abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:16:09 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201996691
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:12 schreef GereDathan het volgende:

[..]
En voor die 20% tot 40% moet er vervolgens kinderopvang geregeld worden. Gelukkig zijn die ook totaal overbelast, dus dat is een makkie om te regelen.
Sowieso is er op hele korte termijn niet zoveel te regelen, ik heb niet alles gezien maar 1 corona ziekenhuis vond ik wel een aardig voorstel van hem Girbes? en om daar dan het personeel extra te betalen door het saaie werk en gevarengeld zeg maar.
pi_201996695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Komen 13+ kinderen dan 3x per week in een zwembad?
Per jaar nog niet. :N
Hangen alleen bij mooi weer bij een plas omdat er amper nog buitenzwembaden zijn.
pi_201996700
Was vanmorgen in de HEMA zag toch zeker al 30% met een mondkapje lopen. De makke schapen :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201996708
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dit hebben ze op Tweakers beter geregeld, toen je daar in je repeterende gemekker verviel hebben ze je gewoon gebanned.

Nogmaals, accepteer de situatie of veranderd er iets aan door je te melden in Den Haag. Wil je dat niet, zeur dan niet.
Ik heb niet het idee dat Den Haag nu een deuk in een pakje boter gaat slaan tegen een virus wat de hele wereld beheerst.

Ja, misschien als je de noodtoestand afkondigt en iedereen gedwongen thuis houdt, maar dat schiet natuurlijk ook niet op.

Laat het maar voorlopig lekker zo, als we 4 weken verder zijn heeft het Urk-Staphorst probleem zichzelf ook opgelost.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:18:22 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201996710
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ehh nee. Duitsland zit alweer een paar dagen in een dalende lijn _O-

Maar dat heeft niets met onzinmaatregelen te maken. Ze hebben daar recent niets veranderd. Het laat eens te meer zien dat Corona gewoon doet waar Corona zin in heeft. Dat laat zich niet stoppen met zinloze mondkapjes of avondklokken.
Ah okee, dat eerste had ik niet gezien. Maar een paar dagen is nog geen trend, natuurlijk.

Dat laatste ben ik met je eens, het gaat toch eigenlijk overal in golfbewegingen. Nu is het in Zuid-Europa weer wat beter, maar reken maar dat die in de winter ook nog wel aan de beurt komen.
pi_201996711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Sowieso is er op hele korte termijn niet zoveel te regelen, ik heb niet alles gezien maar 1 corona ziekenhuis vond ik wel een aardig voorstel van hem Girbes? en om daar dan het personeel extra te betalen door het saaie werk en gevarengeld zeg maar.
We hebben een ernstig tekort aan handjes in Nederland, niet enkel in de zorg. Dus sowieso is er zoals je zegt weinig te regelen.

Ook een oud ziekenhuis opstarten en personeel vinden is onmogelijk, de mensen zijn er niet. Het is niet enkel een kwestie van geld. De zorg is een goed voorbeeld van een vakgebied waar je echt liefde moet hebben voor het vak, anders trek je het niet.
pi_201996722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ah okee, dat eerste had ik niet gezien. Maar een paar dagen is nog geen trend, natuurlijk.
Ik ben nog aan het wachten op de gevolgen van Pasen 2020.

Een paar dagen is al wel een redelijke trend is de ervaring.

quote:
Dat laatste ben ik met je eens, het gaat toch eigenlijk overal in golfbewegingen. Nu is het in Zuid-Europa weer wat beter, maar reken maar dat die in de winter ook nog wel aan de beurt komen.
Absoluut. Dat gaat gewoon door. We moeten ermee leren leven. Doen ze in o.a. de UK, Zweden en Denemarken ook.
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:21:22 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201996733
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:17 schreef halfway het volgende:
Was vanmorgen in de HEMA zag toch zeker al 30% met een mondkapje lopen. De makke schapen :')
Zie deze stoere boy die zelf durft te denken. De grootste vrije geest van FOK!, misschien wel van heel Nederland _O_ IN EEN WERELD VOL SCHAPEN, ZORRG DAT JE EEN LEEUW BENT!!!!!1!!!

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 november 2021 @ 12:21:54 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201996741
quote:
Waar je je niet druk om kan maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:22:00 #60
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201996743
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:08 schreef _serial_ het volgende:
Maar ondertussen worden ongevaccineerde kinderen van 13+ wel min of meer gedwongen tot vaccinatie omdat de zwembaden QR plichtig worden. Of ze moeten 3x per week gaan testen
Moeten ze binnenkort toch, anders mogen ze niet meer naar school.

/BNW.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201996746
quote:
Je zo druk maken over anderen, vul de leegte in je leven met iets anders op?
pi_201996759
quote:
Ik zag laatste in de JUMBO allemaal mensen met kleren aan. De makke schapen :') Zonder kleren is het leven veel relaxter.
pi_201996772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waar lees jij dat ie zich druk maakt? Is gewoon een constatering. Ik vind het ook wel bijzonder, wel vermakelijk eigenlijk.
I'll give you something to do
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 november 2021 @ 12:24:19 #64
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201996773
Spijtig dat ik het topic vanavond moet missen omdat ik de avondklok ga overtreden.

|:)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_201996775
quote:
Moeten zij toch zelf weten. Jij hebt er geen last van.
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:24:43 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201996778
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja, maak je dan zoals ieder normaal mens gewoon druk over regen, wind of hoge dauwpunten ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201996781
In mijn oude woonplaats _O-

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-de-zotte~a26b7013/

quote:
Vlug, haast onzichtbaar, glipte de mystery guest afgelopen weekend allerlei horecatenten in Zwijndrecht binnen. Bijna overal had hij dezelfde werkwijze. Naar binnen door de voordeur, met vlotte pasjes naar het toilet, en na een paar seconden weer richting de uitgang. In veel gevallen heeft het personeel hem niet eens gezien. Geregeld bleef het bij een bezoekje aan de gang van de horecagelegenheid. En dat duurde meestal nog geen halve minuut.
pi_201996786
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:24 schreef galantis het volgende:

[..]
Waar lees jij dat ie zich druk maakt? Is gewoon een constatering. Ik vind het ook wel bijzonder, wel vermakelijk eigenlijk.
Wat is er vermakelijk aan? Dat mensen iets doen waar ze zich prettig bij voelen?
pi_201996792
quote:
Eigen schuld van die horeca-ondernemers. Hadden ze hem maar bij de deur moeten tackelen door 2 beveiligers!

Pff, beetje naar het toilet sneaken zonder QR. Hij had de hele zaak 3 keer kunnen besmetten. Levensgevaarlijk.

Kijk, in Disneyland Shanghai weten ze tenminste wel hoe dat moet. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201996821
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:22 schreef Questular het volgende:

[..]
Je zo druk maken over anderen, vul de leegte in je leven met iets anders op?
Denk niet dat hij zich druk maakt zo te lezen. Alleen iets heeft van :') . Wat er op zich heel relaxed uit ziet.
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:30:30 #71
65846 Bocaj
47th President.
pi_201996827
En toch zit ik te denken dat misschien een lokale lockdown handiger is.
We weten waar veel besmettingen voorkomen.

Neem een bepaalde grenswaarde en lockdown alleen die stad of dorp...
Ik weet waterdicht is het niet maar zouden we er dan misschien al wel niet zijn?
pi_201996830
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Eigen schuld van die horeca-ondernemers. Hadden ze hem maar bij de deur moeten tackelen door 2 beveiligers!

Pff, beetje naar het toilet sneaken zonder QR. Hij had de hele zaak 3 keer kunnen besmetten. Levensgevaarlijk.

Kijk, in Disneyland Shanghai weten ze tenminste wel hoe dat moet. ;)
_O-
pi_201996842
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:30 schreef Bocaj het volgende:
En toch zit ik te denken dat misschien een lokale lockdown handiger is.
We weten waar veel besmettingen voorkomen.

Neem een bepaalde grenswaarde en lockdown alleen die stand of dorp...
Ik weet waterdicht is het niet maar zouden we er dan misschien al wel niet zijn?
Theorie, ja. Alleen is dan de vraag hoe je dat uit wil gaan voeren. Je kan immers niet iedereen in een dorp gaan opsluiten door een cordon van marechaussee er omheen te zetten.
pi_201996843
quote:
Ik draag hem ook alweer op het werk. :M
pi_201996847
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:25 schreef Questular het volgende:

[..]
Wat is er vermakelijk aan? Dat mensen iets doen waar ze zich prettig bij voelen?
Dat mensen op zo'n manier invulling geven aan geruchten. Waarbij nog niet eens zeker is of het wel voor winkels gaat gelden.

Edit: Ik lees zojuist dat het voor winkels gaat gelden. Dan maar vast gaan wennen inderdaad.

[ Bericht 7% gewijzigd door galantis op 02-11-2021 12:39:20 ]
I'll give you something to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')