Dat is het meest storende aan nieuwe maatregelen natuurlijk, alles wat je nu doet, kom je in de lengte van maanden niet vanaf. En schept gewoon een precedent voor elke griepgolf.quote:Op maandag 1 november 2021 21:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat alleen al is zorgelijk genoeg. Een hoop mensen zijn het nemen van maatregelen als ie volkomen normaals gaan zien, alsof er niets raars aan is.
"Ik ben voor maatregelen, zolang ze maar niet voor mij hoeven gelden."quote:
Zoals altijd: Mensen die geen last hebben van een maatregel pleiten voor de invoer van een maatregel.quote:
Op maandag 1 november 2021 21:53 schreef jcdragon het volgende:
Die houden gewoon thuis-feestjes.quote:Op maandag 1 november 2021 22:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een QR-plicht op FOK! lijkt me overigens wel de doodsteek voor BNW.
Die klootzak heeft mij ooit opgelichtquote:Op maandag 1 november 2021 21:26 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, nee, want, h, grondwet en zo. Magisch schild dankzij God/Allah/vliegend-spaghettimonster.
Wat mij betreft mag de pleuris gewoon een keer uitbreken.
Dat gaan we niet doen, maar we voeren die verplichting wel in op het mbo waar de gemiddelde leeftijd 18 is.quote:Op maandag 1 november 2021 22:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zoals altijd: Mensen die geen last hebben van een maatregel pleiten voor de invoer van een maatregel.
Ik pleit voor een QR-verplichting voor het seniorenuurtje in de supermarkt, de bingo en alle andere plekken waar vrijwel alleen gepensioneerden te vinden zijn.
Fok! krijgt geen QR-plicht. Fok! is een religie.quote:Op maandag 1 november 2021 22:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een QR-plicht op FOK! lijkt me overigens wel de doodsteek voor BNW.
goede escapequote:Op maandag 1 november 2021 22:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Fok! krijgt geen QR-plicht. Fok! is een religie.
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan dat Gommers vorige week met veel bombarie riep dat bij 650 patinten er code zwart dreigt en Kuipers nu zegt dat er 1350 bedden kunnen komen voor een periode? Ik weet dat Gommers het over 650 coronapatinten had, maar schermen met code zwart is niet niks.quote:Op maandag 1 november 2021 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat gaan we niet doen, maar we voeren die verplichting wel in op het mbo waar de gemiddelde leeftijd 18 is.
die 1350 klopt niet, hebben ze geen personeel voor.quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan dat Gommers vorige week met veel bombarie riep dat bij 650 patinten er code zwart dreigt en Kuipers nu zegt dat er 1350 bedden kunnen komen voor een periode?
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Gommers vooral bezig is met BV Gommers en het verkopen van zijn boek. Of komt er ook een boek over Kuipers?
Als er 1350 bedden kunnen komen, hebben we nog wel even te gaan voor het het zwart van de muren komt vallen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan dat Gommers vorige week met veel bombarie riep dat bij 650 patinten er code zwart dreigt en Kuipers nu zegt dat er 1350 bedden kunnen komen voor een periode?
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Gommers vooral bezig is met BV Gommers en het verkopen van zijn boek. Of komt er ook een boek over Kuipers?
Mja, krijg je met figuren zoals Kuijpers die nu nog met droge ogen durven te zeggen dat wij moeten blijven sturen op het aantal besmettingen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat gaan we niet doen, maar we voeren die verplichting wel in op het mbo waar de gemiddelde leeftijd 18 is.
Wacht maar, straks legt Kuipers weer exponentile groei uit en snap je waarom hij geen epidemioloog is.quote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, krijg je met figuren zoals Kuijpers die nu nog met droge ogen durven te zeggen dat wij moeten blijven sturen op het aantal besmettingen.
Niet normaal.
Dat je nu nog maatregelen durft te nemen die specifiek gericht zijn op <21 is echt totaal idioot. Geen woord over boosters, geen woord over eventuele eerste stappen om zorgcapaciteit te verhogen.
Die 1350 van Kuijpers is toch door alles en iedereen al meerdere keren afgeschoten? Iedereen zegt dat dat niet kan en Kuijpers beweert weer eens van wel.quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die zich stoort aan dat Gommers vorige week met veel bombarie riep dat bij 650 patinten er code zwart dreigt en Kuipers nu zegt dat er 1350 bedden kunnen komen voor een periode? Ik weet dat Gommers het over 650 coronapatinten had, maar schermen met code zwart is niet niks.
als ze in maart 2020, die beslissing hadden genomen om de ic bedden uit te breiden, was het personeel nu net klaar met de opleiding.quote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, krijg je met figuren zoals Kuijpers die nu nog met droge ogen durven te zeggen dat wij moeten blijven sturen op het aantal besmettingen.
Niet normaal.
Dat je nu nog maatregelen durft te nemen die specifiek gericht zijn op <21 is echt totaal idioot. Geen woord over boosters, geen woord over eventuele eerste stappen om zorgcapaciteit te verhogen.
Het zijn makkelijke slachtoffers.quote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet normaal.
Pasgeboren baby's vaccineren is de uitwegquote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet normaal.
quote:
Dit houdt dus in dat het niet verplicht wordt voor werkgevers.quote:Meer dan de helft van de Nederlanders wil een coronatoegangsbewijs toestaan op de werkvloer. Dit blijkt uit onderzoek van het Hart van Nederland-panel, waarin werd gevraagd of werkgevers mogen vragen naar een geldig coronatoegangsbewijs op kantoor.
Nouja, Kuipers is niet debiel. Hij zal dit echt niet presenteren als een plan als hij niet op de n of andere manier buy-in heeft gekregen ervoor. Dat de mensen op de vloer het niet zien zitten is voor de meeste bestuurders niet heel relevant.quote:Op maandag 1 november 2021 22:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die 1350 van Kuijpers is toch door alles en iedereen al meerdere keren afgeschoten? Iedereen zegt dat dat niet kan en Kuijpers beweert weer eens van wel.
Die code zwart is er al sinds maart 2020, alleen dan niet altijd direct duidelijk eigenlijk.
Ik heb het al eerder genoemd, maar waarom zou een volledige IC opleiding nodig moeten zijn om continue IC covid zorg te leveren? Je zou wellicht ook een IC-Light opleiding kunnen overwegen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ze in maart 2020, die beslissing hadden genomen om de ic bedden uit te breiden, was het personeel nu net klaar met de opleiding.
Prima toch?quote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ze in maart 2020, die beslissing hadden genomen om de ic bedden uit te breiden, was het personeel nu net klaar met de opleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |