Je moet wat als dat de enige kapper is die dat model kan knippen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
Van Grolloo naar Nimma voor de kapper
De Haararchitectquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
Van Grolloo naar Nimma voor de kapper
Deze manquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:27 schreef HeatWave het volgende:
Fresia is een juweel in het huidige medialandschap.
Doe normaal idioot.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:27 schreef HeatWave het volgende:
Fresia is een juweel in het huidige medialandschap.
Zo fucking cute, normaal en echtquote:
Dit ga ik onthouden, valt me erg van je tegenquote:
Ze is niet zo erg als Helene.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden, valt me erg van je tegen
Vingeren voor ondiepe kutjesquote:
Sorry Coco, ik zal mij de volgende keer inhoudenquote:
erg mooiquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sorry Coco, ik zal mij de volgende keer inhouden
Verzonnen door de "je hebt een kleurtje of bent LGBTQ'stagiair, maakt het uit of het kwaliteit is", bigot!quote:
Geen idee wat het is, btw gekicktquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:02 schreef Coco het volgende:
HAXBALL NA DE UITZENDING!!!
https://www.haxball.com/play?c=5e8FODDR8XU
*Ga nu naar toto en zet al spaargeld in op Barca *quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:54 schreef GGMM het volgende:
Valentijn heeft alle vertrouwen in Barcelona
RIP Barcelona
Ik begrijp de connectie niet. Die heeft toch HIV opgelopen in Nigeria?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Peter Klashorst ook, die beviel dat wat minder.
Was het erg ?quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Weer een flop van Helene![]()
Wie had dat nou verwacht![]()
Ik meen mij uit een groot Volkskrantinterview te herinneren dat hij vertelde besmet te zijn door een Cambodjaans hoertje.quote:
Zou goed kunnen hoor. Maar hij valt op negerinnen en woonde jarenlang in Afrika.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik meen mij uit een groot Volkskrantinterview te herinneren dat hij vertelde besmet te zijn door een Cambodjaans hoertje.
Ja en hij volgens hemzelf heeft hij daar geen aids opgelopen doordat hij direct na afloop zijn leuter altijd met lauw water waste. In Cambodja vergat hij dat en toen was het raak.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor. Maar hij valt op negerinnen en woonde jarenlang in Afrika.
Radio 1 wordt vanaf januari bijna een volledige vrouwenzender, nu Astrid Kersenboom het ochtendnieuws gaat presenteren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Leuk hoor dat Radio Veronica Inside maar ze lullen er meer dan op Radio 1.
Populistisch gelul ditquote:Op zondag 7 november 2021 11:05 schreef Drxx het volgende:
Het blijft amusant: René en Johan die de hele tijd kritiek uiten op het gebrek aan bedden en verplegers in de zorg, maar ondertussen wel VVD blijven stemmen; de partij bij uitstek die de zorg uitkleedt.
idd net alsof met de FVD SP en PVV aan de macht er wel in 1 keer vol op IC bedden en verpleegkundigen beschikbaar zijnquote:
Derksen stond eerst 100 % achter FvD.quote:Op zondag 7 november 2021 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd net alsof met de FVD SP en PVV aan de macht er wel in 1 keer vol op IC bedden en verpleegkundigen beschikbaar zijn
Er wordt wel voorbij gegaan aan het feit dat geen enkel land hierop voorbereid zou zijn. Genee begint een beetje vals te worden in de discussie, maar realiseert zich niet dat COVID patiënten 2 à 3 weken in zo'n bed liggen, terwijl na een gemiddelde operatie iemand na 1 of 2 dagen alweer weg is. Dat laat zich totaal niet vergelijken. Alsof je als land in de lengte van jaren honderden bedden en IC-verplegers achter de hand gaat houden voor het geval dat.quote:Op zondag 7 november 2021 11:05 schreef Drxx het volgende:
Het blijft amusant: René en Johan die de hele tijd kritiek uiten op het gebrek aan bedden en verplegers in de zorg, maar ondertussen wel VVD blijven stemmen; de partij bij uitstek die de zorg uitkleedt.
dit dus. En vvd heeft nooit een absolute meerderheid gehad dus welk beleid er ook is uitgevoerd, daar zijn meerdere partijen bij betrokken.quote:Op zondag 7 november 2021 22:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd net alsof met de FVD SP en PVV aan de macht er wel in 1 keer vol op IC bedden en verpleegkundigen beschikbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |