Omdat dit technisch best ingewikkeld, ook erg complex, naast voor welke virusvariant en doelgroep dat dan zinnig(er) is. Men kan makkelijk mRNA maken, de formulering en voorspellen hoe dat uitwerkt, is meer kunst dan kunde.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:35 schreef Momo het volgende:
Waarom zijn Pfizer en Moderna trouwens nog niet bezig met een nieuwe versie van het vaccin. Pfizer zei dat ze binnen 6 weken het vaccin zouden kunnen aanpassen naar nieuwe varianten. Of moet het dan opnieuw het testcircus in en zijn we bijna een jaar verder?
Maandag veiligheidsberaad, dan gaat het sowieso lekken. Dan zijn er honderden mensen in het land die het weten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
Maar er is helemaal niks gelekt vanavond over dinsdag, hebben ze eindelijk de mol gevonden?
Ik heb dan nu dus ook helemaal geen gevoel dat er urgentie is of zo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
Maar er is helemaal niks gelekt vanavond over dinsdag, hebben ze eindelijk de mol gevonden?
en cijfers van morgen nog even afwachten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maandag veiligheidsberaad, dan gaat het sowieso lekken. Dan zijn er honderden mensen in het land die het weten.
Het zou mij overigens ook niets verbazen als ze er zelf gewoon nog niet uit zijn. Het is ook een lastig dilemma natuurlijk.
Maximaal wachten en hopen dat het afvlakt zal de strategie wel zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb dan nu dus ook helemaal geen gevoel dat er urgentie is of zo.
Alles is zo laks.
Hoe zie je dit voor je? Een christelijke familie kan iedereen uitnodigen met hun 390 broers, zussen, neven en nichten en ik mag niet meer dan 4 vrienden uitnodigen?quote:Op maandag 1 november 2021 00:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
– Maximaal 4 mensen mogen thuis ontvangen, exclusief familie
Lijkt me heel sterk. Bron?quote:Op maandag 1 november 2021 00:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Uitgelekte maatregelen vanaf woensdag ?
– Horeca moet vanaf 18:00 sluiten
– Mondkapjes worden verplicht in openbare ruimtes zoals winkels en het openbaar veroer
– Sport evenementen worden weer beperkt, zonder publiek
– Alle festivals en evenementen gaan niet meer door
Mondkapjesquote:Op maandag 1 november 2021 00:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
– Mondkapjes worden verplicht in openbare ruimtes zoals winkels en het openbaar veroer
Christelijke?quote:Op maandag 1 november 2021 00:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je? Een christelijke familie kan iedereen uitnodigen met hun 390 broers, zussen, neven en nichten en ik mag niet meer dan 4 vrienden uitnodigen?
In het OV geldt de mondkapjesplicht al sinds juli 2020quote:Op maandag 1 november 2021 00:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
idemquote:Op maandag 1 november 2021 00:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Of andere geloven. Maar vind het vaag om een verschil te maken tussen familie en vrienden.
Alcoholverkoop na 20u verbiedenquote:Op maandag 1 november 2021 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
In het OV geldt de mondkapjesplicht al sinds juli 2020
Thuiswerk advies zal wel terugkeren vermoed ik en ook de 1,5 meter afstand houden..
Zou een goede zaak zijn, maar stuit vermoedelijk op teveel weerstand van bepaalde elementen.quote:Op maandag 1 november 2021 00:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit blijf ik nog steeds de meest mislukte maatregel aller tijden vinden zeker toen de horeca gesloten werd.quote:Op maandag 1 november 2021 00:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alcoholverkoop na 20u verbieden
QR voor werk zou ook een goede zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 00:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Zou een goede zaak zijn, maar stuit vermoedelijk op teveel weerstand van bepaalde elementen.
Sowieso verplicht thuiswerken en de scholen sluiten.quote:Op maandag 1 november 2021 00:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
QR voor werk zou ook een goede zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |