Goh, wat denk je dat vaccins precies doen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Besmettingen leiden tot opnames. Al anderhalf jaar lang. Het geneuzel met 'maar het is alleen onder jongeren' is echt al heel lang ontkracht.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:20 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Lulkoek. Dan was het weer "seizoenseffect" of "long covid" of "nieuwe variant" geweest.
Die lockdown duurt gewoon tot Hugo vindt dat het woensdag is en zijn schoenen zijn gepoetst, en hij geen ochtendhumeur heeft.
Willekeur, dat is het hele probleem. Al 2 jaar lang.
Hoezo stokpaardje exact?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jaja, jouw stokpaardje kennen we nu wel. Next.
Ik hoef dat afgezien van inhoudelijke casus interesse vanwege privacy, ook niet zo te zien maar het zou wel nuttig zijn om aan te geven dat in generaliseren/aggregeren flink wat vaagheid zit verwerkt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou graag percentages willen zien en uitsplitsing naar leeftijdsgroep. Maar echt data op persoonsniveau is niet de bedoeling natuurlijk. Vrouw 52 jaar 1.70m 88kg niet gevaccineerd voor status diabetes type 2 op 8 dagen op de IC. Zoiets ga je echt niet zien.
Maar niets dan ook niets over enig leeftijd status comorbiditeit of wat dan ook Het is niet zo dat de ic vol ligt met allemaal 20-30-40 jarigen toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is de afgelopen weken genoeg geschreven over dat de IC's vol liggen met ongevaccineerden.
Geen moer aan de hand?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo stokpaardje exact?
Feitelijk is er dus geen moer aan de hand als het gaat om 'de zorg'.
Stoppen hoor met die ongein.
Er worden na vaccinatie naar ratio ziekenhuisopnames toch nu niet minder mensen opgenomen op de IC?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Betwijfel het, geloof niet dat IC net zo hard gaat stijgen als vorig jaar. Anders kun je dat vaccin wegtiefen.
Ik heb ze de afgelopen 1,5 jaar niet op enige logica kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt veel fout gedaan maar dat is natuurlijk onzin
Niet als alleen negatief geteste en gevaccineerden naar binnen mochten.quote:
Ik gooi er wel een .py scriptje overheen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rauwe data
@:wereldgozer graag jouw mening
Zal wel een combinatie zijn van leeftijd en vaccinstatus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar niets dan ook niets over enig leeftijd status comorbiditeit of wat dan ook Het is niet zo dat de ic vol ligt met allemaal 20-30-40 jarigen toch?
Rustaaaaahg.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen moer aan de hand?
Wat bedoel je dan precies?
Zijn de aantallen nep? Liggen er geen coronapatinten in de ziekenhuizen? Is zorg niet afgeschaald?
Wat klopt er niet volgens jou?
Nou ja, volgens mij gaan we met dat vaccin al een stuk minder hard qua opnames dan in vergelijkbare periodes qua besmettingen zonder vaccinaties.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Betwijfel het, geloof niet dat IC net zo hard gaat stijgen als vorig jaar. Anders kun je dat vaccin wegtiefen.
Ze heeft wel gratis C gekregen. Dat is normaal best prijzig per gram.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:19 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]
Het ergste van dit alles is dat Ingrid blijkbaar vreemdgaat met Hans![]()
Wat als Henk dit te weten gaat komen?
Dit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:20 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Lulkoek. Dan was het weer "seizoenseffect" of "long covid" of "nieuwe variant" geweest.
Die lockdown duurt gewoon tot Hugo vindt dat het woensdag is en zijn schoenen zijn gepoetst, en hij geen ochtendhumeur heeft.
Willekeur, dat is het hele probleem. Al 2 jaar lang.
Een gevaccineerde kan toch gewoon een negatief geteste besmetten? Vandaar dat sommigen pleiten voor 2G, want dan heb je een probleem minder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet als alleen negatief geteste en gevaccineerden naar binnen mochten.
Dan stopt het daar.
Als 300.000 bezoekers gelijkstaan aan 1000 (gerapporteerde) besmettingen staan 3.000.000 bezoekers gelijk aan 10.000.quote:
Als men daar nou precieze cijfers over heeft kan je toch betere gerichte maatregelen nemen ipv 2 miljoen mensen te blijven pesten en onder dwang zetten?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel een combinatie zijn van leeftijd en vaccinstatus.
Ooh, sowwieh! Heb niks gezegdquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rustaaaaahg.
Ging over de besmettingen bij het ade. Niet over het algemeen.
Bedenk ook dat 85% van de volwassenen kunnen doen wat ze willen, alsof het normale leven bijna terug is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij gaan we met dat vaccin al een stuk minder hard qua opnames dan in vergelijkbare periodes qua besmettingen zonder vaccinaties.
Volgens mij is het percentage positief nu ook wel zo ongeveer op z'n hoogst dat ik me kan heugen, dat zegt ook nog wel wat.
Gaat harder dan volkswagen ze produceren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef Bocaj het volgende:
We zitten nu in de 4e golf?
Kuipers had het al over de 6e golf...![]()
[ twitter ]
Discriminatie naar leeftijd lijkt me ook niet heel handig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als men daar nou precieze cijfers over heeft kan je toch betere gerichte maatregelen nemen ipv 2 miljoen mensen te blijven pesten en onder dwang zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |