Als ze al besmet zijn heeft het weinig zin om nog te gaan vaccinerenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij binnenkomst ziekenhuis direct vaccineren, of naar huis. Niet alleen IC, maar ook verpleegafdeling.
Denk dat ze dan heus wel eieren voor hun geld kiezen.
Als het echt een teringzooi vanavond word dan blijf ik wel thuis van mijn trainingquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef StephanL het volgende:
Zin in vanavondStreams aan en genieten.
Of het echt een teringzooi wordt is afwachten denk ik. Ze zijn heel wat van plan als ik de berichten mag geloven van de afgelopen week.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als het echt een teringzooi vanavond word dan blijf ik wel thuis van mijn training![]()
Wil toch de ramptoerist uithangen
Nou als het net zoiets als zondag was valt het wel mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of het echt een teringzooi wordt is afwachten denk ik. Ze zijn heel wat van plan als ik de berichten mag geloven van de afgelopen week.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef StephanL het volgende:
Zin in vanavondStreams aan en genieten.
Wat gat gaat er vanavond gebeuren dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als het echt een teringzooi vanavond word dan blijf ik wel thuis van mijn training![]()
Wil toch de ramptoerist uithangen
Wappies gaan herrie maken buiten. Zijn helemaal klaar met Hugo en Rutte. Ze zouden moeten hangen etc.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat gat gaat er vanavond gebeuren dan?![]()
De persco bedoel je ?
Aaahh zo!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wappies gaan herrie maken buiten. Zijn helemaal klaar met Hugo en Rutte. Ze zouden moeten hangen etc.
Defend groepen zouden komen.
Dus ben benieuwd of er actie komt. Misschien zijn ze nog boos van zondag.
Media is ze voorquote:
Zoals ik al zei: als ze onder het Torentje maar geen banjo gaan spelen, heb ik er geen last van. Of zingen over een zwembad vol sterkedrank met citroensmaak, dat lijkt me ook onaangenaam.quote:
#teamwaterkanonquote:
Zou hij dan liever een kogeltje willen hebben dan? doet zo'n waterkanon pijn? #dtvquote:
Mensen die al een coronabesmetting hadden gehad, kregen toch alsnog 1 vaccinatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze al besmet zijn heeft het weinig zin om nog te gaan vaccineren
Ik heb corona gehad en ben ook maar een maal gepriktquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen die al een coronabesmetting hadden gehad, kregen toch alsnog 1 vaccinatie.
Dat is dan ook meteen voldoende.
Als je langs een muur loopt doet het wel pijn denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou hij dan liever een kogeltje willen hebben dan? doet zo'n waterkanon pijn? #dtv
Klopt, ik ben besmet geweest maar kreeg een oproep om 1 vacc te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen die al een coronabesmetting hadden gehad, kregen toch alsnog 1 vaccinatie.
Dat is dan ook meteen voldoende.
Ik hoop tegen die tijd op linkjesquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:41 schreef Charmian het volgende:
Is er ook afgesproken waar ze bij elkaar komen? Ik zie ze er nog voor aan om op de verkeerde plek herrie te maken, bij het torentje bijvoorbeeld.
Turfmarkt in Den Haag. Nummer weet ik niet meer, maar daar zit denk één of andere ministerie waar vanuit de persco is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:41 schreef Charmian het volgende:
Is er ook afgesproken waar ze bij elkaar komen? Ik zie ze er nog voor aan om op de verkeerde plek herrie te maken, bij het torentje bijvoorbeeld.
Ja weet ik, het is bij justitie...maar weten die lui dat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Turfmarkt in Den Haag. Nummer weet ik niet meer, maar daar zit denk één of andere ministerie waar vanuit de persco is.
Ja is gedeeldquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja weet ik, het is bij justitie...maar weten die lui dat?
Op Facebook staat een leuk bericht van deze schatjes, het zijn heule nette mensen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Is wel nodig
Lekker dreigen
[ twitter ]
En al die rechts extremistische gekken hebben ook aangegeven te komen. Al weet ik niet of ze nog durven na zondagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Is wel nodig
Lekker dreigen
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |