De eiwit spikes zijn geweldig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sla dan meteen met de hamer.
Dit zijn hele vieze spelletjes.
Boosters zijn een prik, geen twee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is geen booster, elk jaar moet je opnieuw 2x vaccinatie omdat het maar max 6 mnd bescherming biedt.
Als je nu tegelijkertijd QR uitbreidt en 2G maakt heb je de poppen aan t dansen. Als je eerst QR uitbreidt en daarna 2G maakt gaat alles goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook al post ik hier niet heelveel ik lees altijd mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je kan ook beter hier lezen. Volgorde is:
Post hier -> verwezen naar BNW -> BNW escaleert -> klopt toch -> posters die naar BNW verwezen hebben geen actieve herinnering -> beleid
Ja eens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je gewoon met dit soort stomme maatregelen eigenlijk niet anders meer kan dan een vaccinatieplicht afkondigen.
Een jaar bestaat uit 12 maanden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Boosters zijn een prik, geen twee.
Zoals ik al zei: met een directe vaccinatieplicht kun je geen controlemaatschappij afdwingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben van mening dat je gewoon met dit soort stomme maatregelen eigenlijk niet anders meer kan dan een vaccinatieplicht afkondigen.
Heb dit toevallig ook vandaag door iemand horen zeggen op het werk (en nee, geen jonkie).quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik doe 'm lekker onder de neus of helemaal niet op, even zien wat men gaat zeggen. Wat een grap zeg.
Effectief kondig je die aan, maar dan met een laffe omwegquote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Begin met 9/11. Daarna kan nog weinig je verbazen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
BNW heeft absoluut zijn charme. Maar het Covid-topic en de verkiezingen van Amerika zijn serieus dodelijk vermoeiend.
Leg mij dan eens uit wat je precies koopt met zo'n controlemaatschappij?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: met een directe vaccinatieplicht kun je geen controlemaatschappij afdwingen.
En je gooit er ook nog laffe mondkapjes bovenop.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Effectief kondig je die aan, maar dan met een laffe omweg
Ze moeten wel kunnen roepen dat ze het met kleinere maatregelen geprobeerd hebben voordat ze de horeca weer gaan sluiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan denken dat dit een ‘voorbereidende’ persconferentie was, dat de echte tikken nog moeten komen.
Tja, de cijfers zullen in zo'n korte periode niet snel gaan dalen. En dan kunnen ze zeggen dat ze nog gewacht hebben of het wel echt nodig zou zijn, maar met de huidige stijging van cijfers konden we niet anders enzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verplicht QR paspoort op het werk?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over bijvoorbeeld het invoeren van een verplicht QR-paspoort op het werk moet eerst vergaderd en gestemt worden in de 2e Kamer. Dat gaat deze en volgende week gebeuren.
Die vrouw zei hier toch eigenlijk niks verkeerd? Ben het er volledig mee eens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:12 schreef Complotwappie het volgende:
Ik heb de brief van Mona Keijzer (27 sept) er maar even bijgepakt:
[ afbeelding ]
Toen velen er nog overtuigd waren dat we er bijna waren.
Ik weet nog wel dat in augustus mensen zeiden dat er in Nederland nooit een coronapas voor werk zou komen toen het in Italie werd ingevoerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Effectief kondig je die aan, maar dan met een laffe omweg
9/11 was toch de opzet naar het Corona virus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Begin met 9/11. Daarna kan nog weinig je verbazen.
Die kant gaat het wel op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is geen booster, elk jaar moet je opnieuw 2x vaccinatie omdat het maar max 6 mnd bescherming biedt.
na 6 mnd gewoon weer een prik, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Boosters zijn een prik, geen twee.
Gewoon ook testen wanneer je op bepaalde dagen niet de deur uitgaat. Je kunt tenslotte dan alsnog het virus onder de leden hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wordt Za's voorstel om je dagelijks zelf te laten testen toch nog realiteit
Ja, en als zo'n werkgever dat dan invoert dan is het dus een verplichte QR-code om op het werk te mogen verschijnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verplicht QR paspoort op het werk?
Nee, er wordt gekeken of de werkgever er naar mag vragen. Dat wil niet zeggen dat de werkgever verplicht wordt er naar te vragen.
de Jonge zei toch tijdens de persco dat ze wilden kijken naar een verplichting toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verplicht QR paspoort op het werk?
Nee, er wordt gekeken of de werkgever er naar mag vragen. Dat wil niet zeggen dat de werkgever verplicht wordt er naar te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |