooie start van de week :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 07:20:10 #246
18653 crew  D.
pi_202081426
Nieuwe ATH BTC incoming :Y
pi_202081836
quote:
17s.gif Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef viceversa het volgende:
Zo ging mijn inleg 4x bij Akita Inu token. :') Maar er zijn ook wel serieuze projecten op Algorand.

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share

Hier kan je lezen hoe je swapped op tinyman.org om er snel bij te zijn bij nieuwe tokens, met akita inu als voorbeeld.

Hier kan je de tokens vinden op de algorand blockchain: https://tinychart.org/
Nou mijn eerste 20x is binnen :')

Had ik er maar meer in gestopt. Maar goed, dat zou ik nooit doen met zoiets.

Bitcoin beweegt weer *O*
  maandag 8 november 2021 @ 08:33:45 #248
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202081856
ETH ath

4100

HAD IK ER MAAR MEER GEKOCHT
Man of Steal.
pi_202081866
Toch wel lekker dat de beren weer terug aan het slapen zijn!

pi_202081877
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 08:33 schreef SuperNeger het volgende:
ETH ath

4100

HAD IK ER MAAR MEER GEKOCHT
ETH _O_
pi_202081881
Bitcoin +6%
Shiba -6%

Zo zie je maar dat dertig jaar ervaring in de FiN@nC!3Le markten geen kut zegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2021 08:41:37 ]
  maandag 8 november 2021 @ 08:38:37 #252
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202081897
Oei is dit slecht voor de prijs of zal het niet veel voorstellen?

Klimaat- en anti-witwasbeleid, a.s. woensdag het houden van, de koop en verkoop van alle cryptocurrency verboden.

Hoop dat het wel los zal lopen en niet teveel met de prijzen zal doen
Man of Steal.
pi_202081899
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef Crazy Harry het volgende:
Musk gaat 10% van zn aandelen Tesla verkopen, zn broer is m vrijdag (voorkennis!!!) al voorgegaan. Dus een short als je vroeg bent of koop de dip als je later erbij bent.
Ik heb mijn Tesla stocks ook op vrijdag verkocht. :')
pi_202081954
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 08:38 schreef SuperNeger het volgende:
Oei is dit slecht voor de prijs of zal het niet veel voorstellen?

Klimaat- en anti-witwasbeleid, a.s. woensdag het houden van, de koop en verkoop van alle cryptocurrency verboden.

Hoop dat het wel los zal lopen en niet teveel met de prijzen zal doen
Geklikt. :(
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 08:58:37 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202082068
-nvm-
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_202082554
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 08:36 schreef Piva het volgende:
Bitcoin +6%
Shiba -6%

Zo zie je maar dat dertig jaar ervaring in de FiN@nC!3Le markten geen kut zegt.
Buy the dip
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202083009
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 08:38 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik heb mijn Tesla stocks ook op vrijdag verkocht. :')
Tesla verkoop je pas in 2030 of op $2500... whatever comes first...
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 10:04:21 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202083046
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 07:02 schreef D. het volgende:

[..]
Zou een leuk project kunnen zijn :Y

Gisteren ook wat gekocht, en da’s inmiddels al +60%, dus ik voel de FOMO :P
Verdomme man... Ik met mijn uitstelgedrag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 8 november 2021 @ 10:17:51 #259
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202083229
Ik verkoop beetje bij beetje mijn crypto. Bitcoin greed index staat nu op extreme greed.

Ik ga echt geen loonslaaf meer worden :r
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202083336
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 07:58 schreef FundsAreSafu het volgende:
Mijn hele portfolio is helaas geliquideerd omdat gebruiker suijkerbuijk mij garandeerde dat in het weekend alles omlaag zou gaan
De laatste keer dat hier gereageerd heb is weken geleden.
Crypto is altijd een risico.
Zelf had ik ook te vroeger verkocht.
Maar liever winst dan geen winst .
En instappen kan altijd nog.
Bitcoins is zelf verleden weeken nog paar dips gehad van 9 october van 56k
Dan op 27 october een dip van 58k
Op 30 october stond het op 60k
En na de weekend zak het altijd wel wat op maandag en dinsdag .
Doet het al weken.

Maar je moet altijd ze zelf de mark ook volgen en beslissingen nemen.

Doe ik ook namelijk .

Zeker nu de crypto wereld als een gek van alle kanten word aangezogen.
Van banken tot overheid tot landen.
Iedereen is er mee bezig omdat het nu een wettelijke betaalmiddel is geworden.

Dat je nu zelf een beslissing heb gemaakt om nu te verkopen is toch echt jouw beslissing geweest.

Maar als je denkt dat dit de laatste dip is geweest ? En je kansen zijn verloren is niet correct .
Alles dip toch wel weer een keer naar beneden .
Waaronder ook btc zelf
Dus je kan altijd een inkoop order zetten op je ouwe verkoop prijs.
Anderen kant paar keer handelen van koop de dips en verkoop de piek .
Komt je ook al een eind.

Weet nog mijn eerste btc die ik kocht op 58k en een paar dagen later in eens een dip zo richting de 30k toe
Bijna de helft weg .
Had ik nu hodl gedaan had ik nu pas mijn inleg terug gehad.
Mijn beslissing was op dat moment.
Verkopen en dips in kopen en dan verkopen.
En dit elke keer met 10% verschil.
En zo mijn geld terug verdient en zelfs vandaag de dag meer geld en btc dan toen ik instapte .


Speel alleen met geld wat je kan missen ook voor langer tijd.

Elke winst is winst ook al had je meer winst kunnen hebben .

Hodl is altijd een optie maar handelen ook.

Keuzes die je maakt nadat je info heb van iemand van welke bron dan ook .
Denk na wat je doet , het is altijd je eigen beslissing geweest.

Ga niet iemand anders de schuld geven als je winst minder is of verlies de keuze maak je zelf. (Eigen verantwoordelijkheid)
pi_202083354
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:17 schreef BlauweHoofd het volgende:
Ik verkoop beetje bij beetje mijn crypto. Bitcoin greed index staat nu op extreme greed.

Ik ga echt geen loonslaaf meer worden :r
Extreme greed? Nu al? Hmm...
pi_202083586
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:17 schreef BlauweHoofd het volgende:
Ik verkoop beetje bij beetje mijn crypto. Bitcoin greed index staat nu op extreme greed.

Ik ga echt geen loonslaaf meer worden :r
Dit is een slecht plan.
pi_202083597
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:24 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
De laatste keer dat hier gereageerd heb is weken geleden.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Het is tenslotte donderdag en vrijdag komt er aan.
En dan zakt alles toch als een gek .
Je bent je tijdsbesef een beetje kwijt denk
pi_202083819
Ook nog wat in Farmers Floki gestopt (ook Moonshots Reddit).
70% kans op een rug pull dus niet meer in stoppen dan dat je kwijt wil raken.

disclaimer: weer een onnodige kutcoin

Aankooplijst van afgelopen 24 uur:
- DYOR
- DCIP
- KNVOY
- Farmers Floki

Moooooonnnnn!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 11:03:36 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202083905
MaGNeT is het spoor bijster ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202083918
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:03 schreef Nattekat het volgende:
MaGNeT is het spoor bijster ;(
Open deur.
pi_202083927
Ik probeerde gisteren dcip maar pancakeswap liep weer te kutten :(
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 11:05:00 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202083934
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]
Open deur.
Daar ben ik dol op.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 november 2021 @ 11:05:42 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202083950
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:04 schreef viagraap het volgende:
Ik probeerde gisteren dcip maar pancakeswap liep weer te kutten :(
Oh, het is zo'n ding...

Hoe de fuck kom ik nog aan BNB nu Binance onbeschikbaar is :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 11:08:42 #270
18653 crew  D.
pi_202083999
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh, het is zo'n ding...

Hoe de fuck kom ik nog aan BNB nu Binance onbeschikbaar is :')
Hoe onbeschikbaar?

Of bedoel je om fiat te storten?

Kucoin heeft ook BNB :Y
pi_202084029
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2021 10:40 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
[..]
Je bent je tijdsbesef een beetje kwijt denk
Nee ik werk in de avond
Handel dus ook in de avond
Maar ja je heb gelijk nachtdiensten maken je gek van tijd besef .
Moe en meer.

Maar goed dan nog.
Winst is winst bij verkoop anders hodl simpel.

Dat zijn de keuzen die er zijn.

Handelen kan fout gaan.

Hodl is langere termijn en koop bij de dips.

Af romen van je winst en een deel laten staan.

Ik zelf ga voor valuta en niet voor hodl
Daarom geef ik er geen zak om als ik te vroeg verkoopt .
Dan stap ik later wel weer in en handel ik verder .
Dit is mijn keuze en mijn risico .
De winst heb ik al mijn zak simpel
Alleen als ik later weer instap en zakt tja dan kan ik gaan hodl of weer verkopen en op nieuwe beginnen.
pi_202084036
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:08 schreef D. het volgende:

[..]
Hoe onbeschikbaar?

Of bedoel je om fiat te storten?

Kucoin heeft ook BNB :Y
Bitvavo bezit ook bnb
pi_202084165
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:17 schreef BlauweHoofd het volgende:
Ik verkoop beetje bij beetje mijn crypto. Bitcoin greed index staat nu op extreme greed.

Ik ga echt geen loonslaaf meer worden
Beter kijk je naar RSI. Die greed index flipped alle kanten op.

Geen loofslaaf meer zijn is natuurlijk wel wat te vroeg uitstappen waard!

quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tesla verkoop je pas in 2030 of op $2500... whatever comes first...
$2500 in 2030 is niet zoveel meer. Dan nog beter nu verkopen tegen $1200!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2021 11:27:01 ]
pi_202084198
Ik ga overigens geen flessen zoekn. Blijkbaar zakt eht wel weet vandaag of morgen.

  Moderator maandag 8 november 2021 @ 11:30:27 #275
18653 crew  D.
pi_202084281
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:22 schreef Piva het volgende:
Ik ga overigens geen flessen zoekn. Blijkbaar zakt eht wel weet vandaag of morgen.

[ afbeelding ]
Dus de ‘Help Piva de winter door’ actie die we achter de schermen aan het opzetten waren kan ook geannuleerd worden? -O-
pi_202084294
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:19 schreef Piva het volgende:

$2500 in 2030 is niet zoveel meer. Dan nog beter nu verkopen tegen $1200!
En wat is die $1200 nog waard in 2030 dan? :+
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 11:32:58 #277
18653 crew  D.
pi_202084313
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En wat is die $1200 nog waard in 2030 dan? :+
$1200, natuurlijk :Y
pi_202084340
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ook nog wat in Farmers Floki gestopt (ook Moonshots Reddit).
70% kans op een rug pull dus niet meer in stoppen dan dat je kwijt wil raken.

disclaimer: weer een onnodige kutcoin

Aankooplijst van afgelopen 24 uur:
- DYOR
- DCIP
- KNVOY
- Farmers Floki

Moooooonnnnn!
Wat is contract adres van Farmers Floki? :D Kan hem niet vinden namelijk.

Heb al maanden niet meer lopen gokken op shitcoin casino, dus altijd in daarvoor.
pi_202084355
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:35 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Wat is contract adres van Farmers Floki? :D Kan hem niet vinden namelijk.

Heb al maanden niet meer lopen gokken op shitcoin casino, dus altijd in daarvoor.
Ga er vanuit dat je je genvesteerde geld kwijt bent, dan komt de schok niet zo hard aan :+

https://www.reddit.com/r/(...)oken_stable_100k_mc/
pi_202084709
Dat filmpje van GMR wat hier gepost werd heb ik echt geen geduld voor, en op de website staat er bar weinig over. Maar op hun Reddit heb ik gevonden dat er genoeg waarschuwingen uitgaan tegen de tijd dat het zo ver is.

Heb ik ergens een transformatie gemist onder demense dat een video waarin zes mensen tegen elkaar aan lullen over een onderwerp nu gezien wordt als een handig communicatiemiddel :? Heeft iedereen behalve ik tegenwoordig zoveel vergaderingen over niks dat dit nu normaal is :?

Hoe ingewikkeld is het om gewoon ergens op een prominente plek voor mijn part in bulletpoints neer te zetten wat de migratie inhoudt en wat je ervoor moet doen :?
What Would Goku Do
pi_202084817
Ongeveer 21mil KNVOY binnen trouwens, DTFPR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What Would Goku Do
pi_202084838
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:30 schreef D. het volgende:

[..]
Dus de ‘Help Piva de winter door’ actie die we achter de schermen aan het opzetten waren kan ook geannuleerd worden? -O-
Yup. All in geYolod op ma/di dip!

Ik vertrouw op mijn sauces!
pi_202084859
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En wat is die $1200 nog waard in 2030 dan? :+
Vandaar nog meer van hetzelfde gekocht :')

Bet the farm!
pi_202085048
https://www.nu.nl/tech/61(...)witwasonderzoek.html

Wat doen ze met die munten als ze niet meer teruggegeven worden? Houden zie die zelf of verkopen ze die?
  maandag 8 november 2021 @ 12:33:25 #285
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202085074
quote:
4s.gif Op maandag 8 november 2021 12:31 schreef Leonos het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)witwasonderzoek.html

Wat doen ze met die munten als ze niet meer teruggegeven worden? Houden zie die zelf of verkopen ze die?
Verkopen via Domeinen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202085140
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2021 12:33 schreef fathank het volgende:

[..]
Verkopen via Domeinen
Uhm, really? :D
Tegen welke prijs dan.
  maandag 8 november 2021 @ 12:42:35 #287
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202085189
quote:
4s.gif Op maandag 8 november 2021 12:38 schreef Leonos het volgende:

[..]
Uhm, really? :D
Tegen welke prijs dan.
Zal niet via een openbare veiling gebeuren maar via een OTC-desk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage maandag 8 november 2021 @ 14:31:12 #288
4530 crew  Crazy Harry
pi_202086471
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 08:38 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik heb mijn Tesla stocks ook op vrijdag verkocht. :')
Nu de dip kopen dan (geen flauw idee of er een dip komt)
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_202087531
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:16 schreef viagraap het volgende:
Ongeveer 21mil KNVOY binnen trouwens, DTFPR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even lui zijn hoor: wat is het contract address van die token? Ik neem aan dat het een BNB/BSC token is?

/edit: is het deze ? https://bscscan.com/addre(...)b8ecbd0bf29ac54e42a1

[ Bericht 12% gewijzigd door recursief op 08-11-2021 16:06:14 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202087771
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:58 schreef recursief het volgende:

[..]
Even lui zijn hoor: wat is het contract address van die token? Ik neem aan dat het een BNB/BSC token is?

/edit: is het deze ? https://bscscan.com/addre(...)b8ecbd0bf29ac54e42a1
Ja dat is de goede
pi_202087881
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:21 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ja dat is de goede
^O^
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202088196
Wel weer leuk, wat klooien met kutcoins.
Heb 5 BNB "speelgeld" en nu ff zien dat ik daar een miljoen van maak.

* disclaimer: geluk is met de dommen
pi_202088275
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
5 BSC
5 BSC? Of bedoel je met 5 bnb?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_202088308
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel weer leuk, wat klooien met kutcoins.
Heb 5 BSC "speelgeld" en nu ff zien dat ik daar een miljoen van maak.

* disclaimer: geluk is met de dommen
Ik kon het ook niet laten :) Heb 5k opzij gezet als yologeld. Ben maar eens begonnen met een half miljard van die knvoy tokens. Did no research at all :P
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202088312
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:49 schreef Gremen het volgende:

[..]
5 BSC? Of bedoel je met 5 bnb?
Absoluut.
Geen idee waarom ik daar BSC tikte :P
pi_202088319
Tips zijn welkom :)
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202088347
Dit soort tokens (en gokjes) zijn wel wat meer voor BTC / Nieuwe potentiele gems
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_202088393
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:52 schreef recursief het volgende:
Tips zijn welkom :)
Dat is altijd lastig.

Tussen alle tientallen tokens iets vinden wat nog een beetje opvalt.
Dat was in maart wel een stuk gemakkelijker...

Het zijn nu bijna allemaal klonen van dezelfde coin met 1.000.000.000.000.000 coins en variaties op Doge, Floki, Meta, etc.

1 tip van DCIP kwam van hier, dat leek nog wel redelijk.
KNVOY zag er ook niet direct al te onbetrouwbaar uit.
DYOR is zo'n kuttoken als hierboven maar dan iig met een afwijkend "concept" (ook geen garantie).
Farming Floki... geen idee... het klonk het minst kut van alle nieuwe kutcoins...

Tot zover mijn "research" :@
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 8 november 2021 @ 16:57:51 #299
206731 Mortaxx
Doomer
pi_202088420
Als jullie iets voor de langere termijn zoeken moet je eens naar defikingdoms kijken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_202088464
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is altijd lastig.

Tussen alle tientallen tokens iets vinden wat nog een beetje opvalt.
Dat was in maart wel een stuk gemakkelijker...

Het zijn nu bijna allemaal klonen van dezelfde coin met 1.000.000.000.000.000 coins en variaties op Doge, Floki, Meta, etc.

1 tip van DCIP kwam van hier, dat leek nog wel redelijk.
KNVOY zag er ook niet direct al te onbetrouwbaar uit.
DYOR is zo'n kuttoken als hierboven maar dan iig met een afwijkend "concept" (ook geen garantie).
Farming Floki... geen idee... het klonk het minst kut van alle nieuwe kutcoins...

Tot zover mijn "research" :@
Minstens net zo grondig als mijn research _O- Mijn laatste Nederlandse coin was DCORP en ik geloof niet dat dat een eclatant succes is geworden. Ik zit nog met wat "gratis" (inleg er uitgehaald) Floki Inu waarvan ik nergens op gebaseerde hoop heb dat ie x10 gaat. Ik zoek nog een coin die ofwel x1000 ofwel x0 gaat :P
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_202088481
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2021 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
Als jullie iets voor de langere termijn zoeken moet je eens naar defikingdoms kijken
Ik heb helaas niet zoveel met dat soort NFT (game)s
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')