Vet zwijn.quote:Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Zin in pizza Hawaï met extra ananas en knoflook gekregen.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mag ik vandaag taart uitdelen? Vanmorgen gehaald voor mijn collega's. Mogelijk de laatste mogelijkheid en was donderdag jarig.Zo! Dat ziet er lekker uit, zo'n collega wil ik ook wel. Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ginne pizza. Hawai.quote:Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Zin in pizza Hawaï met extra ananas en knoflook gekregen.
Omdat het advies van de Gezondheidsraad er nog niet is. En de vorige keer hebben ze geadviseerd deze alleen aan een zeer selecte groep te geven.quote:Op maandag 1 november 2021 11:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En boostershots voor kwetsbaren zullen ook helpen. We hebben genoeg op voorraad, dus snap niet waarom ze daar niet mee beginnen.
Zou eigenlijk wel apart zijn als die conclusie ineens anders zou zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat het advies van de Gezondheidsraad er nog niet is. En de vorige keer hebben ze geadviseerd deze alleen aan een zeer selecte groep te geven.
Beetje handig met .NET?quote:Op maandag 1 november 2021 12:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo! Dat ziet er lekker uit, zo'n collega wil ik ook wel. Gefeliciteerd!
Nieuw bewijs kan natuurlijk de zaak veranderen. Maar in België was al geconcludeerd dat het ontbreekt aan evidentie.quote:Op maandag 1 november 2021 12:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel apart zijn als die conclusie ineens anders zou zijn.
Jij ook te laat, stond al op de vorige blz.quote:Op maandag 1 november 2021 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
https://speld.nl/2021/11/(...)l-komt-veel-te-laat/
Zou jij geïntubeerd willen worden door Truus van de administratie?quote:Op maandag 1 november 2021 12:31 schreef Confetti het volgende:
Wordt het niet eens tijd om arbeidskrachten te confisqueren van het bedrijfsleven? In oorlogstijd kun je als advocaat ook gewoon worden opgedragen je te melden aan het front. Ondertussen duurt deze maatschappij ontwrichtende crisis zo lang dat je je mag gaan afvragen of het wel wenselijk is dat bepaalde lieden nog grof geld verdienen in de commerciele sector (die weer indirect betaald wordt door de overheid), terwijl het nationale zorgstelsel in elkaar klapt.
Het gaat er echt niet in dat de almachtige overheid maar geen paar honderd bedden kan regelen.
En nu concreet. Wat stel je voor?quote:Op maandag 1 november 2021 12:31 schreef Confetti het volgende:
Wordt het niet eens tijd om arbeidskrachten te confisqueren van het bedrijfsleven? In oorlogstijd kun je als advocaat ook gewoon worden opgedragen je te melden aan het front. Ondertussen duurt deze maatschappij ontwrichtende crisis zo lang dat je je mag gaan afvragen of het wel wenselijk is dat bepaalde lieden nog grof geld verdienen in de commerciele sector (die weer indirect betaald wordt door de overheid), terwijl het nationale zorgstelsel in elkaar klapt.
Het gaat er echt niet in dat de almachtige overheid maar geen paar honderd bedden kan regelen.
Misschien is het makkelijker om iemand om zeep te helpen dan in leven te houden?quote:Op maandag 1 november 2021 12:31 schreef Confetti het volgende:
Fijn! Dat laatste is vast een opluchtingquote:Op maandag 1 november 2021 12:24 schreef Evenstar het volgende:
Ben weer negatief![]()
En heb blijkbaar niemand besmet tijdens het feestje
quote:Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mag ik vandaag taart uitdelen? Vanmorgen gehaald voor mijn collega's. Mogelijk de laatste mogelijkheid en was donderdag jarig.Coronabevorderend spul. Jij wilt mensen ziek maken zo te zien ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Hij had in Disneyworld staan tongen met Mickey heb ik begrepen....quote:Op maandag 1 november 2021 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn! Dat laatste is vast een opluchtingWas je nou vals positief of had je echt corona?
Dat heet misbruik maken van corona voor iets totaal anders.quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef Questular het volgende:
Ideale troef voor burgemeesters om de voetbal stadions weer lekker leeg te laten.
Geil.quote:Op maandag 1 november 2021 12:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij had in Disneyworld staan tongen met Mickey heb ik begrepen....
Geen idee of het een false positive was.quote:Op maandag 1 november 2021 12:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn! Dat laatste is vast een opluchtingWas je nou vals positief of had je echt corona?
Ik weet niet of we vergelijkbare wetgeving hebben als die voor de dienstplicht, maar het zou toch in het algemeen belang mogelijk moeten zijn om arts X in een commerciele instelling (gedwongen en tijdelijk) op de IC aan het werk te zetten. Opleiden van nieuwe mensen gaat veel te traag en de aantallen blijven ook nog eens ver achter. Dat komt niet meer goed.quote:Op maandag 1 november 2021 12:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En nu concreet. Wat stel je voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |