Ik vind het nu al leuk
quote:sun chaser heb ze eige al opgegeve wedde?
Op vrijdag 31 januari 2003 16:01 schreef SunChaser het volgende:
Yorin gaat een nieuw tv-programma maken waarin mensen NAAKT over lifestyle en hun lichaam praten. "Als het bijvoorbeeld gaat over putjes in billen is het te abstract als mensen hun kleren aan houden", aldus Yorin.Ik vind het nu al leuk
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:03 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
sun chaser heb ze eige al opgegeve wedde?
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:11 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Doorligplekken tot op het bot.
En ga zo maar door met smerig uitziende aandoeningen.
.
quote:Jottem
Yorin gaat een nieuw tv-programma maken waarin mensen NAAKT over lifestyle en hun lichaam praten. "Als het bijvoorbeeld gaat over putjes in billen is het te abstract als mensen hun kleren aan houden", aldus Yorin.Ik vind het nu al leuk
quote:Ja leuk, echt iets voor jou.
Maar goed, als ik zonodig naar de putjes in iemands reet wil kijken, dan ga ik wel naar de sauna.
Wie presenteert het eigenlijk? En is diegene dan zelf ook naakt?
"Het volgende onderwerp gaat over aambeien Tooske."
"Hier is de 63 jarige Beppie uit Vlaardingen."
"Applaus voor Beppie."
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:11 schreef tong80 het volgende:
"Carlo wat is het volgende onderwerp ?""Het volgende onderwerp gaat over aambeien Tooske."
"Hier is de 63 jarige Beppie uit Vlaardingen."
"Applaus voor Beppie."
Edit: het staat nu ook op eyeworks.tv
quote:Er moet in de eerste uitzending gewoon een kerel zitten met 'n druiper als 'n lekkend kraantje...
Op zaterdag 1 februari 2003 03:14 schreef De_Schaduw het volgende:
het gaat 'Edele Delen' heten.
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 05:23 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Er moet in de eerste uitzending gewoon een kerel zitten met 'n druiper als 'n lekkend kraantje...
quote:Morgen dus op tv.
Op zaterdag 1 februari 2003 03:14 schreef De_Schaduw het volgende:
ieeeeee, fuck... het is dus toch waar. Ik ken iemand die waarschijnlijk in dat programma zal verschijnen.
Het wordt geproduceerd door Eyeworks, het tv-productiebedrijf van Reinout Oerlemans en het gaat 'Edele Delen' heten.Edit: het staat nu ook op eyeworks.tv
seks op tv de nieuwe rage...
quote:Morgen dus om 21:30 op Yorin.
Serie programma's waarin de intieme lichaamsdelen zonder schroom worden besproken. Mensen voor wie dit geen taboe meer is, praten niet alleen over hun edele delen maar laten deze ook zien. Op een integere, informatieve en eerlijke manier worden in vier afleveringen de penis, de billen, de vagina en de borsten besproken. Dit wordt gedaan met dertig verschillende mensen die tijdens het interview naakt zijn.
Ik vind het werkelijk een absurd programmaconcept om mensen in hun blote pieledoos te laten praten over hun pieledoos. Ze kunnen niet serieus denken dat dit een waardevolle aanvulling is op hun programmaaanbod, alhoewel dat al affreus te noemen is
Ik vraag me al helemaal af wat voor figuren deelnemen aan een dergelijk programma
Walgelijk programma
quote:Mensen die het als 'een ongelooooooofelijke uitdaging' zien om zichzelf zo te tonen. En dan van die verhalen als 'ik was zo onzeker, en nu ben ik dat niet meer, ik ben zo trots op mijn lijf, en dat wil ik aan heel Nederland laten zien, blablabla'.
Op zondag 6 april 2003 21:00 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik vraag me al helemaal af wat voor figuren deelnemen aan een dergelijk programma
(Dat het om het geld gaat wat ze er ongetwijfeld voor zullen krijgen zeggen ze natuurlijk niet.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-04-2003 21:02]
quote:Volgens mij heb je helemaal gelijk. Vergelijkbaar met het types dat meedoet aan fear-factor om te laten zien dat er niet meer met ze te fokken valt.
Op zondag 6 april 2003 21:02 schreef postinggirl het volgende:[..]
Mensen die het als 'een ongelooooooofelijke uitdaging' zien om zichzelf zo te tonen. En dan van die verhalen als 'ik was zo onzeker, en nu ben ik dat niet meer, ik ben zo trots op mijn lijf, en dat wil ik aan heel Nederland laten zien, blablabla'.
(Dat het om het geld gaat wat ze er ongetwijfeld voor zullen krijgen zeggen ze natuurlijk niet.)
quote:ja, bah
Op zondag 6 april 2003 21:02 schreef matthijn99 het volgende:
Vies hè, naakt..
dit gaat niet over vies naakt, dit gaat over smakeloze TV
quote:Ik weiger...
Op maandag 7 april 2003 13:56 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk toch dat ze hoge kijkcijfers zullen halen. Vooral omdat veel mensen uit nieuwsgierigheid zullen kijken
quote:Ik zapte er net voorbij en zat met m'n huis een stukje te kijken: wat een trieste gasten!!!!
Op maandag 7 april 2003 13:56 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk toch dat ze hoge kijkcijfers zullen halen. Vooral omdat veel mensen uit nieuwsgierigheid zullen kijken
wat een programma zeg !
En van andere zou je willen dat ze wzt kleren aan trokken.
quote:Reclame ziet bij Die Hard en doorzapt naar BBC 1
Op maandag 7 april 2003 21:46 schreef SunChaser het volgende:
*terugzapt naar Die Hard*
quote:
Op maandag 7 april 2003 21:46 schreef SunChaser het volgende:
*terugzapt naar Die Hard*
quote:dit wilde ik ook al neerzetten.
Op maandag 7 april 2003 21:55 schreef hornage het volgende:
Mmm, ik zap er ook per ongeluk langs, maar best wel een beetje eng zeg. Zit zo'n koppel van achter in de 40 tussen. Vrouw met volgens mij siliconen. Best wel eng zulke mensen. Waarom weet ik ook eigenlijk niet precies. Maarja, ze proberen denk ik net zoiets als neuken doe je zo te doen maar dan voor de volwassenen. Achjah, wel leuk als je niets te doen hebt...
quote:Sorry voor het jatten van jouw gedachten
Op maandag 7 april 2003 22:00 schreef Hrun het volgende:[..]
dit wilde ik ook al neerzetten.
quote:ja, een piemel is niet mooi schat
Op maandag 7 april 2003 22:07 schreef Scandalous het volgende:
Dat wel, maar als vrouw wil ik de piemel zo niet leren kennen :p zo'n klein hangend slurfje bij een grote man
quote:Ik dacht dat het de Kerstman was.......
Op maandag 7 april 2003 21:51 schreef KonnieKipke het volgende:
ik kan me beter zelf masturberen dan dat mn vrouw me masturbeert, zei vader abraham
Nou ja, ook ik heb terug gezapt naar Die Hard!!
En zonet een 10 minuten durende interview met zijn vrouw bij 538
Een baggerprogramma, maar de reacties die mijn collega krijgt hier op werk maakt veel goed
quote:Wie was jouw collega dan??
Op dinsdag 8 april 2003 10:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb de uitzending ook gezien, alleen vanwege een collega die erin zou komen.En zonet een 10 minuten durende interview met zijn vrouw bij 538
Een baggerprogramma, maar de reacties die mijn collega krijgt hier op werk maakt veel goed
quote:Eric, die samen met zijn vrouw Diana met kleren aan in het programma zaten.
Op dinsdag 8 april 2003 10:03 schreef Koningin het volgende:[..]
Wie was jouw collega dan??
quote:dat pleit voor hem
Op dinsdag 8 april 2003 10:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Eric, die samen met zijn vrouw Diana met kleren aan in het programma zaten.
quote:Volgens mij heb ik weer te vroeg weg gezapt!
Op dinsdag 8 april 2003 10:05 schreef Sidekick het volgende:[..]
Eric, die samen met zijn vrouw Diana met kleren aan in het programma zaten.
quote:Toch geinig zoals je de woorden iedereen en jullie gebruikt
Op dinsdag 8 april 2003 19:46 schreef DarkFire het volgende:
En toch hebben er meer dan 1 miljoen mensen naar gekeken! Dit is net als Sex voor de Buch iedereen vind het walgelijk maar toch kijken jullie allemaal!
quote:nou moet ik zeggen dat ik het geen aantrekkelijk programma vond, maar de mode-term "normen en waarden" vind ik viezer eigenlijk
Op dinsdag 8 april 2003 21:06 schreef StefanP het volgende:
Kloteprogramma op een klotezender. Wat een bagger. Tijd om te emigreren naar ergens waar ze om 21.30 's avonds nog WEL normen en waarden hebben.
Dan kijk ik wel !
En vergiste ik me nou of kwam die slet Bo uit Neuken do je zo ook nog met d'r uitgezakte theezakjes voorbij!
Wat een misselijkmakend wijf vind ik dat!
quote:ik ga ook maar eens kijken, kan ik ook weer meepraten, vorige week moest ik werken
Op maandag 14 april 2003 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me zometeen weer plaatsvervangend schamen.
quote:Altijd weer die Brabanders.
Op maandag 14 april 2003 21:52 schreef KonnieKipke het volgende:
't valt mij op dat er heel veel brabanders en limburgers inzitten.
quote:hehe, 't was zeker niet complimenteus bedoeld.
Op maandag 14 april 2003 21:54 schreef tong80 het volgende:[..]
Altijd weer die Brabanders.
quote:Klikken op eigen risico
Op maandag 14 april 2003 21:47 schreef Duiveltja het volgende:
Die koe naakt op tv
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:01 schreef keeper het volgende:
Ik heb een aflevering of wat gemist, maar heeft die Duco nou een penis of niet?
Ik zie het voor het eerst en dit wou ik net vragen
quote:Yup
Op maandag 14 april 2003 22:04 schreef keeper het volgende:
Ej die blonde is dat niet die Bo uit Neucken Doe Je Zeau?
quote:duh...
Op maandag 14 april 2003 22:04 schreef keeper het volgende:
Ej die blonde is dat niet die Bo uit Neucken Doe Je Zeau?
Tja, da's ook leuk hè, naakt op tv en over sex praten, ze heeft de smaak gewoon te pakken...
quote:Sorry, ben geen vaste kijker
Op maandag 14 april 2003 22:05 schreef Patch het volgende:
duh...
quote:Ja
Op maandag 14 april 2003 22:08 schreef Duiveltja het volgende:
Die oma van 70
Nu bodybuildtieten .
quote:Barf, waarom moet je dat nou neerzetten.. Ow zwarte vrouw met tepelpiercing...
Op maandag 14 april 2003 21:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
quote:Klikken op eigen risico
Op maandag 14 april 2003 22:12 schreef hornage het volgende:[..]
Barf, waarom moet je dat nou neerzetten.. Ow zwarte vrouw met tepelpiercing...
"Hoe zit het met vrouwen die vroeger man waren?"
Ik kan niet wachten om het te horen.
quote:Die heeft wel erg mooie stevige borsten voor haar 77 jaar.
Op maandag 14 april 2003 22:25 schreef Duiveltja het volgende:
AAAHHHHHH weer die granny
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 14-04-2003 22:30]
quote:Met silliconen ook nog
Op maandag 14 april 2003 22:25 schreef Duiveltja het volgende:
AAAHHHHHH weer die granny
quote:mail me even wanneer de billen aan de beurt zijn, oke.
Op maandag 14 april 2003 22:30 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week dus de vagina
quote:Met die neptieten?
Op maandag 14 april 2003 22:35 schreef Duiveltja het volgende:* spoelt de beelden van granny uit hoofd
quote:En die oorbellen zijn ook niet van echt goud.
Op maandag 14 april 2003 22:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
Met die neptieten?
Wat was ik blij dat we al gegeten hadden....
spreek voor je zelf trut! Mijn borsten zijn prachtig en gelijk (van nature!)
quote:Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Op maandag 14 april 2003 23:26 schreef Fogerty het volgende:
Ik kende het programma nog niet, maar heb het vanavond onder lichte dwang moeten kijken bij de mensen waar ik ging eten.Wat was ik blij dat we al gegeten hadden....
* postinggirl heeft ook gekeken.
Er zaten behoorlijk wat verre van cameragenieke mensen bij (laat ik het netjes zeggen). Maar aan de andere kant: Het is weleens goed dat ze 'echte' mensen laten zien op tv in plaats van allemaal perfecte modelletjes.
quote:Er zaten ook verre van cameragenieke borsten in........
Op dinsdag 15 april 2003 09:46 schreef postinggirl het volgende:[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
![]()
* postinggirl heeft ook gekeken.
Er zaten behoorlijk wat verre van cameragenieke mensen bij (laat ik het netjes zeggen). Maar aan de andere kant: Het is weleens goed dat ze 'echte' mensen laten zien op tv in plaats van allemaal perfecte modelletjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Koningin op 15-04-2003 10:05]
quote:Ik bedoelde ook het totaalplaatje.
Op dinsdag 15 april 2003 09:57 schreef Koningin het volgende:[..]
Er zaten ook verre van cameragenieke borsten in........
(Die transsexueel! )
quote:Ze is dan ook erotisch model
Op maandag 14 april 2003 22:06 schreef RickN het volgende:
Nou ja, ze heet in ieder geval wel Bo.Tja, da's ook leuk hè, naakt op tv en over sex praten, ze heeft de smaak gewoon te pakken...
Als ik dit zo zie, krijg ik de gedachte dat iedere vrouw hang tieten heeft
quote:jij kijkt zeker veel pr0n
Op maandag 21 april 2003 21:51 schreef Trance4Ever het volgende:
Die ene pr0n ster van neuke doe je zo zit er ook weer bijAls ik dit zo zie, krijg ik de gedachte dat iedere vrouw hang tieten heeft
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:00 schreef Duiveltja het volgende:[..]
jij kijkt zeker veel pr0n
Zeg nou zelf, sommige van die vrouwen en mannen hebben echt het "plz hou je kleren aan" gehalte
quote:Dat ze altijd van die perfecte modellen laten zien heeft een hele goede reden.
Op dinsdag 15 april 2003 09:46 schreef postinggirl het volgende:.....is weleens goed dat ze 'echte' mensen laten zien op tv in plaats van allemaal perfecte modelletjes.
quote:Hoe zou iemand als zij een dag na de uitzending nou over straat gaan?
Het lijkt me er echt zoeen die stiekem achter haar rug uitgelachen gaat worden (En misschien nog wel meer om de hele uitstraling dan om haar lijf).
Zo ja: Eigen schuld, dikke bult. Moet je er maar niet aan mee doen.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 22-04-2003 07:38]
quote:volgende aflevering wat tevens de laatste is
Op maandag 14 april 2003 22:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
mail me even wanneer de billen aan de beurt zijn, oke.
quote:Is goed voor je zelfvertrouwen toch?
Op dinsdag 22 april 2003 08:22 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dit toch eigenlijk best wel erg, aan de ene kant zaten er wel wat mooie meisjes tussen maar het meerendeel is oud, dik, uitgezakt, heeft een raar gebit, rare borsten... Kunnen ze af en toe niet gewoon inzoomen op enkelt het hoofd vraag ik me af wanneer er zo'n groet in beeld is met de meest slechtgelukte boobjob allertijden
quote:ja idd, wel aardig om te zien dat dat dikke meisje niet vies dik was... ze had nog best een knap koppie ook
Op dinsdag 22 april 2003 11:02 schreef Veerboot het volgende:[..]
Is goed voor je zelfvertrouwen toch?
De uitzending van nu: 'De billen'
'Ik vind dat meisjes rokje aan moeten doen, dat schuift makkelijk omhoog'
Kan Yorin die gasten niet schrappen.....
quote:zappen mag best tegenwoordig..
Op maandag 28 april 2003 22:23 schreef DainBramage het volgende:
Ik wordt zo moe van die 3 ballen, die echt helemaal niets zinnigs te melden hebben.De uitzending van nu: 'De billen'
'Ik vind dat meisjes rokje aan moeten doen, dat schuift makkelijk omhoog'
Kan Yorin die gasten niet schrappen.....
De enige die nog wel ging was die Angel, alleen was dat een ongelofelijk dom mokkel...
Beetje jammer dat de algemene teneur hier weer is dat de mensen met een niet perfect lijf worden afgezeken en belachelijk worden gemaakt.
Het heeft iets clichématigs om alles wat afwijkt van " het ideale" af te zeiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 29-04-2003 14:44]
quote:Nee, die lijven daar ging het me niet om.
Op dinsdag 29 april 2003 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
Ik vond het een verademing; al die "echte" lijven" op tv.
Ik zou er zelf niet gaan zitten op die manier maar wat mij betreft petje af voor de deelnemers.Beetje jammer dat de algemene teneur hier weer is dat de mensen met een niet perfect lijf worden afgezeken en belachelijk worden gemaakt.
Het heeft iets clichématigs om alles wat afwijkt van " het ideale" af te zeiken.
quote:Mwah, ik vond ze niet echt dom overkomen; eerder wat volks.
Op dinsdag 29 april 2003 14:48 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Nee, die lijven daar ging het me niet om.
Meer dat er niet 1 tussen zat die verder dan de lagere school is geweest.
Dat dikke meisje + dat wat burgerlijk uitziende echtpaar + die blonde vent met dat schaamhaarsnorretje op de bovenlip waren ook niet echt dom volgens mij.
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:48 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Nee, die lijven daar ging het me niet om.
Meer dat er niet 1 tussen zat die verder dan de lagere school is geweest.
Jammer ook dat er een verschil in zat tussen niet super aantrekkelijke mensen (understatement van het jaar) die het wel aandurfden om naakt over lichaamsdelen te praten( maar doordat ze naakt waren, werd je zo afgeleid dat je niet meer kon luisteren naar hun ïntelligente"meningen) en aande andere kant de Gooise matrassen die braaf hun kleertjes aanhielden, maar tch ookeen duidelijke mening hadden die zeker niet hoger van niveau waren (cremetjes op mijn billen smeren tssssssss!) Echt domme gooise bimbo's en die gozers ook! Dan heb ik nog 100x meer bewondering voor dat volslanke meisje die wel naakt was!
quote:True, mee eens.
Op dinsdag 29 april 2003 14:55 schreef heksehiel het volgende:[..]
Jammer ook dat er een verschil in zat tussen niet super aantrekkelijke mensen (understatement van het jaar) die het wel aandurfden om naakt over lichaamsdelen te praten( maar doordat ze naakt waren, werd je zo afgeleid dat je niet meer kon luisteren naar hun ïntelligente"meningen) en aande andere kant de Gooise matrassen die braaf hun kleertjes aanhielden, maar tch ookeen duidelijke mening hadden die zeker niet hoger van niveau waren (cremetjes op mijn billen smeren tssssssss!) Echt domme gooise bimbo's en die gozers ook! Dan heb ik nog 100x meer bewondering voor dat volslanke
meisje die wel naakt was!
Maar het was evenwichtiger geweest als die hockeyballen en die gooise trutjes ook naakt waren geweest. Naakt zijn we immers allemaal gelijk en nu zaten hun daar in merkkleding leuk te doen. Met name die jongetjes vond ik eng, 18 jaar en dachten dat ze alles wisten...
quote:Tuurlijk zeiken mensen op al die uitgezakte lijfen. Het is voor het oog natuurlijk onaantrekkelijk. Waarom denk je dan dat er in Baywatch geeneen dikkertje te zien is?
Op dinsdag 29 april 2003 14:42 schreef Noayla_ het volgende:
Ik vond het een verademing; al die "echte" lijven" op tv.
Ik zou er zelf niet gaan zitten op die manier maar wat mij betreft petje af voor de deelnemers.Beetje jammer dat de algemene teneur hier weer is dat de mensen met een niet perfect lijf worden afgezeken en belachelijk worden gemaakt.
quote:I dare you all
Vandaag: De penis
quote:Heb jij de "modellen" wel gezien?
Op vrijdag 28 november 2003 00:44 schreef RemCow het volgende:
Ik vond het wel grappig.
Volgende week: borsten.
Kijk, dat is direct een stuk leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |