En volgend jaar oktober gewoon weer dezelfde shit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hahhaha
Ja we weten allemaal waar dit naartoe gaat.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen rookworst meer
SAD
@:Zipportal
Jezus. Wat een idioterie. Dan moet je dus in de boekwinkel een QR-code laten zien en als je dan naar de appie gaat daarnaast hoef je geen QR-code maar een mondkapje? Wat een totale gestoordheid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet essentiële winkels...... dus bewaar die oude spijkerbroek maar.
Dan moet iedereen eerst in aanmerking komen voordat alle QR's ingetrokken worden en iedereen zich een bloedneus mag gaan testen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hahhaha
Ja we weten allemaal waar dit naartoe gaat.
Ik snap er stom genoeg nog steeds geen bal vanquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef josja het volgende:
Waarom praat ie alsof iedereen debiel is, zo irritant dat toontje.
Omdat hij het tegen de ongevaccineerden heeft, klopt dus aardig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef josja het volgende:
Markie lult zich er weer goed uit.quote:
Wees blij dat die softies ten minste IETS durven in te voeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ah jongens toch, de coronapas op het terras. Wat een triestheid. Dat is gewoon mensenpesterij. En die arme mensen in de horeca maar controleren. En nu moeten al die bedrijven ook weer hun 1,5-meterstickers opplakken. En de NS weer mondkapjesstickers op de perrons en in de stations. Die hadden ze net weggehaald vorige maand. Wat een triestheid deze politici.
Ik ben de draad kwijt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef Aitvaras het volgende:
Het maakt het er wel lekker duidelijk op al die regeltjes omtrent QR code en mondkapje waar wel/niet...
Eens een leraar altijd een leraarquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef josja het volgende:
ex-leraarquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef josja het volgende:
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Jezus. Wat een idioterie. Dan moet je dus in de boekwinkel een QR-code laten zien en als je dan naar de appie gaat daarnaast hoef je geen QR-code maar een mondkapje? Wat een totale gestoordheid.
Je kun het zo allemaal lezen op de nieuwe roadmapquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt.
Net als de rest van NL denk ik.
Verstappen gaat Hamilton slopen in Mexico.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef ZaZoe het volgende:
De motor van Verstappen heeft ook een booster nodig
Mijn vriend ook. Eerste twee Moderna, booster was Pfizer. Eerste waar hij bijwerkingen van kreeg. Als in: één van zijn lymfeklieren zwol op tot een bescheiden cup C, geen grapje. Was met een paar dagen weer weg maar toch ff schrikken. Had waarschijnlijk te maken met zijn lymfoom.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mijn oom van dik 80 heeft al een derde gehad vreemd genoeg
Laat bij de Appie gewoon m'n qr zien als ze vragen of ik mijn mondkapje op wil doen...quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Jezus. Wat een idioterie. Dan moet je dus in de boekwinkel een QR-code laten zien en als je dan naar de appie gaat daarnaast hoef je geen QR-code maar een mondkapje? Wat een totale gestoordheid.
Anders lees je hun bericht nog een keer en kom je dan even weer terug, om sorry te zeggen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Huh? Umc maastricht enz niet hoor
Aan de formatietafel beklonkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef Haags het volgende:
Nou benieuwd naar het kamerdebat hoor. Toch weer net die nipte meerderheid hé.
Ze hebben 77 zetels, da's genoeg. En de PvdA zal ook wel mee stemmen, die kan het ook allemaal niet ver genoeg gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef Haags het volgende:
Nou benieuwd naar het kamerdebat hoor. Toch weer net die nipte meerderheid hé.
Gewoon overal QR behalve supermarktquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt.
Net als de rest van NL denk ik.
Evenementen zijn er nog niet af, dus ik zie nog geen groot issue.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je snapt het en eensch.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kwestie van tijdquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evenementen zijn er nog niet af, dus ik zie nog geen groot issue.
Wowww 1 ziekenhuis in heel NL!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Huh? Umc maastricht enz niet hoor
Zoveel mogelijk pesten om mensen aan de spuit te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |