Ja, mocht er nog een lockdown komen dan zijn ze nu al de sjaak want vanaf deze week al minder inkomsten en dan moet de klap nog komen. Die was vorig jaar in dec.quote:
Sow, zeg het ze!quote:Op maandag 1 november 2021 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als iedereen dat had gedaan wel
Ja, maar de huidige hoeveelheid IC opnames is al niet te behappen zonder af te schalen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Eens moet de huidige stijging stoppen, zeker met de huidige vaccinatiegraad.
lijkt me ook alleen het risico groot om het af te wachtenquote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Eens moet de huidige stijging stoppen, zeker met de huidige vaccinatiegraad.
Pfizer (en hun handlangers in Den Haag) lachen zich rotquote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef Oliver23 het volgende:
''Vaccineren is de uitweg in deze crisis''
Dat mag.quote:Op maandag 1 november 2021 16:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je neemt het me hopelijk niet kwalijk dat ik dit met een enorme korrel zout neem en geen link zie met covid of vaccinatie of wat dan ook, puur omdat je dit claimt.
Misschien omdat het merendeel van de bevolking er geen problemen mee heeft? Jij kan het wel allemaal enorm kut vinden maar dat wil niet zeggen dat veel mensen je mening delen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Iedereen slikt het als zoete koek.
De huidige vaccinatiegraad is niet meer van beland zonder 3e prik.quote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Iedereen een booster geven, misschien dat we dan wel definitief van de maatregelen verlost zijn. En anders proberen we het gewoon nog een keer. Ondertussen gewoon even volhouden als er weer maatregelen actief worden.quote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef Oliver23 het volgende:
''Vaccineren is de uitweg in deze crisis''
Niks leugenaars. Die belofte(?) komt uit de periode voor de opkomst van de veel besmettelijker Deltavariant.quote:Op maandag 1 november 2021 16:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit bij 70% hoor ik die leugenaars nog beloven.
De winterlockdown wordt een zekerheidje, net als dat de klol ieder jaar terug gaat.
Ik had liever dat ze de kwetsbaren gingen boosteren en wat qr codes gaan loslaten op kerken.quote:Op maandag 1 november 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had liever niets gedaan? Of een 2G-principe?
Vorige keer mocht je niet naar de bieb maar wel naar de hoeren.quote:Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef Oliver23 het volgende:
Als deze maatregelen niet werken, dan komt eind november weer een persconferentie:
- Discotheken en Nachtclubs weer dicht. Horeca alleen nog maar mensen ontvangen op 1.5 meter + coronapas
- Thuiswerken weer verplicht
- Sekswerkers weer dicht.
Maar wanneer dat is de vraag. Ik vind het niet meer dan terecht dat er maatregelen komen, of dat ook de juiste zijn en voor de juiste groepen waag ik te betwijfelen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2021 16:07 schreef noizzieNL het volgende:
2013: fictie, leuke film
2021: iedereen de hoofdrol
Hoe ga je dat als sportschoolhouder oplossen, mensen met vaccin mogen sporten en dus betalen, mensen zonder vaccin mogen niet sporten en krijgen het geld terug?quote:Op maandag 1 november 2021 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, mocht er nog een lockdown komen dan zijn ze nu al de sjaak want vanaf deze week al minder inkomsten en dan moet de klap nog komen. Die was vorig jaar in dec.
Maar mooi, alle Gary's kunnen hun Twitter profielfoto weer aanpassen met een mondkapje op. Helemaal de mannetjes weer.
Godverdomme.
quote:Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef Oliver23 het volgende:
Als deze maatregelen niet werken, dan komt eind november weer een persconferentie:
- Sekswerkers weer dicht.
Vind het oprecht echt super kut voor je.quote:Op maandag 1 november 2021 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, mocht er nog een lockdown komen dan zijn ze nu al de sjaak want vanaf deze week al minder inkomsten en dan moet de klap nog komen. Die was vorig jaar in dec.
Maar mooi, alle Gary's kunnen hun Twitter profielfoto weer aanpassen met een mondkapje op. Helemaal de mannetjes weer.
Godverdomme.
Het geld is opgegeten door het open proberen te houden van allerlei sectoren. Daarom zal het 2G-principe voorlopig de enige uitweg zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind deze maatregelen allemaal toch een beetje dweilen met de kraan open.
Gaan ze nog iets doen aan het lage aantal ic bedden hier in NL?
En de kapotbezuinigde gezondheidszorg?
Of wordt het geld alleen maar weggesmeten naar andere zaken, waarin we in onze vrijheden worden beperkt?
En terecht. Je hebt Wikipedia.quote:Op maandag 1 november 2021 16:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vorige keer mocht je niet naar de bieb maar wel naar de hoeren.
Jaap van Dissel zei dat lockdowns niet meer nodig warenquote:Op maandag 1 november 2021 16:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit bij 70% hoor ik die leugenaars nog beloven.
De winterlockdown wordt een zekerheidje, net als dat de klol ieder jaar terug gaat.
Gebedshuizen gaan ze nooit aan tornen zolang het CDA in de regering zit, dusja. Kwetsbaren boosten lijkt mij een logische stap.quote:Op maandag 1 november 2021 16:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had liever dat ze de kwetsbaren gingen boosteren en wat qr codes gaan loslaten op kerken.
Iets wat effect heeft maar je vraagstelling is zo fraai dat ik em verder even skip.
Snap er niks van.quote:Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat mag.
Wat Chatnox zei .. de herfst is nog niet voorbij.
Ik hoop dat het jou en jouw omgeving bespaard blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |