Klopt, maar het is makkelijker om gewoon de schuld bij de ongevaccineerden te leggen en zo het volk tegen elkaar op te zetten, waarna de gevaccineerden smeken om strenge maatregelen voor de groep die het zogenaamd voor hun verpest. En straks ook voor zichzelf, want die QR gaat niet meer weg.quote:Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit zou wel een iets prominentere positie op de nieuwspagina's mogen innemen.
Dan neem je Janssen of Astra Zenica, dat zijn geen mRNA vaccins, klaar.quote:Op maandag 1 november 2021 21:00 schreef Vimbavimba het volgende:
[ afbeelding ]
ik neem geen vaccin, rot op met je vaccin.
Totdat die QR-Code verloopt.quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een probleem: niemand gaat meer die derde prik nemen wanneer blijkt dat het nauwelijks helpt. Spreek al enorm veel mensen die twijfelen, het nut niet zien of gewoon niet eens meer willen nemen.
Ja precies en daarom komt die code nu op steeds meer plekken.quote:
Ik heb 1 x Janssen gehad maar ik hoef echt niet nog een prik. Ben met zoveel besmette mensen in aanraking geweest en altijd negatief getest. Ben sowieso geen fan van prikken. Ik dacht eerst er vanaf te zijn en nu weer alles te mogen maar als ze gaan beginnen over boostershots dan ben je mij echt kwijt.quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een probleem: niemand gaat meer die derde prik nemen wanneer blijkt dat het nauwelijks helpt. Spreek al enorm veel mensen die twijfelen, het nut niet zien of gewoon niet eens meer willen nemen.
Daarom zorg je dat er voor die tijd een QR systeem ligt. Dan kunnen ze wel stoer roepen dat ze weigeren, maar straks mogen ook zij niet meer naar de sportschool, het cafe of misschien zelfs hun werk.
Daarom word het nu uitgebreid, daarom kwamen er al uitspraken over mogelijk tot voorjaar volgend jaar. Omdat in die tussentijd mensen worden opgeroepen voor hun derde vaccin.
En Pfizer maar lekker hun zakken vullen.
Hugo does not agree. Geen 3 prikken gehad, dan geen werkende QR en dus geen toegang tot je werk en dus geen inkomen of aanspraak op een uitkering.quote:Op maandag 1 november 2021 21:22 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik heb 1 x Janssen gehad maar ik hoef echt niet nog een prik. Ben met zoveel besmette mensen in aanraking geweest en altijd negatief getest. Ben sowieso geen fan van prikken. Ik dacht eerst er vanaf te zijn en nu weer alles te mogen maar als ze gaan beginnen over boostershots dan ben je mij echt kwijt.
Ja, keuze blijf wel vrijquote:Op maandag 1 november 2021 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies en daarom komt die code nu op steeds meer plekken.
Wanneer je straks een ongevaccineerde bent met maar 2 vaccins ipv 3 mag je ook nergens meer naartoe.
KIopt, de IC's worden nu gevuld door mensen met een niet westerse achtergrond, die of de taal niet spreken en dus geen flauw benul hebben wat er speelt in de maatschappij, of het gewoon niet doen vanwege religieuze overtuigingen.quote:Op maandag 1 november 2021 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het grootste deel van de ongevaccineerden ligt niet op de IC. En het grootste deel van de ongevaccineerden op de IC is oud, te zwaar of heeft onderliggend lijden.
Maar scheer lekker iedereen over één kam. Alsof de zorg op springen staat door ongevaccineerde tieners en twintigers. Die lagen vorig jaar, voor het vaccin, ook niet op de IC.
Geen van beide. Het is vooral het cultuurverschil waar westerse culturen risicomijdender zijn dan bv. de Poolse, Turkse of Marokkaanse bevolking. Vanuit hun optiek zijn we te schijterig, en vanuit ons optiek zijn ze te overmoedig. Daarnaast het verschil in beroep waar ze vaker in de maakindustrie werken waardoor thuis werken niet mogelijk is. Heel misschien zijn er oorzaken in DNA te vinden, maar dat is iets voor de medische wetenschap om uit te zoeken.quote:Op maandag 1 november 2021 22:40 schreef Hathor het volgende:
KIopt, de IC's worden nu gevuld door mensen met een niet westerse achtergrond, die of de taal niet spreken en dus geen flauw benul hebben wat er speelt in de maatschappij, of het gewoon niet doen vanwege religieuze overtuigingen.
dan zitten mensen als ratten in de val. gelukkig is het allemaal maar tijdelijk....toch?quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom zorg je dat er voor die tijd een QR systeem ligt. Dan kunnen ze wel stoer roepen dat ze weigeren, maar straks mogen ook zij niet meer naar de sportschool, het cafe of misschien zelfs hun werk.
Daarom word het nu uitgebreid, daarom kwamen er al uitspraken over mogelijk tot voorjaar volgend jaar. Omdat in die tussentijd mensen worden opgeroepen voor hun derde vaccin.
En Pfizer maar lekker hun zakken vullen.
Ja prima, zonder qr code gewoon geen toegang tot een ic bed.quote:Op maandag 1 november 2021 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen van beide. Het is vooral het cultuurverschil waar westerse culturen risicomijdender zijn dan bv. de Poolse, Turkse of Marokkaanse bevolking. Vanuit hun optiek zijn we te schijterig, en vanuit ons optiek zijn ze te overmoedig. Daarnaast het verschil in beroep waar ze vaker in de maakindustrie werken waardoor thuis werken niet mogelijk is. Heel misschien zijn er oorzaken in DNA te vinden, maar dat is iets voor de medische wetenschap om uit te zoeken.
O, wauwquote:Op dinsdag 2 november 2021 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja prima, zonder qr code gewoon geen toegang tot een ic bed.
Dit heeft niet zozeer met risicoaversie of DNA (quote:Op maandag 1 november 2021 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen van beide. Het is vooral het cultuurverschil waar westerse culturen risicomijdender zijn dan bv. de Poolse, Turkse of Marokkaanse bevolking. Vanuit hun optiek zijn we te schijterig, en vanuit ons optiek zijn ze te overmoedig. Daarnaast het verschil in beroep waar ze vaker in de maakindustrie werken waardoor thuis werken niet mogelijk is. Heel misschien zijn er oorzaken in DNA te vinden, maar dat is iets voor de medische wetenschap om uit te zoeken.
Dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:33 schreef Mirandaforyou het volgende:
Mijn vriendenkring en ik hebben allemaal onze vaccinatie code gekocht. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk geprikt zijn van de 84%
Verschillende reacties op het ziektebeeld als gevolg van genetische verschillen waren al in een vroeg stadium gevonden hoor. Dat is bepaald geen nieuwe wetenschapquote:Op dinsdag 2 november 2021 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit heeft niet zozeer met risicoaversie of DNA () te maken alswel met institutioneel vertrouwen. Die is bij voornoemde groepen lager dan onder de autochtone Nederlandse bevolking.
Die zijn er toch niet meer?quote:Op maandag 1 november 2021 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan neem je Janssen of Astra Zenica, dat zijn geen mRNA vaccins, klaar.
Dan doe je het toch niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:42 schreef yvonne het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in die mondkap
Kapper etc?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |