Haha, ja hoor. Nu kwam er opeens amper nog iemand toen de mondkapjesplicht ingevoerd werd.quote:Op maandag 1 november 2021 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Beter houden ze de mondkapjes in de winkels gewoon tegen. Die sector kan net zo goed preventief definitief sluiten.
Er kwam amper nog iemand toen de mondkapjes verplicht werden.
Oh in Den Haag waren de winkels gewoon vol en stonden er lange rijen aan de deurquote:Op maandag 1 november 2021 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Beter houden ze de mondkapjes in de winkels gewoon tegen. Die sector kan net zo goed preventief definitief sluiten.
Er kwam amper nog iemand toen de mondkapjes verplicht werden.
Welnee, bol.com heeft de halve bevolking preventief een sint/kerst boek opgestuurd, de omzet verhuist wel naar online, waar het net weer beetje weg was (stuk rustiger in het straatbeeld met bezorgbusjes de afgelopen weken)quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, Sint en Kerst komen eraan. Zolang ze open blijven komt er heus wel volk
Dat argument slaat ook nergens op, winkels zullen bezocht blijven worden en zeker in de maanden November/December.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Haha, ja hoor. Nu kwam er opeens amper nog iemand toen de mondkapjesplicht ingevoerd werd.
De anti-mondkapjeslobby komt met steeds vreemdere argumenten aanzetten.
Klopt, doorstroomlocatie.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar uhm een Efteling bijvoorbeeld kon tot op heden iedereen gewoon toe laten? Daar hoef je niets te tonen?
Ik stel gewoon voor dat iedereen die niet gevaccineerd is, verplicht wordt om een medisch mondmasker te dragen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
Mondkapjes terwijl 85% gevaccineerd is
Je hebt vast goede onderzoeksdata hoe je tot die conclusie gekomen bent.quote:Op maandag 1 november 2021 15:46 schreef 4-elements het volgende:
Als iedereen perfect een mondkapje draagt, zou het iets kunnen helpen. Zou het misschien 10 besmettingen in heel Nederland tegenhouden. Is dat alle moeite waard? Lijkt met niet...
De herfst is nog niet voorbij hè.quote:Op maandag 1 november 2021 15:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij dacht, postte je laatst, dat in de herfst de gevaccineerden bij bosjes dood neer zouden vallen. Of in ieder geval, dat werd gedacht in de kringen om je heen, geloof ik.
Mogen we wel weer sleetje rijden als er sneeuw ligt?quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Welnee, bol.com heeft de halve bevolking preventief een sint/kerst boek opgestuurd, de omzet verhuist wel naar online, waar het net weer beetje weg was (stuk rustiger in het straatbeeld met bezorgbusjes de afgelopen weken)
Black Friday zal wel verboden worden door de burgemeesters.
Blijft weinig over dan.
Alleen bij de horeca aldaar geloof ik.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar uhm een Efteling bijvoorbeeld kon tot op heden iedereen gewoon toe laten? Daar hoef je niets te tonen?
#BeschermDeOngevaccineerdenquote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
Voor het park inderdaad. Voor de horeca moest je wel QR laten zien. Zal nu dus aan de deur gebeuren. Scheelt ze op zich werk. Iemand maar 1x controleren ipv per horecabezoek daar.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Oeh die was ik al weer vergeten, dat wordt weer smullen met black friday.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Welnee, bol.com heeft de halve bevolking preventief een sint/kerst boek opgestuurd, de omzet verhuist wel naar online, waar het net weer beetje weg was (stuk rustiger in het straatbeeld met bezorgbusjes de afgelopen weken)
Black Friday zal wel verboden worden door de burgemeesters.
Blijft weinig over dan.
Schokkend. Een openbaar park waar de Staat niet je medische gegevens in wil zien voor toegang.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Opwarmertje voor horeca-sluiting / avondklok etcquote:Op maandag 1 november 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hmmm als dit de maatregelen worden valt het mij reuze mee.
Alleen het pannenkoekenrestaurant, gok ikquote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Iedereen gebruikt data die hem of haar het beste uit komt. Ook jij. Kan nu ook wel weer onderzoek aanhalen waaruit blijkt dat het nauwelijks besmettingen heeft weten te voorkomen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je hebt vast goede onderzoeksdata hoe je tot die conclusie gekomen bent.
Of wacht, waarschijnlijk niet, hè?
Dan kun je nog wel besmet zijn, al is de kans kleiner.quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
Precies dit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hmmm als dit de maatregelen worden valt het mij reuze mee.
Ligt er een beetje aan of we vanaf die 7500 waar we nu eventjes op blijve hangen, weer sterk omhoog gaan of miss langzaam weer dalen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Precies dit.
En ik weet nog niet of ik dat geruststellend vind of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |