quote:Op maandag 1 november 2021 11:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oja.. een burnout.. iedereen heeft tegenwoordig maar een burnout.
Weke gedoe.. doorzetten.
Ik denk dat het alleen wat geaccepteerder is. Er zullen vast mensen misbruik van maken, dat hou je altijd, maar gelukkig is er wat meer acceptatie voor dan vroeger.quote:Op maandag 1 november 2021 11:49 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Het is wel een ziekte van deze tijd. Maar daar kunnen de patienten zelf als individu niks aan doen. Het is een maatschappelijk probleem
Bij een advies hoef je helemaal niks te schrappen, want het zal niet gelden voor plekken waar QR is.quote:Op maandag 1 november 2021 11:48 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Als het advies 1,5M afstand wordt morgen avond dan zul je al een hoop evenementen moeten schrappen.
Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan doen!
Dat zou kunnen. Laten we het hopen in iedergeval.quote:Op maandag 1 november 2021 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij een advies hoef je helemaal niks te schrappen, want het zal niet gelden voor plekken waar QR is.
Dat ligt er wel maar net aan of de veiligheidsregio's niet op eigen houtje gaan besluiten om vergunningen in te trekken.quote:Op maandag 1 november 2021 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij een advies hoef je helemaal niks te schrappen, want het zal niet gelden voor plekken waar QR is.
Veiligheidsregio: "We hebben niet voldoende handhavers om te handhaven op het gebruik van de QR code dus we geven geen vergunning af"quote:Op maandag 1 november 2021 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef Questular het volgende:
Ideale troef voor burgemeesters om de voetbal stadions weer lekker leeg te laten.
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt?quote:Op maandag 1 november 2021 11:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oja.. een burnout.. iedereen heeft tegenwoordig maar een burnout.
Weke gedoe.. doorzetten.
Tja, als je zelf een deel van de crisis in stand wilt houden, moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 1 november 2021 11:52 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat ligt er wel maar net aan of de veiligheidsregio's niet op eigen houtje gaan besluiten om vergunningen in te trekken.
Sowieso, geen steunmaatregelen meer, dus als dat gebeurt, RIP horeca en evenementen.
Ik zou daar voor open staan als het daadwerkelijk tot een oplossing zou leiden. Maar je stelt de ellende toch alleen maar uit daar mee?quote:Op maandag 1 november 2021 11:44 schreef DonDruiper het volgende:
Het enige wat helpt is een lockdown zoals in maart vorig jaar en dat zie ik niet gebeuren.
Dat lijkt me ook niet meer dan logischquote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha wat?
Mijn vrouw werkt in het primair onderwijs. Die verdient met hetzelfde papiertje ¤4-500 minder dan iemand die werkzaam is in het voortgezet onderwijs.
Gek genoeg krijgen de mensen die er zo over denken nooit een burn outquote:Op maandag 1 november 2021 11:58 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mensen die er zo over denken gun je gewoon bijna een burn out dan.
Gelukkig ben ik niet zo haatdragend.
Het is echt niet tof om te hebben.
Alleen het Red Team stopt ermee. Heel mooi.quote:Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Houdt Marino op met zijn werk😮
Voor het rooie team
Marino is lid van het rooie teamquote:Op maandag 1 november 2021 12:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen het Red Team stopt ermee. Heel mooi.
Hopelijk verdwijnen types als Baidjoe nu ook uit de media.
De echte vraag is, stopt Yorick nu ook met zijn cynische titels van zijn tweets?quote:Op maandag 1 november 2021 12:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alleen het Red Team stopt ermee. Heel mooi.
Hopelijk verdwijnen types als Baidjoe nu ook uit de media.
zoals?quote:Op maandag 1 november 2021 11:56 schreef GemMagic het volgende:
Ik denk dat er hardere keuzes nodig zijn dan het tijdelijk beperken van de besmettingssnelheid.
Yorick heeft nooit in het red team gezeten, die bestelden hun pizza's ergens anders.quote:Op maandag 1 november 2021 12:07 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
De echte vraag is, stopt Yorick nu ook met zijn cynische titels van zijn tweets?
Zin in pizza Hawaï met extra ananas en knoflook gekregen.quote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Yorick heeft nooit in het red team gezeten, die bestelden hun pizza's ergens anders.
Mag ik vandaag taart uitdelen? Vanmorgen gehaald voor mijn collega's. Mogelijk de laatste mogelijkheid en was donderdag jarig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |