abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201990850
Heb jij ooit in je leven, voorzover je je dat nog kunt herinneren, acties/capriolen uitgehaald die oerstom/levensgevaarlijk waren, die met een sisser afliepen of die resulteerden in grote (persoonlijke) schade voor jezelf dan wel voor anderen? Deel ze hier, zodat anderen ook kunnen meegenieten.

Om zelf maar te beginnen:
- Ooit geprobeerd om iets van 10 rolcontainers van een helling naar beneden te krijgen, door ze van onder proberen tegen te houden. Gaat natuurlijk niet werken, kon maar ternauwernood opzij springen toen ze vaart begonnen te krijgen, al die containers met een enorme klap tegen de muur geklapt onderaan.
- Met een heftruck geprobeerd een ruimte in te rijden die iets lager was dan de heftruck zelf. Gevolg: schade aan het plafond en de heftruck, en diverse TL-balken naar beneden gelazerd...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_201990975
Ooit op de lepels van een heftruck gestaan en mij zo hoog mogelijk laten gaan, denk dat ik wel een metertje of 4 in de lucht was.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 1 november 2021 @ 21:59:17 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201991109
Toen ik nog op de middelbare school zat op een ijzeren balk geprobeerd te balanceren terwijl het net geregend had, ja die was glad en ik gleed uit en kwam zo op mijn hoofd terecht en was KO
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Beste/leukste mod 2022 maandag 1 november 2021 @ 22:05:57 #4
319979 Fok-it
All is well
pi_201991255
Niet 'levensgevaarlijk' maar wel oerdom.

Op school stoeiend een stanleymesje terug proberen te krijgen :') jong en dom, en 2 mm gescheeld of ik was mijn vinger kwijt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 maandag 1 november 2021 @ 22:06:09 #5
319979 Fok-it
All is well
pi_201991259
Leuk topic trouwens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201991288
Verschillende dingen:
- Viaanse brug over de lek overgestoken door de bogen heen als 12 jarige. Elke zoveel meter zit er een gat van een paar meter lang over de hele breedte van de boog en bovenin is best hoog. :P
- Piranha's gevangen in de amazone, vervolgens naar een alligator die op de kant lag gelopen en de piranha voor z'n neus gehouden. Was bijna m'n arm kwijt.
- Geweigerd m'n portemonnee en telefoon af te geven toen 4 gasten met machetes me wilden overvallen.

Ik denk niet dat ik oud word. :')
  maandag 1 november 2021 @ 22:09:01 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201991327
Ik ging kopje onder in het diepe zwembad toen ik nog geen zwemdiploma had maar een paar van mijn vriendjes wel.
Badmeester zag het meteen en heeft me gered. ^O^
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201991358
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Leuk topic trouwens
Dank je. Trouwens, voor de meelezers: neem even de moeite om hier ook iets te posten, maakt dit topic alleen maar leuker, iedereen heeft wel eens een blunder begaan in zijn/haar leven, dus schroom niet en schaam je niet om dat hier te posten als je hier toch bent... :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Forumtijger op 01-11-2021 22:16:42 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_201991367
Vanuit een woestijnnederzetting via een ons onbekende binnendoorroute met de 4x4 terug naar onze eigen nederzetting was niet de slimste actie ooit. Zeker niet zo eind van de middag en zonder water, en zonder iemand ingelicht te hebben en nou ja van die dingen dus. De heer zij geloofd en geprezen (ik denk nog altijd dat het hem zelf was), seinde er een meneer (met witte baard in blauwe jurk) met een zaklamp daar in de fucking middle of nowhere. Toen we bij hem waren maakt hij met handgebaren duidelijk dat hij graag een lift wou, dus dat hij ons in ruil daarvoor naar de bewoonde wereld terug zou leidden. En zo geschiedde.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 1 november 2021 @ 22:15:45 #10
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_201991456
Kom serieus niet verder dan een brandende pan olie blussen met water.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_201991495
-Staan in het reuzenrad (draaiend en op het hoogste punt) om naar beneden te kijken zonder vast te houden.
-Op een randje van een klif staan om naar beneden te kijken.
-Aan de rand van een grote familieschommel hangen om zo mee de lucht in te gaan. Dat ging mis, waardoor ik onder de schommel terecht kwam. Het vel van mijn bovenbeen zat opgestroopt en mijn linkervoet lag plat tegen mijn scheen.
-'s Morgens vroeg de kraan open laten staan (stop in het putje) en aan het eind van de dag terugkomen en nog net de brandweer treffen en de onderburen.
-Met een passer zo snel mogelijk heen en weer steken tussen mijn vingers tot de punt van de passer in mijn duim stond.
- Als spelletje: baby omhoog gooien en opvangen. Iets te hoog, waardoor zijn hoofdje tegen een lamp knalde. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201991577
Pak melk gehaald bij de jumbo
Ik zwaai naar dieren.
pi_201991707
Ik heb trouwens ooit nog een keer elektriciteit aangelegd op een zolder van een restaurant. Ik zag dat boven een systeemplafond iets verderop een deel van de reeds aangelegde buizen uit de zadels hingen, dus ik dacht bij mezelf: die klik ik maar even vast. Dus ik over het systeemplafond kruipen, flikkert er zo'n systeemplafondplaat omlaag, zat ik te kijken naar de koks die ongeveer 6 meter onder me bezig waren het eten te bereiden, ze keken natuurlijk allemaal omhoog waar ze mij zagen liggen, kon gelukkig nog veilig terugkruipen... :X
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_201991789
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Sumppi het volgende:
-Staan in het reuzenrad (draaiend en op het hoogste punt) om naar beneden te kijken zonder vast te houden.
-Op een randje van een klif staan om naar beneden te kijken.
-Aan de rand van een grote familieschommel hangen om zo mee de lucht in te gaan. Dat ging mis, waardoor ik onder de schommel terecht kwam. Het vel van mijn bovenbeen zat opgestroopt en mijn linkervoet lag plat tegen mijn scheen.
-'s Morgens vroeg de kraan open laten staan (stop in het putje) en aan het eind van de dag terugkomen en nog net de brandweer treffen en de onderburen.
-Met een passer zo snel mogelijk heen en weer steken tussen mijn vingers tot de punt van de passer in mijn duim stond.
- Als spelletje: baby omhoog gooien en opvangen. Iets te hoog, waardoor zijn hoofdje tegen een lamp knalde. ;(
wtf waarom gooi je met een baby :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201991828
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Sumppi het volgende:

- Als spelletje: baby omhoog gooien en opvangen. Iets te hoog, waardoor zijn hoofdje tegen een lamp knalde. ;(
Zo heb ik eens de baby van vrienden omhoog gegooid, tegen een verlaagd plafond. Ondanks de hersenschudding zijn we wel nog steeds vrienden en de kleuter kijkt zich er niets meer van te herinneren. Of dat door de leeftijd of de hersenschudding komt laten we maar in het midden.
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_201991931
Domste is denk ik wel geweest als scholier mijn middelvinger opsteken naar eoa doorgesnoven gek die ons bijna had aangereden, die is toen achter ons aan gekomen en heeft ons een heel stuk gevolgd terwijl wij op de fiets waren. :')

Ook wel eens een vuurtje gemaakt met iets waarvan we dachten dat het beton was, bleek heel hard plastic wat in de fik vloog; moest de brandweer bijkomen en een grote dikke zwarte rookwolk als gevolg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 1 november 2021 @ 22:42:32 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201991936
Met een been onder een gehesen last (van 2000 kilo oid) staan, terwijl de strop waarmee gehesen werd veel te slap was voor de last (mocht officieel 1000 kilo hebben). Niet het beste stagebedrijf ooit :')

Op een formaatzaag/zaagtafel een stuk kunststof laten happen waardoor die via mijn duim tegen de muur in stukken spat. Ik kon naar de EHBO voor hechtingen en mag achteraf eigenlijk blij zijn dat ik mijn duim nog heb.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201991982
Met pillen op rondom en op het spoor lopen rennen en kutten in de vroege ochtend.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201992048
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
wtf waarom gooi je met een baby :{
Doe ik best vaak :@

Niet echt hoog natuurlijk en ook niet bovenaan een trap of zo :P

Verder heb ik ooit eens een rondje hardgelopen in een Ajax-shirt door Rotterdam-Zuid :')
  maandag 1 november 2021 @ 22:50:00 #20
496293 Greetje21
High on heels
pi_201992117
Met wat bier op, op de flat boven het oude bioscoop/ing gebouw van groningen geklommen voor het uitzicht… via de balkons.

Op de railing van de brug over het dal in Luxemburg gelopen.

Over vele daken lopen van lege huizen of die verbouwd werden via het zolderraam..

Ik had iets met hoogtes :X
“Take my shoes off and throw them in the lake, and I”ll be two steps in the water”.
pi_201992206
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Sumppi het volgende:
Aan de rand van een grote familieschommel hangen om zo mee de lucht in te gaan. Dat ging mis, waardoor ik onder de schommel terecht kwam. Het vel van mijn bovenbeen zat opgestroopt en mijn linkervoet lag plat tegen mijn scheen.
;(
pi_201992240
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
wtf waarom gooi je met een baby :{
Er waren geen katten beschikbaar :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 1 november 2021 @ 23:21:41 #23
39237 crew  H_T
2733
pi_201992597
Bij mijn eerste auto kon je na het starten de sleutel uit het contact halen, waarna die het bleef doen. Geen idee hoe ik daar ooit achter ben gekomen, maar toen ik het eenmaal wist deed ik dat wel eens voor de gein. Het stuurslot is er nooit op gegaan, maar als dat één keer wel was gebeurd was dat een heel naar verhaal geworden :X

Het kwam wel eens voor dat ik op mijn bestemming aankwam met de auto en daar mijn autosleutel niet meer kon vinden :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Frontpage maandag 1 november 2021 @ 23:27:44 #24
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_201992694
Huissluitel vergeten, mobiel in de trein laten liggen. Ooh ja, in een verkeerde trein gestapt.
.
Dat is het wel zo'n beetje. O+
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_201992791
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 23:27 schreef Stephan5 het volgende:
Huissluitel vergeten, mobiel in de trein laten liggen. Ooh ja, in een verkeerde trein gestapt.
.
Dat is het wel zo'n beetje. O+
Kan me haast niet voorstellen dat je verder nooit in je leven een blunder hebt begaan. Nooit een blunder op je werk/ in het verkeer begaan? Nooit halsbrekende toeren uitgehaald? Nooit iets beschadigd wat je gauw hebt weggemoffeld? :P
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
  maandag 1 november 2021 @ 23:37:52 #26
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_201992806
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Doe ik best vaak :@

Niet echt hoog natuurlijk en ook niet bovenaan een trap of zo :P

Verder heb ik ooit eens een rondje hardgelopen in een Ajax-shirt door Rotterdam-Zuid :')
Dat laatste heb ik in iets andere vorm andersom gehad. Ging met vrienden in Amsterdam (destijds nog) Koninginnedag vieren. Het besloten feest dat Radio 538 tegenwoordig op het Chasseveld in Breda viert was destijds nog helemaal gratis op het Museumplein.

Maar goed, ik ging dus op een gegeven moment bier halen. Deed m'n portemonnee open om te betalen en toen zag degene achter me in de rij m'n Feyenoord-seizoenskaart zitten. Kreeg gelijk een paar trappen tegen m'n reet aan :') maar toen werd ie al heel snel weggehaald door vrienden, nog voordat ik kon reageren.

Verder valt het allemaal wel mee. Misschien 260 rijden op de Autobahn maar er was maar 1 andere auto en die haalde me nog in ook _O-

Heb wel vaak in m'n eentje midden in de nacht door onverlichte parken gefietst. Zelfs langs een plek waar ooit een moord had plaats gevonden. Maar ja, het was nou eenmaal de kortste weg van de kroeg naar huis..
pi_201992898
Uur te laat thuis komen terwijl m'n pa de volgende dag vroeg moest werken
  dinsdag 2 november 2021 @ 05:23:44 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201993485
quote:
89s.gif Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef Tyr80 het volgende:
Kom serieus niet verder dan een brandende pan olie blussen met water.
Ptecies dit ja.
pi_201993573
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
wtf waarom gooi je met een baby :{
Ken volgens mij geen ouders die dat niet doen. De baby was natuurlijk wel wat meer richting het eerste jaar en hij vond het altijd hilarisch. Ondertussen is hij bijna tien en heeft hij er niks aan over gehouden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 2 november 2021 @ 09:02:15 #30
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_201994401
Ik stond een keer perongeluk midden in schiphol met 20 pillen in mn zak.

Was echt dom. We hadden feestje in de hmh en moest voor iedereen meenemen maar we gingen overstappen op schiphol dus eerst ff eten. Stond ik midden in de aankomsthal terwijl links en rechts die marechaussees liepen met honden. Toen bedacht ik me opeens dit is niet zo handig.
Man of Steal.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 november 2021 @ 11:19:25 #31
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_201996046
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 23:36 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Kan me haast niet voorstellen dat je verder nooit in je leven een blunder hebt begaan. Nooit een blunder op je werk/ in het verkeer begaan? Nooit halsbrekende toeren uitgehaald? Nooit iets beschadigd wat je gauw hebt weggemoffeld? :P
Even denken....een blunder niet direct volgens mij, alleen een ongelukje op mijn werk, maar dat was niet gepland of express uiteraard.....halsbrekend... misschien een keer op Kreta over een glibberige rotspartij geklauterd....en beschadigd...... mijn toetsenbord denk ik, door er overheen te knoeien...... verder weet ik het eigenlijk niet echt hahaha. :D :D :D
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_201996165
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef NightDancert het volgende:

[

Verder heb ik ooit eens een rondje hardgelopen in een Ajax-shirt door Rotterdam-Zuid :')
Met een dikke jas eroverheen zeker :s)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:58:19 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201996516
• Roken
• Bezopen achter het stuur gestapt en een ongeluk veroorzaakt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 12:01:08 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201996543
Wat een vriend van mij is overkomen :

Op de Dominicaanse Republiek bij aankomst in zijn hotel gaan pissen. Er vervolgens achter komen dat er in zijn portemonnee nog een leeg pony pakje met resten coke in zit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202000065
Trage BBQ, drupje spiritus erbij dan maar. Zat de dop los. Werd wat meer dan een drupje, en een vuurbal vanaf de BBQ.
pi_202000419
Vroeger heb ik veel gelift. Voor de duidelijkheid, tussen mijn 19de en 22ste als jonge vrouw alleen.
Met de duim omhoog langs de snelweg staan om zo een gratis lift naar mijn bestemming te krijgen.
Bij veel rare snuiters ingestapt, op veel gekke plekken aangekomen, op de afrit van een snelweg afgezet enz.

Nu ondenkbaar, en achteraf gezien ben ik natuurlijk blij dat er nooit echt iets engs gebeurd is, hoewel het soms echt best spannend was.
pi_202001684
Als kind op de rand van een kasteeltoren klimmen om te kijken hoe hoog het was. Dat gedeelte liep ook nog schuin af :'). Denk dat ik 9 of 10 was.
pi_202001891
Als klein kind heb ik weleens 1 snoepje uit zo'n snoepjesbak van de Jamin opgegeten, daarna de winkel uitgelopen en niet betaald :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202002440
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vriend van mij is overkomen :

Op de Dominicaanse Republiek bij aankomst in zijn hotel gaan pissen. Er vervolgens achter komen dat er in zijn portemonnee nog een leeg pony pakje met resten coke in zit.
Zouden se daar echt moeilijk over doen....het is duidelijk geen smokkelwaar ofzo
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 2 november 2021 @ 19:20:14 #40
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202002626
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef onlogisch het volgende:
• Roken
• Bezopen achter het stuur gestapt en een ongeluk veroorzaakt.
Dat is juist raar want je rijdt juist veiliger als je weet dat je gedronken hebt.

Dan kan je gewoon niet omgaan met alcohol en zou je helemaal niet moeten drinken.
Man of Steal.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 19:23:51 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202002754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat is juist raar want je rijdt juist veiliger als je weet dat je gedronken hebt.

Dan kan je gewoon niet omgaan met alcohol en zou je helemaal niet moeten drinken.
Het was mijn allereerste ervaring met een gemotoriseerd voertuig op vier wielen. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 19:24:22 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202002773
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Geerd het volgende:

[..]
Zouden se daar echt moeilijk over doen....het is duidelijk geen smokkelwaar ofzo
Hij is het niet gaan vragen, heeft het snel door de plee gespoeld en is snel een biertje gaan drinken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202003031
- toen ik 6 was van een huisje afgesprongen en been gebroken

[ Bericht 44% gewijzigd door KroketBroodje op 02-11-2021 20:12:44 ]
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202004596
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:37 schreef AbFab_Darling het volgende:

[..]
Zo heb ik eens de baby van vrienden omhoog gegooid, tegen een verlaagd plafond. Ondanks de hersenschudding zijn we wel nog steeds vrienden en de kleuter kijkt zich er niets meer van te herinneren. Of dat door de leeftijd of de hersenschudding komt laten we maar in het midden.
_O-
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:25:15 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202004687
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Sumppi het volgende:
-Staan in het reuzenrad (draaiend en op het hoogste punt) om naar beneden te kijken zonder vast te houden.
-Op een randje van een klif staan om naar beneden te kijken.
-Aan de rand van een grote familieschommel hangen om zo mee de lucht in te gaan. Dat ging mis, waardoor ik onder de schommel terecht kwam. Het vel van mijn bovenbeen zat opgestroopt en mijn linkervoet lag plat tegen mijn scheen.
-'s Morgens vroeg de kraan open laten staan (stop in het putje) en aan het eind van de dag terugkomen en nog net de brandweer treffen en de onderburen.
-Met een passer zo snel mogelijk heen en weer steken tussen mijn vingers tot de punt van de passer in mijn duim stond.
- Als spelletje: baby omhoog gooien en opvangen. Iets te hoog, waardoor zijn hoofdje tegen een lamp knalde. ;(
Hard gelachen. Waaghals.
Voor dit soort fratsen zou mijn vader me vroeger wel wat harder hebben geslagen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202004874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:47 schreef Kanaroe het volgende:
Vroeger heb ik veel gelift. Voor de duidelijkheid, tussen mijn 19de en 22ste als jonge vrouw alleen.
Met de duim omhoog langs de snelweg staan om zo een gratis lift naar mijn bestemming te krijgen.
Bij veel rare snuiters ingestapt, op veel gekke plekken aangekomen, op de afrit van een snelweg afgezet enz.

Nu ondenkbaar, en achteraf gezien ben ik natuurlijk blij dat er nooit echt iets engs gebeurd is, hoewel het soms echt best spannend was.
Wel link ja, maar gelukkig is het goed afgelopen. Heb ook veel gelift en dat was erg leuk, bijzondere en leuke ontmoetingen gehad, maar ook vage. Als man alleen is het natuurlijk wel wat anders. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_202004880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:57 schreef TLC het volgende:
Als klein kind heb ik weleens 1 snoepje uit zo'n snoepjesbak van de Jamin opgegeten, daarna de winkel uitgelopen en niet betaald :@
Boefje! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_202004980
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef Sangha het volgende:

[..]
Wel link ja, maar gelukkig is het goed afgelopen. Heb ook veel gelift en dat was erg leuk, bijzondere en leuke ontmoetingen gehad, maar ook vage. Als man alleen is het natuurlijk wel wat anders. ;)
Mooi om te lezen! Liften is nu not done meer, en vroeger voorbehouden aan hippies en/of vagebonden.
Ik heb uiteindelijk als automobilist ook wel een enkele lifter meegenomen maar de lifter is helaas een uitstervend ras anno nu.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:39:01 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202006316
Qua fysiek gevaarlijk: M'n 9 á 10-jarige zelf vond het leuk om thuis (vrij hoog) uit de schommel te springen, op een verzameling oude bankkussens.

Nou heb ik niks gebroken. Maar toch: als ik zelf kinderen had gehad, zou ik het Spaans benauwd krijgen van dit soort lolligheid. :{
pi_202008838
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:47 schreef Kanaroe het volgende:
Vroeger heb ik veel gelift. Voor de duidelijkheid, tussen mijn 19de en 22ste als jonge vrouw alleen.
Met de duim omhoog langs de snelweg staan om zo een gratis lift naar mijn bestemming te krijgen.
Bij veel rare snuiters ingestapt, op veel gekke plekken aangekomen, op de afrit van een snelweg afgezet enz.

Nu ondenkbaar, en achteraf gezien ben ik natuurlijk blij dat er nooit echt iets engs gebeurd is, hoewel het soms echt best spannend was.
Moest gelijk hier aan denken :X : https://en.wikipedia.org/wiki/Pippa_Bacca
pi_202009077
Deur dicht laten vallen van appartement voordeur op 5 hoog. De balkondeur stond wel open. Dus toen maar via balkon van de buren geklommen. Aangezien er een tussenschot was moest ik via de buitenkant van het balkon.
hardcoholic
pi_202009198
Weg gerend voor politie te paard en me daarna in een struik verstopt. Gelukkig mee weg kunnen komen.
pi_202009294
Een Vacuvin kurk op mijn voorhoofd gezet en ook vacuüm gepompt.
Daarna 3 weken met een grote zuigvlek gelopen.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_202009450
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 02:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]
Moest gelijk hier aan denken :X : https://en.wikipedia.org/wiki/Pippa_Bacca
Heftig verhaal!
pi_202009679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:39 schreef Eightyone het volgende:
Qua fysiek gevaarlijk: M'n 9 á 10-jarige zelf vond het leuk om thuis (vrij hoog) uit de schommel te springen, op een verzameling oude bankkussens.

Nou heb ik niks gebroken. Maar toch: als ik zelf kinderen had gehad, zou ik het Spaans benauwd krijgen van dit soort lolligheid. :{
Die kussens lijken me vooral link. :D Zulk soort dingen deden we inderdaad ook in de speeltuin, maar daar stonden de schommels in het zand.

En ik ben eens als kleuter voorover een hoge stapel autobanden ingedoken via een lader. Om er vervolgens achter te komen dat ik er niet meer uit kon en de stapel te stevig was om zelf nog om te krijgen. Toen heb ik het wel even benauwd gehad voor iemand me aan mijn voeten uit de stapel trok. :')

Sowieso veel gespeeld op bouwplaatsen en andere plekken waar we eigenlijk niet mochten komen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_202009685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:39 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Mooi om te lezen! Liften is nu not done meer, en vroeger voorbehouden aan hippies en/of vagebonden.
Ik heb uiteindelijk als automobilist ook wel een enkele lifter meegenomen maar de lifter is helaas een uitstervend ras anno nu.
Thanx, ik heb geen auto, doe (bijna) alles met de fiets, maar zou ik een auto hebben dan zou ik zeker lifters meenemen. Het kunnen leuke ontmoetingen zijn, de randomheid maakt het juist leuk en vind avonturiers inspirerend.

Maar ook dan is de vraag 'wat voor type neem je mee'. Het is niet alleen de lifter die bij de verkeerde in kan stappen. Maar ik ben daar niet zo bang voor, ik ga uit van het goede, zo niet, zien we het dan wel weer. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_202010142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:40 schreef De_Melkboer het volgende:
Een Vacuvin kurk op mijn voorhoofd gezet en ook vacuüm gepompt.
Daarna 3 weken met een grote zuigvlek gelopen.
:D :D
pi_202018645
Fikkie stoken in een oude autoband. Vergeten dat ook rubber kan branden en je dat echt niet zelf uitkrijgt :')

Naar het buitenland gaan voor een fanmeet, met vage kennissen (van internationaal forum) aan de praat raken en in een soort ‘spannend’ truth or dare spelletje verzeild raken.
Meelopen naar zijn hotelkamer. En toen hij van binnen de grendel op de deur deed *gloep* :X
Hij bleek uiteindelijk een gentleman die, als ik had gewild, echt wel die tien stappen verder had gezet. Maar ik niet :o Als hij echter wel kwade bedoelingen had gehad, dan had niemand geweten dat ik daar was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 4 november 2021 @ 12:17:28 #59
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_202026203
Ooit met een bij een vriend achterop de gilera (snorfiets) naar de stad geweest op ongeveer 15km van mijn huis. Na de donderdagavond voetbaltraining, "Zullen we even een klein biertje gaan doen in de stad?" Nou gezellig wel dus natuurlijk doen we dat. Dan gaan we rond 1uur ofzo wel naar huis. Niet dus :') om 5uur 's ochtends ladderzat enigzins slingerend met een gangetje van 45km/u (zonder helm, want snorfiets) langs het kanaal op een fietspad met bomen weer naar huis. Achteraf heb ik wel eens gedacht we hadden maar 1 boom hoeven koppen of ongelukkig in het kanaal beland zijn en we hadden hardstikke dood kunnen zijn. Maar ja, jong en onbezonnen noem ik het dan maar. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 04-11-2021 12:36:41 ]
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 4 november 2021 @ 14:01:00 #60
414785 sirdanilot
pi_202027332
Te veel drinken, dan in slaap vallen in de nachtbus en dan aangevallen worden door een stel Irish Travellers (zo noemen we de lokale kampers, ze hebben niks van doen met daadwerkelijke Romani/zigeuners).

Gelukkig stopte er een taxi en die heeft me in de auto gezet en toen renden ze weg. Niks aan overgehouden behalve wat blauwe plekken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202027482
Lang geleden, voor het tijdperk van mobiele telefoon, een keer een canyon afgedaald in zuid-frankrijk want ik had een groep dat ook zien doen. Die waren echter op zijn minst professionele hobbyisten en hadden touw en ander klimbenodigheden bij zich... ik niet. Uiteindelijk heb ik via de bramenstruiken uit die canyon kunnen klimmen, maar niet zonder compleet bloedende handen en armen van die doorns...

Vuurwerk afsteken in van alles wat maar leuk is en vooral expliciet gevaarlijk was zoals flesjes. Op een keer vonden we niet afgegane vuurpijl, zo hele grote. Wij eerst hem leegkloppen en de berg met kruit aansteken... weinig spectaculair. Vervolgens wat vuurwerk in die pijl waar eerst het stuwkruit zat... deed weinig. Gooien vervolgens die pijl achter ons weg en gaan weer verder afsteken horen we ineens een alarmerend sissend geluid achter ons. Blijken die rotjes de interne lonten voor het uitelkaar knallen van die pijl te hebben aangestoken. Ik ben voorover iemands tuin/heg ingedoken om te ontsnappen aan die vuurbollen en knallen; Kei en keihard als dat naast je ontploft. Oliedom... maar ik denk er nog steeds met veel plezier aan terug.
  donderdag 4 november 2021 @ 23:55:05 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202038449
Als student ooit op de fiets in slaap gevallen na een avond flink drinken toen ik al een paar dagen nauwelijks geslapen had.
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:16:04 #63
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_202042333
Een man met een geadopteerd zoontje eens "Harrie en zijn huisslaaf" genoemd toen ik een dronken puber was. Flinke trap onder mijn hol gehad. Terecht overigens :') :X
pi_202077688
Toen ik dronken was brak ik mijn bierglas. Ik vond het zonde van het bier dus dronk het kapotte glas gewoon leeg. Wonder boven wonder zaten er geen stukjes glas in het bier :X

In Venezuela deed ik onvoorzichtig op een gladde waterval. Ik gleed uit en iemand van de groep kon me net bij mijn arm grijpen. Anders was ik een paar honderd meter naar beneden gevallen.

Ik ben ook eens van balkon naar balkon geklommen, op de tweede etage. Niet heel slim.
Spoilers!
pi_202078052
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen ik dronken was brak ik mijn bierglas. Ik vond het zonde van het bier dus dronk het kapotte glas gewoon leeg. Wonder boven wonder zaten er geen stukjes glas in het bier :X

In Venezuela deed ik onvoorzichtig op een gladde waterval. Ik gleed uit en iemand van de groep kon me net bij mijn arm grijpen. Anders was ik een paar honderd meter naar beneden gevallen.

Ik ben ook eens van balkon naar balkon geklommen, op de tweede etage. Niet heel slim.
Ben je nog vrijgezel ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_202078090
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:16 schreef Mubassie het volgende:
Een man met een geadopteerd zoontje eens "Harrie en zijn huisslaaf" genoemd toen ik een dronken puber was. Flinke trap onder mijn hol gehad. Terecht overigens :') :X
Hoezo..kon die er zelf niet een maken ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_202078267
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 21:26 schreef Geerd het volgende:

[..]
Ben je nog vrijgezel ?
Nee. En ook geen risiconemer meer ;)
Spoilers!
pi_202078391
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee. En ook geen risiconemer meer ;)
<O)
Ik zwaai naar dieren.
pi_202093407
Voornamelijk veel shit icm alcohol misbruik :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_202096962
Was aan het mountainbiken met mijn broer en vader bij van die kliffen bij een steengroeve in Duitsland, fietst dat jong zo door, ik gooi mijn fiets weg en trek hem terug, bijna allebei van zo’n klif gedonderd

Was in de zee aan het zwemmen, was er zo’n mui. Komt mijn broer daar in. Nou heb ik reddingzwemmen behaald, maar mijn vader niet. Mijn vader erin, verzuipt die ouwe zelf bijna. Strandwacht erbij, die pakt mijn vader, ik ondertussen mijn broertje pakken.

Had een keer zin om te neuken (wie niet) dus toen besloot ik dat het wel een goed idee was om na al uitgeput te zijn na een werkweek nog even 3 uur heen en weer te rijden in Duitsland. Na dat hele tafereel ben je natuurlijk doodmoe, dus tijdens het terugrijden viel ik telkens in slaap en heb ik bijna een betonblok (die hebben ze in Duitsland als reling) aangetikt met 180km/u.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2021 11:39:49 ]
pi_202097136
Voor een vreemde 2 telefoonabbonementen afgesloten voor 2 dure apple telefoons bij 2 verschillende winkels waarvoor ik geld kreeg en hij beloofde dat die abbonementen door een vriendin van hem bij T mobile verwijderd zouden worden, ik zei een paar keer dat ik het niet wou maar die vent bleef tegen mij aanpraten dat het niet fout kon gaan dus ik ben overstag gegaan, dit is vrij recent gebeurd, dus zit nu vast aan 2 abbonementen als mijn bewindvoerder het niet kan terug draaien.
Ik snap nu nog niet hoe ik er in heb kunnen trappen want alles in me zei nee maar ik heb het toch gedaan
pi_202110067
Knalbezopen met een paar vrienden op het dak / motorkap van de auto liggen en met 80km/h over de weg scheuren. Ik kan wel met recht zeggen dat dit echt het domste is wat ik ooit heb gedaan.

Misschien dat instappen bij een onbekende knalbezopen Tsjech, die vervolgens met 120 km/h scheurt over een kronkelend landweggetje met de bomen netjes opgelijnd langs de weg, ook wel aardig in de buurt komt. Hij zou ons wel even terugrijden naar de camping. "Look, my car fast" zei hij nog, terwijl hij over het stuur hing en probeerde te converseren met m'n neef op de bijrijdersstoel _O-

Ik ben blij dat ik het tegenwoordig af en toe bij een jointje houd en eigenlijk vrijwel nooit meer zuip... 8)7 Aan de andere kant, deze verhalen zingen nog steeds rond in de vriendengroep, dus het was eigenlijk ook wel een fantastische tijd :D

[EDIT] Ook een keer die scène uit Grown Ups dat ze een pijl de lucht inschieten en wie het langs kan blijven staan nagespeeld, maar dan met een lawinepijl zonder stok los van de grond afsteken, midden in een woonwijk. Iemand besloot pas te gaan rennen op het moment dat dat ding al af was gegaan _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door DjVero op 10-11-2021 13:20:03 ]
pi_202110547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
Voor een vreemde 2 telefoonabbonementen afgesloten voor 2 dure apple telefoons bij 2 verschillende winkels waarvoor ik geld kreeg en hij beloofde dat die abbonementen door een vriendin van hem bij T mobile verwijderd zouden worden, ik zei een paar keer dat ik het niet wou maar die vent bleef tegen mij aanpraten dat het niet fout kon gaan dus ik ben overstag gegaan, dit is vrij recent gebeurd, dus zit nu vast aan 2 abbonementen als mijn bewindvoerder het niet kan terug draaien.
Ik snap nu nog niet hoe ik er in heb kunnen trappen want alles in me zei nee maar ik heb het toch gedaan
Dan ben je wel echt een domme mongool.
pi_202113421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Dan ben je wel echt een domme mongool.
ik weet het ik snap nu nog niet hoe dit heeft kunnen gebeuren
pi_202118393
Met de (ex)vriendin van een bekende kickboxer naar bed geweest. Zij zei dat het uit was, maar voor hem was het nog niet uit. Ik heb toen een week of 2 echt een soort van ondergedoken gezeten, omdat hij op zoek was naar mij. Door tussenkomst van bepaalde figuren die ik gelukkig kende en een boete die ik moest betalen was de zaak afgedaan. Was uiteindelijk een behoorlijk duur wipje.
pi_202118507
Een hoer klaargebeft terwijl dat niet bij de prijs inbegrepen zat, extra kosten ¤150,-
  woensdag 10 november 2021 @ 22:40:05 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202118593
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:29 schreef Lemoir het volgende:
Met de (ex)vriendin van een bekende kickboxer naar bed geweest. Zij zei dat het uit was, maar voor hem was het nog niet uit. Ik heb toen een week of 2 echt een soort van ondergedoken gezeten, omdat hij op zoek was naar mij. Door tussenkomst van bepaalde figuren die ik gelukkig kende en een boete die ik moest betalen was de zaak afgedaan. Was uiteindelijk een behoorlijk duur wipje.
Badr?
Door te betalen voor de seks maalt dat haar toch een hoer en hem een pooier?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202118662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Badr?
Door te betalen voor de seks maalt dat haar toch een hoer en hem een pooier?
Het was niet Badr.

Het geld was volgens hem, omdat hij imagoschade had geleden.
  woensdag 10 november 2021 @ 22:57:51 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202118838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:44 schreef Lemoir het volgende:

[..]
Het was niet Badr.

Het geld was volgens hem, omdat hij imagoschade had geleden.
Hophop, gooi die naam neer.

En, imagoschade? Als Kickboxer? _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202119645
ik kan mij alleen iets met een stopcontact en ijzerdraadjes herinneren als behoorlijk kleine ik

zelf had ik niks (behalve heel erg geschrokken) en een paar hele boze ouders :')

voor de rest, nee niks doms of gevaarlijks in die tientallen jaren daarna
  donderdag 11 november 2021 @ 11:00:49 #81
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202122830
Oesters geprobeerd te eten met een geschikt oestermes, maar zonder geschikte handschoen. Ik dacht, een tuinhandschoen is vast ook wel voldoende. Niet dus, mes ging dwars door de handschoen en dwars door mijn middelvinger heen, naar de SEH geweest, tijd lang geen gevoel gehad in mijn vinger :') . Uiteindelijk wonder boven wonder wel goed genezen.
pi_202155297
Op vakantie in Bulgarije, mijn toenmalige vriendin moest naar het ziekenhuis en dat was in Sunny Beach, wij zaten daar een half uurtje rijden vanaf maar dat was wel door bergen, een taxi bracht ons daar naar toe dat kost niet veel daar.
Maar die vent scheurt daar als een gek door die bergen heen in het donker, ik dacht echt dat het mijn laatste ritje zou zijn wat een mafkees was dat zeg
pi_202156693
Zonder mondkapje boodschappen gedaan.
pi_202156752
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Sumppi het volgende:
-Staan in het reuzenrad (draaiend en op het hoogste punt) om naar beneden te kijken zonder vast te houden.
-Op een randje van een klif staan om naar beneden te kijken.
-Aan de rand van een grote familieschommel hangen om zo mee de lucht in te gaan. Dat ging mis, waardoor ik onder de schommel terecht kwam. Het vel van mijn bovenbeen zat opgestroopt en mijn linkervoet lag plat tegen mijn scheen.
-'s Morgens vroeg de kraan open laten staan (stop in het putje) en aan het eind van de dag terugkomen en nog net de brandweer treffen en de onderburen.
-Met een passer zo snel mogelijk heen en weer steken tussen mijn vingers tot de punt van de passer in mijn duim stond.
- Als spelletje: baby omhoog gooien en opvangen. Iets te hoog, waardoor zijn hoofdje tegen een lamp knalde. ;(
Die grote familieschommels waren echte deadtraps, kan mee niet voorstellen dat die nog bestaan :D
Heb zelf wel eens zo een uiteinde tegen me kop gehad, nu heb ik zelf enorme harde schedel dus dat scheelde :D

Gevaarlijkste wat ik gedaan heb? Ik was het kaart maatje van een zesvoudig moordenaar, telt dat als gevaarlijk ;) ?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_202156805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
Voor een vreemde 2 telefoonabbonementen afgesloten voor 2 dure apple telefoons bij 2 verschillende winkels waarvoor ik geld kreeg en hij beloofde dat die abbonementen door een vriendin van hem bij T mobile verwijderd zouden worden, ik zei een paar keer dat ik het niet wou maar die vent bleef tegen mij aanpraten dat het niet fout kon gaan dus ik ben overstag gegaan, dit is vrij recent gebeurd, dus zit nu vast aan 2 abbonementen als mijn bewindvoerder het niet kan terug draaien.
Ik snap nu nog niet hoe ik er in heb kunnen trappen want alles in me zei nee maar ik heb het toch gedaan
:') :') :') :') :') :') :') :')
Echt dat is de oudste truc uit het boek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_202156824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
:') :') :') :') :') :') :') :')
Echt dat is de oudste truc uit het boek.
Ja nogmaals ik weet het, ik snap niet hoe ik daar in heb kunnen trappen,
pi_202156874
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja nogmaals ik weet het, ik snap niet hoe ik daar in heb kunnen trappen,
Wellicht dat je er mee weg komt door de dader op te sporen, in ieder geval veel succes, ben ook wel eens in domme dingen getrapt waar je achteraf van denkt: Hoe had ik zo dom kunnen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_202158140
's nachts met 160 over een vier meter brede weg door het bos rijden. Als dat was misgegaan was dat er zo eentje waarover je wel eens leest dat ze het blok 20 meter bij de rest van de auto vandaan vinden.
pi_202173552
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die grote familieschommels waren echte deadtraps, kan mee niet voorstellen dat die nog bestaan :D
Heb zelf wel eens zo een uiteinde tegen me kop gehad, nu heb ik zelf enorme harde schedel dus dat scheelde :D

Gevaarlijkste wat ik gedaan heb? Ik was het kaart maatje van een zesvoudig moordenaar, telt dat als gevaarlijk ;) ?
Polletje?
pi_202182983
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 16:05 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Polletje?
Nee die van het Koetsiertje
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_202191869
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 06:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee die van het Koetsiertje
Daar kan je weer mee kaarten, heeft gratie gekregen dacht ik
pi_202196862
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 19:33 schreef bamibij het volgende:

[..]
Daar kan je weer mee kaarten, heeft gratie gekregen dacht ik
Klopt, technisch gezien was hij trouwens al een hele tijd buiten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_202220351
quote:
16s.gif Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
wtf waarom gooi je met een baby :{
Denk je ook niet dat een kind van 10 te zwaar is om tegen het plafond te gooien?

ontopic:

Stomme/gevaarlijke dingen?

Gevaarlijke acties?
Of het echt gevaarlijk was weet ik niet zeker, ik dacht in ieder geval over voldoende kennis te beschikken.
- Trinitrotolueen maken (ook wel bekend als TNT en doet beetje hard BOEM!)
- Nitroglicerine maken (doet ook BOEM! en is instabiel)
- Deze explosieven ook uittesten, op 3,5m afstand staan en weg moeten duiken van het zand dat 50cm voor je neus wordt weggeblazen.

Domme acties?
- Op werk tegen een stagiaire zeggen dat hij handschoenen moet dragen als hij met geconcentreerd zoutzuur werkt en vervolgens zelf zonder handschoenen over mijn klauwen gieten.
- Recht voor een politieagent door het rood een zebrapad oversteken.
- In Amsterdam gaan werken en dan tegen de collega's zeggen dat Feyenoord echt veel beter is dan Ajax (Feyenoord was net landskampioen, dus ik had gelijk maar het was wel een beetje dom)

Ik zal vast nog wel wat meer domme dingen gedaan hebben, maar die bewaar ik dan voor een volgende keer.
Ik moest gewoon even reageren.
Enne.... Do not feed the troll
pi_202220459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:00 schreef PreacherFromHell het volgende:

[..]
Denk je ook niet dat een kind van 10 te zwaar is om tegen het plafond te gooien?

ontopic:

Stomme/gevaarlijke dingen?

Gevaarlijke acties?
Of het echt gevaarlijk was weet ik niet zeker, ik dacht in ieder geval over voldoende kennis te beschikken.
- Trinitrotolueen maken (ook wel bekend als TNT en doet beetje hard BOEM!)
- Nitroglicerine maken (doet ook BOEM! en is instabiel)
- Deze explosieven ook uittesten, op 3,5m afstand staan en weg moeten duiken van het zand dat 50cm voor je neus wordt weggeblazen.

Domme acties?
- Op werk tegen een stagiaire zeggen dat hij handschoenen moet dragen als hij met geconcentreerd zoutzuur werkt en vervolgens zelf zonder handschoenen over mijn klauwen gieten.
- Recht voor een politieagent door het rood een zebrapad oversteken.
- In Amsterdam gaan werken en dan tegen de collega's zeggen dat Feyenoord echt veel beter is dan Ajax (Feyenoord was net landskampioen, dus ik had gelijk maar het was wel een beetje dom)

Ik zal vast nog wel wat meer domme dingen gedaan hebben, maar die bewaar ik dan voor een volgende keer.
Nou ik wacht vol spanning op de verhalen over je doldwaze avonturen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202255715
Overigens heb ik vandaag te horen gekregen dat ik de telefoonrekeningen niet hoef te betalen, daar ben ik heel goed weggekomen
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:07:43 #96
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202305374
Ik was vroeger nogal een coureur in mijn eerste auto. Nou lag die kadett D ook wel heel goed op de weg waardoor ik precies aanvoelde wanneer die zou gaan slippen. Vroeger had je bij Eindhoven van noord naar zuid op de A2 een heerlijke flauwe bocht. Daar kon je echt hard doorheen als je wilde.

Dat deed ik dus een keer te hard en ik kwam met meer dan 120 in het begin van een slip die ik nog maar net kon corrigeren.

Oh en met mijn overschatte kop drugsdealers uitdagen in Amsterdam.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  dinsdag 23 november 2021 @ 15:11:10 #97
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202305413
Of scheikunde op zijn grappigst, ook een favoriet uit die tijd. Men neme een jerrycan en flikkert daar alles van vloeistoffen en brandbare zooi in wat men maar kan vinden. En dan een brandend papiertje erin flikkeren.

Er gebeurde helemaal niks. Dus ik met mijn domme kop in die jerrycan kijken wat er nou aan de hand was. WOESJ vlamde ineens alles langs mijn gezicht omhoog. Kostte me mijn wenkbrauwen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202320420
Toen ik pas leerde rijden, dus weinig ervaring en overmoedig, besloot ik op de baan Leuven-Mechelen om een rij van 4 of 5 voertuigen in te halen. Ik besefte toen niet dat je om snel op te trekken naar een lagere versnelling moet terugschakelen. Dus ik begin in hoogste versnelling aan pakweg 85 km/u aan m'n inhaalmaneuver. Duurt veel langer dan verwacht, de vrachtwagen die op me toe komt is reeds met z'n lichten aan het knipperen, en de enige gedachte in m'n hoofd is "ik hoop dat ik het haal". Dat ik ook kan vertragen en invoegen komt niet bij me op.... Ben net op tijd voorbij de voorste wagen geraakt, met bonzend hart en kramp in m'n been van zo hard op het gaspedaal te drukken....

Iets heel anders: was ooit achter het huis met zelfgemaakt kruit (kaliumchloraat, salpeter en zwavel) aan het experimenteren, wilde met een elektrische onsteker iets uit een stalen buis wegschieten. Had aarde in de buis gedaan om de onderkant af te sluiten, maar op zeker moment was die aarde en het kruit zo stevig aangedrukt dat ik het er niet meer uit kreeg. Geen probleem, dan schieten we het eruit. Ik doe er meer kruit in, de andere zijde ook met aarde afgedicht, dan een spiritus vuurtje in een put gemaakt, de buis over de put gelegd, en een flinke aarden bloempot (45 cm doormeter) omgekeerd over de put gezet om tegen de wind te beschermen.

Ik zit naast die put rustig verder te knoeien, tot ik 5 minuten later bedenk dat m'n hond nog niet gegeten heeft. Ben in de keuken, drie openstaande deuren (schuur, wasruimte) verder, bezig wanneer een enorme knal het huis doet schudden en enkele projectielen door de keuken vliegen. Ik ga kijken, de rand van de put is heel wat groter geworden, de bloempot is verdwenen (later zie ik vanuit het raam van m'n slaapkamer dat de daken van de nabijgelegen garages in een straal van 20 meter rood gespikkelt zijn). De buis heb ik nooit meer teruggevonden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_202320517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:35 schreef antimaxxer het volgende:
Een hoer klaargebeft terwijl dat niet bij de prijs inbegrepen zat, extra kosten ¤150,-
Kleine jongetjes, grote praatjes.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 november 2021 @ 16:39:02 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202320738
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Sumppi het volgende:
linkervoet lag plat tegen mijn scheen.
Die voel ik gewoon :X

Wel weer goed gekomen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202321039
- Ooit een hocker in een ander dorp gekocht omdat hij in de uitverkoop was. Het probleem was echter dat het bedrijf niet bezorgde en ik was op de fiets. Toen dat ding 10 km vervoerd naar mijn dorp op mijn fiets, op mijn stuur en hangend op mij. Ik kon echt niks zien :') Toch heel thuis gekomen :P
- Op een rommelmarkt een dorpje verderop een mini koelkast gekocht. Ik was echter (weer :') ) met de fiets. Dat ding eerst 2 km het dorp uit gesjouwd naar mijn fiets (het was met Koningsdag rommelmarkt) en toen maar mensen gaan bellen. Godzijdank kwam ik een collega tegen, die wou het wel meenemen _O- :@
- Als kind veels te ver de branding in gegaan in de zee. Bijna verdronken. Mijn moeder was achter mij aan komen zwemmen en die hebben 2 lifeguards moeten redden :@ Kwaad waren mijn ouders joh _O- :@
- Een wijnbal van de kermis als kind gekregen, mijn moeder zei nog, kijk uit dat je hem niet inslikt. 10 minuten later kon ze de heimlich greep doen bij mij _O-
- rennen van een hele steile heuvel. Ik dacht dan ren je zeker heel hard, nee dan val je gewoon heel hard.
Twiddel
pi_202327739
In m'n studentijd had ik een tweeloop gekocht. Om het minder gevaarlijk te maken sneed ik de top van de patronen af en haalde de hagel (de loodballetjes) eruit. ging altijd goed, tot ik een ander type patronen gebruikte. Zaten enkele kotgenoten op m'n kamer, ik schiet (door het open raam) een "losse flodder" af, maar die zegt slechts "pff" en de wad (plastic "prop") blijft in de loop steken. Doe een nieuwe patroon in dezelfde loop, schiet weer, en weer "pff". Ik denk wtf, draai me om, tweeloop in de hand, wanneer plots de rest van het kruit met een dubbele knal afgaat. Paniek alom, ik roepen "ben je geraakt, ben je geraakt" tegen degene die op m'n bed zat, maar gelukkig waren de wads over z'n hoofd gevlogen, hadden twee flinke deuken in de muur gemaakt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 25 november 2021 @ 05:44:41 #103
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202328618
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef crystal_meth het volgende:

Iets heel anders: was ooit achter het huis met zelfgemaakt kruit (kaliumchloraat, salpeter en zwavel) aan het experimenteren, wilde met een elektrische onsteker iets uit een stalen buis wegschieten. Had aarde in de buis gedaan om de onderkant af te sluiten, maar op zeker moment was die aarde en het kruit zo stevig aangedrukt dat ik het er niet meer uit kreeg. Geen probleem, dan schieten we het eruit. Ik doe er meer kruit in, de andere zijde ook met aarde afgedicht, dan een spiritus vuurtje in een put gemaakt, de buis over de put gelegd, en een flinke aarden bloempot (45 cm doormeter) omgekeerd over de put gezet om tegen de wind te beschermen.

Ik zit naast die put rustig verder te knoeien, tot ik 5 minuten later bedenk dat m'n hond nog niet gegeten heeft. Ben in de keuken, drie openstaande deuren (schuur, wasruimte) verder, bezig wanneer een enorme knal het huis doet schudden en enkele projectielen door de keuken vliegen. Ik ga kijken, de rand van de put is heel wat groter geworden, de bloempot is verdwenen (later zie ik vanuit het raam van m'n slaapkamer dat de daken van de nabijgelegen garages in een straal van 20 meter rood gespikkelt zijn). De buis heb ik nooit meer teruggevonden.
Ik heb ooit eens in de buurt gestaan toen een vriend van me een oud ding opblies. De metalen onderdelen vonden we aan de andere kant van het huis terug… Niemand was geraakt, dat is ook een klein wonder.

En ik heb een keer een harry potter gevecht nagespeeld met romeinse kaarsen tijdens oud en nieuw. Iedereen had een hoop kaarsen mee, en schieten maar. Geen bril oid natuurlijk, ook daar is iedereen goed weggekomen :X
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202330075
Bij ons op de betoncentrale met een cementwagen achteruit tegen de muur aan gereden.
Sue Me
pi_202336570
Leuk topic! *O*
afspraak tandarts verzetten
pi_202336704
Als kind een keer tegen iemand aan gepist bij de WC's van een snelwegrestaurant omdat de terugweg van vakantie toch wel heel erg lang duurde, en mijn blaas erg vol zat, en ik mijn jongeheer niet snel genoeg bij de juiste pisbak kreeg :@
afspraak tandarts verzetten
pi_202336836
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 23:27 schreef Stephan5 het volgende:
Huissluitel vergeten, mobiel in de trein laten liggen. Ooh ja, in een verkeerde trein gestapt.
.
Toevallig ook in een trein die werd uitgerangeerd? :') "huh, zo rijdt de trein anders nooit, en wat zitten er eigenlijk weinig mensen in, er klopt iets niet??? :@ "
afspraak tandarts verzetten
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2021 @ 18:11:35 #108
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_202336939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Toevallig ook in een trein die werd uitgerangeerd? :') "huh, zo rijdt de trein anders nooit, en wat zitten er eigenlijk weinig mensen in, er klopt iets niet??? :@ "
Ik heb er een geldige reden voor: Mijn bril was kapot. Dus ik droeg die dag geen bril, dus ik zag erg slecht. Inmiddels zelfs nog slechter dan toen, dus ik kon mij niet goed orienteren. :N
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_202337271
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 17:03 schreef summer2bird het volgende:
- Een wijnbal van de kermis als kind gekregen, mijn moeder zei nog, kijk uit dat je hem niet inslikt. 10 minuten later kon ze de heimlich greep doen bij mij _O-
Een beetje hetzelfde idee als dat je voor eerst een rozijn ziet en dan 'm dan neus dauwt :'(
afspraak tandarts verzetten
pi_202343292
Op de schouder getikt van een wildvreemde. Dacht dat het mijn oom was :')
  donderdag 25 november 2021 @ 22:43:19 #111
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202343323
Een lepel waspoeder in mijn mond gestopt omdat ik dacht dat het suiker was (en ik 5 ofzo)
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202343390
een week lang aan de LSD in frankrijk en belgie
  vrijdag 26 november 2021 @ 03:34:31 #113
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_202344775
's Nachts in een shoarmatent, zit een dronken vent achter de gokbak, korsten en wondjes op zijn hoofd van een recente knokpartij, uit volle borst ruziënd aan de telefoon met zijn vriendin, genaamd 'VICTORIA!!@!1', die kennelijk op een nabijgelegen vakantiepark zit.
De kebab vliegt uit zijn mond als hij tekeer gaat en de shoarmaboer maant hem meerdere malen tot rust, waarop hij instemt maar vervolgens gewoon weer door gaat.
Hij belt taxibedrijven, maar niemand wil hem oppikken, en dan begint hij met briefjes van 50 te strooien naar onder andere de shoarmaboer, voor als die hem vervoer naar het vakantiepark zou regelen.
Ik denk nou vooruit, dat geld is ook zonder mij niet meer bij hem aan het einde van de nacht, we zullen eens kijken. Zijn ze hier van hem af, kan hij naar bed, en als hij nog met geld gaat strooien heb ik mijn avondje stappen eruit.
Ik ben ondertussen ook klaar met eten, loop naar hem toe en bied hem een lift aan, waarmee hij instemt.

Eenmaal in de auto gaat het ruziën met Victoria door, ze bellen af en aan, waarbij hij zich niet stoort aan mijn aanwezigheid en haar ongestoord de huid vol scheld. Er zijn ook nog andere mensen in het vakantiehuis, begrijp ik.
Tussen de bedrijven door vertelt hij dat de wonden op zijn hoofd komen van een gevecht met agenten enkele dagen eerder, en hij geeft me een grote top wiet als dank voor de lift.
Het bellen gaat weer verder, maar deze keer flipt hij finaal. Hij grijpt zijn tas, opent hem en roept 'Waar is mijn pistool!!!'. Ik besef me dat, als ik dat ding uit zijn tas of handen zou grissen, dat vast niet goed afloopt. Ik kijk ondertussen naar welke boom ik pak, hij heeft geen gordel om en let niet op. Hij zit uitzinnig in zijn tas te graaien maar er komt nog niets tevoorschijn en ik wacht af. Uiteindelijk komt er godzijdank geen pistool tevoorschijn. Ik geloof wel dat hij oprecht dacht dat hij één bij zich had.
We waren toen ook bijna gearriveerd. Het leek me beter nog even door te rijden. Hij bood me nog aan mee te komen voor een biertje, waarvoor ik vriendelijk bedankt heb.

Achteraf toch niet echt een handige actie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chokeme op 26-11-2021 05:12:29 ]
It's okay to be white
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')