abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2021 @ 12:19:30 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201982991
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef Questular het volgende:

[..]
Zin in pizza Hawaï met extra ananas en knoflook gekregen.
Vet zwijn.
pi_201982993
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef alpeko het volgende:

[..]
Mag ik vandaag taart uitdelen? Vanmorgen gehaald voor mijn collega's. Mogelijk de laatste mogelijkheid en was donderdag jarig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo! Dat ziet er lekker uit, zo'n collega wil ik ook wel. Gefeliciteerd!
pi_201982998
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef Questular het volgende:

[..]
Zin in pizza Hawaï met extra ananas en knoflook gekregen.
Dat is ginne pizza. Hawai.
pi_201983024
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:46 schreef Anton91 het volgende:

[..]
En boostershots voor kwetsbaren zullen ook helpen. We hebben genoeg op voorraad, dus snap niet waarom ze daar niet mee beginnen.
Omdat het advies van de Gezondheidsraad er nog niet is. En de vorige keer hebben ze geadviseerd deze alleen aan een zeer selecte groep te geven.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_201983030
Volgens mij het hele weekend niet hier geweest. Druk gehad met feestjes, paardrijden in de regen, etentjes etc.

Maar vooral de taart van Dick gemist! Maar gelukkig nog wel ergens een stukje taart gescoord.

Verder nog iets gemist? Wat ik hier lees was eigenlijk hetzelfde als vorige week.

pi_201983032
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Omdat het advies van de Gezondheidsraad er nog niet is. En de vorige keer hebben ze geadviseerd deze alleen aan een zeer selecte groep te geven.
Zou eigenlijk wel apart zijn als die conclusie ineens anders zou zijn.
pi_201983043
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:19 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zo! Dat ziet er lekker uit, zo'n collega wil ik ook wel. Gefeliciteerd!
Beetje handig met .NET?
pi_201983046
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:22 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zou eigenlijk wel apart zijn als die conclusie ineens anders zou zijn.
Nieuw bewijs kan natuurlijk de zaak veranderen. Maar in België was al geconcludeerd dat het ontbreekt aan evidentie.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-prik-corona-vaccin

(dit gaat overigens over < 65 jaar)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 november 2021 @ 12:24:54 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201983059
Ben weer negatief *O*

En heb blijkbaar niemand besmet tijdens het feestje *O*
pi_201983064
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:23 schreef alpeko het volgende:

[..]
Beetje handig met .NET?
Ja maar ik ben eigen baas. Dus dan zou je bij mij in dienst moeten komen.
pi_201983124
quote:
Jij ook te laat, stond al op de vorige blz.
pi_201983128
Wordt het niet eens tijd om arbeidskrachten te confisqueren van het bedrijfsleven? In oorlogstijd kun je als advocaat ook gewoon worden opgedragen je te melden aan het front. Ondertussen duurt deze maatschappij ontwrichtende crisis zo lang dat je je mag gaan afvragen of het wel wenselijk is dat bepaalde lieden nog grof geld verdienen in de commerciele sector (die weer indirect betaald wordt door de overheid), terwijl het nationale zorgstelsel in elkaar klapt.

Het gaat er echt niet in dat de almachtige overheid maar geen paar honderd bedden kan regelen.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 november 2021 @ 12:34:53 #164
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201983159
Wel benieuwd wat voor taart we vandaag hebben.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 1 november 2021 @ 12:34:53 #165
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201983160
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:31 schreef Confetti het volgende:
Wordt het niet eens tijd om arbeidskrachten te confisqueren van het bedrijfsleven? In oorlogstijd kun je als advocaat ook gewoon worden opgedragen je te melden aan het front. Ondertussen duurt deze maatschappij ontwrichtende crisis zo lang dat je je mag gaan afvragen of het wel wenselijk is dat bepaalde lieden nog grof geld verdienen in de commerciele sector (die weer indirect betaald wordt door de overheid), terwijl het nationale zorgstelsel in elkaar klapt.

Het gaat er echt niet in dat de almachtige overheid maar geen paar honderd bedden kan regelen.
Zou jij geïntubeerd willen worden door Truus van de administratie?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201983161
quote:

En nu concreet. Wat stel je voor?
zie email 27 oktober
pi_201983170
quote:

Misschien is het makkelijker om iemand om zeep te helpen dan in leven te houden? :{
pi_201983174
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:24 schreef Evenstar het volgende:
Ben weer negatief *O*

En heb blijkbaar niemand besmet tijdens het feestje *O*
Fijn! Dat laatste is vast een opluchting :) Was je nou vals positief of had je echt corona?
pi_201983183
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef alpeko het volgende:

[..]
Mag ik vandaag taart uitdelen? Vanmorgen gehaald voor mijn collega's. Mogelijk de laatste mogelijkheid en was donderdag jarig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coronabevorderend spul. Jij wilt mensen ziek maken zo te zien ...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_201983187
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Fijn! Dat laatste is vast een opluchting :) Was je nou vals positief of had je echt corona?
Hij had in Disneyworld staan tongen met Mickey heb ik begrepen.... ;)
  maandag 1 november 2021 @ 12:38:31 #171
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201983195
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef Questular het volgende:
Ideale troef voor burgemeesters om de voetbal stadions weer lekker leeg te laten.
Dat heet misbruik maken van corona voor iets totaal anders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 1 november 2021 @ 12:39:09 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201983202
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Hij had in Disneyworld staan tongen met Mickey heb ik begrepen.... ;)
Geil.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 november 2021 @ 12:39:40 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201983206
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Geen idee of het een false positive was.

Donderdag was ik echt heel lichtjes verkouden, zelftest gedaan, omdat zaterdag mensen gingen langskomen, was negatief. Vrijdag en zaterdag had ik nergens last van, niet verkouden, geen keelpijn of wat dan ook.

Zondag was ik weer verkouden, nu wel met keelpijn, maandag werd het nog erger, dus PCR-test laten doen en die was positief. Zelfde dag een zelftest gedaan en die was negatief _O-

Iedereen die zaterdag langs is gekomen heeft in ieder geval nu nog nergens last van. Dat is ondertussen al ruim een week later, dus zal wel loslopen :)
pi_201983207
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En nu concreet. Wat stel je voor?
Ik weet niet of we vergelijkbare wetgeving hebben als die voor de dienstplicht, maar het zou toch in het algemeen belang mogelijk moeten zijn om arts X in een commerciele instelling (gedwongen en tijdelijk) op de IC aan het werk te zetten. Opleiden van nieuwe mensen gaat veel te traag en de aantallen blijven ook nog eens ver achter. Dat komt niet meer goed.
pi_201983210
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Geil.
Zeker. :Y
Nu wil ik ook naar Disney.... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')