Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb 2 nieuwe traphekjes te koop, nog nieuw in de doos. Dees:
Kidsriver Basic Traphekje White van Babypark. Zou er graag 20 ps voor willen, maar daar is via dm over te pratenOphalen kan regio 015/070
Oh, ik dacht even dat ze écht gevaarlijk waren, maar dat valt gelukkig mee.quote:Op maandag 1 november 2021 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.
https://www.nvwa.nl/docum(...)sriver-basic-traphek
Thnxquote:Op maandag 1 november 2021 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.
https://www.nvwa.nl/docum(...)sriver-basic-traphek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk weg![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een Fisher Price boerderij met geluid (en de alles accessoires boer, schaapje, geitje, paard, koe, kip, varken, hooibaal) en/of de gele schoolbus (met de 3 poppetjes)?
Ze zien er allebei nog als nieuw uit!Hoi, ik heb wel interesse! In de Fisher-Price boerderij, de schoolbus, en de pratende penSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk weg![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een Fisher Price boerderij met geluid (en de alles accessoires boer, schaapje, geitje, paard, koe, kip, varken, hooibaal) en/of de gele schoolbus (met de 3 poppetjes)?
Ze zien er allebei nog als nieuw uit!Ik heb wel interesse in de pratende pen! Waar praat die over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk wegOp maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de pratende pen! Waar praat die over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Oh ja…. Maar ik bedoel meer er is een doos over prinsessenzaken zegt Bol, die lijkt me niet zo de moeite, maar ook iets met 1000 dingen quiz. Dat is al interessanter snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pen zegt alleen maar dingen als "Goed zo!" en "Uh, probeer het nog een keer".
Kan dat zitje op een ebike?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
En nog steeds staat de Puky fiets 16 inch in de kleur Berry te koop.
En een Yepp achterzitje met easyfit systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |