En wanneer ik Port drinkquote:Op maandag 1 november 2021 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel aan mij denken als je in Porto bent he?!
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.quote:Op maandag 1 november 2021 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel aan mij denken als je in Porto bent he?!
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.
Klopt. Er zijn er ook genoeg die erger zijn dan ik.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef TaMieke het volgende:
Ja maar.....NIet iedereen is zo'n viespeuk als/dan jou/jij.
images.google is er niet echt zijn he.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.
quote:Op maandag 1 november 2021 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn er ook genoeg die erger zijn dan ik.
Ik was er! Er was port.quote:Op maandag 1 november 2021 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
images.google is er niet echt zijn he.
Ik vind Air toch meer een U.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja maar.....NIet iedereen is zo'n viespeuk als/dan jou/jij.
Dank u.quote:
Respect en waardering gaat verder dan alleen leeftijd natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
Zolang hij niet bejaard is, voel ik die noodzaak niet.
Vanaf wanneer ben je bejaard?quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geestelijk al jarenquote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verfrissend. Het verwijt is meestal eerder dat ik mij wel heel kinderlijk gedraag.quote:
65+ ofzo.quote:
ik waardeer in stilte in een hoekje.quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect en waardering gaat verder dan alleen leeftijd natuurlijk.
quote:
ah, dan heb ik nog een paar jaar.quote:
Gewoon blijven doen. Genoeg andere enge mensen daar die je wil ontwijken dus enige alertheid is alleen maar goed.quote:Op maandag 1 november 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk altijd aan Q. als ik op Utrecht CS ben. Wordt lastig dat afleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |