abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201990121
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit zou wel een iets prominentere positie op de nieuwspagina's mogen innemen.
Klopt, maar het is makkelijker om gewoon de schuld bij de ongevaccineerden te leggen en zo het volk tegen elkaar op te zetten, waarna de gevaccineerden smeken om strenge maatregelen voor de groep die het zogenaamd voor hun verpest. En straks ook voor zichzelf, want die QR gaat niet meer weg.
  maandag 1 november 2021 @ 21:11:32 #152
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201990254
Nog een probleem: niemand gaat meer die derde prik nemen wanneer blijkt dat het nauwelijks helpt. Spreek al enorm veel mensen die twijfelen, het nut niet zien of gewoon niet eens meer willen nemen.

Daarom zorg je dat er voor die tijd een QR systeem ligt. Dan kunnen ze wel stoer roepen dat ze weigeren, maar straks mogen ook zij niet meer naar de sportschool, het cafe of misschien zelfs hun werk.

Daarom word het nu uitgebreid, daarom kwamen er al uitspraken over mogelijk tot voorjaar volgend jaar. Omdat in die tussentijd mensen worden opgeroepen voor hun derde vaccin.

En Pfizer maar lekker hun zakken vullen.
pi_201990306
Den Haag speelt het verdeel en heers spelletje weer goed
pi_201990327
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een probleem: niemand gaat meer die derde prik nemen wanneer blijkt dat het nauwelijks helpt. Spreek al enorm veel mensen die twijfelen, het nut niet zien of gewoon niet eens meer willen nemen.

Totdat die QR-Code verloopt.
pi_201990369
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:17 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Totdat die QR-Code verloopt.
Ja precies en daarom komt die code nu op steeds meer plekken.

Wanneer je straks een ongevaccineerde bent met maar 2 vaccins ipv 3 mag je ook nergens meer naartoe.
pi_201990409
quote:

Daarom zorg je dat er voor die tijd een QR systeem ligt. Dan kunnen ze wel stoer roepen dat ze weigeren, maar straks mogen ook zij niet meer naar de sportschool, het cafe of misschien zelfs hun werk.

Daarom word het nu uitgebreid, daarom kwamen er al uitspraken over mogelijk tot voorjaar volgend jaar. Omdat in die tussentijd mensen worden opgeroepen voor hun derde vaccin.

Ik heb 1 x Janssen gehad maar ik hoef echt niet nog een prik. Ben met zoveel besmette mensen in aanraking geweest en altijd negatief getest. Ben sowieso geen fan van prikken. Ik dacht eerst er vanaf te zijn en nu weer alles te mogen maar als ze gaan beginnen over boostershots dan ben je mij echt kwijt.
pi_201990459
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:22 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ik heb 1 x Janssen gehad maar ik hoef echt niet nog een prik. Ben met zoveel besmette mensen in aanraking geweest en altijd negatief getest. Ben sowieso geen fan van prikken. Ik dacht eerst er vanaf te zijn en nu weer alles te mogen maar als ze gaan beginnen over boostershots dan ben je mij echt kwijt.
Hugo does not agree. Geen 3 prikken gehad, dan geen werkende QR en dus geen toegang tot je werk en dus geen inkomen of aanspraak op een uitkering.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201990832
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ja precies en daarom komt die code nu op steeds meer plekken.

Wanneer je straks een ongevaccineerde bent met maar 2 vaccins ipv 3 mag je ook nergens meer naartoe.
Ja, keuze blijf wel vrij _O_
pi_201991661
Ik ben niet zo van complot denken maar morgen ga ik toch maar naar de action voor wat aluminium folie :-)
pi_201991878
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 19:43 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Het grootste deel van de ongevaccineerden ligt niet op de IC. En het grootste deel van de ongevaccineerden op de IC is oud, te zwaar of heeft onderliggend lijden.

Maar scheer lekker iedereen over één kam. Alsof de zorg op springen staat door ongevaccineerde tieners en twintigers. Die lagen vorig jaar, voor het vaccin, ook niet op de IC.
KIopt, de IC's worden nu gevuld door mensen met een niet westerse achtergrond, die of de taal niet spreken en dus geen flauw benul hebben wat er speelt in de maatschappij, of het gewoon niet doen vanwege religieuze overtuigingen.

https://www.google.com/ur(...)rfpEFbLi7FIlTjYRZPdc
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 november 2021 @ 22:45:26 #162
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_201992007
Het is mij niet helemaal duidelijk. Inmiddels 12 keer een vaccinatie gehaald. Een keer moest ik nog wat verklaren. Maar meestal kun je gewoon naar de locatie en met geouwehoer prikken ze je dan wel zonder ID. Je moet 2 á 3 prikken per jaar? Ben ik nu voor meerder jaren veilig? Heb voornamelijk Pfizer vaccin gehad.
  maandag 1 november 2021 @ 23:41:59 #163
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201992842
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:40 schreef Hathor het volgende:
KIopt, de IC's worden nu gevuld door mensen met een niet westerse achtergrond, die of de taal niet spreken en dus geen flauw benul hebben wat er speelt in de maatschappij, of het gewoon niet doen vanwege religieuze overtuigingen.
Geen van beide. Het is vooral het cultuurverschil waar westerse culturen risicomijdender zijn dan bv. de Poolse, Turkse of Marokkaanse bevolking. Vanuit hun optiek zijn we te schijterig, en vanuit ons optiek zijn ze te overmoedig. Daarnaast het verschil in beroep waar ze vaker in de maakindustrie werken waardoor thuis werken niet mogelijk is. Heel misschien zijn er oorzaken in DNA te vinden, maar dat is iets voor de medische wetenschap om uit te zoeken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201993016
quote:

dan zitten mensen als ratten in de val. gelukkig is het allemaal maar tijdelijk....toch?
Plaats hier uw advertentie
pi_201993026
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 23:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Geen van beide. Het is vooral het cultuurverschil waar westerse culturen risicomijdender zijn dan bv. de Poolse, Turkse of Marokkaanse bevolking. Vanuit hun optiek zijn we te schijterig, en vanuit ons optiek zijn ze te overmoedig. Daarnaast het verschil in beroep waar ze vaker in de maakindustrie werken waardoor thuis werken niet mogelijk is. Heel misschien zijn er oorzaken in DNA te vinden, maar dat is iets voor de medische wetenschap om uit te zoeken.
Ja prima, zonder qr code gewoon geen toegang tot een ic bed.
  dinsdag 2 november 2021 @ 00:24:24 #166
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201993065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja prima, zonder qr code gewoon geen toegang tot een ic bed.
O, wauw

Zo fout, maar ook met code kan je gewoon mensen besmetten, dat weet je heh *;
  dinsdag 2 november 2021 @ 00:28:13 #167
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201993084
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 23:41 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dit heeft niet zozeer met risicoaversie of DNA ( :') ) te maken alswel met institutioneel vertrouwen. Die is bij voornoemde groepen lager dan onder de autochtone Nederlandse bevolking.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_201993103
Mijn vriendenkring en ik hebben allemaal onze vaccinatie code gekocht. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk geprikt zijn van de 84%
  dinsdag 2 november 2021 @ 00:34:02 #169
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201993106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 00:33 schreef Mirandaforyou het volgende:
Mijn vriendenkring en ik hebben allemaal onze vaccinatie code gekocht. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk geprikt zijn van de 84%
Dat zal wel meevallen.

Je hebt altijd mongolen die QR codes kopen, maar dat is gelukkig een zeer kleine minderheid.
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 2 november 2021 @ 00:39:00 #170
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201993119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 00:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit heeft niet zozeer met risicoaversie of DNA ( :') ) te maken alswel met institutioneel vertrouwen. Die is bij voornoemde groepen lager dan onder de autochtone Nederlandse bevolking.
Verschillende reacties op het ziektebeeld als gevolg van genetische verschillen waren al in een vroeg stadium gevonden hoor. Dat is bepaald geen nieuwe wetenschap :') De wetenschap is al zover dat ze per persoon een DNA-paspoort kunnen maken met de verschillende behandelmethodes die daarbij horen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Admin dinsdag 2 november 2021 @ 00:41:32 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201993127
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan neem je Janssen of Astra Zenica, dat zijn geen mRNA vaccins, klaar.
Die zijn er toch niet meer?
Dacht niet bij de booster.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 2 november 2021 @ 00:42:02 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201993129
Ik heb helemaal geen zin meer in die mondkap :{
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 2 november 2021 @ 00:42:30 #173
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201993133
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 november 2021 00:42 schreef yvonne het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in die mondkap :{
Dan doe je het toch niet?
Zuiger van het FOK!-OMT
  Admin dinsdag 2 november 2021 @ 00:43:12 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201993137
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 00:42 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Dan doe je het toch niet?
Kapper etc?

Admin dinsdag 2 november 2021 @ 00:44:00 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201993139
Is hier iemand, íemand die zegt, jottem, fijn die maatregelen, samen doen we dit, hoppa In het voorjaar zijn we er vanaf.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')