Maar dan echt jaquote:
Die kwam er in ieder geval later pas bij maar weet niet waarom hij er nu niet op staat verderquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mis 1 stiertje (die er als laatste bijkwam) Of is dit een oudere opname?
Ik weet niet wat er erger is. Vraag mij ook niet waarom, maar mijn gevoel zei, kijk eens bij die Jessie.quote:
Er zitten echt veel van die lui tussen de Utopianen. Ik zie 'wappieposts' van oa Jessie, Cemal, Romy, Emil, Charlotte etc langskomen in hun live storiesquote:Op zondag 14 november 2021 02:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er erger is. Vraag mij ook niet waarom, maar mijn gevoel zei, kijk eens bij die Jessie.
Tja.....niets meer aan toe te voegenik zie dat watje nog zo paniekerig en heftig ( de hypogonder ) reageren op een coronatest
Zie hem nu stoer doen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja en uiteindelijk, zit je stoer te doen, in de hoop aandacht te krijgen via de sociale media, in je uppie in het treintje "kijk mij stoer doen zonder masker", op weg naar papa en mama, waar je alweer vele maanden lang bij in huis zit. Die ouders komen never nooit van hem af![]()
[ afbeelding ]
Cemalleke en Jessie steken openlijk de draak met Corona
Mag hopen, dat corona langs de deur van hun en hun dierbaren zal gaan.
Damn zeg wat een sneue gasten![]()
![]()
Eerst vrolijk poseren naast de pieten en dan smileys eroverheen plaatsen? hmmmmquote:Op zondag 14 november 2021 08:13 schreef pullup het volgende:
Dit is dan weer heel raar
Dit was de post van Bjorn op de vorige pagina
[ afbeelding ]
Die is nu dus foetsie![]()
En dan vind je dit terug in zijn livestory
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Een normale sint intocht met zijn schattige zoontje, denk je dan.
En dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Censuur door FB en Insta? Zelfcensuur wegens reacties van wokies?
Het is treurig in ieder geval, gewoon een vader die een leuke intocht heeft
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zondag 14 november 2021 08:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Eerst vrolijk poseren naast de pieten en dan smileys eroverheen plaatsen? hmmmm
Hij durft geen stelling te nemen omdat ie een beetje op tv rommelt?
eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2021 10:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
eensOepsie fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ja dat klopt, die indruk kriijg ik er ook bij omdat ik het bij meerdere oud utopianen zie langs komenquote:Op zondag 14 november 2021 08:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten echt veel van die lui tussen de Utopianen. Ik zie 'wappieposts' van oa Jessie, Cemal, Romy, Emil, Charlotte etc langskomen in hun live stories
Wat me verbaasd is dat je daadwerkelijk dezelfde 'memes' bij heel verschillende uto's ziet langskomen op dit gebied. Alsof er een centrale bron is die ze allemaal volgen
Jee dat is dan wel weer apart ja.quote:Op zondag 14 november 2021 08:13 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die is nu dus foetsie![]()
En dan vind je dit terug in zijn livestory
Een normale sint intocht met zijn schattige zoontje, denk je dan.
En dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zeggen toch vaak, baas gaat op zijn dier lijkenquote:
quote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze zeggen toch vaak, baas gaat op zijn dier lijken![]()
Dat arme kindje is de klos door een stelletje klote-ouders.quote:Op dinsdag 16 november 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
Het is allemaal Rasicme Cemal![]()
En het is dikke bullshit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
Het is allemaal Rasicme Cemal![]()
In scène gezette rommelquote:
Beleid van Facebook/insta: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ngen-van-zwarte-pietquote:Op zondag 14 november 2021 08:13 schreef pullup het volgende:
(Knip)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |