abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202018696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 18:31 schreef tnhb het volgende:

[..]
Ook bij bankgaranties is het maar de vraag (slechte ervaring mee als huurborg), is namelijk erg afhankelijk hoe deze is opgesteld en wat de voorwaarden zijn voor vrijgave, ik neem aan dat ze die niet hebben verteld.
Ben het met je eens. Ik had bij een vorige stemming hierover tegen gestemd. Helaas in de minderheid. De betreffende ondernemer heeft tot nu slechts 2 maanden afgelost en al 3x uitstel gevraagd. Borg is echt een pleister waar nog steeds bloed uit kan stromen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrekelJapie op 04-11-2021 04:44:34 ]
pi_202020114
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef obligataire het volgende:
Ozgur kan vanavond een flesje open trekken, de teller staat inmiddels op 1321 K dus het bodembedrag is gehaald met nog 22 dagen te gaan.
En als hij dan na dat flesje besluit om genoegen te nemen met 1350K zou dat voor ons weer een betere LTV opleveren. Win-win zou ik zeggen: snelheid voor de ondernemer, meer comfort voor ons.
pi_202025162
Vervroegde aflossing Collin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202025252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:56 schreef obligataire het volgende:
Ozgur kan vanavond een flesje open trekken, de teller staat inmiddels op 1321 K dus het bodembedrag is gehaald met nog 22 dagen te gaan.
Het is wel heel opvallend hoe langzaam deze volloopt.
pi_202025467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:49 schreef dyna18 het volgende:

[..]
Het is wel heel opvallend hoe langzaam deze volloopt.
M.i. moeilijk te begrijpen. Met zoveel spreiding in huurders en materiële hoge eigen inbreng.

De eerste dag is zo belangrijk...
Pecunia non olet
  donderdag 4 november 2021 @ 11:12:50 #56
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202025492
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 23:02 schreef Jaco078 het volgende:
linkjes van de beide collin projecten

Delicatessen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timmerwerk:

SPOILER
Beide meegepakt ^O^
pi_202026114
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:11 schreef obligataire het volgende:

[..]
M.i. moeilijk te begrijpen. Met zoveel spreiding in huurders en materiële hoge eigen inbreng.

De eerste dag is zo belangrijk...
Is net online gekomen na een paar record weken geld ophalen bij collin, misschien is bij sommige ook gewoon de CF-portemonnee even leeg.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_202026163
Erg vervelend dat het zo lang duurt bij Max crowdfund voordat je gestorte bedrag beschikbaar is in je wallet.
Vandaag gestort 2,5 uur voordat een nieuw project live zou komen.
Nu 2,5 uur later staat het bedrag er nog steeds niet in de wallet en het project is al weer volgeschreven.
Helaas....
pi_202026190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef ron6 het volgende:
Erg vervelend dat het zo lang duurt bij Max crowdfund voordat je gestorte bedrag beschikbaar is in je wallet.
Nu 2,5 uur later staat het bedrag er nog steeds niet in de wallet en het project is al weer volgeschreven.
Helaas....
Ik begrijp hieruit dat ze nog steeds niet werken met i-deal?
pi_202026672
quote:
Helaas....
IK weet niet hoe je stort. Bij mij gaat het veel sneller (meestal binnen een minuut of 30) en vandaag zelfs al na een minuut een mail van bijschrijving.
pi_202026720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:15 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Ik begrijp hieruit dat ze nog steeds niet werken met i-deal?
Ik heb er nu net nog eens naar gekeken, maar zie dat er nu ook een "Stort Direct" optie bij staat.
Daar kan blijkbaar wel met i-deal worden gestort.
Deze optie was mij nog niet eerder opgevallen.

Edit: bedrag staat ondertussen op mijn account,,, nu maar wachten op een volgende investerings mogelijkheid
pi_202027293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef ron6 het volgende:

[..]
Ik heb er nu net nog eens naar gekeken, maar zie dat er nu ook een "Stort Direct" optie bij staat.
Daar kan blijkbaar wel met i-deal worden gestort.
Deze optie was mij nog niet eerder opgevallen.

Edit: bedrag staat ondertussen op mijn account,,, nu maar wachten op een volgende investerings mogelijkheid
We zullen kijken hoe we dit prominenter in het dashboard kunnen tonen. Er komt snel weer wat nieuws!
pi_202027484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:57 schreef Max_Crowdfund het volgende:

[..]
We zullen kijken hoe we dit prominenter in het dashboard kunnen tonen. Er komt snel weer wat nieuws!
Ik zit net eens even op jullie platform te kijken en lees dit:

Max Property Group B.V. (MPG) haalt een totaal bedrag van ¤ 4.250.000 op voor 14,16% van de aandelen van Max Property Group B.V.

Betekent dit, dat jullie de totale waarde van het bedrijf inschatten opruim 30 miljoen euro? Is dat niet iets te hoog gegrepen voor zo'n jong bedrijf?
Pecunia non olet
pi_202029341
Geen bier
quote:
Van een aantal van jullie hebben wij al bericht ontvangen over de incentive.
Wij hebben hier tot nog toe niet aan kunnen voldoen, om de volgende reden.
Kort gezegd heeft het nog niet kunnen versturen van de incentives te maken met het feit dat het
bier nog niet klaar is. De brouwerij was meer dan 6 maanden uit productie voordat de contracten
van de brouwerij getekend waren.
Het brouwproces is een zeer kritisch en nauwkeurig proces waarbij de kans op besmettingen groot
zijn. Om deze reden hebben de brouwers en Daniel Vinke de eerste twee maanden na overdracht
schoongemaakt, gereviseerd en daarna proefbouwsels gemaakt
Ik dacht dat een lopende brouwerij was overgenomen.
pi_202029436
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:53 schreef KrekelJapie het volgende:
Geen bier
[..]
Dat zou je wel zeggen ja, als je van dag 1 af operationeel zegt te zijn.........

De overname van de activa van de bestaande brouwerij in Zeist heeft als voordeel dat ik - samen met brouwer Pim Bosch - vanaf dag één operationeel ben en dus direct speciaalbieren kan verkopen. Zowel via onze eigen kanalen, als aan de horeca en retail. We kunnen dus direct van start.
Pecunia non olet
pi_202029536
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:01 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dat zou je wel zeggen ja, als je van dag 1 af operationeel zegt te zijn.........

De overname van de activa van de bestaande brouwerij in Zeist heeft als voordeel dat ik - samen met brouwer Pim Bosch - vanaf dag één operationeel ben en dus direct speciaalbieren kan verkopen. Zowel via onze eigen kanalen, als aan de horeca en retail. We kunnen dus direct van start.
Ik heb zojuist GVE gemaild dat hier op zijn minst sprake is van misleiding of nog erger en wat zij hier aan gaan doen Een verhoging achteraf van de rente lijkt me minimaal op zijn plaats in dit geval.
pi_202030344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:53 schreef KrekelJapie het volgende:
Geen bier
[..]
Na het laatste project van de gebroeders Vinke had ik de projecten al een licht kleurtje (= neem nieuwe projecten van deze ondernemers niet meer mee) gegeven in mijn overzichten.
Ik zit in Amelend I en II, en in het bier project.
Voor nu kleur ik de projecten een beetje donkerder, en zal de komende dagen ook eens een email voor GvE hierover brouwen.
pi_202030836
quote:
Helaas....
Bij mij vanmiddag binnen 10 minuten met ideal (niet bunq)
pi_202030887
Drama boot bij gve
SPOILER
pi_202031271
CCF Via deze weg willen wij u informeren over de algehele vervroegde aflossing van de lopende lening van New Horizons Vastgoed B.V., met leningnummer 38889.
Hierover is het volgende vermeld in de pitch:
‘Men heeft de mogelijkheid om gedurende de laatste drie maanden, in afwijking van de Algemene Voorwaarden, vervroegd af te lossen zonder vergoedingsrente’.
Wij zullen de volledige vervroegde aflossing pro rato op uw rekening courant bijschrijven.
Onderstaand treft u het bericht aan van de ondernemer:
Beste investeerder,
New Horizons Vastgoed BV heeft, zoals bij aanvang aangekondigd, een herstructurering van de financiering doorgevoerd. De herstructurering bevat ook een alternatieve financiering met gunstigere voorwaarden. Derhalve is ervoor gekozen om de financiering vanuit Collin Crowdfund vroegtijdig af te lossen.
Wij willen u hartelijk danken voor het door u gestelde vertrouwen in ons!
Met vriendelijke groeten,
Fred Krautwurst
Met vriendelijke groet,

Beetje vreemd de kosten zijn hoger dan de rente... Vervroegde aflossing minder dan het de investering....
(de rente is tijdsevenredig, de kosten volledig).
pi_202031737
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:00 schreef zeeland6 het volgende:
Beetje vreemd de kosten zijn hoger dan de rente... Vervroegde aflossing minder dan het de investering....
Begrijp ik het goed dat de kosten over de complete periode wel zijn berekend terwijl dat je over die periode geen rente hebt ontvangen?
pi_202031771
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:24 schreef tnhb het volgende:

[..]
Begrijp ik het goed dat de kosten over de complete periode wel zijn berekend terwijl dat je over die periode geen rente hebt ontvangen?
ja,heb al gemaild door Collin dat dit niet correct is.
pi_202032894
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:25 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat voor reactie je krijgt.
pi_202033456
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:00 schreef zeeland6 het volgende:

Zelfde als bij de extra aflossing En*rgief*briek D*venter CCF 32008 op 31-09-2021.
Aflossing ¤ 43,10 rente ¤ 3,41 en kosten ¤ 11,49. Netto uitbetaald ¤ 35,02. Hoe kan dit?
Nog niet nagevraagd bij Collin. Lijkt wel of ze bij de oudere leningen de huidige kosten berekenen.
Betaalschema wordt dan achteraf aangepast.
pi_202034066
Dit betreft New Horizons deel 1 neem ik aan?
Pecunia non olet
pi_202034207
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:08 schreef crowder07 het volgende:

[..]
Ik heb zojuist GVE gemaild dat hier op zijn minst sprake is van misleiding of nog erger en wat zij hier aan gaan doen Een verhoging achteraf van de rente lijkt me minimaal op zijn plaats in dit geval.
Ik denk dat hier geen kwade opzet in het spel is, hoogstens wat naïef en knullig van meneer Vinke. Een brouwerij is nou eenmaal niet een apparaat dat je met een druk op de knop aan en uit kunt zetten, staat het een tijdje stil dan heb je een champignonkwekerij. Er is blijkbaar wat mis gegaan in de overdracht tussen oude en nieuwe eigenaar, misschien zijn er geen goede afspraken gemaakt over de staat van de brouwerij bij overdracht of zijn die afspraken niet nagekomen. Bouw je een nieuwe brouwerij dan weet je wat je hebt maar duurt het een tijd voordat je productie kunt draaien, koop je een bestaande brouwerij dan kom je verrassingen tegen. Ik heb liever dat ze nu even de tijd nemen om een en ander na te kijken, grondig schoon te maken en in te regelen dan dat ik een pakketje niet-vegetarisch schimmelbier in de brievenbus vind.
pi_202034359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Ik denk dat hier geen kwade opzet in het spel is, hoogstens wat naïef en knullig van meneer Vinke. Een brouwerij is nou eenmaal niet een apparaat dat je met een druk op de knop aan en uit kunt zetten, staat het een tijdje stil dan heb je een champignonkwekerij. Er is blijkbaar wat mis gegaan in de overdracht tussen oude en nieuwe eigenaar, misschien zijn er geen goede afspraken gemaakt over de staat van de brouwerij bij overdracht of zijn die afspraken niet nagekomen. Bouw je een nieuwe brouwerij dan weet je wat je hebt maar duurt het een tijd voordat je productie kunt draaien, koop je een bestaande brouwerij dan kom je verrassingen tegen. Ik heb liever dat ze nu even de tijd nemen om een en ander na te kijken, grondig schoon te maken en in te regelen dan dat ik een pakketje niet-vegetarisch schimmelbier in de brievenbus vind.
De brouwerij heeft 6 maanden :o voor overdracht leeggestaan. Dat hadden ze wel vooraf kunnen vertellen aan ons.
pi_202035353
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:01 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
De brouwerij heeft 6 maanden :o voor overdracht leeggestaan. Dat hadden ze wel vooraf kunnen vertellen aan ons.
En dus ook een paar maanden geen omzet....
Pecunia non olet
pi_202035442
Volgens mij is deze hier nog niet langsgekomen:
NLI 9,25% staat open.

SPOILER
pi_202036614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:43 schreef ron6 het volgende:
NLI 9,25% staat open.

SPOILER
Ik dacht het niet. Heb de pitch net voor live gaan, zowat een week geleden, globaal doorgenomen. Ik snap de business niet eerlijk gezegd, en zie een hoop bla bla, en name dropping van belangrijke gebruikers van het systeem. Qua zekerheden zit er ook niks hards in, dus ik heb het er snel bij gelaten.
pi_202036691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:39 schreef obligataire het volgende:

[..]
En dus ook een paar maanden geen omzet....
Blijkbaar gaat het om deze brouwerij: https://www.nederlandsebi(...)ij?brouwerij_id=1490
pi_202038032
Project betaalt de laatste twee termijnen niet en gaat naar de gerechtsdeurwaarder
SPOILER
pi_202038171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:57 schreef Max_Crowdfund het volgende:

[..]
Nieuwe staat al online: Maandag 9 uur. Pand in Londen, 6 maanden 10% op jaarbasis. Bedrag 381.000 euro.
pi_202038400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:43 schreef ron6 het volgende:
NLI 9,25% staat open.

SPOILER
Met een grote boog omheen lopen?🤢
Het lijkt mij ondanks de juichende verhalen een monster dat altijd (geld)honger heeft..

[ Bericht 5% gewijzigd door obligataire op 04-11-2021 23:54:48 ]
Pecunia non olet
pi_202038498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:30 schreef Vioolblok het volgende:

[..]
Zelfde als bij de extra aflossing En*rgief*briek D*venter CCF 32008 op 31-09-2021.
Aflossing ¤ 43,10 rente ¤ 3,41 en kosten ¤ 11,49. Netto uitbetaald ¤ 35,02. Hoe kan dit?
Nog niet nagevraagd bij Collin. Lijkt wel of ze bij de oudere leningen de huidige kosten berekenen.
Betaalschema wordt dan achteraf aangepast.
Voor dat project krijgen we elke maand de bruto rente (dus zonder aftrek van kosten door Collin). Dit omdat de jaarlijkse beheerfee groter is dan 1 maandbedrag aan rente en dus volgens de oude methodiek niet kon worden ingehouden zonder een negatief RC Saldo te creëren. De beheerfee wordt na einde looptijd, bij terugbetaling van de aflossingsvrije lening, in 1x voldaan. Door een tussentijdse deelaflossing was er ruimte om de beheerfee voor de jaren tm heden wel in 1x te incasseren. De beheerfee die Collin nog tegoed heeft bij de eindaflossing is hiermee verlaagd.
pi_202038567
Dank voor de uitleg. Jij had gereageerd naar CCF?
  vrijdag 5 november 2021 @ 00:21:01 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202038608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Wanneer je een brouwerij schoon (kookketels, gistvaten en leidingen in ieder geval) en geventileerd achterlaat is er amper gevaar voor hygiëne, ook na 6 maanden. En vooral dat eerste punt is toch wel iets wat je van iedere brouwerij mag verwachten. En dat schoonmaken hoeft ook zeker geen maanden te duren. Ik ga niet direct van onwil uit maar denk dat ze gewoon andere prioriteiten hebben gesteld.
pi_202038616
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:10 schreef Vioolblok het volgende:
Dank voor de uitleg. Jij had gereageerd naar CCF?
Nee, dat is mijn eigen analyse. Maar de kosten bij de vervroegde aflossing van N*w Hor*zons 1 snap ik ook niet, dus fijn dat jij daarvoor contact hebt opgenomen Zeeland ;)
pi_202038719
Er staat weer een nieuw project online bij matchingcapital: https://matchingcapital.com/product/tro/
Let op:geen hypotheek, ook geen tweede maar slechts een koopoptie op het pand als zekerheid. ABNAmro hangt aan de eerste tiet.

Ook bij het parkeer project, wat ondertussen gesloten is op 200K, ipv de beoogde 650(?)K is er slechts een verpanding van 300K aan vorderingen
(Ik meen dat toen het project nog openstond voor 650K dat er ook een verkooprecht was op 1 of 2 panden met overwaarde t.o.v. de hypotheek).

Als we dan kijken op de website onder het kopje: Uw belegging > risico's en zekerheden lezen we het volgende:

Citaat:
Zekerheden
Stichting Matching Capital Zekerheid vestigt zekerheden, namens en in het belang van de deelnemende investeerders. Als de kredietnemer onverhoopt verzuimt om de contractueel afgesproken rente en/of aflossing tijdig te voldoen, treedt Stichting Matching Capital Zekerheid op en kan het (in het uiterste geval) beslag leggen op het pand.
Wij vestigen eerste hypotheek met (het gefinancierde) vastgoed als onderpand.

Selectie
Wij zoeken en selecteren projecten van bedrijven/ontwikkelaars met een goede reputatie en track record. U kiest zelf aan welk project u deelneemt, dus u weet waar uw geld zit. Wij zorgen ervoor dat u op de hoogte blijft van de loop van het project. Ons doel is om een aantrekkelijk alternatief te bieden voor spaarders en beleggers, met een hogere vaste rente en zekerheden (eerste recht van hypotheek met (met de lening aangekochte) onroerend goed als onderpand).
-Einde citaat-

Kortom, ook bij dit platform moet er per project dus goed naar de geboden zekerheden gekeken worden, en doet MC hierbij hun eigen USP's grof geweld aan.

W.m.b. tijd voor wat vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ETphonehome op 05-11-2021 01:09:13 ]
pi_202040634
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:08 schreef crowder07 het volgende:

[..]
Ik heb antwoord op mijn mail gekregen van GVE. Zij gaan de geldnemer om opheldering vragen en daarna informeren zij alle investeerders.
Eerst maar eens antwoord afwachten dus.
pi_202040821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:25 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Goed gedaan heeft tot gevolg gehad dat men de kosten helemaal (0,60) heeft teruggeboekt.
pi_202041082
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 00:51 schreef ETphonehome het volgende:
Er staat weer een nieuw project online bij matchingcapital: https://matchingcapital.com/product/tro/
Let op:geen hypotheek, ook geen tweede maar slechts een koopoptie op het pand als zekerheid.

W.m.b. tijd voor wat vragen.
Overall:
• Als een dergelijke optieconstructie een goed idee is, waarom is dit de eerste keer dat ik hem tegenkom? Welke extra risico's brengt de constructie met zich mee? Bijv. Belastingdienst of andere schuldeisers die voorrang krijgen, geen vastlegging in het Kadaster, verder nog?

In meer detail:
• Wie heeft precies het recht om deze optie uit te voeren ("Matching Capital (of nader te noemen meester)" volgens het contract)?
• Hoe gaat de uitoefening van deze optie gefinancierd worden?
• Wie of wat garandeert dat de optie daadwerkelijk uitgeoefend zal worden, ook als woningprijzen met 60% gedaald zijn?
• Wie of wat garandeert dat de leningnemer de woning in de tussentijd niet verkoopt en met de noorderzon vertrekt?
• Waarom bevat het contract geen negatieve hypotheekverklaring?

Los hiervan klinkt 7% netto voor 55% LTV aantrekkelijk, dat kan tegenover bovenstaande risico's staan. Al zijn die risico's moeilijk op waarde te schatten zonder meer te weten over de leningnemer.

MC heeft trouwens de aflosboete verdubbeld naar 2%, fijn dat ze meteen werk gemaakt hebben van mijn punt.
pi_202041468
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:08 schreef fok321 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat voor reactie je krijgt.
"De berekening van de beheervergoeding over de laatste termijn van New Horizons 38889 betrof inderdaad een omissie. Inmiddels hebben wij de termijn teruggedraaid en de beheervergoeding uitgeschakeld.

Onze excuses voor het ongemak.
pi_202041581
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:47 schreef crowder07 het volgende:

[..]
Ik heb antwoord op mijn mail gekregen van GVE. Zij gaan de geldnemer om opheldering vragen en daarna informeren zij alle investeerders.
Eerst maar eens antwoord afwachten dus.
Hadden ze in principe ook kunnen doen voor de update.
pi_202041650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:19 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Hadden ze in principe ook kunnen doen voor de update.
heb je helemaal gelijk in
pi_202042639
SIG, Vlissingen Bossenburg 109 zie ik deze maand een vreemde transactie die ik niet kan verklaren. Hebben anderen dit ook? en zo ja heeft iemand de uitleg? dan wel dit al nagevraagd?
pi_202042750
SIG Tilburg. Schijven 2 en 3 al vol. Er is blijkbaar voldoende vertrouwen in het kamerverhuurpand.
pi_202043696
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:42 schreef Crowdyfunder het volgende:
SIG Tilburg. Schijven 2 en 3 al vol. Er is blijkbaar voldoende vertrouwen in het kamerverhuurpand.
Ik heb deze ook zeker meegepakt. Prachtig verbouwd weer door de jongens uit Tilburg, vind het pand meer te classificeren als luxe appartementen dan een kamerverhuurpand. Dit vind ik het perfecte voorbeeld van goed verhuurderschap en verre van "huisjesmelker".
pi_202043721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:34 schreef NaRegenDeZon het volgende:
SIG, Vlissingen Bossenburg 109 zie ik deze maand een vreemde transactie die ik niet kan verklaren. Hebben anderen dit ook? en zo ja heeft iemand de uitleg? dan wel dit al nagevraagd?
Dit is één van de transacties waarmee SIG heeft zitten rommelen. Als je de eerste 3 betalingen bij elkaar optelt klopt het saldo weer.
pi_202043725
SIG
Almelo Zev*n bosj*s heeft niet betaald hoor ik van Luuck. Ze zitten er achter aan maar hebben nog niets gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')